Hirdetés

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

Tesztek - Far Cry New Dawn - HIGH

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2019. február 15.
Tesztelt beállítások: Ultra preset

A Far Cry sorozatot, azt hiszem, nem kell bemutatni senkinek, hiszen az egyik legnagyobb múltra visszatekintő First Person Shooter a jelenleg is futó szériák közül.

Milyen a grafikája?

Meg kell, hogy mondjam, hogy egyáltalán nem nyűgözött le a játék grafikája. Az első Far Cry rész láttán annak idején a földön keresgéltük az állunkat (persze a gépigényétől annyira már nem voltunk boldogak). Ehhez képest ez a mostani epizód kifejezetten sivár, élettelen, mondjuk ki: ronda grafikát vonultat fel. Kis túlzással ennél még az első rész is szebb (vagy legalábbis az én szememnek sokkal kellemesebb) volt, pedig a megjelenése óta már 17 év telt el! Szerencsére ehhez idomulva a játék gépigénye sincs az egekben, viszont az egyes detail preset-ek közötti látványbeli különbség szinte észrevehetetlen.

Milyen mérni vele?

Ebből a szempontból jól vizsgázott a program: a menürendszer gyors és könnyen kezelhető, a töltési idők alacsonyak, a detail preset-ek közötti váltáskor nem kell újraindítani a játékot, és a Benchmark jelenet is aránylag rövid.

100 FPS környékén processzorlimitbe ütközünk, ez semmiképp nem vet jó fényt a játék optimalizáltságára. Az élen a szokottnál előkelőbb pozícióban találjuk a két legerősebb Radeon kártyát, és összességében elmondható, hogy ez a játék a vörösök típusait kedveli jobban. Az SLI és a Crissfire működött ugyan, de elég rossz hatásfokkal. A sor végén a leggyengébb kártyákkal már nem kapunk játszható sebességet Full HD-ban sem, se összességében nem kell túl erős GPU a játék élvezetéhez.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények