Tesztek - Metro Exodus - LOW
Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2019. február 15.
Tesztelt beállítások: Low preset
A népszerű Metro sorozat aktuális epizódja az egyik legnagyobb gépigényű játék a tesztben, így mindenképp érdekes lesz megfigyelni az eredményeket.
Milyen a grafikája?
A cikk legmagasabb gépigényű játékáról lévén szó, nem lepődünk meg azon, hogy a Metro Exodus grafikája igencsak jól néz ki. Már alacsony minőségi szinten is szép grafikát kapunk (és ehhez képest viszonylag gyenge kártyákkal is tűrhetően fut így), a High és az Extreme preset-ek pedig értelemszerűen csodálatosak, bár utóbbinál azért akkora minőségi ugrást azért nem vettem észre, mint amekkorát a sebességbeli visszaesés indokolna.
Milyen mérni vele?
A Metro játékok ebből a szempontból mindig is az élvonalba tartoztak, és nincs ez másképp az új rész esetében sem: a szokásos módon különálló Benchmark tool-t kapunk, ahol minden beállítást könnyen elvégezhetünk, a (szerencsére nem túl hosszú) jelenet lefutása után pedig részletes grafikonon elemezhetjük a végeredményt.
Alacsony minőségi szinten érdekes módon a Radeonok vezetik a mezőnyt, ez egyes más DX12 alapú tesztekben is látható lesz. Valószínűleg a driverük kevésbé terheli a processzort DX12 alatt, és ez okozhatja a különbséget, mindenesetre üdítő látni, hogy végre nem csak zöld színű csíkokat látunk a grafikon elején. Természetesen a sebesség sokat javult a magasabb szintekhez képest, így már csak a leglassabb típusokkal nem kapunk játszható sebességet Full HD alatt, de a 4K-hoz is elegendő a középmezőny kártyáiból válogatni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!