Hirdetés

2021. szeptember 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
32. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Tesztek - Deus Ex Mankind Divided - HIGH

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2016. augusztus 23.
Tesztelt beállítások: Ultra preset (DX12)

Számomra kevéssé ismert ez a széria, amit bevallottan csak azért válogattam be a cikkbe, mert nehezen akart összejönni a 15 db mérésre használható játék, mely beépített Benchmarkkal rendelkezik.

Milyen a grafikája?

Annak ellenére, hogy a játék a Tomb Raider motorjának egy korábbi változatára épül, kifejezetten jól néz ki véleményem szerint, szinte már-már látványosabbnak is nevezném a nagy nevű társánál, legalábbis a Benchmark jelenet alapján.

Milyen mérni vele?

A beállítások változtatása könnyű, és nem igényel újraindítást. Az egyetlen problémám a játékkal az, hogy a menü hátterét is a 3D-s engine segítségével rendereli, vagyis azokon a kártyákon, ahol csak néhány FPS-el fut a Benchmark, ott a menüben való navigáció is kínszenvedés.

Bár a Tomb Raider motorjára épül, mégis teljesen más képet mutat ez a játék az erősorrendet tekintve. Sokkal hatékonyabb például a Crossfire, melynek köszönhetően a Radeon Pro Duo egészen az összetettbeli második helyig tud felkapaszkodni, legalábbis a Full HD alatt mért eredményeket tekintve. Nagyobb felbontásban visszaesik kissé, ami valószínűleg a GPU-nként 4 GB memóriának köszönhető. Ezt leszámítva is a hagyományos DX12-es eredményeket látjuk, vagyis az AMD kártyái az átlagosnál jobban szerepelnek, míg a Kepler alapú GeForce-ok az elvárások alatt teljesítenek.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

32. oldal

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.