Hirdetés

2021. szeptember 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
29. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Tesztek - Shadow of the Tomb Raider - HIGH

Műfaj: Akció / Kaland
Megjelenés: 2018. szeptember 14.
Tesztelt beállítások: Highest preset (DX12)

Lara Croft kalandjait követhetjük a Tomb Raider sorozat újabb részében, és bár a széria első címe 1996-ban jelent meg, számtalan hullámvölgy és megújulás után napjainkban ismét virágkorát éli.

Milyen a grafikája?

A kidolgozás szép és részletgazdag, bár számomra kissé művinek tűnt az emberek kidolgozása, és mozgásuk sem túl élethű, de ezt leszámítva pazar látványban van részünk.

Milyen mérni vele?

A benchmark jelenet kicsit talán hosszabb a kívánatosnál, de ezt leszámítva nem lehet rá panasz. A minőségi beállítások módosításához nem kell újraindítani a programot.

DX12-es címről lévén szó, nem meglepő, hogy a Turing-os GeForce-ok, és a modernebb Radeonok uralják az élmezőnyt, míg a Pascal alapú kártyák visszaestek kissé. Ez a tendencia leginkább a Kepler alapú GeForce-okat sújtja, melyek a közelében sincsenek a velük egy kategóriás Radeon kártyáknak. A Crossfire és az SLI működött, de az átlagosnál kisebb hatékonysággal, míg a GTX 690 teljesen összeomlott. A sor végén az 1 GB memóriával szerelt Radeon kártyákon nem futott le a teszt.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

29. oldal

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.