Hirdetés

2021. szeptember 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
53. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Tesztek - Assetto Corsa - HIGH

Műfaj: Autóverseny/szimulátor
Megjelenés: 2013.november 8.
Tesztelt beállítások: Maximum + 4x AA

A keményvonalas szimuláció, és a látványos grafika korábban szinte egymást kizáró tulajdonságok voltak a versenyjátékok világában. Ezt a trendet próbálta megtörni az Assetto Corsa című alkotás, melyben a valósághű fizikai modellezést korszerű grafikai megvalósítással ötvözték.

Milyen a grafikája?

Az Assetto Corsa-t az első olyan vérbeli autószimulátorként harangozták be, amelynél a látványra is különös hangsúlyt fektettek, és valóban meglehetősen szép grafikával szórakoztat minket a játék, még mai szemmel is.

Milyen mérni vele?

A Benchmark jelenet kicsit hosszú, és meglehetősen unalmas, valamint a grafikai beállítások nehézkesek, mivel nincsenek fix, előre definiált preset-ek. Ezt leszámítva könnyű mérni a játékkal, így előszeretettel használom a cikkeim során.

Hagyományos DX11-es címről lévén szó, a GeForce-ok dominanciájával találkozunk. A legerősebb Radeon kártya a Pro Duo lett, ami jól mutatja, hogy a Multi-GPU rendszerek kiválóan működnek ebben a játékban. A sor végén a Kepler-es GeForce-ok is úgy szerepelne, ahogy az előző cikkben megszokhattuk őket, de ez a cikk egyik legrégebbi játékával nem is csoda.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

53. oldal

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.