Hirdetés

2021. szeptember 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
34. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Tesztek - Deus Ex Mankind Divided - LOW

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2016. augusztus 23.
Tesztelt beállítások: Low preset (DX12)

Számomra kevéssé ismert ez a széria, amit bevallottan csak azért válogattam be a cikkbe, mert nehezen akart összejönni a 15 db mérésre használható játék, mely beépített Benchmarkkal rendelkezik.

Milyen a grafikája?

Annak ellenére, hogy a játék a Tomb Raider motorjának egy korábbi változatára épül, kifejezetten jól néz ki véleményem szerint, szinte már-már látványosabbnak is nevezném a nagy nevű társánál, legalábbis a Benchmark jelenet alapján.

Milyen mérni vele?

A beállítások változtatása könnyű, és nem igényel újraindítást. Az egyetlen problémám a játékkal az, hogy a menü hátterét is a 3D-s engine segítségével rendereli, vagyis azokon a kártyákon, ahol csak néhány FPS-el fut a Benchmark, ott a menüben való navigáció is kínszenvedés.

Alacsony minőségi szinten 170 FPS körül processzorlimitbe ütközünk. Általános jelenség, amit már sokszor megfigyeltem, hogy processzorlimites környezetben a Radeon kártyák gyengébben teljesítenek, kivéve néhány DX12-es címet. A Deus Ex nem ilyen, vagyis a magasabb minőségi szintektől eltérően ezúttal masszív NVIDIA dominanciával találkozunk az élen. A sor végén viszont egész sok kártya esik ki a játszhatósági határból, vagyis a Deus Ex egy magas gépigényű játéknak számít még alacsony részletesség mellett is.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

34. oldal

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.