ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

Tesztek - Assetto Corsa - LOW

Műfaj: Autóverseny/szimulátor
Megjelenés: 2013.november 8.
Tesztelt beállítások: Minimum

A keményvonalas szimuláció, és a látványos grafika korábban szinte egymást kizáró tulajdonságok voltak a versenyjátékok világában. Ezt a trendet próbálta megtörni az Assetto Corsa című alkotás, melyben a valósághű fizikai modellezést korszerű grafikai megvalósítással ötvözték.

Milyen a grafikája?

Az Assetto Corsa-t az első olyan vérbeli autószimulátorként harangozták be, amelynél a látványra is különös hangsúlyt fektettek, és valóban meglehetősen szép grafikával szórakoztat minket a játék, még mai szemmel is.

Milyen mérni vele?

A Benchmark jelenet kicsit hosszú, és meglehetősen unalmas, valamint a grafikai beállítások nehézkesek, mivel nincsenek fix, előre definiált preset-ek. Ezt leszámítva könnyű mérni a játékkal, így előszeretettel használom a cikkeim során.

400 FPS-nél vágtam el a grafikont, hogy ne legyen irreális az NVIDIA kártyák előnye, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a GeForce-ok 470 FPS-t is megfutnak ilyen beállítások mellett. Ez persze teljesen lényegtelen, hiszen ilyen sebesség mellett senki nem veszi észre a különbséget. Elmondható, hogy alacsony részletességgel a cikkben szereplő összes kártyával játszható a program.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények