2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
59. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - Car Mechanic Simulator 2018 - HIGH

Műfaj: Autószerelés szimulátor
Megjelenés: 2017. július 28.
Tesztelt beállítások: Maximum preset

A cikk végére két olyan játékot válogattam be, amelyekkel jómagam is szívesen töltöm az időt. Talán nem éri meglepetésként az olvasókat, hogy szeretem a pepecselős feladatokat, emellett pedig az autók is érdekelnek, így aztán a Car Mechanic Simulator a kedvencemmé vált az utóbbi évek során.

Milyen a grafikája?

Rétegjátékról lévén szó, nem kell csodákat várni, de ehhez képest kifejezetten látványos és élethű a műhely és az autók megjelenítése

Milyen mérni vele?

A játék egy frissítés során kapott egy beépített Benchmarkot, mellyel gyerekjáték a tesztelés. A rövid jelenet a műhelyben kering. Azt azért hozzá kell tenni, hogy a Benchmark a legrosszabb eshetőséget feltételezve a lehetséges maximálisan egyszerre jelen lévő 5 db autót jeleníti meg a program, így ha a játékmenet során arra törekszünk, hogy maximum csak 1-2 db autóval dolgozzunk egyszerre, akkor az itt láthatónál jóval nagyobb sebességeket is elérhetünk.

Érdekes módon a Radeonokon fut jobban ez a játék, pedig elméletileg hagyományos DX11-es renderelésről van szó. Persze ez csak a Full HD-ben felállított sorrendre értendő, hiszen nagyobb felbontásokban azért a 2080 Ti végez az élen, de előnye sokkal kisebb a megszokottnál. A kevésbé modern típusok között viszont a Kepleres GeForce-ok nem szerepelnek rosszul. A Multi-GPU rendszerek nem működtek, ami nem meglepő, hiszen egy viszonylag ismeretlen programról van szó, amihez nem készült SLI vagy Crossfire profil.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

59. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.