2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
38. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - Assassin's Creed Odyssey - HIGH

Műfaj: Akció/kaland
Megjelenés: 2018. október 5.
Tesztelt beállítások: Ultra High preset

Az Assassin's Creed sorozat legújabb része a cikk méréseinek kezdetekor az Odyssey alcímet viselő epizód volt, ami képes igencsak megizzasztani a modernebb vasakat is.

Milyen a grafikája?

A játék jól néz ki, a Benchmark jelenet egy falu fölött kering, a látótávolság is megfelelően nagy. A skálázódás foka viszont elég alacsony, az egyes detail preset-ek között nem sok látványbeli különbség fedezhető fel.

Milyen mérni vele?

Röviden fogalmazva: kínszenvedés. Végtelen hosszúságú töltési idők (messze a leghosszabbak az összes játék közül a cikkben), a töltési folyamat kellős közepén "press any key" üzenettel megszakítva, hogy még véletlenül se lehessen magára hagyni a gépet addig. Ehhez jön még, hogy a program kifejezetten instabil, a Benchmark jelenet töltése közben rendszeresen lefagyott (ez nem csak a régebbi kártyákkal fordult elő, hanem bármelyikkel). Mindezek után azon már meg sem lepődünk, hogy a detail preset-ek közötti váltáskor újra kell indítani a játékot. És persze újra végigszenvedni a töltési időket.

A Crossfire nem működött, így a legerősebb Radeon kártyák besoroltak a szokásos helyükre a nagy Turing alapú GeForce-ok, és a Pascal alapú Titan mögé. A játék gépigénye egyébként meglehetősen magas, hiszen a játszható sebességhez még Full HD-ban is viszonylag erős kártyára van szükség.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

38. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.