Hirdetés

2021. szeptember 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
26. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Tesztek - Sniper Elite 3 - HIGH

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2014. június 27.
Tesztelt beállítások: Ultra preset + 4x AA

Ez a játék közepes színvonalú grafikája ellenére kiválóan alkalmas a mérésekre, hiszen beépített Benchmarkkal rendelkezik, emellett pedig nem fut processzorlimitbe az erősebb kártyákkal sem, és kiválóan működik benne az SLI és a Crossfire is.

Milyen a grafikája?

A cikk korosabb címei közé tartozó programról lévén szó, nem fog minket lenyűgözni a látványvilág, de még a régebbi játékok között sem nevezném kiemelkedőnek a grafikát.

Milyen mérni vele?

A játék beépített Benchmarkjával egyszerű a mérés, bár a program furcsa hibája, hogy 5 FPS-nél alacsonyabb értéket nem tud mérni, holott a gyengébb kártyákkal maximális részletességgel és felbontásban érezhetően lassabban fut a jelenet.

Hagyományos DX11-es címről lévén szó, nem meglepő, hogy a Radeonok kissé hátrébb végeztek a szokásosnál. Kiválóan működött viszont a Crossfire, így az első 3 vörös kártya közül kettő a dupla GPU-s monstrumok közül került ki. Az SLI is üzemképes volt, ám korántsem akkora mértékben, hiszen a Titan Z alig tudta megelőzni a HD 7990-et, a GTX 690 pedig 4K-ban teljesen összeomlott. A Kepler alapú kártyák egyébként nem szerepeltek túl meggyőzően, bár a bekapcsolt MSAA miatt ez a teszt leginkább a memóriasávszélességet tette próbára. A legtöbb kártyával ennek ellenére játszható sebességet kapunk Full HD-ban. A sor végén azért áll minden kártya 5 FPS-es eredménnyel, mert valamilyen okból ennél kevesebbet nem tud mérni a program.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

26. oldal

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.