2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
33. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - Deus Ex Mankind Divided - MEDIUM

Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2016. augusztus 23.
Tesztelt beállítások: High preset (DX12)

Számomra kevéssé ismert ez a széria, amit bevallottan csak azért válogattam be a cikkbe, mert nehezen akart összejönni a 15 db mérésre használható játék, mely beépített Benchmarkkal rendelkezik.

Milyen a grafikája?

Annak ellenére, hogy a játék a Tomb Raider motorjának egy korábbi változatára épül, kifejezetten jól néz ki véleményem szerint, szinte már-már látványosabbnak is nevezném a nagy nevű társánál, legalábbis a Benchmark jelenet alapján.

Milyen mérni vele?

A beállítások változtatása könnyű, és nem igényel újraindítást. Az egyetlen problémám a játékkal az, hogy a menü hátterét is a 3D-s engine segítségével rendereli, vagyis azokon a kártyákon, ahol csak néhány FPS-el fut a Benchmark, ott a menüben való navigáció is kínszenvedés.

Közepes beállítások mellett nem sokat változik az erősorrend, de előretör kissé a Radeon 295 X2, vagyis a Crossfire hatékonysága még mindig példás. Az SLI-ről már nem mondható el ugyanez, hiszen a Titan Z-t a HD 7990 is megelőzte, bár ez a Kepler alapú kártyák DX12 alatt mutatott gyengélkedésének is betudható.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

33. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.