Tesztek - Deus Ex Mankind Divided - MEDIUM
Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2016. augusztus 23.
Tesztelt beállítások: High preset (DX12)
Számomra kevéssé ismert ez a széria, amit bevallottan csak azért válogattam be a cikkbe, mert nehezen akart összejönni a 15 db mérésre használható játék, mely beépített Benchmarkkal rendelkezik.
Milyen a grafikája?
Annak ellenére, hogy a játék a Tomb Raider motorjának egy korábbi változatára épül, kifejezetten jól néz ki véleményem szerint, szinte már-már látványosabbnak is nevezném a nagy nevű társánál, legalábbis a Benchmark jelenet alapján.
Milyen mérni vele?
A beállítások változtatása könnyű, és nem igényel újraindítást. Az egyetlen problémám a játékkal az, hogy a menü hátterét is a 3D-s engine segítségével rendereli, vagyis azokon a kártyákon, ahol csak néhány FPS-el fut a Benchmark, ott a menüben való navigáció is kínszenvedés.
Közepes beállítások mellett nem sokat változik az erősorrend, de előretör kissé a Radeon 295 X2, vagyis a Crossfire hatékonysága még mindig példás. Az SLI-ről már nem mondható el ugyanez, hiszen a Titan Z-t a HD 7990 is megelőzte, bár ez a Kepler alapú kártyák DX12 alatt mutatott gyengélkedésének is betudható.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!