2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
60. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - Car Mechanic Simulator 2018 - MEDIUM

Műfaj: Autószerelés szimulátor
Megjelenés: 2017. július 28.
Tesztelt beállítások: Medium preset

A cikk végére két olyan játékot válogattam be, amelyekkel jómagam is szívesen töltöm az időt. Talán nem éri meglepetésként az olvasókat, hogy szeretem a pepecselős feladatokat, emellett pedig az autók is érdekelnek, így aztán a Car Mechanic Simulator a kedvencemmé vált az utóbbi évek során.

Milyen a grafikája?

Rétegjátékról lévén szó, nem kell csodákat várni, de ehhez képest kifejezetten látványos és élethű a műhely és az autók megjelenítése

Milyen mérni vele?

A játék egy frissítés során kapott egy beépített Benchmarkot, mellyel gyerekjáték a tesztelés. A rövid jelenet a műhelyben kering. Azt azért hozzá kell tenni, hogy a Benchmark a legrosszabb eshetőséget feltételezve a lehetséges maximálisan egyszerre jelen lévő 5 db autót jeleníti meg a program, így ha a játékmenet során arra törekszünk, hogy maximum csak 1-2 db autóval dolgozzunk egyszerre, akkor az itt láthatónál jóval nagyobb sebességeket is elérhetünk.

Közepes beállítások mellett 180 FPS-nél processzorlimitbe ütközünk, és ezúttal az NVIDIA kártyái szerepeltek jobban, hiszen a Radeonoknál inkább 170 FPS körül található ez a limit. Ez megszokott a DX11-es programok alatt, így nem kell rajta meglepődni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

60. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.