Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#6451) bul07 válasza zsoltyyy (#6450) üzenetére


bul07
nagyúr

Így néz ki Chrome-al , kicsit belenagyítva hogy a Profilra akarva rányomni
Ez a kép kicsit csalóka mert 4.27” kijelzőn az a Profil szócska csak kb 2mm lehet , hát ara rányomni művészet
A többi menüpontról meg ne is beszéljünk mert azok még kisebbek mikkor el kell őket találni

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6452) StSanya


StSanya
őstag

Köszi iPon, ma megkaptam végre a 2013. október 29-e óta garanciában lévő tabletet! Öröm és boldogság... :C

Előzmények: [link] meg még utána...

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#6453) bandras0226


bandras0226
aktív tag

Fordult már elő valakivel hogy megrendelt valamit az ipontól és használt terméket kapott?

A héten rendeltem egy Asus Maximus Gene V lapot a mi ma meg is érkezett a PickPontra.
A lap a saját doboza helyett egy sima kartondobozban volt szemmel láthatóan használt állapotban! A rögzítőcsavarok helye meg volt kopva, a processzor leszorító keretre rá volt száradva a paszta stb.
Tartok tőle hogy b@szhatom a pénzem mert mivel kibontottam nem fogják visszavenni, meghát nem is a saját dobozában van ugye.

Esetleg valakinek tippje hogy mit lehet tenni ilyen esetben?

Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???

(#6454) tlac válasza bandras0226 (#6453) üzenetére


tlac
nagyúr

végső esetben van 8 munkanapod meggondolni magad, hogy nem kéred, azt hogy használva lett, az nem számít

de elsőként jelezd nekik, hogy küldjenek egy újat ehelyett

(#6455) jozsi252 válasza bandras0226 (#6453) üzenetére


jozsi252
veterán

Nekem egy USB HUB volt csak. De otthon vettem csak észre, vissza meg nem akartam már vinni, mert jól működött. Mikor telefonon közöltem ezt velük, akkor mondták hogy az nem lehet :U . Illetve mondtam hogy de pedig úgy van, mert a HUB alján a műanyag tiszta hajszálkarc volt.

Illetve aki átadta a terméket, alapból mikor hozta ki, egyből gyorsan beledobta 1 szatyorba mielőtt még megtudtam volna vizuálni. Na mindegy igazából.. elég érdekes hozzáállás volt az "úriember" részéről, mert nyilván tudta hogy a termék nem új.

iPhone 13 Pro Max

(#6456) bandras0226 válasza jozsi252 (#6455) üzenetére


bandras0226
aktív tag

Könnyen lehet hogy kezdenek ,,elkurvulni"! Régen semmi gond nem volt velük!

Ráadásul már nem az első eset velük. A VGA-m elhalálozott 2 hónappal a gari vége előtt. A garifutár visszavitte, majd kotlottak rajta amíg lejárt a garancia és visszaküldték ugyanazzal a hibával. Persze a VGA kuka, mivel közben lejárt a gari ugye. Persze lehet véletlen is, dehát......

No comment....

Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???

(#6457) Eddie141 válasza bandras0226 (#6453) üzenetére


Eddie141
senior tag

A legjobb barátom átvétel után vette csupán észre, hogy valószínűleg az Ipon által tesztelt darabot kapta az általa vásárolt egérből :D (Gigabyte Krypton)Kényelmesebb és egyszerűbb döntés volt számukra bizonyosan, mint egy szűz darabot eladni. Látszottak az ujjlenyomatok, poros volt mindenhol, a kábel nem volt rendesen összecsavarva a dobozban, plusz a csúszótalpakon és az usb csatlakozón is látszott a használat nyoma. Nagyon új modell volt (magyar piacradobás napja körül rendelte) így garantáltan nem refurbished darab.
Egy hosszasabb tanakodás és társalgás után arra jutottunk, hogy nem küldjük vissza, mert végülis semmi baja nem volt, illetve mindezen látszólagos használati nyomok sem voltak számottevőek, tehát tényleg csak a teszt erejéig volt használva.
A garancia meglétét nem befolyásolta szerencsére, és azóta is gond nélkül használja.
A te eseted viszont a leírásod alapján azért egy lényegesebben bosszantóbb kategóriába tartozik. Ez már azért egy picit kellemetlenebbül érintene szerintem bárkit ellenben a mi távolról még picit komikusnak is tűnő, és "harmless" történetünkhöz képest.

[ Szerkesztve ]

(#6458) bandras0226 válasza Eddie141 (#6457) üzenetére


bandras0226
aktív tag

Nem lenne ezzel baj hogy eladják a használt, kiállított stb. darabokat csak akkor írják ki hogy használt!

Na meg persze nem az új árán! Ha mondjuk 5X ezer helyett csak 30 lett volna akkor O.K!

Más kérdés hogyha tudom hogy használt akkor nem veszem meg!

Ennek még a doboza sincs meg! Honnan szedték egyáltalán? Valami bontóból?

Remélem legalább működik, mert ha nem veszik vissza akkor ha jó nagy bukóval is, de legalább el tudom adni!

[ Szerkesztve ]

Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???

(#6459) FrozenThrone válasza bandras0226 (#6458) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

A garancia meghosszabbodik a szervizben töltött idővel, ezt elméletileg a garancia papíron is feltüntetik (amit a javítás után kapsz), vagyis nekem fel volt tüntetve.

[ Szerkesztve ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#6460) ACE-


ACE-
addikt

Így van, a garancia meghosszabbodik ilyenkor (jogszabály alapján), szóval ha nem küldted újra vissza, akkor Te cseszted el...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#6461) bandras0226 válasza ACE- (#6460) üzenetére


bandras0226
aktív tag

A VGA-t már megette a rozsda valami szeméttelepen, de itt most nem erről van szó.

Az ember megrendel valamit a webshopból, ahol elvileg gyári új termékek vannak (nincs feltüntetve hogy nem azok) és helyette kap egy szemmel láthatóan leélt, ki tudja honnan lomizott cuccot aminek a gyári csomagolása sincs meg, ezenkívül a tartozékok egy része is hiányzik (pl. nincs meg az alaplap hátlapja sem)!

Persze az is lehet hogy valakinek a szervizelt javított cuccát véletlenül nekem küldték el. :U

Mindenesetre nem lesz egyszerű menet! Plusz a Győrből Pestre utazás sem ingyen van.

Nagyon bízom benne hogy véletlen tévedésről van szó, mert ha egy üzlet szándékosan megenged magának ilyesmit az már nagyon a mélypont! :(

Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???

(#6462) FrozenThrone válasza bandras0226 (#6461) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Persze, a konkrét eseted az alaplappal az felettébb érdekes dolog, nem tudom elhinni hogy amikor csomagolták nem vették észre hogy még a doboz se stimmel :U

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#6463) bandras0226 válasza FrozenThrone (#6462) üzenetére


bandras0226
aktív tag

Az a baj hogy én sem! Szerencsére a dobozra rátekert több méternyi zsugorfóliát sikerült úgy levágnom, hogy látszik hogy ezen a dobozon volt. Az IPON-os matrica is rajta van épségben és a pickpontos blokkot is elraktam. Elég vastag bőr kéne hozzá hogy letagadják! ,,Már pedig mi nem így küldtük!"
Sajnos az ember már éppen elég rémtörténetet hallott, olvasott a ,,tisztes" kereskedői hozzáállásról hogy benne legyen a para. Csak remélni tudom hogy van pozitív kivétel!

Na majd hétfőn kiderül hogy mi lesz! Addig meg nem alvás.......

[ Szerkesztve ]

Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???

(#6464) ACE- válasza bandras0226 (#6463) üzenetére


ACE-
addikt

Valószínű tényleg csak összekeverhették egy szervizelttel. Gondolom csak típus alapján vannak nyilvántartva, apróbb eltérésekkel, és egy rendelést összekevert egy másikkal, nem figyelte hogy az egyik szervizes, a másik meg új alkatrész rendelés. Várjuk a fejleményeket, de szerintem emiatt ne utazz Budapestre, hanem e-mailben vagy telefonon rendezd le, és kérd hogy hozzák rendbe.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#6465) Zoli54213


Zoli54213
aktív tag

Sziasztok!

Mindenkinek ajánlanám, hogy aki itt ipon-on akar valamit venni az nézzen be ide (#1227-es komment):
[link]

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6466) bluyoo válasza Zoli54213 (#6465) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Hi!
Ez miért is olyan érdekes? :DDD

Bazinga!

(#6467) fricz19 válasza bluyoo (#6466) üzenetére


fricz19
őstag

Gondolom, hogy túl léptek a 15 napon

Így csak 1db 7970 van a gépben :(

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#6468) nanemár válasza Zoli54213 (#6465) üzenetére


nanemár
csendes tag

ez borzasztó.....

(#6469) bluyoo válasza fricz19 (#6467) üzenetére


bluyoo
nagyúr

1 nappal .... :DDD Értem .... :))
Anno nálam egy hónap után fogyott el a türelem. Ráadásul egy alaplap halt be ......
De megértők voltak azonnal rendezték a dolgot. Néha porszem kerül a gépezetbe. :)

[ Szerkesztve ]

Bazinga!

(#6470) Zoli54213 válasza bluyoo (#6469) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Nekem most elfogyott a türelmem. Miért kellene még egy hónapot várnom? Az hogy neked volt még kedved 1 hónapot várni az nem az én bajom. 15 munkanap az 3 hét, már eleve az is sok....

nanemár: Ez nem vicces, ugyanis ha nekem lenne tartozásom már kártérítési díjjal együtt kellene fizetnem. Egy cég sem lenne elnéző a vásárlókkal én sem vagyok elnéző velük. Ennyi.

És az sem az én bajom, hogy senki nem mer kiállni a maga igazáért (kivétel azok a bizonyos emberek...bizonyítják az előző hsz-emre a válaszok), részben ezért tart itt az ország is ahol.

[ Szerkesztve ]

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6471) bluyoo válasza Zoli54213 (#6470) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Ok azért ne kövezz meg! Nem én tartom vissza a hardvered. :)
Csak azt írtam hogy fogyasztóvédelemnél tett feljelentés nélkül is rendezték a dolgot.
A hsz-ed végét meg nem is értem. :DDD

Bazinga!

(#6472) Zoli54213 válasza bluyoo (#6471) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Mit nem lehet abban érteni? Nem akartam konkretizálni akikre gondolok.... Még nem írtam a fogyasztóvédelemnek, de ha nem haladnak fogok.

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6473) nanemár válasza Zoli54213 (#6470) üzenetére


nanemár
csendes tag

a cég nem vállalt semmi konkrét határidőt feléd, szóval a példád nem ide illő szerintem... Nekik csak törekedni kell bizonyos napokra, de semmi kötelességük nincs.

(#6474) Zoli54213 válasza nanemár (#6473) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

"A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.

Fogyasztóként megillet minket az a jog is, hogy a választott szavatossági igényéről másikra térjünk át."
- nfh.hu

Nekik nem kell beleírni semmibe azt hogy 15nap alatt vállalják-e, ez általánosan igaz minden cégre. Ezek szerint a te példád alapján lehetne 1 év is, és mondhatná "törekedett" a 15 napra.... :/

[ Szerkesztve ]

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6475) nanemár válasza Zoli54213 (#6474) üzenetére


nanemár
csendes tag

Az eladónak törekednie kell, leírtad amiről beszélek. Azzal, hogy ők átadták időben a nagykernek/gyártó azzal ők törekedtek ennyi... Nem tudsz velük mit csinálni ez benne van a pakliba.

(#6476) bluyoo válasza Zoli54213 (#6472) üzenetére


bluyoo
nagyúr

"Mit nem lehet abban érteni?" Hogy mi köze az országnak ahhoz hogy már egy nappal meghaladták a 15 napot. És te több fórumon ......
Mindenesetre eszem ágában sincs védeni egy üzletet, arra ott vannak az alkalmazottak. :)
De az ügyed szerintem nem akkora hú de durva (egyelőre) .... hogy soha többet ne rendeljek az iPon-tól (de ez lehetne más üzlet is). Főleg hogy azonnal cserekártyát ajánlottak, ez szerintem törekedés az ügyed megoldására vagyis a kellemetlenséged csökkentésére.

Bazinga!

(#6477) Zoli54213 válasza bluyoo (#6476) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Igen, miután (nem akarok hazudni) összesen 6x írtam, hívtam őket. Itt főként az volt a legnagyobb probléma, hogy semmit nem válaszoltak, csak miután a fogyasztóvédelemmel jöttem. Arra rögtön érkezett válasz (1 órán belül), míg eddig 2 nap után sem. Értem én hogy nincs még náluk a termék, de akkor legalább válaszoljanak már. Ez így olyan volt mintha nem akarnának se fizetni, se kártyát adni...

"Hogy mi köze az országnak ahhoz hogy már egy nappal meghaladták a 15 napot." - Csak általánosítottam...aki nem akarja nem érti.

[ Szerkesztve ]

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6478) bluyoo válasza Zoli54213 (#6477) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Nem tudom neked miért nem válaszoltak. Hátha megmagyarázza valaki .... Nekem mindig jött a válasz a leveleimre (sokszor órán belül) és idáig mindig megoldották a problémámat. Lehet nem szimpatikus a stílusod az üzletnek/ügyintézőnek. ;]
"Ez így olyan volt mintha nem akarnának se fizetni, se kártyát adni..." Ezt szerintem te sem gondolod komolyan hogy 150K-val akarnak nyilvánosan lehúzni! :DDD
Mindenesetre várjuk a végkifejletet. Remélem neked is pozitív lesz. :)

Bazinga!

(#6479) Zoli54213 válasza bluyoo (#6478) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Nagyon remélem, végig normálisan írtam, csak egy idő után már betelt a pohár, hogy még arra sem méltatnak hogy válaszoljanak.

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6480) bluyoo válasza Zoli54213 (#6479) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Ez a válasz nélkül hagyás érdekes (hozzáteszem ezen én is felszívtam volna magam). Mint írtam nekem mindig és ráadásul gyorsan válaszoltak. Nem tudom nálad miért pont az ellenkezője történt.

Bazinga!

(#6481) 04ahgy válasza bluyoo (#6480) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Egy lehetséges forgatókönyv:

Bemegy a levélreválaszoló ember dolgozni, és a legrégebbi e-mailt elkezdi feldolgozni. Szépen halad sorra, és már csak 5 e-mail van az ominózus e-mail előtt, de már emberünk, aki a választ várja türelmetlen és ismét ír: "összesen 6x írtam", és bizony a manapság népszerű levelezőprogramok jó része beszélgetéssé vonja össze a maileket. Már épp sorra került volna ha nem ír, de írt, a levelező összevonta, és szépen észrevétlenül a sor elejére került, ötven másik e-mail elé.

Tessék gondolkozni is, nem mindig az azonnal-akarok-mindent-tájékoztatást-és-választ-de-iziben mentalitás a nyerő.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#6482) Zoli54213


Zoli54213
aktív tag

De amúgy mellékesen pár szimpla kérdés: Mit tudnak ezen ennyit nézni, javítani? Megmondtam nekik hogy rossz a kártya, terhelésre lefagy, becsíkozza a képet, hang kiakad. Ezen kívül mindent ami ehhez kapcsolódik, de ezt már ide nem írnám le. Akkor is ha sok hibás cucc van, ha konkrétan megmondtam nekik, csak annyi lenne beleteszik egy gépbe, terheik, kifagy, csere, vagy pénz visszafizetés. Ha nem tudják időre megcsinálni fejlesszék a szolgáltatásukat ha vállalják a szervizelést. Ja, vagy ez plusz pénz nekik? Én kérek bocsánatot. Oké, én mondjuk elnézem, de akinek ez a munkája és ezzel keresi a pénzt amiből megél, azzal mit csinálnak? Ez még egy átlagos ember számára is idegesítő, nemhogy egy olyannak aki ebből él...most itt van ez a szabály is hogy "törekedni kell a 15 napos határidőhöz": Mi az hogy "törekedni kell"? Ennyi erővel tényleg lehetne 1 évig is náluk és mondhatnák hogy "törekedtek" a 15 naphoz. Ezt nem hiszem el hogy konkrétum nincs...vicc az egész.

Most azt írták az ipon fórumba válaszként hogy "hamarosan az eredeti kártya is megfog érkezni". Kérdem én lehet egy ilyen kártyát javítani aminek ilyen hibája van? Csak mert szerintem nem. És nagyon úgy érzem ez csak időhúzás. Mert referencia HD7970-et már nem gyártanak, tehát cserélni sem tudják ugyanolyanra. Az a tippem, hogy az lesz hogy 1 hét múlva kb. rám írnak hogy visszafizetik (jó esetben)...de mi a fr*ncért nem tudták 1 héttel ezelőtt? Mert attól hogy nem "hivatalos", ők is tudják hogy nincs már ilyen kártya új és javítani sem lehet....na mindegy, ennyit erről. :S

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#6483) bluyoo válasza 04ahgy (#6481) üzenetére


bluyoo
nagyúr

"nem mindig az azonnal-akarok-mindent-tájékoztatást-és-választ-de-iziben mentalitás a nyerő" Azt hiszem én sem nem ebbe a csoportba tartozom. :) Azért is sikeredett kicsit cinikusra a az első pár hozzászólásom.
Bár őt is megértem hogy minél hamarabb szeretné a gépben tudni a hardverét elvégre azért vette hogy használja. Anno én sem értettem miért tart több hétig a hiba megállapítása, miközben én pár perc alatt megállapítottam hogy nincs net és nem is lesz azzal a lappal. :DDD

(#6482) Zoli54213
Szerintem várd meg a végét, felesleges összeesküvés-elméleteket gyártani. :)

Bazinga!

(#6485) bul07


bul07
nagyúr

Na ez új nekem, én úgy tudtam hogy jár

Én 21:53 (33 perce)
Üdv
Ha Pick Pack Ponttos kiszállítással vásárolok ahhoz jár garancia futár szolgáltatás?

Előre is köszönöm a válaszukat

iPon Computer Kft. 22:16 (10 perce)

Tisztelt Cím,
Ahhoz nem jár az ingyenes garanciafutár.

Tisztelettel,
Bertók Orsolya
iPon Computer Kft.

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6486) tlac válasza bul07 (#6485) üzenetére


tlac
nagyúr

(#6487) bul07 válasza tlac (#6486) üzenetére


bul07
nagyúr

Ezt a tájékoztatást ma kaptam , amit linkeltél meg 2010-es hozzászólás
Remélem erre téved HUN]Repa és leírja a friss infókat ebben a témában

És arra vonatkozóan is hogy régen volt most meg nincs akkor a régi vásárlásokkal mi a helyzet, mert régi vásárlásaim között nekem is van Pick Pack Ponttos és abban a tudatban vettem így hogy jár hozzá a garancia futár

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6488) tlac válasza bul07 (#6487) üzenetére


tlac
nagyúr

igen, tudom...
én hogy jó legyen, még volt amikor meg is kevertem: futárral vásároltam, de cserélt cuccot már pick pack ponttal vettem át...

(#6489) tlac válasza bul07 (#6487) üzenetére


tlac
nagyúr

itt van egy egész friss is
[link]

[ Szerkesztve ]

(#6490) bul07 válasza tlac (#6489) üzenetére


bul07
nagyúr

Na igen , de akkor miért válaszolták az hogy nincs
HUN]Repa majd megmondja a tutit(csak járjon erre)

(#6463) bandras0226
Fejlemény van a használt alaplappal kapcsolatban?

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6491) bluyoo válasza bul07 (#6490) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Szerintem Orsolya újonnan felvett dogozó! :DDD

[ Szerkesztve ]

Bazinga!

(#6492) jozsi252 válasza bul07 (#6485) üzenetére


jozsi252
veterán

Eddig is úgy volt hogy Pick Pack-hoz nem járt garifutár.

iPhone 13 Pro Max

(#6493) bluyoo válasza jozsi252 (#6492) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Hát nekem nem ezt írták e-mailben ....
"Mivel pick-pack pontos átvétellel vásárolta, ezért jogosult a garancia futár szolgáltatásra, amit weblapunkon keresztül tud megrendelni."
Sajnos előtte már feladtam mindkét bedöglött LED izzót (mert én is azt hittem hogy nem jár ...). Persze külön haltak be 2-3 nap eltéréssel ... Csak azért hogy többet bukjak a postán. :((

[ Szerkesztve ]

Bazinga!

(#6494) nanemár válasza bluyoo (#6491) üzenetére


nanemár
csendes tag

Kedves Orsolya nem új emberke.... kb. 2-3 éve írtam egy mailt infora kérdeztem valamit, de már akkor is hülyeségeket beszélt..... emlékszem végül a garisok mondtak értelmes választ a teljesen átlagos kérdésemre.

(#6495) bluyoo válasza nanemár (#6494) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Akkor biztos szép lány .... ;]

Bazinga!

(#6496) HUN]Repa válasza Eddie141 (#6457) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Sziasztok!

Ami az újságírókhoz kerül cikkíráshoz termék az nem a "polcunkról" kerül oda, hanem a beszállítóktól amit a cikk megírása után visszaküldünk (általában más újságírókhoz kerül).

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6497) HUN]Repa válasza bandras0226 (#6453) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kiderült a turpisság: a beszállító ugyanarra a cikkszámra töltötte fel a szervizkészletet. Rossz raktárból adták ki. Rendeztük a problémát az ügyféllel.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6498) HUN]Repa válasza Zoli54213 (#6482) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Amit az e-mailezésről 04ahgy írt, bejött, nálunk pontosan így működik a gmail rendszer, amikor ír valaki, a levele hátrább kerül, tehát aki pl óránként ír, jó eséllyel utoljára (vagy ha elég kitartó esetleg soha) nem fog választ kapni.
A VGA kártyákat a gyártó megbízott szervizeben természetesen tudjak javítani - miért ne tudnak: bármely alkatrész cserélhető és ez egyáltalán nem függ össze azzal, hogy a termeket jelenleg meg lehet-e vásárolni vagy nem.
A bevizsgálásnak nemcsak a hibakeresés a része, hanem esetleg javítási kísérlet, majd az újratesztelés is, illetve annak mérlegelése hogy a javítás többletköltséget okozna-e egy cseréhez képest. Másrészt, ha bebizonyosodik, hogy nem lehetséges a javítás meg lehet, hogy van garancia készlet, abból is küldhet egyes esetben a gyártó cserét, és még mindig nem lényeges, hogy a termék kifutott-e.
Ha jól dereng az NFH álláspontja is az, hogy amennyiben megfelelő időben a terméket visszajuttatjuk a beszállítóhoz, tehát nem a polcunkon figyel 2 hétig azzal jogszerűen járunk el, és ez így történt esetedben is.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6499) HUN]Repa válasza bul07 (#6485) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A kolléganő téved: természetesen a PickPackPonton átvett termékekre is érvényes a Garanciafutár.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6500) tlac válasza HUN]Repa (#6499) üzenetére


tlac
nagyúr

ezt kiírnátok valahova az ipon oldalára a gyakori kérdésekhez vagy a garanciafutáros részhez?
ott hivatalosabb, meg közérdekűbb lenne, mint itt

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.