De amúgy mellékesen pár szimpla kérdés: Mit tudnak ezen ennyit nézni, javítani? Megmondtam nekik hogy rossz a kártya, terhelésre lefagy, becsíkozza a képet, hang kiakad. Ezen kívül mindent ami ehhez kapcsolódik, de ezt már ide nem írnám le. Akkor is ha sok hibás cucc van, ha konkrétan megmondtam nekik, csak annyi lenne beleteszik egy gépbe, terheik, kifagy, csere, vagy pénz visszafizetés. Ha nem tudják időre megcsinálni fejlesszék a szolgáltatásukat ha vállalják a szervizelést. Ja, vagy ez plusz pénz nekik? Én kérek bocsánatot. Oké, én mondjuk elnézem, de akinek ez a munkája és ezzel keresi a pénzt amiből megél, azzal mit csinálnak? Ez még egy átlagos ember számára is idegesítő, nemhogy egy olyannak aki ebből él...most itt van ez a szabály is hogy "törekedni kell a 15 napos határidőhöz": Mi az hogy "törekedni kell"? Ennyi erővel tényleg lehetne 1 évig is náluk és mondhatnák hogy "törekedtek" a 15 naphoz. Ezt nem hiszem el hogy konkrétum nincs...vicc az egész.
Most azt írták az ipon fórumba válaszként hogy "hamarosan az eredeti kártya is megfog érkezni". Kérdem én lehet egy ilyen kártyát javítani aminek ilyen hibája van? Csak mert szerintem nem. És nagyon úgy érzem ez csak időhúzás. Mert referencia HD7970-et már nem gyártanak, tehát cserélni sem tudják ugyanolyanra. Az a tippem, hogy az lesz hogy 1 hét múlva kb. rám írnak hogy visszafizetik (jó esetben)...de mi a fr*ncért nem tudták 1 héttel ezelőtt? Mert attól hogy nem "hivatalos", ők is tudják hogy nincs már ilyen kártya új és javítani sem lehet....na mindegy, ennyit erről. :S
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i