Na jó, most ha elvonatkoztatunk a te esetedtől, egy átlag több éve fennálló kis üzlet nem teheti meg, hogy a vásárlókat megvárakoztassa, így tapasztalatom szerint a 15 nap náluk reálisabb, álatlában tényleg saját raktárról vagy berendelés után cserélik ha hibás a termék.
Na de általában ezekben a boltokban a termék ára sem ott van, mint ami a nagykereknél.
Ő ráteszi a kis nyereségét, plusz ha teheti előre azt is amit benyel a türelmetlen vásárlókon.
Tehát aki türelmetlen érdemesebb ilyen helyeken vásárolni, de mindenképpen több éve fenn álló cégeknél, és akkor nem égeti meg magát.
A nagykereknél nincsenek ilyen keresztutak, nekik kevesebbet kell rátenni, és a céljuk is az, hogy nagy tételben közvetlenül a gyártótól rendeljenek nagy tételes árakkal, amit tovább nyomnak amennyire lehetséges.
Esetünkben ez az iPon, itt már megtehetik azt, hogy a több ezer vásárlói közül megvárat párat.
El lehet hinni nem 1-2 kiskölyök tud hajmeresztő dolgokat írni, és ha minden ilyen ember után ugrálnának és saját kárra küldözgetnék vissza a hibásnak vélt termék cseréjét, hamar bedöglene az összes nagyker.
Persze van olyan nagyker, ahol a kettőt ötvözik, ha ráfizetsz bizonyos %ot ott is cserélnek, de akkor meg már kb ugyanott vagy mint, ha a helyi kisboltba mész le megvenni a cuccot, ott legalább ismered is az eladót jó esetben.
Vagy marad az utolsó lehetőség, elmész aprózni és reménykedsz benne, hogy valami jöttment nem húz le vagy vág át.
Ami ebből az egészből jól látszik, az az hogy aki türelmetlen fizessen többet ugyanazért a termékért és vegye meg a "szolgáltatásokat".
Ui: Volt iPon-os garim 30 napos volt, és bár érzékenyen érintett, nem tudom hibáztatni őket sem, hiszen azon kívül hogy amennyire lehet érdemben kezelték a gondomat mailben is normálisan reagáltak, de én is bevállaltam ezt, és nem drágábban vettem meg a terméket, akkor lehet tényleg 15 nap lett volna.