Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#6901) h1mpi válasza bul07 (#6900) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ott is van ipon?

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6902) bluyoo válasza h1mpi (#6901) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Mát van "Válassza ki az oldal nyelvét" menü is (jobboldalt felül).

Bazinga!

(#6903) ACE- válasza bul07 (#6900) üzenetére


ACE-
addikt

Sőt, ha a legolcsóbb helyen veszed a Román Lejt, akkor 26.810 Ft.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#6904) h1mpi válasza bluyoo (#6902) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Akkor is a Francia út van megadva címként csak tudsz RON-ba fizetni. Gondolom ez az első nyitás a Román piac felé, aztán lehet nyitnak egy üzletet is kint.

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6905) bluyoo válasza h1mpi (#6904) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Nem tudom! :) Csak feltűnt hogy van egy új menü .... :DDD

Bazinga!

(#6906) h1mpi válasza bluyoo (#6905) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ha valakinek van a padláson egy kis RON-ja az elköltheti, de tényleg érdemes átszámolni, ha tudsz olcsóbban venni, lehet megéri.

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6907) bul07 válasza h1mpi (#6906) üzenetére


bul07
nagyúr

Inkább a garanciáztatás a kérdéses nem a vásárlás , hogy lehet e hozzá rendelni magyar garanciafutárt

Lehet este megfogalmazok pár kérdést az ipon felé

Bár én könnyebb helyzetben vagyok mert a szomszéd Nagyváradon él és dolgozik mint villamosvezető, csak itt is van házuk
Lassan több román ház lesz mint magyar , annyira veszik őket

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6908) katt777


katt777
félisten

Rendeltem egy Rajintek Aeolus Alfa ventit (nem egy drága cucc), sípolt, mint a Zállat, már alapjáraton is. Garanciafutár vitte, 2 hét múlva kaptam helyette egy másikat (szintén futár hozta). Ha belegondolok, a futárktg több volt, mint az alkatrész ára, de az iPon korrektül helytállt, szerintem ezért piros pont jár nekik.

Némi kalamajka azért akadt, először értesítettek, hogy jóváírják az árát, mert nem tudják javítani/cserélni) aztán mégis küldtek egyet (talán akadt a raktárban, vagy valaki megjavította), SMS-t meg nem küldtek, mail 2 nap késéssel érkezett, volt egy kis futkozás a futár után.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#6909) bul07 válasza katt777 (#6908) üzenetére


bul07
nagyúr

Az a baj az ilyen kis értékű dolgoknál hogy az egy dolog hogy visszaadják az árát de a szállításét nem, na de ha kell az adott fajta termék akár más gyártótól akkor újra fizetni kell a szállítást

Én most ugye várok egy egér garanciáztatásra , a laptopomhoz vettem [link], egy hónappal vásárlás után a görgője megadta magát, vissza garanciába , viszont közben arra gondoltam ha már van a laptopba beépített bluetooth akkor miért ne használnám ki , kinéztem ezt [link](, és itt jön majd a kérdés hogyha legaranciázzák lehet e a bluetooth-s egeret kérni ráfizetésel a nélkül hogy a futárt még 1x ki keljen fizetnem , ha nem akkor jön vissza a garanciás egér ingyen én nem fogok pluszba még 1x fizetni a szállításért
Na de majd meglátjuk bízok a megnyugtató végeredményben

Még annyi hogy a giga egér 2év garanciával van majd erre is fel kell hívjam a figyelmüket, rákérdeztem Orsolya írta hogy 2év van rá , csak gondolom hiába javítja a rendszer újra és újra 1évet állít be , biztos adatbázis hiba

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6910) katt777 válasza bul07 (#6909) üzenetére


katt777
félisten

Ezt nem tudom, honnan vetted. Ha futárral vagy pp pontra rendeltél, akkor jár a garfutár, tök mindegy, mire cserélik a terméket, és arra is jár, ha megint bedöglene, ezért fizetsz eleve magas kiszállítási díjat. Egyébként az 1. mailben, amelyben árvisszafizetést is ajánlottak, írták, hogy más termékre is cserélhetem, adott esetben ráfizetéssel, azt is küldték volna.

Egy garmásolat mailben, és tisztázva a probléma, bár ez nekik is meg kellene, hogy legyen, persze te könnyebben megtalálod a papírt, mint ők.

Előző cserémnél (rossz tápot küldtek) külön intézték volna a rossz visszaszállítását és az új kiküldését, de pár mail-váltással gond nélkül lebeszéltem velük, hogy 1 futár hozza-vigye őket, bár pénzt ezzel nekik spóroltam, magamnak csak időt.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#6911) ACE- válasza bul07 (#6909) üzenetére


ACE-
addikt

Ha azt mondják, hogy a régi egered bedöglött, és nem tudják másikra cserélni, akkor választhatsz hogy visszaadják az árát, vagy levásárolod, de ilyenkor szerintem nem kell fizetni a postáért, bár levásárlásnál lehet hogy kell... mert elvégre az Ő garis rendezési módjuk a pénzvisszafizetés. Ezt tőlük kell letisztázni, hogy működhet-e garifutárral.
Közben olvasom hogy Katt777 így járt, és nála működött.

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#6912) StSanya válasza ACE- (#6911) üzenetére


StSanya
őstag

Levásárlásnál nekem kellett fizetnem a szállításért... Más cégnél pedig nem kell fizetni ilyen esetben.

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#6913) HUN]Repa válasza StSanya (#6912) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Levásárlásnál NEM kell fizetni újra a szállítást és sose kellet. Kérlek írd meg a rendelési számod ahol neked esetlegesen még is ki lett számlázva, utána nézek nagyon szívesen és jováírjuk, ha tévedtünk. Köszönjük!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6914) StSanya válasza HUN]Repa (#6913) üzenetére


StSanya
őstag

:R Elnézést, hülyeséget beszéltem! Most előszedtem a régi számlákat, s valóban nincs a kérdéses "levásárlós" számlán szállítási tétel, nem tudom miért emlékeztem rosszul. :B

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#6915) katt777 válasza StSanya (#6914) üzenetére


katt777
félisten

Rossz munkahely, dobott az asszony, stb., valakit cseszegetni kellett. :U :DDD :R

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#6916) dienesoft


dienesoft
csendes tag

42 nap a garanciában soknak számít? Tényleg kezd kilenni a létezőm, egyszerűen hiába írok levelet, hiába kérem őket hogy valahogy vadásszák elő a kártyám és küldjék vissza, egyszerűen sz*rnak az egészbe.
Személyesen küldjem el őket a 'csába vagy írjak nekik még egy sikertelen emailt?

Sajnálom az ideges hangvételért tényleg, de valóban elég volt ebből az "igyekszünk 15 napon belül intézni" és eltelik mindjárt másfél hónap. Lehetetlen őket telefonon elérni, soha egyszer nem vették fel, 20x hívtam őket.
Komolyan mondom, egy darab kábelt nem veszek ezeknél többet, agyrém, amit ezekkel szórakozni kell. :((

[ Szerkesztve ]

(#6917) Out válasza dienesoft (#6916) üzenetére


Out
addikt

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt! iPon accountját töröltük, mivel önnek már úgysem kell. Viszontlátásra!

Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel

(#6918) h1mpi válasza dienesoft (#6916) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Az rma-s email címre írsz? Onnan nekem 1-2 órán belül mindig válaszoltak. Iponnál a telefon felejtős ezt mindenki tudja.

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6919) Dency01


Dency01
aktív tag

Hali.
Garanciafutár milyen időintervallumban érkezik meg? Már egyszer rendeltem de nem emlékszem. Délelőtt jönnek ki?

Annyi pénzem sincs hogy gyalog hazamenjek.

(#6920) Bélaaaa válasza Dency01 (#6919) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ahogy épp érkezik. Nincs kőbe vésve az időpont.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#6921) bul07 válasza Dency01 (#6919) üzenetére


bul07
nagyúr

Mindig attól függ hogy hol laksz , mert a futár útvonalától függ
Ha közelebb vagy a kiindulási ponthoz akkor délelőtt ha messzebb akkor délután , én a semmi közepén vagyok és az esetek 90%-ban 13óra után jönnek a futárok , legutóbb 15órakorr jött

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6922) DNReNTi válasza bul07 (#6921) üzenetére


DNReNTi
őstag

Akkor én meg se szólalok, engem sokszor a Sprinter kelt fel. :D

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#6923) dienesoft válasza h1mpi (#6918) üzenetére


dienesoft
csendes tag

Igen, mindig oda írok, eddig háromszor. Kétszer írtam, hogy nézzenek utána, mert már nagyon sok ideje bent van és ez így nem lesz oké. Kaptam egy Crtl+C Ctrl+V e-mailt, hogy "nem rajtunk múlik", majd kaptam egy olyat, hogy majd utánanéznek, ha tudnak valami róla, írnak. Ez volt egy megint egy újabb hete és most már baromira elegem van belőlük.

(#6924) katt777 válasza dienesoft (#6923) üzenetére


katt777
félisten

Amióta Eu-ban vagyunk, nincs határidő, csak "törekvés rá". Ettől fügtgetlenül panaszt tehetsz a felügyeleti szervnél, mert egyrészt ez nem tűnik törekvésnek, másrészt meg mindenképpen van egy fogyasztóvédelmileg elfogadható időszak. Nálam Expertnél 3 hónap volt a gar idő (hogy milyen manipulációkkal próbálkoztak, nem részletezem), már a bolt (nem ipon) hozott 2 hónap múlva egy másik kártyát, végül a gyárból cserélték ki. iPonnal eddig csak jó tapasztalatom volt.

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#6925) Killer01


Killer01
őstag

Hát emberek, nekem most lilul a fejem az Ipon miatt! Sajnos úgy látom azoknak volt igazuk akik óva intenek mindenkit a bolttól. Rendeltem egy Bitfenix Recon ventivezérlőt, ami repedt kijelzővel érkezett. Az volt benne a csavar, hogy nem a felső üvegréteg volt sérült, hanem az alatta lévő (nem tudom mik a pontos megnevezések, annyira nem értek hozzá). Péntek délután átvettem, aznap nem néztem meg tüzetesen ( gyanítom ha a felső réteg sérült észrevettem volna, de mivel "mintás" a kijelző nem tűnt fel a hiba). Másnap akartam beépíteni, akkor -beépítés előtt- vettem észre a repedéseket. Este megírtam az Iponnak a problémát, hétfőn kértek fényképeket. Ehhez még be is kellett üzemeltem, mert a tükröződő kijelző miatt képtelenség volt lefényképezni a repedéseket. Garanciafutár elvitte, most ott tartunk hogy nem cserélték ki, hanem feltételes garanciáról megy a hadoválás meg a gyártó és beszállító véleményéről. :W Én ezt nem vagyok hajlandó kivárni, vagy kicserélik vagy elállok a vásárlástól, a Fogyasztóvédelmen erősen gondolkodom...

(#6926) bul07 válasza Killer01 (#6925) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha hibásan kaptad meg akkor elállás nem játszik mivel sértetlen tökéletes eszközt kell visszaadni.(És az hogy a belső réteg sérült nem a bolt hibája hanem a gyártóé tehát már eleve kérdéses az odot termék minősége)

Ha jól tudom 3napon belül azonnali csere ami még járna , de ebben nem vagyok biztos hogy pontosan hogy is van

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6927) fricz19 válasza Killer01 (#6925) üzenetére


fricz19
őstag

Megkellet volna nézni átvételkor(erre egyébként a webshopban is felhívják a figyelmedet).
Mivel te átvetted a terméket, aláírtad, kifizetted, onnan már a te felelősséged, és az sem segít rajtad h másnap derült ki. Nem lehet bizonyítani, h valóban töröttet kaptál vagy esetleg te törted össze.

(#6928) Killer01
De a termék nem hibás, hanem fizikai sérült...

[ Szerkesztve ]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#6928) Killer01 válasza bul07 (#6926) üzenetére


Killer01
őstag

Megírtam nekik a 3 napot, erre ezt kaptam: A problémát az átvételt követő napon jelezte, ezen idő alatt bármi történhetett a termékkel. Mi nem feltételezünk semmit, azonban a dobozon semmilyen sérülés nem látszik, tehát így a szállítás közbeni sérülést kizárnánk. Az Ön által kérteket továbbítjuk a beszállító felé, pozitív elbírálás esetén van cserére lehetőség.
Magyarul még én örüljek ha "pozitív" a válasz?!? Na neee vicceljünk már, visszaírtam a törvényi álláspontot:
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben felsorolt kötelező jótállás alá tartozó termékek vonatkozásában a fogyasztó 3 munkanapon (a szombat és a vasárnap munkaszüneti napnak számít, függetlenül attól, hogy esetlegesen a kereskedő akkor is nyitva tart!) belül érvényesítheti csereigényét a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba esetén."
A hibás kijelzős cucc a véleményem szerint erősen akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Arra a hülyeségre már nem is nagyon akarok reagálni, hogy másnap írtam "csak" meg...ha aznap felfedezem és megírom, akkor az lenne a válasz hogy a 3/4/5/x óra alatt bármi történhetett a termékkel?
Ez kritikán aluli :W

(#6929) Killer01 válasza fricz19 (#6927) üzenetére


Killer01
őstag

előre utaltam és pik pak-ra jött.... gyanítom ha ott (cipőbolt) megnézem se vettem volna észre, mint mondottam nem a külső felületen van repedés, így nem is hozzáférhető. A tö...m kivan az egésszel.

(#6930) DNReNTi válasza Killer01 (#6929) üzenetére


DNReNTi
őstag

Patt helyzet. :(((

Egyébként egyszer amikor nagy értékű előreutalt rendelésem volt megkértem a futárt, hogy bontsuk már ki a dobozokat megvan e minden. Az volt a válasz: láthatom, hogy a dobozok nem sérültek, neki nincs erre ideje. Egyébként megvolt minden. :) Csak fura.

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#6931) h1mpi válasza DNReNTi (#6930) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Pontosan nekem szinte minden esetben így van. Ezért LED TV-t és monitort se szabad rendelni kiszállítással, mert hatványozottabban sokkal nagyobb az esély egy repedésre. Én személyesen halottam és láttam, amikor a MM-ban vissza vittek egy 600K-s Samsung 3D LED tv-t, hogy otthon kibontva keresztbe volt repedve a képernyő. Nagyjából a válasz az volt, hogy így jártál itt kellett volna ellenőrizned...

A PIKK-PAKK pontos kézbesítéssel meg az a gond, hogy nem hozzáértő emberek kezelik a csomagot (cipőbolt...). Arrébb dobja leesik, rápakol. Láttam már nálunk is az újságosnál, aki szintúgy pikk-pakk pont, hogy 5-6 doboz egymásra pakolva eldőlt...

[ Szerkesztve ]

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6932) Jani_007 válasza DNReNTi (#6930) üzenetére


Jani_007
csendes tag

Most én is hasonló cipőben járok, még 05.27.- én hozta a futár az összeszerelt konfigurációt, átvettem a csomagokat, az külön csomagba a dobozok külön a sz számítógép kivettem a sz. házat nem találtam sérülést, átnéztem a tartozékokat a számla alapján renden volt minden a futárnak mennie kellet.
Beüzemelni készültem, előtte levettem az oldalát akkor láttam, hogy ferdén áll a vga. :Y be sem üzemeltem telefonáltam a futárnak, Ő már úton van, mondta hívjam a boltot.
Lefényképeztem, elküldtem e-mail- be, jött a válasz küldjem vissza garanciafutárral.
05.28.- án jött a futár elvitte (alig tudtam valami átvételi papírt kérni tőle, azért mégse úgy vigye már el a 2db. csomagot hogy nem tudom igazolni hogy elvitte), majd vártam a visszaigazoló levelet, hogy megérkezett átvették. Addig eltelt 4 munkanap mire a második levelemre kaptam a választ, hogy megérkezett.
A lényeg azóta a szokásos Crtl+C Ctrl+V e-mail, de a héten hétfőn már kaptam a levelet, hogy választhatok másik kártyát, nem érkezett ebből a modellből. Kiválasztottam, már kedden ot volt a szervizben, azóta várom, hogy a teszteléssel elkészüljenek.
Ha már ezen a héten nem is, remélem már legkésőbb hétfőn-kedden megkapom végre. :F

(#6933) bluyoo válasza h1mpi (#6931) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Azért ez az ügymenet nem kötelező!
Amikor a mostani Tv-t vásároltuk (kábeltévé szolgáltatótól ...) kihozták, lepapíroztuk. Rakta volna össze a szerelő, mondom neki hogy boldogulok vele, nyugodtan mehetnek ... Összeraktam a Tv-t fel a falra, és kikerekedett a szemem. A képernyő közepén egy ~3-4cm-es karc. Hát nem örültem neki, hogy 250-ért vettem egy sérült készüléket. Hívom a szakikat, hogy ilyenkor mi van (Péntek 17óra)? Mondják hogy jó kérdés majd jövőhéten ... Kedden már csengettek az új készülékkel! Pedig sértetlen csomagolás, átvettem, beüzemeltem, ...

[ Szerkesztve ]

Bazinga!

(#6934) h1mpi válasza bluyoo (#6933) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Erre mondom, hogy mák ;)

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6935) bluyoo válasza h1mpi (#6934) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Én meg hogy korrektség! ;)
Az MM is tud érdekes anomáliákat ... Cseregaris egeret, nem egészen egy hónap után visszavittem hogy behalt a görgője, vinném az újat! :DDD
Erre a kis muksó közli, hogy nem eszik olyan forrón ... mert már 3K-val drágább lett, válasszak másikat ami a régi árába belefér. Erre én közöltem hogy ......! Ott a polcon az eredeti választottam (amire az érvényes cseregarancia van) ide vele! Adok, kapok, jön az üzletvezető! Vele már sikerült nyakkendőhöz méltóan kommunikálni, és megértette, hogy nem azért költöttem 10K felett egy csergaranciás egérre, hogy rá egy hónapra egy teljesen más (olcsóbb) darabot kapjak.

[ Szerkesztve ]

Bazinga!

(#6936) h1mpi válasza bluyoo (#6935) üzenetére


h1mpi
nagyúr

MM-ban csak, akkor szabad vásárolni, ha vasárnap minden más zárva van... :DDD

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6937) bul07


bul07
nagyúr

Amúgy ezt mind az élősködőknek köszönhetjük , direkt összevásárolják a még garanciális de sérült példányokat és bepróbálkoznak vele
Főleg a vga-k esetén probléma ez , olyat keresnek aminek 5éves garanciája volt anno és eltüntetik a barkácsolás nyomait vagy egyszerűen átrakják a garancia matricát egy másik sértetlen hibásra és küldik is vissza , na ugye ezeket cserélni már nem lehet így jön a pénz vissza vagy levásárolás
Egy elavult vga-nak aminek ma már semmi értéke visszakapja az eredeti árát

És minél több a próbálkozó annál bizalmatlanabb a cég

Amúgy megoldódott az én egér kérdésem is levásárolthattam az árát vagy visszautalták volna
Én vettem két egeret is GIGABYTE GM-M7700B Fekete, LOGITECH Performance Mouse MX ,

Amúgy jó tanács ha vesztek valamit és nem egyezik az ipon és a gyártó oldalán a garancia idő, akkor kérdezettek rá az ipon-nál , mert elég sok az ilyen hiba az oldalon.

A fent említett két egénél is ez a helyzet, ipon oldalán giga 1év gyártó 2év , MX ipon 2év gyártó 3év , rákérdeztem és mind kettőnél a gyártói a helyes, és a legszebb hogy hiába javítja át ügyintéző akivel leveleztem mert következő adatbázis frissítésnél ami automatikus visszaáll
Így rendelés után egyből ment a email a rendelés számmal hogy figyeljenek a garancia időkre, és a helyeset írják rá

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#6938) h1mpi válasza bul07 (#6937) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Igen gondolj bele egy GTX Titan anno 250K volt, most 120-130 K körül megkapod. Ott nem keveset lehet nyerni. Ez olyan, mint a biztosítási csaló az autónál, mindenhol vannak próbálkozások.

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6939) tlac válasza h1mpi (#6938) üzenetére


tlac
nagyúr

hol veszel annyiért titant?

(#6940) h1mpi válasza tlac (#6939) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Annyit ér! Volt már amúgy eladó itt HA-on is, de nem sűrű, mivel kevés van és nem is nagy a kereslet rá.
Most a 4K mizéria miatt kicsit feljebb ment az ára kb. a GTX 780 Ti szintjére. (150K)

Lehet ebayen licitálni is: :K [link]

[ Szerkesztve ]

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6941) tlac válasza h1mpi (#6940) üzenetére


tlac
nagyúr

tudom, hogy volt itt, én vettem meg, de azóta sincs másik
ebayen 200 felett mennek el
lényeg, hogy 120-ért szerintem nem fogsz találni

(#6942) h1mpi válasza tlac (#6941) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Nettó 179 000 Ft a kisker ára. Ez azt jelenti, hogy ha megvan a kapcsolat lehet is szerezni bruttóban.

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6943) DNReNTi válasza h1mpi (#6942) üzenetére


DNReNTi
őstag

Nettó 179k bruttója 227k :D Nem e fordítva akartad? :D

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#6944) h1mpi válasza DNReNTi (#6943) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Nem :)) Ha valaki tudja FA nélkül, akkor a nettó=bruttó ;)

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#6945) Killer01


Killer01
őstag

Én két esetet tudok felhozni ami hasonló történet mint amibe belefutottam. Egyik szintén magyar webshop (talán a legnagyobb,BSZ), akiktől egy triciklit rendeltünk a csemetének 30 rugóért. A megérkezése után 2 nappal tudtam nekiállni összerakni, akkor detektáltam hogy sérült az egyik elem. Itt is megvolt a levélváltás és a visszaküldés, a beérkezése után 2 nappal megjött a cseretricikli...na ezt nevezem én normális és korrekt eljárásnak.
A másik sztori pont az MM. Pár éve Karácsony előtt pár nappal állt/ugrott elém a Párom, hogy meglepne egy 2.1-es hangrendszerrel ha belefér 20 rugóba, mert tudja hogy le akarom cserélni a meglévőt. Ki volt már nézve részemről a Logitech X-230, de januárban terveztem a megrendelését. Viszont Asszony ragaszkodott hozzá, hogy karácsonyra meglegyen (aki házasember az tudja hogy Asszonnyal lehet vitatkozni ilyen esetekben csak marhára nem érdemes....), így maradt a helybeli beszerzés...na így sikerült betévedni az MM-ba (hozzátenném nekem sem kedvencem az üzlet, az eladók 'hozzánemértése' miatt). Volt belőle (mint később kiderült utolsó db), vittük. Ezt is este álltam neki beüzemelni, akkor derült ki hogy az egyik modulon a háló sérült. Másnap vissza MM-ba, ahol első szóra cserélték...volna, de nem volt több. így kaptam helyette egy Z323-at (drágább volt egy ezressel, de nem kellett ráfizetnem se), amit a mai napig használok. Szintén teljesen korrekt eljárás. Nah, én ezekhez vagyok szokva, nem ahhoz hogy a webshop akitől 8-10 éve rendelek cuccokat (Ipon) egy 11 ezres hibásan kapott ventiszabályzót ne legyen hajlandó kicserélni, mert "bármi történhetett vele" nálam.

(#6946) Jester01


Jester01
veterán

Lehet, hogy hülyeséget írok de mintha az első időben (talán 6 hónapig?) a boltnak kellene bizonyítania hogy a hiba nem állt fenn már a vásárlásnál. Fogyasztóvédelem topikban biztos tudják.

Jester

(#6947) 04ahgy válasza Killer01 (#6945) üzenetére


04ahgy
nagyúr

"...ne legyen hajlandó kicserélni..." Ezt eddig nem írtad. Írásban is szerepel, hogy nem lesz cserélve?

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#6948) Killer01 válasza 04ahgy (#6947) üzenetére


Killer01
őstag

Jelenleg ez a 2 utolsó levél tőlük időrendben:
-A problémát az átvételt követő napon jelezte, ezen idő alatt bármi történhetett a termékkel. Mi nem feltételezünk semmit, azonban a dobozon semmilyen sérülés nem látszik, tehát így a szállítás közbeni sérülést kizárnánk. Az Ön által kérteket továbbítjuk a beszállító felé, pozitív elbírálás esetén van cserére lehetőség.
Megértését köszönjük!

Erre írtam én -bevallom elég ingerülten- ezt:
Tisztelt Ipon,
felháborító ahogy a problémámat kezelik! Kaptam egy hibás használhatatlan terméket, amit előre kifizettem, ez kimeríti a hibás teljesítés fogalmát! Hibás teljesítés miatt az áru kicserélésének kötelezettsége az önök feladata, nem tudom hogy jön ide a gyártó! idézek: " 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben felsorolt kötelező jótállás alá tartozó termékek vonatkozásában a fogyasztó 3 munkanapon (a szombat és a vasárnap munkaszüneti napnak számít, függetlenül attól, hogy esetlegesen a kereskedő akkor is nyitva tart!) belül érvényesítheti csereigényét a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba esetén."
Vagy cseréljék ki, vagy elállok a vásárlástól és megrendelem egy normális helyről!
8-10 éve rendelek önöktől elektronikai eszközöket, most meg itt szórakoznak velem egy 11000 Ft-os alkatrész kapcsán, ekkorát boltban még nem csalódtam!
mai válasz tőlük:
Felvettem a kapcsolatot a beszállítóval, kérem várja meg amíg választ kapunk. Remélhetőleg az Ön számára megnyugtató választ kapunk és le tudjuk zárni az ügyintézést. Várhatóan 1-2 munkanapon belül ez megtörténik, türelmét kérjük.

Valószínűsítem a belső réteg repedése nem a kozmikus háttérsugárzás eredménye hanem valamilyen erőhatásé, az vicces lesz ha nekem kéne bizonyítanom hogy nem nálam történt. Mivel nem vagyok celeb meg popsztár (hála az összes Istennek Shivától Odinig) nem követ a nap 24 órájában kamera...

(#6949) Geri Bátyó válasza Killer01 (#6948) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Drága barátom!
Igaz, hogy 1000 éve nem beszéltünk, de most egy letolással fogom kezdeni (nem szép tőlem, tudom!)
Nem elképzelhető, hogy egy udvarias hangvételű levél az Ipon felé más hozzáállást eredményezett volna részükről? Most ugyanis nem tesznek mást, mint betartják a törvényben megfogalmazottakat, ugyanis (sajnos) nincs konkrét bizonyíték arra, hogy a sérülés nem nálad keletkezett, függetlenül attól, hogy gyári hibás termékről van szó.

Pont most folyik egy garanciáztatásom náluk. Egy Corsair Flash Voyager GTR 32GB (USB 2.0) pendrive szállt el 3 év használat után. 5 év gari van rá, így visszavittem. Tegyük hozzá, hogy a garipapírt nem találtam meg, de a számla és az eredeti csomagolás prezentálása mellett probléma nélkül bevették. Ez volt 05.28-án.
Tegnapelőtt udvariasan rájuk írtam (reggel 8 körül), hogy legyenek szívesek ráérdeklődni a termékre, mert elég sok idő eltelt már a leadás óta.
Jött egy válasz dél körül, hogy rákérdeznek a beszállítónál és még aznap kapok választ.
Kora délután azt írták, hogy az ügymenet meggyorsítása érdekében felajánlanak egy másik terméket (az adott eszközt ugyanis már rég nem gyártják), amit én udvariasan visszautasítottam mondván, hogy a garanciát ne ők, hanem a gyártó prezentálja.
Nem sokkal később felajánlottak egy Corsair Flash Voyager GT 64GB (USB 3.0) pendrive-ot, de erre már csak péntek reggel válaszoltam, hogy köszönettel elfogadom. Szerdán átvehetem.

Nem ez az első eset, hogy gariztatok náluk és eddig mindig ez volt a felállás. A gyártó/beszállító leszarta a dolgot én pedig némi udvarias levélváltás után kaptam egy megfelelő csereterméket, vagy levásárolhattam annak az árát.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#6950) ACE- válasza Geri Bátyó (#6949) üzenetére


ACE-
addikt

Azért a Te eseted kicsit más. Killer-nél már kiszállításkor sérült volt a cucc, de ezt csak másnap jelezte, ezért azt "feltételezik", hogy nála sérült meg, állítólag csak azért, mert másnap jelezte. Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy csak másnap bontotta ki és üzemelte be, mert az átvétel után már nem volt ideje rá. Kíváncsi lennék erre mit mondott volna az iPon. De hogy rátérjünk a lényegre. Mi a jó megoldás? Ha rendelek egy komplett gépet, akkor ott az OMV kúton, ahol átveszem, bontogassam ki az összes csomagolást, és nézzem meg hogy sérült-e? Vagy elég csak a csomagolást megnézni? Ha az sértetlen, akkor nem lehet gond? Miért ne lehetne? Hiszen a gyártósoron is megsérülhet egy termék, lehet eleve már úgy csomagolták.
Szóval mi erre a korrekt megoldás? Mondjuk én mostanában már úgy csinálom a kicsomagolást, hogy felveszem videóra... az esetleg lehet egy megoldás, de ami killerrel történt lehet ez sem lett volna elég, hiszen alig észrevehető a hiba.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.