1. Hazudsz! (Gondolják itt néhányan)
2. Gondolom értesítettek, hogy nem pont olyan kártyát küldenek, mint amilyet megrendeltél...
3. Nem tudom miért kell itt hőbörögni, mikor biztos olyan szerződést kötöttek veled, hogy így is cserélhetik a kártyátdat...
(Ilyen, s hasonló észrevételeket kaptam én, mikor szinte azonos problémámat jeleztem, csak én sokkal gagyibb kártyát kaptam, mint kellett volna.)
Nyilván Te is csak kitaláltad a mondókádat, és az Ipon egy gyöngyszem a magyarországi számítástechnikai garanciáztatás világában.
Biztosan írni fognak nemsokára az ipon párti jogi szakértők, kik mindenbe belekötnek, s kik szerint az etika maximum egy anagramma lehet.
Örülök, hogy nem hagytad magad és remélem végül megoldódik a problémád!
Hali!
Többet ésszel, mint ész nélkül!