Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lacerta
aktív tag
Érdekes.
Én melóztam olyan helyen, ahol szívómotorokat is gyártottunk, és a motorgyáriak azt mondták, hogy van egy teljesítménytartomány minden motortípusra, amiben minden darabnak benne kell lennie, és ennek az alsó határa valamivel magasabb, mint ami a gépkönyvben benne van. Amelyik motor kiesik a range-ből, az megy visszabontásra.
Ha a Subinál így van ahogy mondod, az elég gáz.