Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13601) Petester válasza Qru (#13600) üzenetére


Petester
senior tag

A páros oldali hengersoron nekem is volt időnként gyújtás kimaradás hiba, pont ott találaták meg a test hibát Nyírőék, erre mondta azt, hogy szerinte ez a hiba jelenség ezzel meg fog szűnni.
De ez nekem is random szokott jönni. Hónapokig semmi, aztán egymás után rövid időn belül bedobja többször, majd utána sokáig megint semmi.

(ó\_!_/ó)

(#13602) MasterMark válasza Petester (#13599) üzenetére


MasterMark
titán

Maga az óracsoport volt már cserélve?

Illetve az ECU tudja a fordulatot, csak az óra nem írja?

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#13603) MasterMark válasza Qru (#13600) üzenetére


MasterMark
titán

Haha az enyémnek persze semmi baja. Kivéve a hengerfejtömítést... :DDD

szerk.: Najó, most mondjuk kicsit lusta lett a váltó, remélem nincs baja. :B

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#13604) Qru válasza Petester (#13601) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jo akkor nem aggodom tul a dolgot.

#nincsbennetarcsi

(#13605) Qru válasza MasterMark (#13603) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Valtoolaj mikor vt cserelve?

#nincsbennetarcsi

(#13606) MasterMark válasza Qru (#13605) üzenetére


MasterMark
titán

30.05.2019 217.000 KM

Most 243k van benne.

Switch Tax

(#13607) Petester válasza MasterMark (#13602) üzenetére


Petester
senior tag

Már minden is volt cserélve. Nehezíti a dolgot, hogy az óracsoportban is benne van az immo, így nem lehet csak úgy cserélgetni. De volt amúgy az órám is mókolva, mert az órán belül van egy feszültség szabályozó, amit szintén cseréltek, meg a fordulatszám mechanikai részét is.
Teljesen tanácstalanul állnak Nyírőék az autóval, mert műszerrel mérve minden jó, minden jel a helyén van és jó értékkel, elvileg az óracsoport is jó, de a mutató tök hektikusan működik. Ha van kedve mutat, ha nincs, elhasal... :U
Annyi javulás van, hogy már többször jó, mint nem, de addig nem akarja elengedni, amíg minden lehetőséget ki nem zártak. Több helyről kap jelet az óracsoport (analógot is és digitálisat is) és ha csak egy jelben is hiba van, elmegy a kedve a mutatónak mutatni. :W

(ó\_!_/ó)

(#13608) Petester válasza MasterMark (#13603) üzenetére


Petester
senior tag

"Najó, most mondjuk kicsit lusta lett a váltó, remélem nincs baja."
Nem használtad mostanában nagypapásan? A váltó tanulékony, igazodik a használathoz. Lehet eltanulta a lustaságod. :D
Vagy hogy érted, hogy lusta?

(ó\_!_/ó)

(#13609) Qru válasza MasterMark (#13606) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Teljesen ok, akkor nem az lesz a gond. Lehet ebben is resetelni a váltó sw-ert? DSG-nél a belassulást az megoldja pl.

#nincsbennetarcsi

(#13610) MasterMark válasza Petester (#13608) üzenetére


MasterMark
titán

Valszeg ez lehet, nem szoktam nyomni mert akkor kinyomja a vizet… :DDD

Sport módban jó, ott nem gondolkozik meg nem a rossz sebessegbe rakja.

Qru: Dede elvileg lehet, amikor voltam csereltetni akkor Hári valami valtos komputert tett ra es azzal nezte.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#13611) MasterMark válasza Petester (#13607) üzenetére


MasterMark
titán

De az ecu lat mindent? Szoval nem abs meg nem motoron a tengely jeladok a gond, hanem vagy az oracsoport vagy az oda vezeto kabelek?

Amugy ezt jo tudni hogy nem lehet cserelni csakugy az oracsoportot. Az enyemnek van egy karc az uvegen, jo lenne valahogy megoldani.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#13612) Qru válasza MasterMark (#13611) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Csak a plexit nem lehet önmagában? Illetve ha nem mély a karc akkor a polírozás is szóba jöhet...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#13613) MasterMark válasza Qru (#13612) üzenetére


MasterMark
titán

Nem tudom hogy lehet-e, talan lehet. Polirozni nem merem amig nincs masik. :))

Switch Tax

(#13614) Qru válasza MasterMark (#13613) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

SK ne is vállald be ha nem vagy gyakorlott, a polírt elég könnyű elszúrni.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#13615) Petester válasza MasterMark (#13611) üzenetére


Petester
senior tag

Nyírő elmondása szerint az autó minden értéke jó. Az ecu-ba eljut minden, jól is dolgozik, nem ad semmilyen hibakódot. Az ecu és az óracsoport között lehet valahol gond, de nem jönnek rá, hogy hol. Egyedül a komfort elektronikában látják már csak a lehetőséget, csak abban is benne van az immo.

Az órát ki lehet cserélni, de nem plug and play a történet. Az immo chipet ki kell cserélni vagy fel kell tanítani.

(ó\_!_/ó)

(#13616) Parci válasza Parci (#13591) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

bakk, ez egy nap alatt elment! :U

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13617) Qru válasza Parci (#13616) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az szép...

#nincsbennetarcsi

(#13618) Downsampling válasza Qru (#13594) üzenetére


Downsampling
senior tag

Ezeket egyébként milyen gyakran illik megtenni (pl. nálam, 2006 Impreza Outback 2.0 szívó kézi)? Van gyári manuálom, csak közben költöztünk, és valszeg még a régi helyen maradt.
Illetve kb. milyen költség ez a "zsebbenyúlós" tétel?

Amúgy ez sem tetszett a Dynónál, hogy az autóra kifizettem egy egyórás átvizsgálást (komputeres, miegymás, stb.), majd találtak ezt-azt, a végén még a pedálokon a gumit is cserélték (vastagon fogó tollal felírva a számlának nevezett cetlire), de egyetlen folyadék, kenőanyag cseréjét sem említették, holott tudták, hogy előtte pár hete vettem az autót.

(#13619) Qru válasza Downsampling (#13618) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kb ezek az ökölszabályok vannak:

Motorolaj: 10k km vagy 1 év
Váltó és diffi: 50k km vagy 4-5 év
Kormány hidraulika (szervo): 6-7 évente nem árt cserélni de látod a színén is, ha besötétedik akkor cserés
Fékolaj: 3-4 évente nem árt cserélni, érdemes ránézni hol van éppen a forráspontja
Hűtővíz: ráér a vezérléssel együtt cserélni 100k km után, ha maximalista vagy akkor féltávnál (50k km) cserélheted

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#13620) MasterMark válasza Downsampling (#13618) üzenetére


MasterMark
titán

Ez 2005 Legacy motorok.

Hűtővizet és fékfolyadékot is 2 évente kellene cserélni. (Persze ezek az akkori minőségű folyadékok. Mostani hűtővíz lehet többet kibír.)

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#13621) Qru válasza MasterMark (#13620) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elég szigorú...

#nincsbennetarcsi

(#13622) Downsampling válasza Qru (#13619) üzenetére


Downsampling
senior tag

Köszi nektek!

Motorolajat én cseréltem, plusz szűrők. Szervo passz, de az szerintem oké. Mivel vétel előtt teljes fékcsere volt, ott gyakorlatilag sem lehetett elsunnyogni a fékfolyadékcserét.

Ami ugye nem is látszik, és szeretik is elfelejteni/nem foglalkozni vele, az a diffi és váltó... Olyan, mint a vezérlés, nem árt cserélni.

Még annyi: ez kb. milyen költség?
:R

(#13623) Qru válasza Downsampling (#13622) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kormányszervó - kuplung folyadékot is cseréld ha nem volt!

Nem egy vészes összeg, hűtővízből 9,5k 5 liter ; a diffi és váltó olajból a jobbik Gear300 7,8k / liter az olcsóbb MotlyGear-ből meg 4,5k

#nincsbennetarcsi

(#13624) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

na, dynoék se vállalják a forit, ők is csak a turbósokat tudják írni-olvasni. elmondták, hogy igazából meg kell venni a licencet minden típushoz, ami jó 2 kiló akár, és hát a szívókhoz nincs, nem is szokták kérni. a turbósoknál meg úgy is annyit költ a user a tuningra, hogy ez belefér.

az lesz a vége, hogy vehetek egy új villanymotort bele, és inkább helyreállítom a drága és (nekem) fölösleges alrendszert, mert senki sem csinálja meg :(

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13625) Qru válasza Parci (#13624) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Na bakker. :( Mennyi a villanymotor?

#nincsbennetarcsi

(#13626) Parci válasza Qru (#13625) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ezek után felhívom nyírőt hétfőn, van vmi koreai utángyártott 100-120k körül (és szerinte a gyári is ugyanez lehet, csak kétszeres áron). ő legalább megcsinálja, amikorra mondja.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13627) Qru válasza Parci (#13626) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kemény egy olyan alkatrészért amire amúgy semmi szükség nem lenne... :(

#nincsbennetarcsi

(#13628) sattak válasza Parci (#13626) üzenetére


sattak
csendes tag

Kap rendesen jelet? Legnagyobb szívás az, mikor kicseréled és az új sem működik. Mert nem azzal van a baj.

(#13629) Parci válasza sattak (#13628) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nyírő szerint egyértelműen a motor a ludas, fröcskölte a vizet, bármit is jelentsen ez

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13630) sattak válasza Parci (#13629) üzenetére


sattak
csendes tag

Akkor onnan veszi a jelet, a motorhőtől. Mármint a vízhőtől. Akkor ez van.

[ Szerkesztve ]

(#13631) sattak válasza Parci (#13629) üzenetére


sattak
csendes tag

fogy a vized is?

(#13632) sattak válasza Qru (#13627) üzenetére


sattak
csendes tag

Rohadt felesleges. Mint pl. a részecskeszűrő is. Az se tüntet el semmit se, csak kisebbre "darálja" a mikronnyi dolgokat, amiről már bebizonyították, hogy károsabb, mint a kiindulási pont. Álzöldségek. Akik ezeket a szabályokat kihozzák, jórészt szarhoz se értenek. Nagyot mondanak, nagy levegőt vesznek, mert szerintük ők zöldek, aztán jól megérdemelt nyaralásukra elrepülnek mondjuk balira. Repülni? Az zöld dolog? Biztos jó dolgokat tenni mennek el oda, nem saját hedonizmusok beteljesítéséhez. Repülővel. Az aztán jó zöld. Ez ma a nyugati érték. Bocs a polért, nyilván nem jó helyen írtam.

(#13633) Qru válasza sattak (#13632) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szerencsere az enyem csak Euro4 igy nincs benne ez a szarsag.

Amugy total egyetertek.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#13634) Parci válasza sattak (#13632) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

tényleg nem jó helyre írtad, mert a keleti érték meg az, hogy eljönnek érted felszabadítani, úgy, hogy először szarrá bombáznak, ha túléled, besoroznak, kib.sznak a frontra meghalni a dicső oroszországért stb. szóval hagyjuk már ezt a nyugatfikát, szar szemét képmutatás a világon mindenhol van, ettől még te is egy nyugati autó topikjában vagy éppen, szóval minden visszássága ellenére azért nem olyan rossz nekünk épp...

az euro4-5-6-7 ettől még persze képmutatás, egyetértek, csak a végét kihagyhattad volna...

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13635) Parci válasza sattak (#13631) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem tudok semmi részletet, de csak tán nem, szerintem a kondenzvíz állt benne, azt fröcskölte (ugye csak másfél percig üzemel az elején, aztán áll benne és szétrozsdál, ezért hal meg az összes)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13636) sattak válasza Parci (#13634) üzenetére


sattak
csendes tag

Rendben, de a subaru pont keleti autó. Nem nyugati :) Persze japán 45 óta usa gyarmat valahol, de akkor is.

(#13637) Parci válasza sattak (#13636) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

az a távol-kelet ott van már a nyugati határon... nem egy vlagyivosztok, na! :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13638) sattak válasza Parci (#13635) üzenetére


sattak
csendes tag

Ne aggódj sokat, a szek levegő azért kell, hogy korábban felmelegítse a katalizátort, a korábbi jó működésért. Előbb utóbb kitalálják azt is, hogy ezt a szek. rendszert kell korábban felmelegíteni, mert akkor korábban fogja felmelegíteni azt, ami korábban üzemképes állapotba hoz. Simán hülyének néznek minket, mind a profit oltárán. Egy 10 éves, már 10 éve legyártott autó üzemeltetése szerintem kevésbé káros, mint mindig az újat vegyél fősodor. És egyre megbízhatatlanabbak az újak, mert nincs idő rendesen tesztelni őket, kell az újabb profit, még több, még több, a számítógépes leképezés meg sokszor téved. Régebben 100 akár 200 ezres (km) tesztek voltak a megjelenés előtt, valós körülmények között. Át vagyunk verve.

(#13639) Parci válasza sattak (#13638) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

100%-ban egyetértek, nyírő el is magyarázta, hogy ennyi a szerepe. tök szívesen kiíratnám, de röhej, ahogy ezek a subarus szerelők (nem) foglalkoznak a feladatokkal. :(

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13640) sattak válasza Parci (#13639) üzenetére


sattak
csendes tag

Szerintem csak nem adja a nevét hozzá. Valahol ez a mai világban csalás. Biztos van olyan, aki ki tudja irtani belőle. Azt kéne megtalálnod.

(#13642) sattak válasza sattak (#13641) üzenetére


sattak
csendes tag

Régebben is volt, most is lehet.

(#13643) Parci válasza sattak (#13640) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ja, nem nyirore értettem, hanem a mindenki másra, akinél eddig kilincseltem. victory viktor, dyno stb.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13644) Qru válasza Parci (#13643) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

És amúgy adtak más megoldást (csere) vagy csak elhajtottak a többi helyen?

#nincsbennetarcsi

(#13645) Parci válasza Qru (#13644) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

dyno nem adott, victory vissza se hív soha, miután beszélünk és mondja, h jelentkezik, amikor tud jönni az ecu író srác.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#13646) Qru válasza Parci (#13645) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát szomorú. A nehezebb feladatokat nem szeretik bevállalni sajnos. :(

#nincsbennetarcsi

(#13647) sattak válasza Qru (#13646) üzenetére


sattak
csendes tag

Pont nem ez a nehéz szerintem.

(#13648) sattak válasza Qru (#13646) üzenetére


sattak
csendes tag

Kovács Robi? Programot nem íratnék vele, szegénykeverékes, de valamit kiírtani?

(#13649) sattak válasza Parci (#13645) üzenetére


sattak
csendes tag

Na, dumáltam egy régi subarus íróval, most gyorsulási versenyekkel foglalkozik :)
Írd ide, mikori az autó, motorkód, teljesítmény, évjárat stb. Utána néz. Nagy agy, a srác :)

(#13650) sattak válasza Parci (#13645) üzenetére


sattak
csendes tag

Vagy küldd el privátban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.