Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Mk3-nál kemény 1 cm az emelés ha jól emlékszem. Sztem a tiédnél sem lehet sokkal több.
Éss nem, az enyémnek 155 az OBK-nak 160 mm a szabad hasmagassága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Tuningban jók de szervizes tapasztalatom nincs velük. Zoli Subaru még Csömörön akiről jókat hallotam.
#nincsbennetarcsi
Downsampling
senior tag
Amikor benne ülök, ugyanúgy féltem, hogy leér az alja, mintha a kicsi smart forfourban ülnék (az piszok alacsony), de amikor mellette áll egy Suzuki Vitara, akkor semmivel nincs lejjebb az alja, mint a Vitarának... Szóval a franc se tudja... De nekem (és hála az égnek, a páromnak is) így még jobban bejön.
Köszi a szervizeket, ezek a Balázsék itt a Dynónál jók lennének és pláne pár percre vannak, de ez a flegmaság...
fasza, én idáig el sem jutottam victorymotors viktorral, de a szindróma hasonló, egyszerűen elérhetetlen
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Sajnos kb mindenhol ez van.
Hasmagasság jó, az hasznos.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
"Lackó Tibor" kódnevű Subarust ismeritek? őt ajánlotta Subi Zoli ECU programozásra.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nem.
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Mondjuk úgy, hogy erősen megoszlanak a vélemények a csoportokban. Persze más programozókkal kapcsolatban is.
hát ez fasza, nekem csak kéne valaki, aki kiírja azt a rohadék szekunder izét, de szemmel láthatóan mission impossible ez itthon.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Színkód táblát merre keressem az Imprezán? Sosem kerestem mondjuk... Rendelnék javítóstiftet a Carcolor-tól.
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Nálam a GT Turbón a motortérben lévő plaketten van rajta a színkód. Nem tudom nálad is így lesz e, de gondolom igen.
Qru
MODERÁTOR
Thx, ránézek. Közben kigugliztam, hogy 37J a színkód de azért ellenőrzöm.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
Felejtsd el. Furcsa, hogy a "zoli" őt ajánlotta. Sok a rossz tapasztalat vele.
sattak
csendes tag
Ott van a plaketten. Jól írták.
sattak
csendes tag
Keresd inkább a Mátrai Gábort Csepelen. Ő egy régi, nagy tudású, fékpadja is van. Mellesleg tök jófej.
Qru
MODERÁTOR
Megenezem a motorteret mert a boden levon nincs rajta.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
Egy aluplakett.
Qru
MODERÁTOR
Akkor a motorterben lesz. Koszi.
#nincsbennetarcsi
rendben, köszi!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
sattak
csendes tag
Megtaláltad?
sattak
csendes tag
Forestere van. És egyszer csak úgy megjelent a talin. Délegyházan
sattak
csendes tag
Nekem a bal első doblemezre van felszegecselve. Ott van rajta a color code.
Qru
MODERÁTOR
Koszi, meglesem.
#nincsbennetarcsi
ők a dyno project kft. szerintem, nem?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
sattak
csendes tag
Igen
sattak
csendes tag
Mesélt egy pár dolgot, régebben nagyon benne volt az alkatrész bizniszben, de ráhagyta a Vajnára. Talán ezt mondta. Kérdeztem honnan? Mondja jórészt Lengyelektől, sok cuccuk van készleten, sok OM-s gyári. Azt mondja: 4turbo.pl. Jót röhögtem, én ott vettem az EBC betéteket előre anno. Ide is kiírtam a nevüket.
oké, akkor körbeértünk, csak ők maradtak. holnap felhívom őket.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
sattak
csendes tag
sattak
csendes tag
https://m.youtube.com/watch?reload=9&v=WphpX7SsmkE
Qru
MODERÁTOR
Na mi a helyzet a geppel?
#nincsbennetarcsi
Downsampling
senior tag
Éjjel jöttünk meg vele Horvátországból. Visszafelé még a boszniai hosszabb utat is bevállaltuk. Probléma nem volt, két dolgot kivéve: Már kifelé, úgy Zágráb környékén megint kidobta a Check Engine-lámpát. Viszont semmin nem vettem észre, hogy ez befolyásol bármit is. A fogyasztás 8-8,5 liter volt (vagy autópálya, vagy dugó - Zágráb - vagy hegyi szerpentin), szerintem ez oké.
A másik: a kormány mögötti óracsoport megvilágítása szarakodik, random villognak a benne lévő izzók. Néhány izzó foglalata meg volt égve picit, ezeket még itthon cseréltem. Ezek szerint nem ez a gond. Hazafelé, a sötétben plusz esőben hülyét kaptam. Az előző műszercsoportot komplett cseréltem (mert meg volt buherálva, össze-vissza forrasztgatta valamelyik előző tulaj, ami nálam engedett el), a mostani egy bontott (de jónak tűnt). Egyelőre passz, hogy mi lehet a gondja. Megkérdezem majd Szokola Attilát, tőle vettem a mostanit.
Amúgy ez a kb. összesen 2000 kilométeres út gondolkodtatott el: egyszerre szeretem nagyon ezt az autót, és egyszerre kezdem nem szeretni. Autópályán gyenge, főleg az emelkedős szakaszokon. Végsebességre oké, de ha 120-130 fölött megyek, úgy fogyaszt, mint egy turbós.
Az összekeréknek alig veszem hasznát, legfeljebb menetközben élvezem, hogy mennyire más fíling vezetni, mint egy nem Subarut. Cserébe az autó nehéz, a motorja elavult, nyomatékszegény, és piszkosul rugalmatlan. A pakolhatósággal nincs gondom, két személynek pont rendben.
Qru
MODERÁTOR
Fogyi az tök oké, enyém is ennyit eszik ilyen körülmények között.
Chcengine: hibakódot kéne olvasni, abból kiderül(het) mi a nyűg. Lehet lambda szonda pl.
Műszerfal: az elég idegesítő lehetett, azt érdemes lenne rendbe rakatni.
Havernak volt 2.5 WRX nekem a szívó verzió van és neki azért 12-13 alatt nem evett sehol normálisan közlekedve, szóval a turbós kajál csak igazán nem a tiéd.
#nincsbennetarcsi
Downsampling
senior tag
Nem panaszkodni akartam... szerintem is oké ettől a hajtástól, súlytól a 8-8,5 liter (városban 10 körül van).
Check Engine: elvileg lambdaszonda, első. Ezt anno a Dynónál kiolvasták, aztán mikor mentem volna emiatt, már mást mondtak... (kb. nem is érdekel)
Asszem, 10-15 éve még oda és vissza lettem volna ettől az autótól... Most meg nem tudom. Még emésztem... Turbóst szándékosan nem akartam, kerülném az állandó versenyzési kényszert. Arra keresem egyelőre a választ, ad-e nekem ez az autó olyat, amire valóban szükségem van...
Qru
MODERÁTOR
Teljesen oké, nekem múlt nyáron a HR-SLO túra 8,48-al zárult. Ebben volt hegymászás a Horvátoknál és a Szlovénoknál is, tengerparton krúzolás, hosszas araszolás is az autópályán és a klíma is elég sokat ment.
Városban (Bp belváros csúcsban) viszont nekem 10 de inkább 11. Ilyen lightos elővárosi közlekedésben azért 10 alá is bevihető simán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
(#13586) MasterMark válasza Downsampling (#13584) üzenetére
MasterMark
titán
Szólj ha eladó lesz.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Ja és most már jöhet kép a verdáról végre. Betennélek az összefoglalóba.
#nincsbennetarcsi
(#13588) Downsampling válasza MasterMark (#13586) üzenetére
Downsampling
senior tag
..erősen gondolkodom... és ezt most nem büszkén írom... és nem az autót tartom hibásnak...
Downsampling
senior tag
A HR túra előtt szépen lemostam... Jelenleg koszosabb, mint előtte volt... Kint meg valahogy nem lőttem egy fotót sem. Igyexem! Pláne, ha eladó lesz...
Qru
MODERÁTOR
Jo, akkor szepen csutakold le es toljad a kepeket.
#nincsbennetarcsi
fori sh jó áron
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jól állnak neki ezek a toldatok. Mi a helyzet a tiéddel?
#nincsbennetarcsi
hibátlanul teszi a dolgát, jó lenne végre megszabadulni a szekunder levegő résztől és akkor készen van. valamikor kapott egy kavicsot a szélvédő, nem tudom, hogy mikor, de most megcsináltattam, azt mondta a csóka, hogy nem lesz gond vele.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Akkor rendben van. Nekem a következő zsebbenyúlós dolog majd a váltó és difi olajcsere lesz.
#nincsbennetarcsi
az azért nem vészes, és a normál karbantartás része
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Igen és végre kapható újra a Gear300.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
"Nekem a következő zsebbenyúlós dolog majd a váltó és difi olajcsere lesz."
Most panaszkodsz vagy dicsekszel?
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Dicsekszem, 1 éve voltam vezérléscserén na az vt a zsebbenyúlós.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Könnyű, akinek újszerű verdája van.
Nekem május 2-a óta a Seibikoban van a PDF, nem találják az okát, hogy miért nem akar rendesen működni a fordulatszám mérő. Javítottak már kábelköteget, javítottak ki testelési pontokat, javítottak valamit a canbus rendszerben, cseréltek/javítottak óra csoportot, semmi értékelhető javulás. Most a komfort modulban vagy miben matatnak, de az immo szivatja őket. Van egy bontott komfort elektronika, de nem sikerül kiiktatni az immo részt belőle, most a saját immo chipjét teszik át a bontott darabba.
Szerencsére a Bogárral jól elvagyunk, idén már több, mint 2000 km-t tettünk bele. A gyerekek nagyon élvezik.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Hat az enyem is tud azert haklis lenni ha rossz napja van. Random dobal misfire hibakat. Viktor a legtomegmerore gyanakszik de persze ha ott az auto akkor nem produkalja a hibat. Nalam is random, 3-5-10 ezer km-ig semmi aztan meg minden inditas utan dobalja egy darabig aztan megint gond nelkul elmegy sok ezer km-t...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi