Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14351) Parci válasza Parci (#14350) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

update: kiszerelés közben kiszúrták, hogy miért állt meg a kompresszor és meg is csinálták, a kocsi meg már itthon. :)

most sem egy erőművész a 150 lovával, de normálisan használható, végre. sajnos síterephez menő szerpentin most nincs kéznél, de reméljük, hogy minél hamarabb lesz! :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14352) Qru válasza Parci (#14351) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor most már patent a verda végre. Akkor mehet a sárdagasztás amíg nem lesz hó. :)

#nincsbennetarcsi

(#14353) MasterMark válasza Parci (#14351) üzenetére


MasterMark
titán

Na és miért állt meg?

Switch Tax

(#14354) Qru válasza Parci (#14351) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hova vitted klímáshoz? Egy töltésre meg ellenőrzésre lehet én is beneveznék majd...

#nincsbennetarcsi

(#14355) Parci válasza MasterMark (#14353) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

magyarázta nyírő a végén, de nem jegyeztem meg. becsípett valami kábelt, leégett a bizti, de maga a kompresszor nem volt bajos. a lényeg, hogy így klímásnál sem járt, rendberakták, feltöltötték és most patent.

visszaértem a startkockára: minden oké most, kop-kop, már csak egy szekunder levegő szivattyúra várunk... meglesz az évforduló is :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14356) Qru válasza Parci (#14355) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Cool, akkor egész jól megúsztad. :K

#nincsbennetarcsi

(#14357) MasterMark válasza Parci (#14355) üzenetére


MasterMark
titán

Csakúgy magától becsípte, ja gondolom. :DDD

Switch Tax

(#14358) Parci válasza MasterMark (#14357) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

passz, mostanáig ment a klíma, aztán nem hűtött. megnézték, mondták, hogy a rendszer nem ereszt és az elektronika is kapcsol, de a kompresszor áll. aztán kiszereléskor szúrták ki, hogy mi a baja.

egyelőre egyébként megbízom nyírőékben, korrektek voltak végig.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14359) Parci válasza Qru (#14356) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

igen, ahhoz képest, ami kinézett, abszolút. csak most már legyen jó, akkor megszeretem. ha meg rákezd valamire megint, akkor felgyújtom.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14360) Qru válasza Parci (#14359) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jöhet a happy-end. Én 10+ év alatt összesen nem szívtam ennyit mint te 1 év alatt.

#nincsbennetarcsi

(#14361) Parci válasza Qru (#14360) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

igazából nem volt komoly baja még, lekopogom. némi gányolás utáni rendrakást azért kiadott a kocsi, ami nem jó jel, ki tudja, hogy mibe barmoltak még bele. ugye volt a fordítva bekötött venti, ami nyomta a meleget vissza a motorra, az is darwin-díjas, de ez a kiemelővel "tuningolt" első lambdaszonda is az. :U

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14362) Qru válasza Parci (#14361) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pekek. Ezek pedig nem tipusspecifikus dolgok...

#nincsbennetarcsi

(#14363) MasterMark


MasterMark
titán

Jelentem, van még küszöb az autón. :DDD

[kép] [kép]

[kép]

Nem akartam levenni, csak az elejét kitisztítani, de végül minden patentet kivettem alul, aztán magától leugrott. :))
Volt benne kosz rendesen.

szerk.: Az ajtón lévő sérülésről nem beszélünk. :N

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#14364) Qru válasza MasterMark (#14363) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Prémium modell, nekem nincs ott semmi csak a pőre lemez eleve. Legalább nem gyűjti a koszt. :DDD

Jövő héten megyek olajcserére. Sokat gondolkoztam azon amit írtál a magas HTHS-es olaj összetörésről a másik topikban. Az X-Clean FE/EFE és az X-Cess-nél is azt vettem észre, hogy az első 8k km alatt 0 fogyás van, után elkezdi csipegetni. Ez simán lehet attól, hogy összetörik az olaj?! Következőre bepróbálnék egy alacsony HTHS-es olajat. Mit szólsz hozzá?
Eco-Lite? :F Vagy nézzek bele vmi mást? A Shell földgázos olaja is szimpi.

Ezeket kell tudnia: 5W30 vagy 5W40 & API SM / ILSAC GF-4 vagy jobb.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#14365) Petester válasza MasterMark (#14363) üzenetére


Petester
senior tag

Hétvégén nekem is ez lesz a feladat. Most a garázsban áll, lebontott első és hátsó lökössel, meg hátsó sárvédő műanyag nélkül (fényeződnek). Nekem a sárvédő ív már elkezdett rügyezni, ahol a küszöbbel érintkezik. Szóval lassan érik a megelőző lakatolás.
A műanyag küszöb toldatot nem terveztem leszedni, de látva, mi kosz jött ki neked alóla, most a legjobb alkalom rá, hogy én is megnézzem. :D
Meg még a tél előtt szeretnék egy teljes futómű és bölcső szét összét, homokolással, szinterezéssel és összes szilent cserével, csavarok horganyzásával. Eszméletlen rozsdás már mindene.

(ó\_!_/ó)

(#14366) Qru válasza Petester (#14365) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szilent csere nekem is érik, mert kicsit repedezettek. Azt hol csináltatod?

#nincsbennetarcsi

(#14367) MasterMark válasza Qru (#14364) üzenetére


MasterMark
titán

[OneDrive - olaj alapok.pdf] Ez elég nagy fájl, sokáig tölt, érdemes inkább letölteni.

[Youtube - Totalcar Mesterkurzus - HTHS klip]

Ne gondolkozz, ne cserélgesd, maradj annál ami eddig is ment bele. :DDD

Switch Tax

(#14368) MasterMark válasza Petester (#14365) üzenetére


MasterMark
titán

Hát én sem terveztem leszedni. :DDD
Az első patentet vettem ki, hogy a koszt kiszedjem, de még mindig volt benne, najó még egy patent, és így tovább. Aztán már ott tartottam, hogy jó akkor alul mindent patentet kiszedek, és akkor kikopogtatom. Kopogtatás közben pedig leugrottak a felső patentek is, szóval így alakult. Nem készültem rá én sem, jó lenne Koranttal bekenni hogy átalakítsa a felületi rozsdát, meg ilyenek. De majd valamikor rákészülök bepótolom.
De így legalább a toldatokat is elmostam GreenStarral meg slaggal belül.

A futóműépítéshez sok szerencsét. :DD
Épp most építettük újra öcsém BMW-jének a futóművét. Volt homokszórás, galvanizálás, KTL alapozás, szinter, sírás, düh, stb. :P
Új szilent ment mindenhova, új csavarok. Prést is vettünk, szóval már igen jól felszerelt garázs vagyunk.

Szilentet meg most néztem magamnak, gyakorlatilag csak gyári van, vagy alsó polcos utángyári, de abból se mindenhova.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#14369) Qru válasza MasterMark (#14367) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi, leszedem. :R

Rendicsek. Akkor marad az X-Cess. Most nézem a Gen2 amit vettem az 3,7 helyett már 3,8-as de az már kb mindegy. A Motul olajajánló amúgy is X-Cess-t ír Race&Passion kitétel esetén. :))

#nincsbennetarcsi

(#14370) Qru válasza MasterMark (#14368) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

PU szilent kell és le van tudva élete végéig. ;]

Gyári... Nekem is ez jött le a kínálatot megnézve... :(

Jah ha már futómű: lengéscsillapítóból mi az ajánlott? Bár egyelőre a gyári felújításán filózok Kárászy-éknál.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#14371) MasterMark válasza Qru (#14370) üzenetére


MasterMark
titán

Utcára az nagyon nem lenne jó, se komfortban, se hangban. Cserébe jóval egyszerűbb a szerelése, és elérhető könnyen. :DDD

KYB vagy sárga Bilstein, de a felújítás jól hangzik, ha nem olyan magas árat mondanak, hogy ne érje meg.

(#14369): Csak halkan jegyzem meg, hogy az Eco-clean 5W30 technikai doksijában írja azt hogy Subaruba ajánlott. Ez low-HTHS, és mid-SAPS, hogy védje a katalizátort. Végtelen téma ez, főleg akkor ha nem egyértelműen van leírva, hogy mi kell bele...
Az ajánló meg kb. mindent felsorol, hogy bele lehet tenni. :D

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#14372) Qru válasza MasterMark (#14371) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Meg műszakin sem like-olják a PU szilentet. Mondjuk ha fekete akkor nem annyira feltűnő... :U

Enyémhez létezik állítható sárga Koni szett de az akciósan is horror árú. És akkor még be is kéne papírozni (vagy TÜV spy)... Vackot meg nem akarok, hogy 1,5 év múlva megint szét kelljen borítani.
Szóval ha oda jut a dolog akkor kérek egy árajánlatot tőlük. Gyári újnál biztos olcsóbb. És itt tudnak rajta keményíteni is, lágyítani is ha akarod.

#nincsbennetarcsi

(#14373) Qru válasza MasterMark (#14371) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát azért mindent nem de majdnem. :D
Ezek hozza nekem:
:8100 X-clean EFE 5W-30
:8100 X-cess Gen2 5W-40
:8100 Eco-clean 5W-30
:8100 Eco-nergy 5W-30
:8100 Eco-lite 5W-30
:8100 X-clean 5W-40

Ezen a soron majdnem végig mentem már, egyedül az Eco-Lite nem volt még benne.
És tudod mit vettem észre? SEMMIT. :DDD De tényleg.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#14374) Petester válasza MasterMark (#14368) üzenetére


Petester
senior tag

Nem én csinálom, se időm, se szerszámom hozzá. Műhelyben kilazítanak mindent, hogy könnyen bontható legyen, majd jön haza. A motort felfüggesztjük és aknán kiszedünk alóla mindent elől is, hátul is. Szerencsére rugalmasak, közel is vannak. Eljönnek házhoz és nem a műhelyben kell az elfoglalt csáposért fizetnem a napidíjat, amíg elkészül homokolás, szinterezés. Ti hol csináltattátok az elemek felújítását? Galvanizálással egy helyen lett kész minden?
Szilentekből gyárit szeretnék. A hátul az egyik difi tartó szilent már el is fosta magát, amelyikben valami olaj vagy zsír van csillapítás miatt. Nyírő nem mondta, hogy cseréljük, szerinte túl van biztosítva, így is ellátja a feladatát, de nyugodtabb vagyok úgy, ha gyáriasan rendben lesz minden. :K

Qru: Százhalombattán, Boxer Crew. Domonkossal jóba lettem. Az utóbbi időben az ügyes bajos dolgaimmal már elég sokat segítettek.

(ó\_!_/ó)

(#14375) Petester válasza Qru (#14370) üzenetére


Petester
senior tag

Eddig csak első gátlót kellett cserélnem a PDF-ben, még 18-ban. Kyb ment bele (ők a gyári beszállítók). Azóta is jól teszi a dolgát, 90k km után is.
A hátsó még tartja magát, pedig az a mondás, hogy 200k km után cserések szoktak lenni. 270k km van most benne. :)) Az árát elnézve, jobb is, ha még tartja magát... :DDD

(ó\_!_/ó)

(#14376) Qru válasza Petester (#14374) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Frankó! Jegyeztem. :R Akihez olajcserére hordom nem tudom vállal-e ilyet, random futóművesre meg nem merem bízni mert kitudja mit rak bele és ehhez képest mit számol fel nekem. Kínomba már a márkaszervizre is gondoltam... :DDD

De ha a KYB bevált akkor lehet nem szarakodnék a felújítással... Mert nekik kiszerelve kell vinni de kiszerelt csillapítóval meg nem mennék egy métert sem nem hogy Csepelről a 3-ba. :D

#nincsbennetarcsi

(#14377) Qru válasza Petester (#14375) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Önszintezős van az OBK-ban is nem csak a Foriban? Aucs, az drága móka. :o

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#14378) MasterMark válasza Petester (#14374) üzenetére


MasterMark
titán

Hát ez egy nagyon hosszú sztori, minden különböző helyen lett csinálva, galvanizálás két külön helyen is. Az egyik galvanizálós nagyon trehány lett. A KTL alapozás Egerben volt.

Kíváncsi leszek mennyire lesz neked "könnyen bontható". :DDD Sok csavar annyira korrodált volt, hogy már elvékonyodott középen, vagy annyira összerozsdásodott a szilent belső fém hüvelyével, hogy nem lehetett kettévenni.
Igaz ez egy 1 generációval korábbi E36 volt.

De jöhet majd sok kép, meg mire figyeljünk majd. :DDD

Switch Tax

(#14379) Petester válasza MasterMark (#14378) üzenetére


Petester
senior tag

Nem tudom mennyit tudok dokumentálni, de ami tudok, majd leírok. :K Remélem a bódé nem igényel most törődést, lakatolni nem szeretném egyelőre. Ami szabadon marad a hasán azalatt a 2 hét alatt, amíg elkészülnek a szinterezéssel, összerakással, megpróbálom az aknából csiszolni, rozsda átalakítózni és festegetni, hogy ne üssön el annyira az új futómű alkatrészek mellett. Egy alváz mosás lehet nem ártana előtte.

Aztán ha kívülről kinéz már valahogy, jön majd a belseje, ráfér egy bőr festés a vezető ülésre, meg a kormányra is. Az ülést 2018-ban már egyszer festették, de az nem lett túl tartós. Erre van tippetek? Jorus, neked kész lett valamelyik évben, nem? Ki csinálta? Meg vagy vele elégedve?

#14377 Qru:
Igen, ebben is az van. Igazából nagyon jól teszi a dolgát, nem is alakítanám át sima gátlósra, mert azért ha öten beleülünk, meg csomagok, akkor azért jó, hogy nem lóg a segge. Na meg ha még a bringák is felkerülnek a vonóhorogra... Kell az az önszintezés! :K

(ó\_!_/ó)

(#14380) Qru válasza Petester (#14379) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor felejtos a sima, maradjon a gyari.

#nincsbennetarcsi

(#14381) Jorus válasza Petester (#14379) üzenetére


Jorus
nagyúr

Viktornál voltam, itten: Victor's Customs

Én nagyon elégedett voltam/vagyok, itt vannak képek.

Amiket megcsináltak:
- vezetőülés üléslap váll-elem cseréje, teljes ülés festése
- anyósülés festése
- hátsó üléssor tisztítása, ápolása
- kormány festése
- kézifék-szoknya festése
- teljes alsó kárpittisztítás
- tetőkárpit tisztítása
- fullos takarítás
Cuzammen 152k.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#14382) Petester válasza Jorus (#14381) üzenetére


Petester
senior tag

Tényleg, így már emlékszek! Az ár azóta tuti majdnem duplája... :DDD Igazából nekem csak a bőr rendbehozatal fog kelleni, de az is 100+ lesz biztosan.
Mennyi idő alatt voltak meg vele?

(ó\_!_/ó)

(#14383) Petester válasza MasterMark (#14363) üzenetére


Petester
senior tag

Nekem már annyira nem rózsás a helyzet:

Mondjuk nem voltak illúzióim, csak 20 éves lesz lassan, nincs vitrinben tartva, meg a bajorok is sóznak, élete nagy részét meg ott töltötte.
De ahhoz képest meg nem rossz, 1-2 éven belül lakatolni fog kelleni, hogy ne legyen rosszabb. Csak kérdés, hogy megéri-e, nem tudom meddig fogjuk tudni használni. A Multimac ülést lassan kinövi a legnagyobb, de anélkül meg szűkös hátul. Vagyis annyira nem lenne vészes, ha a hátsó ülés nem lenne 2 felnőtt fenéknek kimélyítve. Így abba beül a sima gyerekülés, meg a magasító, a kettő között meg marad egy sámlinyi hely. Nem kényelmes. Talán ha egy síkba lenne hátul az ülőlap, akkor jobban szét lehetne húzni az üléseket és akkor középen több hely maradna... :U

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#14384) Jorus válasza Petester (#14382) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kb 3 hét volt, de az ott ilyen covidos időszak volt, lezárások, kijárási tilalom, persze nem tudom, ez mennyire befolyásolta a folyamatokat. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#14385) Petester válasza Jorus (#14384) üzenetére


Petester
senior tag

Akkor mindenképpen őszig meg kell csináltatnom, utána a Bogár már szunyálni megy tavaszig, csak akkor veszem elő, ha száraz idő van. :K

(ó\_!_/ó)

(#14386) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

no, úgy tűnik, hogy hibátlan a forester. kop-kop. checkengine még van, mert még mindig kell az a szekunder levegő motor, de a fő nyűgök elmúltak. most tud húzni 1800 és 3000 között is, bár 2500 alatt azért így is elég harmatoska, de megy felfelé is :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14387) Qru válasza Petester (#14383) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Lakatold en meg majd atveszem jo aron. :))

#nincsbennetarcsi

(#14388) Qru válasza Parci (#14386) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kiraly. Es mi hir a TGV-rol?

#nincsbennetarcsi

(#14389) Acheron válasza Parci (#14386) üzenetére


Acheron
őstag

Jó ezt hallani, remélem most egy hosszabb "örömkorszak" veszi kezdetét :)
#14381Jorus: Szép munka, jól tetted, hogy megcsináltattad!
Anno én a Volvo -t csak közvetlenül eladás előtt szedtem rendbe, bőröztettem újra, stb. Amikor a párom meglátta, meg is mosta a fejem, hogy tiszta hülye vagyok, hogy nem előbb csináltattam meg - most majd másnak lesz szép :DDD
És igaza volt.
Szóval használd és élvezd egészséggel!

(#14390) Parci válasza Acheron (#14389) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

"Anno én a Volvo -t csak közvetlenül eladás előtt szedtem rendbe, bőröztettem újra, stb. Amikor a párom meglátta, meg is mosta a fejem, hogy tiszta hülye vagyok, hogy nem előbb csináltattam meg - most majd másnak lesz szép :DDD"

dettó, meg is állapítottam, hogy barom vagyok :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14391) Parci válasza Qru (#14388) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

tgv?

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14392) Jorus válasza Parci (#14391) üzenetére


Jorus
nagyúr

Qru legutóbb a szekunder levegő motorra alkalmazta ezt a rövidítést, de pontosabban a Tumble Generator Valve rövidítése. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#14393) Parci válasza Jorus (#14392) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jaa, hát az majd jön egyszer... várok, mint godot-ra...

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#14394) Qru


Qru
MODERÁTOR

Megvolt ma az olajcsere. Valto es difi is. A valto leeresztoje borzalmasan ra volt tepve nehezen jott le. Aztan leszedve kiderult, hogy a Hace-ben amikor csereltek megpasztaztak a tomitogyurut ami szepen odakozmalt. Mas komplikacio nem volt.

Hutovizet is csereltunk, illetve a folytoszelep is meg lett pucolva (nem volt veszes ahhoz kepest, hogy soha nem volt meg pucolva).

Fek az lassan cseres meg a ket elso lengokar szilentje is a veget jarja.

#nincsbennetarcsi

(#14395) Omli85 válasza Qru (#14394) üzenetére


Omli85
őstag

Azért az ilyentől agyfaszt kapok mikor basznak kicserélni egy 2K-s csavar alátét kombót és inkább pasztáznak aztán utána meg aki hozzányúl szopjon... olajcserénként dobom a csavart alátétet a kukába én nem fogok szopni egy szakadt dificsavarral vagy olajteknő csavarral az tuti :D

Parci: Nah gz azért csak össze állt a gép bár nem irigylem a tortúrát mait megjártál vele baszki :) de most így meg már nem szabad ám eladni :DDD

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#14396) MasterMark válasza Petester (#14383) üzenetére


MasterMark
titán

Jaj, én azt a hátsó műanyag elemet nem vettem le.

Amúgy nem annyira vészes, lehetne rosszabb is. :DDD

Switch Tax

(#14397) Qru válasza Omli85 (#14395) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bakker ment is a para rendesen, hogy beletörik a váltóba a csavar vagy menetestül kitépi a 350+ Nm-re állított Milwaukee. De végül minden rendben volt. A feltöltő csavarját már inkább békén hagytuk és a nívón keresztül töltöttük fel olajjal a váltót. :D

Viszont az kellemes csalódás volt, hogy a fojtószelep pucolás után nem kellet feltanítani neki semmit, magától adoptálódott. Ilyen bonyolult szerkezetekhez vagyok szokva amik ilyet is igényelnek. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#14398) A.Winston


A.Winston
tag

Garis kocsit van valami tippetek hogy erdemes szervizeltetni?
Emil Frey-nel vettem es gyari szervizeknel veluk szamoltam. Viszont az utolso mutatvanyuk alapjan elegge eljatszottak a bizalmam. Egy kis elso csavarozhato uveget kellett csereltetnem, de tragedia volt az egesz kor. Gyar 3 evet ad, ok 2-t raigertek, de ez alapjan en inkabb kihagynam a garancialis szolgaltatasuk is, mert tobb kart tennenek csak benne.
Ajanloban levo subaru szervizek mind jok? Vagy ki hivatalos markaszerviz (gondolom az feltetel subarunak is). Duna autora gondoltam atvaltanek, de ha tud valaki mas igenyes, korrekt muhelyet is erdekel.

[ Szerkesztve ]

nincs

(#14399) Lacerta


Lacerta
aktív tag

Na, nekem is ki van cserélve a fűtőradiátorom, meg a jobb oldali első féltengely.
A szerelőm első körben leb*szott, hogy jó, hogy vettem radiátort, de O-gyűrűt miért nem?!
Hát, b*szki, mert magamtól nem tudtam, hogy kellene, te meg nem mondtad, hogy vegeyk azt is. :(((
Naszóval kijött a régi radiátor, hát abban sem volt O-gyűrű, hanem összepasztázták, azért kezdett el folyni. Remélem, végre rendes fűtésem lesz a télen.

BTW fűtés:
Automata klímás a gép, az normális, hogy ha automatán van, akkor a fűtésre ráindítja a klímát, ha úgy gondolja, hogy elég meleg van?

(#14400) Qru válasza A.Winston (#14398) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Duna autó oké, az EF híresen/hírhedten fos. Oda akkor se vinném ha ők fizetnének.

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.