Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lcee79
őstag
Sziasztok!
Írtam samsung ügyfélszolgálatnak a térerő miatt
Ezt válaszolták.
Szerintetek megoldhatja a problémát amit válaszoltak?
Köszönjük a megkeresését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy ilyen esetben lehetősége van elvégezni a hálózatbeállítások visszaállítását a megjelölt S22 Ultra (SM-S908B) telefonkészüléken. A hálózatbeállítások visszaállítását, a következő lépéseket követve van lehetősége megtenni a telefonon: Beállítások - Általános kezelés - Visszaállítás - Hálózatbeállítások visszaállítása. A folyamat során, a telefonkészülék el fogja felejteni a Wi-Fi hálózatokat, illetve a párosított Bluetooth eszközöket is.
Amennyiben a hálózati visszaállítás után is tapasztalható a jelenség, abban az esetben indokolt ellenőrizni a működést más SIM kártyával is. Ha más SIM kártyával megfelelően működik, abban az esetben szükséges jelezni a szolgáltató részére és igényelni a SIM kártya cseréjét.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a 2912820063 nyilvántartási számra.
Üdvözlettel,
Dávid
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
A sim kártyám biztosan nem új, szerintem 6-8 éves biztos van már.
A beállítások visszaállítása, így hogy kb 2 hete használom nem gondolom annyira célravezetőnek.
[ Szerkesztve ]
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
Téma tudnivalók
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró