Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6008) lcee79


lcee79
őstag

Sziasztok!

Írtam samsung ügyfélszolgálatnak a térerő miatt
Ezt válaszolták.
Szerintetek megoldhatja a problémát amit válaszoltak?
Köszönjük a megkeresését.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy ilyen esetben lehetősége van elvégezni a hálózatbeállítások visszaállítását a megjelölt S22 Ultra (SM-S908B) telefonkészüléken. A hálózatbeállítások visszaállítását, a következő lépéseket követve van lehetősége megtenni a telefonon: Beállítások - Általános kezelés - Visszaállítás - Hálózatbeállítások visszaállítása. A folyamat során, a telefonkészülék el fogja felejteni a Wi-Fi hálózatokat, illetve a párosított Bluetooth eszközöket is.

Amennyiben a hálózati visszaállítás után is tapasztalható a jelenség, abban az esetben indokolt ellenőrizni a működést más SIM kártyával is. Ha más SIM kártyával megfelelően működik, abban az esetben szükséges jelezni a szolgáltató részére és igényelni a SIM kártya cseréjét.

Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak bizonyult az Ön számára.

Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a 2912820063 nyilvántartási számra.

Üdvözlettel,
Dávid
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat

A sim kártyám biztosan nem új, szerintem 6-8 éves biztos van már.
A beállítások visszaállítása, így hogy kb 2 hete használom nem gondolom annyira célravezetőnek.

[ Szerkesztve ]

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.