Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-05-07 00:09:53

LOGOUT.hu

Ha nem működik az OTA update:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1051) Soulfly842 válasza csozsoka (#1049) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ó, :R :R :R

Egy olyannak, aki ebben dolgozik most ütött a megoldásod :D

Mindenhol LTE only-t írt, de mégis 2G/3G/4G-n maradt.

A hálózati alapértelmezett visszaállításával viszont az ideiglenes megoldást sikerült összehozni!

Hogy nem jutott ez eszembe? :) Köszönöm szépen a hozzászólásod.

Párom - aki használni fogja - már eléggé ki volt akadva, hogy az új kis telefonja nem működik. Hölgyeknél meg, mint tudjuk ez eléggé megviselő :)

#1050Ateszpapa

Köszi, most egyelőre hagyom. 4G területen vagyunk folyamatosan, ez most egyelőre jó 'rész'megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#1052) csozsoka válasza Soulfly842 (#1051) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Szuper, örülök hogy hasznos volt a hozzászólásom.
Arra viszont figyelj, hogy be legyen kapcsolva a VoLTE hívások minkét sim kártya esetében (ha használsz két sim-et és a szolgáltató be kapcsolta ezt a funkciót a sim kártyákon)) mert egyébként nem fogsz tudni hívást indítani, illetve fogadni sem! Ez a módszer blokkolja a kimenő, illetve a bejövő hívásokat is, hogy miért, nem tudom, cserébe viszont nem dobál lefelé a hálózatról. :C

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1056) Soulfly842 válasza csozsoka (#1052) üzenetére


Soulfly842
addikt

Köszi ezzel a részével tisztában vagyok.

Hogy miért? VoLTE nélkül nincs hívás a 4G-n, anélkül nem támogatott.

Ha technikailag csak 4G lehetséges, akkor 4G-ről nem tud leváltani 2g/3G-re és nincs hívás.

(#1061) PROHARDVER!


PROHARDVER!

Térjetek vissza a topik címében olvasható témához!

(#1062) Bence004


Bence004
aktív tag

Hali
Múlt hét előtt kedden vettem egy sima s21et a vodafone-tól, de úgylátszik már mehet is szervízbe mert cirka egy hét használat után a kijelzőjén az értesítési sáv be van égve, tisztán kiveteőek sötét háttérnél az ikonok, pedig a fényerőt kb. 15%-on használom :(
Majdnem egy évig használtam az előző modellt az s20at és ott semmi probléma nem volt beégéssel kapcsolatban...

[ Szerkesztve ]

(#1063) Soulfly842 válasza Bence004 (#1062) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ez nem igazán típus függő szerintem, bármilyen telefonnal megtörténhet szinte.
Nem volt szerencséd :)

(#1064) adlersson válasza Sn00k (#1046) üzenetére


adlersson
aktív tag

SM-G991B, SM-G991B/DS (International);
SM-G991U (USA); SM-G991U1 (USA unlocked);
SM-G991W (Canada);
SM-G991N (Korea);
SM-G9910 (China)

毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

(#1065) Ceree


Ceree
senior tag

Gyári email appként csak az Outlook van a One UI-ban, amit használnék is két accounttal (Gmail, vállalati Exchange).

A problémám a következő: új levél írásakor a címzetteknél nem hozza a névjegyzékben (azaz a telefonon) tárolt komplex kontaktokat semmilyen formában (sem javaslatként, sem betallózható módon), csak azokat amik vagy a google accountnál vannak regisztrálva (itt csak néhány név van), vagy a vállalati névjegyzékben szereplőket.

Gmail app simán megoldja a dolgot (és a korábban használt Bluemail is), csak az Outlook nem. Csak azért hozakodom itt elő vele, mivel ez lenne elvileg a Samsung által preferált email kliens... Van esetleg valakinek ötlete? (Az első körben nem opció, hogy szinkronizáljam fel a felhőbe, és sajnos kötött az is, hogy a vállalati policy miatt milyen kliensek használhatók, azért esett ki a bluemail is már.)

Amit már megtettem: alkalmazásengedély ellenőrizve, a névjegyzékhez megadva, ill. appon belül minden névjeggyel kapcsolatos szinkronizáció bekapcsolva, bár ezt csak fiókonként állítható, így igazából opciót a belső névjegyzékhez nem találtam.

Köszi!

Másolat_eredetije

(#1066) MadMancs válasza Ceree (#1065) üzenetére


MadMancs
veterán

Használd a gyári Samsung klienst.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1067) csorbajeno válasza Ceree (#1065) üzenetére


csorbajeno
veterán

A Samsung által preferált a Samsung saját kliense, az Outlook a Microsofté. Az Outlooknak adtál engedélyt, hogy láthassa a névjegyzékedet?

(#1068) csorbajeno válasza csorbajeno (#1067) üzenetére


csorbajeno
veterán

Az Outlookon belül a cég saját felületével hasznaljátok a levelezést? Mert akkor lehet, hogy a céges policy gátolja az egészet. Én sem latom az Outlookból a Névjegyzékemet, de a címzesnél van belső keresőnk.

(#1069) Ceree válasza csorbajeno (#1068) üzenetére


Ceree
senior tag

Gyárilag ez van telepítve az S21-re, a Samsung kliens meg nem, akkor joggal feltételezem, hogy ezt preferálja, nem? :)

A vállalati részt felejtsd el, amíg nem volt az is hozzácsatolva, akkor sem ment. Engedély megvan adva az Outlooknak, ahogy az eredeti hozzászólásban is írtam.

Az outlook gyik alapján mennie kéne a lokális névjegyzék elérésnek: telepítéskor szinkronizálná a "People" tabra (Kapcsolatok - Személyek), de egyrészt előre volt telepítve a telefonon, másrészt nem gondolnám, hogy a szinkronizációnak egyszerinek kellene lennie, mert mi van az újonnan létrehozottakkal.

Ha nem marad más újratelepítem, csak elég macera a vállalati autentikáció.

Másolat_eredetije

(#1070) csorbajeno válasza Ceree (#1069) üzenetére


csorbajeno
veterán

Az Outlook azért van előre telepítve, mert a Microssofttal kooperál a Samsung és a Samsung gyári kliensét beüzemeléskor te kérheted, hogy települjön.Alapjáraton már nem nagyon vannak Samsung appok, csak ha te kéred őket. A szinkronizált névjegyek azok a névjegyek, amik az Outlook névjegyzékében vannak. Nálad szerintem ott lesz a gond, hogy a Samsung névjegyzéke nem szinkronizál át au Outlookba.

Még újratelepítés előtt próbáld meg az Névjegyzékben felvenni az Outlookot, mint új fiókot és oda átszinkronizálni a névjegyeket. Onnantól elvileg mindent látnia kellene az Outlooknak.

[ Szerkesztve ]

(#1071) Ceree válasza csorbajeno (#1070) üzenetére


Ceree
senior tag

Koszi, megleptem. Annyi tortent, hogy fel volt veve az outlook, mint kulon fiok, de csak a google névjegyek voltak benne. Ezt toroltem, most viszont mar nem engedi ujra hozzadni, mert, hogy mar hozza van adva. Persze a listaban mar nincs. (:

Reagalt az MS ugyfelszolgalat, most mar kivarom az ujratelepitessel mit mondanak.

Másolat_eredetije

(#1072) csorbajeno válasza Ceree (#1071) üzenetére


csorbajeno
veterán

Próbáld újraindítani a telefont, lehet, hogy a fiók törlése megkavarta egy kicsit az agyát.

(#1073) Hallosz válasza Ceree (#1071) üzenetére


Hallosz
senior tag

A névjegyzék beállításaiban, melyik forrás van engedélyezve - telefon - kártya - fiók? :F

Mert lakni, muszáj.

(#1074) Ceree válasza Hallosz (#1073) üzenetére


Ceree
senior tag

Nem tudom ertelmezni, hogy "engedelyezve". Megjelenitve nevjegyzekben a telefon van, azt hasznalom.

Csorbajeno: sikerult ujra hozzadni (a fiok beallitasoknal kellett ujra engedelyetni a szinkronizalast) de szokasos modon csak a google contactok jelentek meg az outlook alatt. Ami szamomra logikus is mert fiokbeallitasrol beszelunk, igy ki is probaltam, a vallati szinkronjat bekapcsolva azok is megjelentek. Tehat tovabbra is, a fiokokban tarolt nevjegyek megjelennek outlook cimtarban, a telefonon taroltak nem.

Másolat_eredetije

(#1075) gabeeen


gabeeen
tag

Sziasztok, segítséget szeretnék. Lenne lehetőségem hosszabításra (Telenor) venni kedvezménnyel telefont. Tetszik az S21 de kicsit elbizonytalanodtam a sok olvasott probléma
miatt. Gyakoriak ezek, vagy csak itt esik több szó erről? 2 kártyával lenne használva. 200k-ért kapnám meg, vagy 150k-ért lehetne S20FE. Nyilván az ujabb jobban tetszene.
előre is köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#1077) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Ez a "nem tölthető le a frissítés - hálózati vagy szerver hiba" üzenet amúgy mi miatt van? Értem, hogy ilyenkor ajánlatos a Smart Switch módszer. Nekem amúgy pár napja megjött OTA-n az UAB6, csak kíváncsi vagyok, hogy ha random rákattintok a frissítésre, miért van ez az üzenet :F

(#1078) adamklark válasza Gabesz87 (#1077) üzenetére


adamklark
senior tag

valaki anno írta, nem tudom mennyire igaz, hogy a frissítés után megjelenik a telefonon hogy frissítés kész, ha nem okézod le akkor beragad ez a baromság. Én nem figyeltem hogy régen nekem ez történt volna, de elképzelhető.

(#1079) *RLaci* válasza Fred23 (#1076) üzenetére


*RLaci*
addikt

És akkor most mitévők legyünk? :U

(#1080) FіkuszKukіsz válasza Fred23 (#1076) üzenetére


FіkuszKukіsz
őstag

Sokkal, de sokkal jobban szerepelt a 2100 mint bármelyik korábbi exynos vs. snapi. Azért a végső következtetést is el kellett volna olvasnod, nem csak a képeket nézegetni.

What's the takeaway then? Well, at the end of the day, this entire debate is still a purely academic one, held out of curiosity, since in practical terms, we still maintain that the two chips, as found in the two variants of the Samsung Galaxy S21 Ultra, deliver a very comparable experience. Definitely much more so than we've seen with some of Samsung's earlier flagship generations and particularly its own chipsets. If nothing else, we can probably all safely agree that the Exynos 2100 constitutes a massive and marked improvement over last year's Exynos 990.

[ Szerkesztve ]

Romanes eunt domus

(#1081) Fred23 válasza FіkuszKukіsz (#1080) üzenetére


Fred23
nagyúr

Nem tragikus tényleg, de nem lehetne inkább kukázni már a csúcskategóriába szánt Exynosokat végleg?! Maradnának a belépő- és középkategóriás telóikba az Exynosaik, ennyike.

Tegnap próbálgattam a sima S21-et, és nem voltam tőle elájulva sajnos. A baj csak az, hogy nála jobb teló így sincs számomra. Viszont távol van attól, hogy örömmel adjak ki érte annyi pénzt, amennyibe kerül. Szóval rlaci71, részemről marad, hogy sír kicsit a szájam. :D

(#1082) leslien válasza *RLaci* (#1079) üzenetére


leslien
nagyúr

semmit .. ezzel már nincs gond... :)

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#1083) J.C.G. válasza gabeeen (#1075) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Szerintem 5-6 ember generálta itt ezt a sok hibáról szóló hszt. Ami persze nekik rossz és te se tudhatod nem e kerül véletlenül egy gyári hibás készülék hozzád.
Az enyémnek annyi baja van, hogy gyengébb a térereje mint a régi készülékemé. AUB8 van a telefonomon, ezzel 18-án frissült, és az akku 18 óra 45perce üzemel, 6 óra 36 perc képernyőidővel. 22%-on áll. Folyamatos 4G hálózaton van a telefon, nem dobta el egyszese épületen belül.
Engem pont a s20fe-ről beszéltek le a sok meghibásodás miatt

[ Szerkesztve ]

(#1084) leslien válasza J.C.G. (#1083) üzenetére


leslien
nagyúr

Engem pont a s20fe-ről beszéltek le a sok meghibásodás miatt

biztos nem S20 FE 5G volt az...

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#1085) J.C.G. válasza leslien (#1084) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Nem, mert azt nem tudtam volna venni, csak sima fe volt listán.

(#1086) Szuperhorcso


Szuperhorcso
csendes tag

Hát nem jártam sikerrel, 2 hét után, sokadik levelemre ezt a választ kaptam :

A TMX független szerviz elvégezte az ön által kért bevizsgálást és megállapították hogy a készülék a gyártó által meghatározott műszaki paraméterek alapján üzemszerűen működik.

Szóval vissza akarják adni a használhatatlan készüléket.
Azért részemről nagy csalódás a Samsung, nem ezt várná az ember egy ekkora cégtől.

(#1087) gabeeen válasza J.C.G. (#1083) üzenetére


gabeeen
tag

értem köszönöm, amugy a sima 4G S20FE van a telenornál

(#1088) csorbajeno válasza gabeeen (#1075) üzenetére


csorbajeno
veterán

Szerintem simán megveheted az S21-et, nem volt jellemző hibajelenség, de előfordult néhány személynél.

(#1089) J.C.G. válasza gabeeen (#1087) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Tudom, azt akartam venni eredetileg.

(#1090) Soulfly842 válasza csorbajeno (#1088) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ahhoz képest, hogy 'ritka néhány személynél', nekem a 72 órás cserénél is ugyanaz volt. :D

Szerencsére a 4G only beállítása megoldotta, de így is picivel gyengébb a térerő, mint a többi telefonon - ezt ki lehet bírni, jó a környékünkön/a régióban a térerő 4G-re

(#1091) MadMancs válasza Soulfly842 (#1090) üzenetére


MadMancs
veterán

Felhasználószámhoz képest valóban elenyésző számban jelentkezett sim hiba. Azon belül is 1-2 esetet leszámítva csak Telekom. Én is azzal szívok most igaz nekem Ultra van.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1092) leslien


leslien
nagyúr

S21 szériában van 4k éjszakai videó?

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#1093) gubolaa válasza Szuperhorcso (#1086) üzenetére


gubolaa
tag

Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet a TMX a ludas. Nekem az S7 mikor beázott a Váci úti Samsung oda küldte ki bevizsgálásra és természetesen én lettem a hibás... Békéltető testület... De a visszakapott telefont bevittem azt hiszem az Árkádba és ott mondta a szervizes hogy ha hozzájuk vittem volna akkor azonnal azt mondták volna hogy hibás a készülék. ( A ragasztás elengedte az egyik saroknál a hátlapot)

A telefon üzemidőre pedig kérdezték itt páran, hát számomra óriási előrelépés (S7). Tegnap néztem, majdnem 2 nap üzemidő és 5.5 óra SOT. Ha viszont nagyon sokat nyomkodom akkor egy nap alatt simán több a SOT. Igaz 21+

Igaz a mostani frissítés óta a Google play szolgáltatások a nagy fogyasztók között van, nem tudom ez hiba e? Eddig nem volt az elsők között. Valakinek tipp? Ez normális?

Adam

(#1094) Taci


Taci
addikt

Sziasztok!
Ha jól értem, az Ultrában van makró mód úgy, hogy a széles látószögűre vált fényképezéskor (Focus Enhancer vált rá talán). Viszont (szintén ha jól értem) ez a lehetőség a sima és a Plus változatokban nem elérhető. Ezt meg tudnátok erősíteni vagy cáfolni?
Ha nem működik, miért nem? A széles látószögű kameráik talán ugyanazok, vagy talán pont ebben a sima és a Plus változat talán még jobb is (mintha egy MKBHD-videóban ezt mondta volna). Akkor viszont ha ennek ellenére mégsem engedélyezik a makró módot a 2 kisebb változaton, akkor ez csak egy szoftveres korlátozás/butítás az Ultra előtérbe helyezésére?
Köszi.

(#1095) csorbajeno válasza Taci (#1094) üzenetére


csorbajeno
veterán

A simának és az S21+-nak fixfókuszos a kamerája, míg az Ultrának autofókuszos és a lézerrel jobban tud az Ultra közelre fókuszálni, de minden másban megegyeznek a széleslátó kamerák.

(#1096) Taci válasza csorbajeno (#1095) üzenetére


Taci
addikt

Köszi a választ! :)

(#1097) Multi13 válasza leslien (#1092) üzenetére


Multi13
tag

Próbáltam és csak FullHD Auto módban (sima S21).

Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

(#1098) csorbajeno válasza Taci (#1096) üzenetére


csorbajeno
veterán

Nincs mit :)

(#1099) Szuperhorcso válasza gubolaa (#1093) üzenetére


Szuperhorcso
csendes tag

A Samsung jelölte ki a TMX-et, hogy ők vizsgálják be a készüléket, nem tudok mit tenni.
Én megértem azokat, akiknek működik rendben a telefonjuk, hogy próbálják bagatelizalni a helyzetet, de gondoljatok bele, abszolút lutri annak, aki most vásárol készüléket, hogy mit kap, és egyelőre semmilyen megoldást nem kaptunk a hálózati hibákra (én ezt nem tekintem megoldásnak, hogy fixen 4g-re van beállítva a készülék, bocsánat srácok, de ez egy vicc). Én jelenleg igenis nagy rizikót látok a készülék vásárlásában...

(#1100) TODI1111 válasza Szuperhorcso (#1099) üzenetére


TODI1111
addikt

"én ezt nem tekintem megoldásnak, hogy fixen 4g-re van beállítva a készülék, bocsánat srácok, de ez egy vicc"

Nekem 21 ultrám van ahol nem jelentkeznek ezek a hálózati gondok, de maximálisan egyetértek veled.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.