Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-05-07 00:09:53

LOGOUT.hu

Ha nem működik az OTA update:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#551) sonice válasza csozsoka (#550) üzenetére


sonice
tag

Szia. Ugyanez a szitu nálam is.. Évek óta Huawei telom van de 3G egyszer nem lattam rajta.. Sajnos S21 annal többször, plusz térerő probléma.. Volt hogy a net is leallt teljesen.. Tcom szerint irany a szerviz.. Ja es természetesen full uj Sim.. Erdekes dolog..

(#552) nVIPER válasza sonice (#551) üzenetére


nVIPER
senior tag

Írjunk a gyárnak sztem, ez nagyon gáz.... S9 után ez nevetséges, pedig a telefon meg nagyon nagy élmény lenne....

(#553) sonice válasza nVIPER (#552) üzenetére


sonice
tag

Holnap megprobalom a Samsung Membersben.. 🤔

(#554) nVIPER válasza sonice (#553) üzenetére


nVIPER
senior tag

Én ma dobtam nekik egy üzit, sztem tegyétek ti is azt a Samsung membersen keresztül, hátha...

(#555) bounty123 válasza sonice (#551) üzenetére


bounty123
őstag

Furák ezek a hibák, én nem vettem észre semmi változást S10 után térerőben, 4g működésben eddig. Telekomos simmel.

(#556) csozsoka válasza nVIPER (#554) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Én is megtettem, kíváncsi leszek mi lesz a reakció.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#557) Kasya


Kasya
nagyúr

Első benyomásom az S21+-ról, hogy hozza az elvárt éves ráncfelvarrást és sikerült most is kicsit előrébb lépni. Ugyanakkor ez a teljesítmény nyílvánul meg leginkább, a stabilitással eddig sem volt gond. Minden kicsit jobb lett, de ez a fejlődés nem egyenesen arrányos az elmúlt években tapasztalható árnövekedéssel. A kamera minősége kimondottan tetszik.

A melegedés jelen van. Ugyanakkor ezt a "szendvics" összerakás javára írom, mert egyszerűen maga a telefon vezeti el a hőt, akár a korábbbi modellek esetén.
A hátlap vékony, akár egy A szériánál. Hol van már a 7-es, 8-as széria minőségi érzete....

Nekem, mint "Samsungosnak" semmi újat nem mutat lényegében. Ugyanakkor az érzés sem fogott el, hogy leváltsam rá a Rog3-at. Marad páromnál a telefon. Ugyanakkor a Note szériát kimondotttan várom.

(#558) sonice válasza nVIPER (#554) üzenetére


sonice
tag

Most mar en is megtettem.. Kivancsi leszek a fejleményekre.. 🤔

(#559) csorbajeno válasza Ceree (#532) üzenetére


csorbajeno
veterán

Igaz én a Simple-t használom OTP-sként, de a Beállítások->Kapcsolatok->NFC és Érintés nélküli fizetés->Érintés nélküli fizetés menüpontben ott van a GPay, mint opció. Gondolom, ezt kiválasztva lehet regisztrálni a kártyát, mert tőlem már kérdezte a telefon számlafizetésnél, hogy regisztrálom-e a GPay-be is.

(#560) csorbajeno válasza Gabesz87 (#543) üzenetére


csorbajeno
veterán

Az esetben semm, csak egy alternatíva arra. De nem minden banki app-nak van efféle funkciója.

(#561) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Úgy látom, manapság minden telónál van valami egyedi, nem minden embert sújtó probléma. :( Most itt ez a téreő/hálózat dolog. Anno a Mi Mix 2S-emnek a közelségérzékelője katasztófális volt, van akinek szintén, legtöbbeknem nem. P20 Pro-nál sok embernek akad pl. Chrome néha bizonyos oldalakon, mint a fene, ill. hívásminőség probléma van (nem hallanak jól néha), sokan másoknál semmi ilyesmi. Ki érti ezt :F

(#562) ollie válasza Kasya (#557) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Nem biztos, hogy lesz újabb Note, nem véletlenül adták ki az S21U-t ceruza támogatással.

***

(#563) Kasya válasza ollie (#562) üzenetére


Kasya
nagyúr

Szomorú lennék, mert ez a tok+ceruza nekem vállalhatatlan megoldás. Már a PDA korszakban (pl. SE P800/P900 esetén is) megoldották szebben ezt. Értem, hogy nem megy így az aksi (és más) kárára a ceruza, de limitálja a választható tokot és nehezebbé teszi a napiszintű használatot is.

(#564) ollie válasza Kasya (#563) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Engem mondjuk nem zavar, sőt, nagyon tetszik, hogy végre közel normális méretű ceruza van a készülékhez. És már 3rd party gyártók is ráugrottak a ceruzás tok gyártásra.

***

(#565) rbertkrl


rbertkrl
aktív tag

Én a holnapi napon beviszem Budapestre az Oktogon szervízbe a telefont. Úgy döntöttem, hogy nem adom vissza, most már csak azért is kiharcolom, hogy jó legyen, mert a készülék maga tetszik. Remélem sikerül valamit elérnem. Persze ha bármilyen információt kapok a hálózati probléma elhárításával kapcsolatban, mindenképpen jelezni fogok itt a csoportban. Illetve figyelem a csoportot, hátha valaki hamarabb eljut addig a pontig, hogy megoldja. :R

Az ámokfutás a jövő tömegsportja.

(#566) Kasya válasza rbertkrl (#565) üzenetére


Kasya
nagyúr

Minden Samsung topikban láttam, hogy volt aki ilyenre panaszkodott.

A szerviz csinál egy SW frissítést és visszaadja. Semmi olyat, amit te ne tudnál otthon megcsinálni. A telefon cseréje célravezetőbb lenne, de valószínűsítem, hogy a problémád akkor sem oldódna meg.

[ Szerkesztve ]

(#567) nVIPER válasza Kasya (#566) üzenetére


nVIPER
senior tag

Én egy Oneplus 3T -vel közösen teszteltem a térerő problémát. 2 kártyából az egyiket letíltottam. Mindkét készüléket Telekomos kártyával vizsgáltam, engedélyezett internettel, majd tíltott nettel egyaránt. A következőket tapasztaltam.:
A két készülék nagyon hasonló dBm értékeket mutatott, max 3-4dBm eltérés volt a Oneplus javára. Ami furcsa, hogy bekapcsolt netnél, egy métert sem mozdulva, fogja és átvált 4G-ről Edge-re vagy H+ -ra, míg a 3T simán tartja az eredeti besorolást. Net sebességet vizsgálva is érdekes.... 4G-n 2 pálcika nettel 1-2Mbit/s letöltés, oneplus ugyanezen a hálózaton 68Mbit/s... Itt valami szoftveresen van elrontva, legalábbis nagyon remélem. Nem stabil a hálózatkezelése, de nagyon nem!!
Ezzel sztem a szerviz sem tud mit kezdeni. Azt nem tudom, hogy visszaadjam vagy várjak egy frissítésre? Az lenne a jó, ha minél többet jeleznénk a hibát a Samsung Membersen keresztül. Még van 1 hetem, hogy visszavigyem, addig jó lenne vmit kitalálni, mert a teló baromi jó, nekem az akku is klasszisokkal jobb, mint a korábbi kompakt samuk akksija..

(#568) groy80


groy80
csendes tag



Egész jó lett a fogyasztás az utolsó frissítés után, sima S21, BT, 5G bekapcsolva.

Galaxy S1 > S2 > S5 > S7 edge > S10 > S21 > S23

(#569) Jadro válasza nVIPER (#567) üzenetére


Jadro
veterán

Köszi a tesztet, ez nem tűnik így acélosnak. :(

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#570) Linkin1994 válasza nVIPER (#567) üzenetére


Linkin1994
senior tag

A Samsungok-ra mindig is jellemző volt a rosszabb hálózat kezelés így tudják alcsonyabban tartani a Sar értéket.

YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w

(#571) Jadro válasza Linkin1994 (#570) üzenetére


Jadro
veterán

Ez oké, de volt itt ilyen hsz is:

"S10en simán van 4g kb. azonnal, S21en meg Edge... Persze nagyobb városokban jó a térerő, de ott is sokszor átvált Edgere, vagy H+-ra"

Ez már aggasztóbb.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#572) Tin válasza nVIPER (#567) üzenetére


Tin
veterán

Teljesen uj SOC, uj telefon, varhato, hogy ezt meg reszelni fogjak. A megjeleneskor vasarolt telefonoknak az a rakfeneje, hogy a felhasznalo a beta-teszter is az elso honapokban. Ha a dBm ertek hasonlo, akkor talan nem a vetellel van a gond, hanem csak a mobilhalozatok kezelesevel.

Egy probat esetleg lehet tenni azzal, hogy nem automatikus keresesre rakni a halozatot, hanem fixen kivalasztani.

(#573) Hallosz válasza nVIPER (#567) üzenetére


Hallosz
senior tag

Mivel csapataink harcban állnak,a T-komhoz már én is saját próbákkal mentem.
A Párom S20FE telefonján 1-2 pálcika a térerő, a mellette lévő nem Samun 3-4 pálcika
Erre az volt a mondásuk, hogy készenlétben, spórol az energiával ezért minimális a térerő.
Akkor az almás telónak, miért van majdnem fullon a térerő? . . .válasz nincs.
Átraktam a 20-as kártyát beléjük, mindkettőben maxon a térerő.

Csodálatos, ahogyan ennek a két nagy multicégnek a gyenge pontjai, milyen frappánsan erősítik egymást.

Az ügyfél-szolgálatok pedig, egymásra mutogatnak. Már látom, hogy ebből ügy lesz a felügyeleti szervnél. Ez a harmadik, számmal ellátott panaszom. :W

[ Szerkesztve ]

Mert lakni, muszáj.

(#574) sonice válasza groy80 (#568) üzenetére


sonice
tag

Ez igen gratulálok :R nekem eddig aktiv használat mellett a max sot 4,5h volt.. Kamera, face, messenger, 5g,120hz, wifi ment..

(#575) mSchumi87


mSchumi87
senior tag

Sokan a palcikakat nezik pedig a dBm a fontos. De tenyleg gyengen az S21 antennaja mint az S10+ volt nekem es en Szlovakiabol vagyok tehat nem a magyar szolgaltatok hibasak a gyenge tereroert. Itt se jobb a helyzet, probaltam tok nelkul is a nelkul se lett eroseb a jel.

Samsung Galaxy S24/ MacBook Pro 14" M1 Pro/ iPad mini 6

(#576) sonice válasza Hallosz (#573) üzenetére


sonice
tag

Akkor elvileg Tcom a hibas nem Samsung? :F
Jeleztem mindkét félnek a problémát..
Eddig Tcom javaslata a szerviz..
Mondjuk még 1het próbaidő van..
Érdekes mindenesetre..

(#577) csozsoka válasza Jadro (#571) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Szia!
Sajnos ez nagyon igaz!
A következőt tapasztaltam ma:
Ma reggel Székesfehérvár vasútállomás előtt a kollégámat várva csak piszkálhatom az s21-m
Egyszer csak fogja magát és ledob a hálózatról, se net, se térerő, na...ekkor azért kicsit be...tram, hogy akkor most mi a szösz van, aztán bő egy perc elteltével visszajött minden, de a net csak H+, vagy Edge hálózaton ment, kritikán aluli teljesítménnyel, még mindig a városba voltam.
Majd a nap folyamán olyan terepen voltam, ahol szó szerint még a madár se jár, egy bevágást képzeljetek el (vasút) Ahol meglepetésemre stabil 4G, full térerő, na jó, az néha azért gyengébb volt, de elenyésző...
Egész nap semmi gond, talán egy-két alkalommal váltott H+-ra, de egy pillanat alatt visszaváltott 4G-re.
Hazafelé jövet szintén a reggeli helyszín, ugyan az a jelenség, se net, se térerő a város azon pontján, hazafelé jövet csak rápillntottam a telóra, továbbra is 4G, egyszer-egyszer egy pillanatra H+, full térerő.
Sajnos a hálózatkezelésével probléma van, nem is kicsi, ezt a Samsung Members-en keresztül ismét jelezni fogom ezt a hibát. Ha érkezik valmiféle válasz, természetesen közzéteszem.
Még van egy hetem, hogy eldöntsem, érdemes e várni egy szoftver frissítésre, vagy ennyi volt az s21 számomra. Sajnálnám, mert nagyon jó telefon lenne, de emiatt a hiba miatt csalódott vagyok... :( :((

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#578) Jadro válasza sonice (#576) üzenetére


Jadro
veterán

Nem gondolnám hogy Telekom a hibás, Telenor tapasztalat is van az előzményekben. Viszont a pálcikázás az olyan nesze semmi fogd meg jól. Biztos van rá program ami pontosabb vételi értéket mutat, érdemes azzal méricskélni. (Esetleg szerviz menüben erre valami...)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#579) sonice válasza Jadro (#578) üzenetére


sonice
tag

Az elejen en is csak a palcikat figyeltem P20 vs S21.. Természetesen huawei nyert.. Aztan megneztem konkretan a Sim menüt , dbm, jelerosseg de sajnos itt is egyértelműen rosszabb értékeket produkált a Samsung.. Örülnék ha valoban egy frissítés megoldana a problemat, de lehetséges hogy hardveres a hiba.. 🤔

(#580) Jadro válasza sonice (#579) üzenetére


Jadro
veterán

Nem biztos, lehet hogy el van kalibrálva, hogy milyen értéknél váltson lejjebb hálózatban. No de majd kiderül, kíváncsi vagyok én is. Egyelőre XDA-n nem olvastam még ilyen problémáról.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#581) Ricardo válasza Linkin1994 (#570) üzenetére


Ricardo
félisten

Azért a használhatóság rovására nem kellene mennie.

(#582) Tin


Tin
veterán

Ne pálcikázzatok, mérjétek ki: [link]

[ Szerkesztve ]

(#583) nVIPER válasza Tin (#582) üzenetére


nVIPER
senior tag

Én a mért értékekhez hasonlítottam. A telefon beállítások névjegyében is van sim kártyáknál erre érték, le se kell tölteni semmit, aki nem akarja.

(#584) #91045632


#91045632
törölt tag

Üdv Mindenkinek!

Ha Telenornál veszek S21-et hűségidő hosszabbítással 200 ért, akkor mennyi garanciát adnak rá? 2 év vagy 3 év?

Köszi

(#585) csorbajeno válasza #91045632 (#584) üzenetére


csorbajeno
veterán

Elvileg 3 év, mert 200-at fizetsz, x ezer a kedvezmény és a végén a teljes összeg meghaladja a 250.000-et.

(#586) groy80 válasza sonice (#574) üzenetére


groy80
csendes tag

Még egy kicsit raktam bele: [kép]

Wifi is és mobilnet(vodafone tv azon ment), AOD folyamatosan bekapcsolva, BT(órával összekötve).

Szerintem ennél több nem is kell az embernek, csak ne rontsák el frissítéssel :D

[ Szerkesztve ]

Galaxy S1 > S2 > S5 > S7 edge > S10 > S21 > S23

(#587) realzidane válasza sonice (#576) üzenetére


realzidane
csendes tag

Itt a telekomnál biztos, hogy van valami probléma, mert nálam 2 tkomos SIM is azt csinálja, hogy nem cseng ki a teló, csak jön egy nem fogadott SMS, miközben ott van az íróasztalon a teló.
Durván 3 hónapja kezdődött, 2x már szóltam, semmi érdemi válasz nem jött. S9 volt, factory reset is volt, céges és saját számra is ugyanúgy. Cseréltünk SIMet is, most váltottam S21-re, hátha a teló a gond, de ma pl megint jött egy ilyen. Ebből gondolom, hogy inkább hálózati gond lesz itt. Úgyhogy ma ment a 3. panasz is, hogy nézzenek utána a hálózatnak.

(#588) nVIPER válasza realzidane (#587) üzenetére


nVIPER
senior tag

Nyugi, nálam S21 Telenor kártyával is dobálja a sávokat.... Várok 1 hetet, ha addig nem történik semmi akkor visszaviszem. Kompakt kategóriában nincs is más most ami szóba jöhet, S21 ultrához meg új ruhatárat kellene venni, hogy akára zsebbe is elférjen, nem még a tenyerembe :D..

(#589) p2pp válasza nVIPER (#588) üzenetére


p2pp
őstag

Anno volt 2 vadi zsír telóm is, ami ugyanígy, ugyanezeket a hálózati hibákat produkálta. Cseréltünk vagy 3 Sim kártyát. A legutolsó már fizetős NFC-s Sim volt. Emlékeim szerint vagy 5400 Ft volt.
De nem ez oldotta meg a bajt. (Nekem sem csengett ki)
Hanem 1-2 frissítés. (Telekomos és Telenoros volt)
Nem okoskodok csak leírtam egy több hónapos kálváriát, mert közel álltam a földhöz vágáshoz és a kettévágáshoz. Lehet itt is így lesz és nem teló hibáról van szó tömegesen.
Igen ilyet szeretnék venni, de nem merek amíg ezen hibák fennállnak.

[ Szerkesztve ]

Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme

(#590) TODI1111 válasza csorbajeno (#585) üzenetére


TODI1111
addikt

Kétszázat fizet és kész. Nincs tovább teljes összeg. A hűségért cserébe kap engedményt a készülék árából és ezért ő fix 200-at fizet az eszközért.

(#591) csorbajeno válasza TODI1111 (#590) üzenetére


csorbajeno
veterán

De a számlán nem ez lesz. A számlán fel van tüntetve az összeg (22×10990 az esetemben) plussz a kedvezmény (88000) és végül fel van tüntetve a teljes összeg, ami a készülék ára. Telekomnál így néz ki legalábbis, máshol nem tudom, de így logikus.

(#592) TODI1111 válasza csorbajeno (#591) üzenetére


TODI1111
addikt

Egy példa, hogy mire gondolok. Hűséget hosszabít. Hiába a készülék listaár ami 439 990Ft. Ő 294 989Ft-ot fog fizetni a készülékért és az fog szerepelni a számlán mint fizetendő összeg.

(#593) csorbajeno válasza TODI1111 (#592) üzenetére


csorbajeno
veterán

De a garancia szempontjából a Készülék listaára lesz a mérvadó, mert ilyen-olyan kedvezmények útján, de annyiért veszi meg a készüléket, ugyan nem annyit fog fizetni. Ezért lesz rá 3 év.

(#594) TODI1111 válasza csorbajeno (#593) üzenetére


TODI1111
addikt

Annyira nem ismerem a jogszabályokat, de szerintem a számlán szereplő kifizetett összeget veszik figyelembe. Ezen már nem veszünk össze. :)

(#595) csorbajeno válasza TODI1111 (#594) üzenetére


csorbajeno
veterán

Arról nem nyitunk vitát, hogy nem veszünk össze :N :DDD

(#596) kutyek válasza nVIPER (#588) üzenetére


kutyek
senior tag

Próbáljátok ki LTE/3G/2G vagy esetleg 3G/2G autoconnect beállítással. Valószínűnek tartom, hogy a gyerekcipőben járó 5G hálózat kavar be. 1 napot megérhet kipróbálni (FYI én 3G/2G-re állítva használom az S9-et, nulla network problémával). Azután fél év múlva az 5G setup is rendbe lesz téve...

(#597) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Próbáltam keresni külföldi híreket, hozzászólásokat hogy esetleg van-e ilyesmi probléma máshol is. Olvastam valami hasonló hálózati, mobilnetes problémáról talán redditen.
Viszont ami felmerült bennem, mint mentő ötlet, hogy esetleg wipe cache partition-t probaltatok? P20 Pro-nal a topicban irtak alapjan néha frissítés után volt valami nyűgje egyeseknek. Én update után egyből nyomtam a wipe cache partition-t. Gondoltam egy próbát megerhet, bár valószínűleg nem segít.

(#598) csozsoka


csozsoka
csendes tag

Azt hiszem belvárosban ez kritikán aluli!
Egyre érik bennem hogy vissza kerül az s21 oda, ahova való. Még van egy pár napom, aztán döntök, sajnos ez így gáz.

[ Szerkesztve ]

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#599) Ceree válasza csorbajeno (#593) üzenetére


Ceree
senior tag

Ezt ala tudom tamasztani, a telenoros jotallasi jegyen ki is van emelve, higy a 3 ev idotartam a listaar alapjan kerult kiszamitasra.

Másolat_eredetije

(#600) nVIPER válasza csozsoka (#598) üzenetére


nVIPER
senior tag

Nálam ugyanez... Délután, ahogy időm engedi, megpróbálok egy hard resetet, hátha segít...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.