Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-05-07 00:09:53

LOGOUT.hu

Ha nem működik az OTA update:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1001) Multi13


Multi13
tag

:C

Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

(#1002) Janaboy válasza Multi13 (#1001) üzenetére


Janaboy
veterán

Nekem még vissza se igazoltak, hogy érvényes-e a regisztrációm :(

Janaboy

(#1003) Ceree válasza Janaboy (#1002) üzenetére


Ceree
senior tag

Nekem se. Csak egy sablont kaptam, hogy "jelentkezésed ellenőrzése jelenleg is folyamatban van, szeretnénk szíves türelmedet kérni, mivel esetenként a partnereinktől kapott megerősítésre is szükségünk van ahhoz, hogy meggyőződjünk az előrendelés tényéről." Ennek is mar tobb mint egy hete.

Másolat_eredetije

(#1004) pythonhun válasza pythonhun (#990) üzenetére


pythonhun
csendes tag

Köszi nektek! Túl sokáig nyomtam az S9 hez képest. Működik.

(#1005) csozsoka válasza Multi13 (#1001) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Nekem is megjött :C

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1006) Janaboy válasza Janaboy (#1002) üzenetére


Janaboy
veterán

Na csak rá kellett szólni, most jött az email h jogosult vagyok én is.

Janaboy

(#1007) Multi13 válasza Janaboy (#1006) üzenetére


Multi13
tag

Múltkor pont így jártam én is. Beírtam ide h még semmilyen mail nem jött és 5 percre rá meg is jött. :DDD
Tuti olvassák a fórumot. :))

Más:
A 8-as updattel mik a tapasztalatok? Direkt nem tettem még fel, mert nem akartam "Titanic" vagy egyéb más bugot összeszedni mint múltkor. :)

Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

(#1008) gubolaa


gubolaa
tag

Sajnos még nekem is csak az jött vissza hogy ellenőrzik a jogosultságot a fülesre. Írtam is nekik 1 hét után, hogy valami fejlemény történt e és azt írták, hogy mivel a Vodafone számlán csak a 29-i vásárlás látható, így be kell kérniük az elorendelest igazoló dokumentumot a cégtől.
Írtam nekik hogy az jó lesz, mert (amikor itt felmerült hogy lemondtak sok előrendelést) próbáltam a Vodafone ügyfélszolgálaton utána kérdezni és azt mondták hogy nem látnak semmit az előrendeléssel kapcsolatban, csak a bolt ahol fizikailag megrendeltem... Kíváncsi leszek :F

Adam

(#1009) Masato válasza Soulfly842 (#1000) üzenetére


Masato
tag

Szia,

Ha visszaolvasol, én úgy oldottam ezt meg, hogy beraktam a telót csak 4G üzemmódba egy szerviz menü segítségével és így LTE is, VoLTE is működik. Hívások, net OK. Persze azzal a hátránnyal, hogy a telefon nem kapcsol le 3G/2G-re ha elmegy a 4G térerő. Jártam ma ilyen helyen, de nem érdekel, hogy fél órán át nem tudnak elérni.

SIM-et cseréltettem, látszólag jó lett, de aztán kiderült, hogy mégsem. A probléma pontosan ugyanaz nálam is, amit leírtál: Telekom, térerő ugrál, majd kiköt 3G-n.

A legutóbbi frissítés nem segített, marad a csak 4G, amíg ki nem javítják. Talán egyszer...

(#1010) d.beni válasza csozsoka (#1005) üzenetére


d.beni
aktív tag

GLS hozta?
E-mail vagy SMS értesítés volt róla?

(#1011) Multi13 válasza d.beni (#1010) üzenetére


Multi13
tag

igen, igen, igen :K

Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

(#1012) Soulfly842 válasza Masato (#1009) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szervusz!
Nagyon sokat visszaolvastam, igen, de ez ezek szerint kimaradt.

Túl vagyok már a 72 órán belüli cserén is. Új készüöléken is felvillant 1mp-re a a 4G, de soha többé nem csatlakozik fel rá. :()

Ez már igen komoly megoldást jelentene, amég szoftverfrissítés szintjén meg nem oldják ezt, mert most már több, mint valószínű, hogy szoftveres probléma.

Annyira nem lenne nagy gond, ha nem csatlakozik más hálóra, mert asszonypajtás home office-ban van tavaly márc. 16 óta. Csak 4G-s területen járunk folyamatosan, max ha erdőbe/kirándulni megyünk akkor nem vagyunk 4G-s területen (de olyankor meg ugye kit érdekel... :D ).

Köszönöm a kiváló tippet. Nagy segítség! 1-2 óra múlva ránézek.

(#1013) Soulfly842 válasza Masato (#1009) üzenetére


Soulfly842
addikt

Csak hamarabb neki láttam. :)

Még annyiban tudsz nekem segíteni (vagy valaki más), hogy ezt hol találom? :)

*#0*# szerviz menüt nyomtam élből, de ott nem találok ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#1014) Gabesz87 válasza Soulfly842 (#1012) üzenetére


Gabesz87
addikt

De ha szoftveres probléma lenne akkor mindenkinél jelentkezne nem? Hardveres meg ki tudja, lehet hogy egy adott albeszallítót érint, vagy egy adott gyártási dátum intervallumban készült telokat. De lehet hogy tévedek persze. Nekem T-s telón nincs gondom szerencsére.

(#1015) Soulfly842 válasza Gabesz87 (#1014) üzenetére


Soulfly842
addikt

Érted, ha kényszerítetten, szerviz menüben LTE-n van és stabilan, jól működik, akkor mi lehetne más? Ez alapján egyértelműen nem hardveres probléma. Hogy miért nem mindenkinek nem tudom.

Ahogy írtam ez már a második készülék, ugyanott cserélték. Még bunyózok majd egyet a Samsung ügyfélszolgálattal is.

(#1016) Janaboy válasza Soulfly842 (#1015) üzenetére


Janaboy
veterán

Valaki írta, hogy szervízben csináltak valami szoftver updatet, és utána jobb lett.
Csak elég gáz, hogy pár napos készüléket küldjél szervízbe.

Janaboy

(#1017) Soulfly842 válasza Janaboy (#1016) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nekem egyelőre a stabil és kizárólagos 4G is jó lenne, de azt nem találom egyelőre sehol szerviz menükben, hogy hol lehet beállítani :D

(#1018) Multi13 válasza Soulfly842 (#1017) üzenetére


Multi13
tag

MadMancs fórumtárs ezt ajánlotta korábban és van akinél megoldást hozott.

Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

(#1019) csozsoka válasza d.beni (#1010) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Szia!
Igen, Gls szállítja, sms és e-mail is jött.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1020) Soulfly842 válasza Multi13 (#1018) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nekem ez se jött be (egyébként full-os LTE térerő van itt nálam, ill 4G+).

Restart után 4G felvillan, majd eltűnik. Szórakozik egy fél percet és ugyanúgy levált H+-ra, s néha átugrál 3G-re.

Beszéltem a Samu ügyfélszolgálattal is 0680SAMSUNG.

Visszahívást ígért, technikus kollégákkal egyeztetések.

72 órás csere után, elmondtam neki szépen, hogy minden hiba lehetőség ki lett szűrve, az esim váltással, készülékcserével, egyebekkel.... Rájött, hogy engem nem fog lepasszolni :D

#572Tin

Ezt szépen leírtad, így igaz. Sajnos a sebtében kidobott S21, bemutató után azonnal piacra dobás még annak a lehetőségét is elvette, hogy a magyar hálózatra optimizálják. :(

De ideje lenne már ezt helyre tenniük.

(#1021) sonice


sonice
tag

Udv.
Sima S21 akksi uzemido es Sot milyen az uj frissites ota? Javult a helyzet? Koszi

(#1022) Masato válasza Soulfly842 (#1017) üzenetére


Masato
tag

Legegyszerűbb ezzel: [link]

Menü -> Radio Info -> Set Preferred Network Type -> LTE Only

Ha két SIM-ed van, akkor mindkettőre meg kell kell csinálni (Phone 0 és Phone 1)!

(#1023) Sn00k


Sn00k
veterán

Sziasztok,

A névjegyzék/kedvenceket hogy tudom módosítani ?

3njoy the Lif3

(#1024) TODI1111


TODI1111
addikt

Ráböksz a névre.

(#1025) Sn00k válasza TODI1111 (#1024) üzenetére


Sn00k
veterán

köszi!
a sorrendjüket lehet valahogy változtatni igazából arra lenne szükségem...
Illetve arra van tipp a gmail alkalmazás nem igazán akarja az e-maileket megküldeni, csak ha belépek a telefonra...

Illetve megjön nagy nehezen , de elég lassan... :/

[ Szerkesztve ]

3njoy the Lif3

(#1026) Ceree


Ceree
senior tag

En vagyok bena, vagy tenyleg nem allithato be szemelyhez kotheto egyedi csengohang? :F

Másolat_eredetije

(#1027) Gabesz87 válasza Sn00k (#1025) üzenetére


Gabesz87
addikt

(#1028) csozsoka válasza Masato (#1022) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Ez nálam is bejött, bár a korábban a hálózati beállítás nekem rendbe rakta, de nem 100%-osan!
Szóval ez a módszer, illetve az app tökéletesen működik nekem is, persze nyilván nem ez a normális működés.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1029) brazor válasza Ceree (#1026) üzenetére


brazor
tag

névjegy-szerkesztés-kisnyil le-allulról a második a csengőhang, ha esetleg nem úgy írná, akkor katt rá és az engedélyezés utána már az lesz ott.

"Have you ever seen a man this rich? This broke? This lost in the smoke? Please pray for me"

(#1030) Ceree válasza brazor (#1029) üzenetére


Ceree
senior tag

Koszi, eskuszom 2x megneztem es nem vettem eszre :W

Másolat_eredetije

(#1031) Soulfly842 válasza Masato (#1022) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az első programban már sikeresen átállítottam, a másodikban első belépés után már alapértelmezettként azt hozta, hogy az LTE Only legyen.

Viszont telefon bekapcsolás után hiába villan fel a 4G egy pillanatra, szinte egyből utána elszáll, fél perc-perc és beáll H+-ra az Lte only ellenére :(

Bementem a helyi szervízhez (Nyíregyháza hivatalos), amikor mondtam, hogy miről van szó, akkor egyből fogta a fejét, hogy még egy... elmondása szerint á, nem állandó csak az az elmúlt 1-2 napban volt sok ilyen, de egyből ellentmondott magának a következő pontokkal:
2-3 hét szerviz
És már jött olyan vissza, amit megcsináltak... (talán alaplapcsere volt rajta ... wtf? akkor hogy is volt az az 1-2 napja?? alaplapcsere?)

Hívtam utána egyből a Samsung experience store szervizes ismerősömet más városban.

Mondta, h. náluk még nem volt tömeges, de pár napot most nem dolgozott, de egyeztett a kollégákkal, h. van-e rá megoldásuk.

Mondta, h. helyszínen még ők sem tudnak javítani, fő alkatrészt stb-t cserélni, mivel Bp-re kell még nekik is küldeni, mivel teljesen új szerviz eljárások, gépek vannak a Samunál, s amég nincsenek meg az új szigorú szervizeléshez a nagy 'főgépek', ami még a javítás utáni tesztelési eljárásokat is azonnal monitorozza az ázsiaiaknak (vízállóság visszaellenőrzésére pl. javítás után stb).

Addig nem nyúlhatnak hozzá.

Hát... itt járok most. Tömeges a probléma S21-nél, elismerten és egyelőre nincs semmilyen megoldás.

A 0680SAMSUNG-val is beszéltem. Elmondtam neki úgy a mondókámat, hogy ne tudjon lepattintani, s kért egy kis türelemet, amég hivatalosan választ kap a technikus kollégáktól. A mai napra, vagy legkésőbb hétfőre ígért választ.

Ilyen procedúrával nem számoltam... főleg, h. volt T-sként pillanatok alatt megoldottam még a 72 órán belüli cserét is :(

Most mit csináljak? Még egy 72 órán belüli, aztán hátha? :( Elkeserítő az ilyen.

Szervizre beküldetem Bp-re Nyíregyhről lesz alaphangon - ha tömegesen viszik a készüléket vissza 2-3 hét, amire megoldják.

[ Szerkesztve ]

(#1032) Masato válasza Soulfly842 (#1031) üzenetére


Masato
tag

Elfelejtettem, hogy a Radio Info menüben van egy bug. Ha átállítod a Phone 0-t LTE Only-ra, utána Phone 1-re lépsz, úgy tűnik, mintha az is átállt volna LTE Only módba, de valójában nem! Válassz előbb valami mást a menüből, majd utána válaszd ki az LTE Only-t! Az átállítás sikerességét jelzi a legördülő menü feletti info változása, valamint a telefon mobilhálózat beállításánál is látszania kell, hogy mindkét SIM LTE Only módban van. Ld. alább:

(#1033) Hallosz


Hallosz
senior tag

T-kom SMS problémával kapcsolatban. Nekem nem csak az S10E-n volt probléma.
Most egy Alma SE 2020-ban van a T-kom kártyám. Délután átettem egy lelakott Samu S7-be.
Pontosan 16 DB. SMS üzenetet kaptam a Samu S7-re. Ezek az üzik, az iphone készülékben lévő kártyán megakadtak.
Végleg feladtam, tökmind1 milyen készülék, néhány hét után elakadnak az SMS üzenetek. :W :(((
A T-kom oldalán ezt találtam: [link]

"Samsung készülékek integrált üzenetküldő alkalmazásában az Üzenetek beállításai/Csevegés beállításai menüpontban érheted el a lehetséges beállításokat:
az üzenetküldő alapértelmezett beállításai:Automatikus
a csevegő felek online állapotában csevegés, egyébként SMS/MMS,SMS/MMS
minden esetben SMS/MMS használata, Csevegés: minden esetben csak chat használata.
Olvasás visszaigazolása, automatikus letöltés, automatikus letöltés roaming helyzetben, képméret és videóméret beállítása.
Utoljára frissítve: 2021. január 11."

Mert lakni, muszáj.

(#1034) HoldfenyLuna


HoldfenyLuna
aktív tag

Sziasztok! Mik a tapasztalatok ennyi használat után akksi, kamera gyorsaság téren? Volt egy S10-esem, de eladtam, az akksi tök jól bírta, amíg maximum böngésztem rajta, de offline zenehallgatás is kifektette, ha meg elmentem biciklizni és valami bringás app ment mellette, akár gugli map hát az meg még jobban.
A kijelzője meg elég sárgás árnyalatú volt, ezt mondjuk leginkább napfény alatt érzékeltem, de pl a kék és lila színek sem voltak olyan élénkek, akkor sem ha a leghidegebb árnyalatra raktam.
A sima S21 gondolkoztatott el, ez a méret talán még elviselhető, vagy S10e használtan. Köszönöm! :R

(#1035) csozsoka


csozsoka
csendes tag

Sziasztok! Mi a fene ez? Ennél előrébb nem jutok a Smart Switch programmal! Semmilyen lehetőség nincs a tovább lépésre, valamit rosszul csinálnék? Az OTA update nem működik! Aki tud, segítsen, köszi előre is.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1036) Hallosz válasza csozsoka (#1035) üzenetére


Hallosz
senior tag

Lehet, hogy triviális, de elfogadás után mennie kellene...

Mert lakni, muszáj.

(#1037) csozsoka válasza Hallosz (#1036) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Sajnos nem megy, [link] a linken ezt a két verziót dobja ki Megjegyzések és a frissítés részleteinél, valami nagyon nem kerek itt, vagy én vagyok béna...

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1038) nyesix


nyesix
senior tag

Hogy, vagy molyen progival tudom ellenőrizni hogy a teló az otthoni router mindkét s@vjáz (2,4 és 5 gHz) házánálja?
Azt tapasztalom hogy rendszeresen 10-20 Mbs et merek, ami egy wifi ki be kapcsolás után felugrik 300 Mbs re (500 as voda netem van szolgáltatói routerrel)

(#1039) Peetmeli válasza nyesix (#1038) üzenetére


Peetmeli
csendes tag

Szia!
Wifi Analyzer - t nézd meg. Szerintem mindkettőt nem fogja egyszerre használni. Amelyikre felcsatlakozol csak azt. A progi amit írtam azzal meg tudod nézni a jelerősségeket és, hogy melyik csatornán milyen telítettség van.

(#1040) Ceree válasza nyesix (#1038) üzenetére


Ceree
senior tag

Egyszerre szerintem is csak egyet hasznal. Elozo lakhelyunkon (panel) inkabb atneveztem a ket savot, mert gyakran valtott at a nagyobb jelerosseg miatt a telefon a 2,4re, mikozben annyi 2,4es zavaro wifi volt, hogy a sebessege sokkal gyengebb volt mint az 5ghz-en, gyengebb jel mellett. A 2,4re meg ment a felejsd el...

Másolat_eredetije

(#1041) csozsoka válasza csozsoka (#1037) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Sikerült a frissítés a Smart Switch programmal, a fent említett linknél már látszik az újonnan kiadott verzió, tegnap még nyoma sem volt. :C :R

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1042) sonice válasza csozsoka (#1041) üzenetére


sonice
tag

Szia. Akksi uzemido hogy alakul? Köszi

(#1043) Janaboy válasza sonice (#1042) üzenetére


Janaboy
veterán

Nyugodtan rakd fel a 8ast, nincs gond az akkuval.

Janaboy

(#1044) Sn00k válasza Gabesz87 (#1027) üzenetére


Sn00k
veterán

Köszi, de ebből nem jöttem rá , hogy tudom a kedvencek sorrendjét változtatni... :F

3njoy the Lif3

(#1045) TODI1111 válasza Sn00k (#1044) üzenetére


TODI1111
addikt

A gyári névjegyzéknél szerintem sehogy, mert mindig abc sorrendbe fogja tenni.

(#1046) Sn00k válasza TODI1111 (#1045) üzenetére


Sn00k
veterán

oké így érthető. Nem nagy gond tudok vele együtt élni.

nézem a telefon névjegyét: a modell száma: SM-G991B/DS ez jónak mondható? EU-s régiós vajon ? Beütöttem googli de sokkal nem jutottam előrébb...

3njoy the Lif3

(#1047) csozsoka válasza sonice (#1042) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Szia! Most nyúzom, eddig úgy tűnik jó lesz, de bővebbet később.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1048) Soulfly842 válasza Masato (#1032) üzenetére


Soulfly842
addikt

Próbáltam már én mindennel mindenhogy, de a hálózatokon belül ugyanúgy 2g/3G/4G-t hoz bármit csinálok. Mit csinálok rosszul? :(

Pedig az első program után a második már automatikusan hozta azon a felületen, h. LTE only-n van és mégsem...

#1041csozsoka

Szoft. frissítést nekem még nem hozza fel a smart switch sem... pedig nekem jócskán lenne rá indok, hátha az én problémám megoldását is belecsempészték... :D

(#1049) csozsoka válasza Soulfly842 (#1048) üzenetére


csozsoka
csendes tag

Elég érdekes volt, nem igazán értettem, mivel a program jelezte, hogy új szoft.verzió van, mégsem tudtam felrakni, miután ránéztem ide már akkor rájöttem, hogy vagy leszedték, vagy fent sem volt, ma reggel viszont újra megnéztem, láttam, hogy fent van a legújabb szoft,verzió, ( 2021-02-18) sikerült is minden további nélkül felrakni, úgy néz ki, jó lesz az akkuidő is, a hálózati probléma nálam is megvan, a hálózati beállítások visszaállítása nálam hellyel-közzel megoldotta, de nem tökéletes, én is Masato fórumtársunk megoldását eszközöltem, így jól működik szerencsére. De persze nem ez a normális működés. Reméljük a legjobbakat és mielőbb javítják ezt is.

Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)

(#1050) Ateszpapa válasza Soulfly842 (#1048) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Érdemes lenne Samfirm programmal leszedned a legfrisebb DBT romot, és Odinnal felrakni.
Úgyanúgy marad TMH, de a legfrisebb rendszerrel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.