Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1451) pusszycat válasza beyruth82 (#1450) üzenetére


pusszycat
nagyúr
LOGOUT blog

Pont csak magyarul nem tud, szívás. :)

Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat

(#1452) beyruth82 válasza pusszycat (#1451) üzenetére


beyruth82
veterán

Akárhonnan is fogod venni magyarul nem fog tudni egyik karkötő sem.Angolul maximum.A lényeg az alkalmazás nyelve ami viszont magyar,úgyis mindent az alkalmazáson keresztül nézel,intézel.

(#1453) pusszycat válasza beyruth82 (#1452) üzenetére


pusszycat
nagyúr
LOGOUT blog

A linkelt oldalrol van...

Menu fully supports 14 languages, they're Simple Chinese, Traditional Chinese, English, Russian, Spanish, Portuguese, French, German, Italian, Finnish, Dutch, Polish, Greek and Czech.

És alatta a HB5 mindenféle nyelveken fotózva.

És még lejjebb hogy a magyar is készülőben.

[ Szerkesztve ]

Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat

(#1454) beyruth82 válasza pusszycat (#1453) üzenetére


beyruth82
veterán

Eddig még egyik honor,huawei vagy akár xiaomi karkötő sem tudott magyarul.Soha egyik sem.Az okosórák és okoskarkötők 99,9%-a nem tud,soha nem is tudott és nem is fog tudni magyarul.Képtelen vagyok elhinni hogy ez változni fog valaha a világtörténelem során.Az alkalmazás viszont magyar.Az a lényeg.A karkötőn az a néhány sor és szó ami angol(run,swim,heart rate,workout,more,stb) igazán nem zavaró.Az üzenetek,értesítések magyarul jelennek meg eddig is és ezután is.

(#1455) Szabyka_ válasza kmarci25 (#1447) üzenetére


Szabyka_
tag

Promotion az mit jelent rendelésnél ? Minden van hozzá csak bevezető áras ?

(#1456) Jumbozorz


Jumbozorz
senior tag

Sziasztok. Eddig kétszer kikpacsolt a karkötőm magától. Egyszer amikor vízben voltam egyszer amikor meg napoztam. Töltésre reagált egyből és bekapcsolt. Szerintetek miért? Ha kikapcsol a karkötő csak töltővel lehet bekapcsolni?

(#1457) pusszycat válasza Jumbozorz (#1456) üzenetére


pusszycat
nagyúr
LOGOUT blog

Igen,csak töltővel. Lehet lemerült akkor meg mindegy hogy napozol vagy vízben vagy. Esetleg beázott. Vagy érintkezési hiba akkor cserélendő.

Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat

(#1458) Jumbozorz


Jumbozorz
senior tag

Hát 60%on volt és ilyen random kikapcsolás mert kikapcsolás után előtt pl még órákig voltam vízbe vele és nem kapcsolt ki.... Érdekes

(#1459) hzsolee válasza Szabyka_ (#1455) üzenetére


hzsolee
őstag

4/5-ből is a promóst rendeltem. Az eladó ennyit írt: lower price, same quality and limited quantity. Szóval elvileg ugyanaz mint a "rendes".

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#1460) Carline válasza hzsolee (#1459) üzenetére


Carline
őstag

Csak nem csinálnak belőle homokozós verziót. (Gyerekjátékot :) )
Olyan nem lehet hogy ezek voltak kinn tesztelőknél?

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#1461) hzsolee válasza Carline (#1460) üzenetére


hzsolee
őstag

Nem tudom. Ennyi volt a válasz. Ha megjön, megírom. Amikor vettem 2xx db volt még a promóból. Ennyit csak nem homokoznak ... Ha szar, refund.

Itt egy promós értékelés. Semmi nem utal rá, hogy használt lenne

[ Szerkesztve ]

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#1462) Szpisti


Szpisti
addikt

Az asszonyomnak van ilyen okos karkötője és a strandon a víz alá téve egyből bekapcsolt a kijelző, sőt ilyenkor el is állítódott benne pár dolog, pl. az óra stílisa. Ezért inkább levette.
Kérdésem az volna ez normális?
Azt gondoltam, hogy ez az óra ha 50 méterig vízálló és úszást is lehet vele monitorozni, akkor miért csinálja ezt?

(#1463) BandiHUN válasza Szpisti (#1462) üzenetére


BandiHUN
veterán

Vízhez úszást kell indítani, akkor nem hülyül, még mielőtt vizes lenne! Majd ő szépen felosztogatja szakaszokra, mennyi, milyen úszás, pihi, stb volt. Lezárja a képernyőt, csuklófordításra lehet rálesni. Sajnos az elv ilyen, a víz is olyan, mint a bőr.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#1464) Skillet válasza BandiHUN (#1463) üzenetére


Skillet
addikt

Strandoltak, nem úsztak! Mit osztott volna fel és mire? :C

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#1465) Skillet válasza Carline (#1460) üzenetére


Skillet
addikt

Asszem mindig promot rendeltem, bontatlanok!

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#1466) col válasza Szpisti (#1462) üzenetére


col
addikt

Igen ez normális. A vízállóság nem ezt jelenti, hanem azt, hogy vízbe is mehetsz vele. A vizet, annak mozgását ilyenkor úgy érzékeli, mintha te érnél hozzá a kijelzőhöz, nekünk is így viselkedik.
Ha zavar, vedd le, vagy állít be úszás mozgásformát és akkor automatikusan lezár, ahogy előttem is írták, ilyenkor a karcsapásokat, távolságot méri, amit a vízben megteszel.
Szerintem mindenre nem lehet felkészíteni, így működik, ennyi.

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1467) krisz727 válasza BandiHUN (#1463) üzenetére


krisz727
tag

Meg is küzdöttem a kikapcsolással. Úszkáltam próbaképp,majd le akartam állítani a programot. Irta is hogy húzzam felfelé de csak nem lett jó. Na mondom majd csak kikapcsol, de nem. Sokára de rájöttem hogy húzzam felfele az újjam, majd lefelé is 😂😂😂

[ Szerkesztve ]

(#1468) Skillet válasza col (#1466) üzenetére


Skillet
addikt

Mondjuk egy kijelző zár nem ártott volna rá. Az a gyanúm, hogy ezeket az "apró" hiányosságokat a HB5-ben sem pótolták, javították. De nemsokára kiderül, remélem hamar megérkezik.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#1469) Jumbozorz


Jumbozorz
senior tag

Hívást fel lehet venni? Vagy csak elutasítani?

(#1470) Blac1 válasza Jumbozorz (#1469) üzenetére


Blac1
aktív tag

Csak elutasítani.

(#1471) col válasza Jumbozorz (#1469) üzenetére


col
addikt

és némítani.

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1472) col


col
addikt

Ismét programfrissítés jött a Huawei Egészség apphoz. (IOS-on legalábbis.)
A szokásos ismertetővel "fix some bug" :D

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1473) Cyborg


Cyborg
őstag

Ma rekordot döntöttem lépéshosszban. :D
Elmentem futni, karperecen indítottam a futást kísérlet képpen, googlen előtte lemodellezve 5,2km, endomondoval mérve 5,26km, google saját útvonalakban rögzítve 5,23km. A karkötő 5,7km-t mért, és 111 cm volt az átlagos lépéshosszom :D :D

(#1474) krisz727


krisz727
tag

Sziasztok
Kiamardt az alvásmérés. Este 11kor sikerült szinkronizálni de megakadt:
Alvás adatok rendellenesek. Nem sikerült lekérni az elemzés eredményét. Ellenőrizze, hogy megfelelően viseli az eszközt mielőtt aludni megy. Karkötő mutatja az alvási időt.
Ezt írja az alkalmazás. Áprilistól ez kb a harmadik ilyen

(#1475) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv. Kaptam emailt a Huawei től. Kínai és angol. A szoftverek ről van benne szó, meg valami leiratkozási link is van benne.
Ki tudja lefordítani, mi ez?

[ Szerkesztve ]

-

(#1476) col válasza 7Sony7 (#1475) üzenetére


col
addikt

Az angolban tudok segíteni, ha elküldöd, vagy bemásolod 😄

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1477) 7Sony7 válasza col (#1476) üzenetére


7Sony7
addikt

Boccs, gondoltam, mindenki kapott... :)

Dear Huawei Customer,

We are writing to inform you that due to organizational changes within the Huawei group, All Huawei mobile services (including AppGallery, APPAssistant, Wallet, Huawei ID, MemberCenter, IAP, Points, Themes, ScreenMagazine, Music, Mobile Cloud, Browser, AppAdvisor, Assistant and Health) will be transferred on 1st Sep 2019 from Aspiegel Limited to Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd, an affiliate of Aspiegel Limited, incorporated and based in Hong Kong. This change applies to the following regions: Hong Kong, Macao and Malaysia.

1. What does this change mean and how does it impact your rights under the user agreements you have?

Huawei wishes to introduce innovative digital content services and to expand the products and services available to customers. We will do this with a dedicated, expert team, working with a specially established and designated Huawei company (Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd) so that we can better meet the needs of our customers. This change is part of our commitment to provide you with the best services possible and to continue to offer even more. We have therefore restructured some of our operations and we are now running global business operations and development for all Huawei mobile services from our hubs in Ireland and Hong Kong.

Moving forward, Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd will take over all legal responsibilities and obligations to customers in these regions from Aspiegel Limited. In particular, Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd will be responsible for protecting your personal data.

This change will not affect our services from a customer usage point of view. In general, your legal consumer rights and obligations are unaffected by this change, for example, it will not affect your device guarantee or warranty. If you are a Huawei user living in one of the above named regions, your local law applies when it provides mandatory and stronger protections to you.

2. How does this change affect your data protection and privacy rights?

Your data protection and privacy rights are not lessened in any way. The personal data that you have entrusted to us will continue to be processed as it was previously, in accordance with applicable laws and will remain in our data center in Singapore.

3. Does this change require any action from you?

No, you don’t have to do anything. You can continue to use our mobile services the same as before and we will also introduce new mobile services in the future.

However, if you want to opt out of this change, you will need to delete your Huawei ID account. This is explained further below.

4. When will this change take place?

The change will happen on 1st Sep 2019.

5. How to opt out of this change?

We sincerely hope that you enjoy and trust our services and that you want to keep using them. However, if you do choose to do so, you can terminate your user agreements by deleting your Huawei ID account at any time.

The following are the instructions for mobile phones:

Go to Settings > Huawei ID > log in (if you are not currently logged in) > go to Settings > Delete account.

The following are the instructions for using the official website:

Go to https://hwid5.vmall.com/CAS/portal/login.html > log in with your Huawei ID > go to Set > Delete account.

PLEASE NOTE: By opting out, your Huawei ID and Huawei Cloud information will be deleted (this will include valuable information, such as your synced and backed up photos, contacts and files on the Cloud). This means information is permanently deleted and is non-recoverable, even if you create a new Huawei ID.

Our mobile services will be unavailable to your until you create a new Huawei ID. You can however use basic phone functions as normal, such as making phone calls, sending SMSs, and taking photos.

If you have difficulties deleting your account (like forgetting your account name or password), please contact us at:

https://consumer.Huawei.com/uk/legal/privacy-questions/.

We will take steps to verify that you are the account owner and help you to delete your account.

Sincerely,

Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd

Aspiegel Limited

[ Szerkesztve ]

-

(#1478) col válasza 7Sony7 (#1477) üzenetére


col
addikt

Kedves Huawei Vásárló!

Tájékoztatjuk, hogy a Huawei csoporton belüli szervezeti változások miatt az összes Huawei mobilszolgáltatás (beleértve az AppGallery, APPAssistant, Wallet, Huawei ID, MemberCenter, IAP, Pontok, Témák, ScreenMagazine, Zene, Mobil Cloud, Böngésző, AppAdvisor, Az asszisztens és az egészségügy) 2019. szeptember 1-jén kerül átruházásra az Aspiegel Limited-től a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd-re, amely az Aspiegel Limited leányvállalata, bejegyzett és székhelye Hong Kongban. Ez a változás a következő régiókra vonatkozik: Hong Kong, Makaó és Malajzia.

1. Mit jelent ez a változás, és hogyan befolyásolja a meglévő felhasználói megállapodások alapján fennálló jogait?

A Huawei innovatív digitális tartalomszolgáltatásokat kíván bevezetni, és kibővíteni az ügyfelek számára elérhető termékeket és szolgáltatásokat. Ezt egy dedikált, szakértői csoporttal fogjuk megtenni, egy speciálisan létrehozott és kijelölt Huawei céggel (Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd.) együttműködve, hogy jobban megfelelhessünk ügyfeleink igényeinek. Ez a változás része annak a kötelezettségvállalásunknak, hogy a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtjuk Önnek, és továbbra is kínáljuk még többet. Ezért szerkezetát alakítottuk egyes tevékenységeinket, és most globális üzleti tevékenységeket folytatunk és fejlesztünk minden Huawei mobilszolgáltatást Írország és Hongkong központjainál.

A továbblépéskor a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd. az Aspiegel Limited-től átvállalja az összes jogi felelősséget és kötelezettséget ezen régiók ügyfeleivel szemben. Különösen a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd. felelős az Ön személyes adatainak védelmében.

Ez a változás nem érinti a szolgáltatásainkat az ügyfelek használatának szempontjából. Ez a változás általában nem érinti a törvényes fogyasztói jogait és kötelezettségeit, például az nem érinti az eszköz garanciáját vagy garanciáját. Ha a fent említett régiók valamelyikében élő Huawei felhasználó él, akkor a helyi törvény akkor alkalmazandó, amikor kötelező és erősebb védelmet nyújt Önnek.

2. Hogyan befolyásolja ez a változás az Ön adatvédelmét és a magánélet védelmét?

Az Ön adatvédelmi és adatvédelmi jogait semmilyen módon nem csökkentik. Az Ön személyes adatait, amelyeket ránk bízott, továbbra is a korábban alkalmazott módon kezelik, a vonatkozó törvényekkel összhangban, és a szingapúri adatközpontban maradnak.

3. Szükséges-e ez a változás tőled valamilyen intézkedést?

Nem, nem kell tennie semmit. A továbbiakban is használhatja mobilszolgáltatásainkat, és a jövőben új mobilszolgáltatásokat is bevezetünk.

Ha azonban el akarja hagyni ezt a változást, törölnie kell a Huawei ID-fiókot. Ezt az alábbiakban magyarázzuk.

4. Mikor történik ez a változás?

A változás 2019. szeptember 1-jén történik.

5. Hogyan lehet lemondni ebből a változásból?

Őszintén reméljük, hogy élvezi és megbízik szolgáltatásainkban, és továbbra is használni akarja azokat. Ha azonban úgy dönt, hogy felmondja a felhasználói megállapodásokat, bármikor törölheti a Huawei ID-fiókot.

A következők a mobiltelefonokra vonatkozó utasítások:

Nyissa meg a Beállítások> Huawei ID> bejelentkezést (ha még nem jelentkezett be)> lépjen a Beállítások> Fiók törlése menüpontra.

A következő útmutató a hivatalos weboldal használatához:

Nyissa meg a https://hwid5.vmall.com/CAS/portal/login.html oldalt> jelentkezzen be a Huawei azonosítójával> lépjen a Beállítás> Fiók törlése elemre.

FIGYELMEZTETÉS: Ha kikapcsolja, akkor a Huawei ID és a Huawei Cloud adatai törlődnek (ezek olyan értékes információkat tartalmaznak, mint például a szinkronizált és biztonsági másolatú fotók, névjegyek és fájlok a felhőn). Ez azt jelenti, hogy az információ véglegesen törlődik, és nem helyreállítható még akkor is, ha új Huawei azonosítót hoz létre.

Mobilszolgáltatásaink az új Huawei azonosító létrehozásáig nem érhetők el az Ön számára. A szokásos módon használhatja az alapvető telefonfunkciókat is, például telefonhívásokat, SMS-eket és fényképeket.

Ha nehézségekbe ütközik a fiók törlésekor (például ha elfelejtette fiókjának nevét vagy jelszavát), vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen:

https://consumer.Huawei.com/uk/legal/privacy-questions/.

Megteszük a lépéseket annak ellenőrzésére, hogy Ön a fiók tulajdonosa -, és segítünk fiókjának törlésében.

Tisztelettel,

Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd.

(Bocs egyszerűbb volt a gépi fordítás a hossza miatt, de ez a lényeg :) )

[ Szerkesztve ]

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1479) 7Sony7 válasza col (#1478) üzenetére


7Sony7
addikt

Köszönöm! Hasonlóra gondoltam, de így már biztosabb. :)
Akkor nem változik semmi tulajdonképpen.

-

(#1480) col válasza 7Sony7 (#1479) üzenetére


col
addikt

Szívesen :)
Ahogy olvastam én is, nem nagyon. Ráadásul ez igazából csak bizonyos régiókat érint.
"Ez a változás a következő régiókra vonatkozik: Hong Kong, Makaó és Malajzia."

[ Szerkesztve ]

Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)

(#1481) 7Sony7 válasza col (#1480) üzenetére


7Sony7
addikt

Ja, egyébként igen.

-

(#1482) SonOfOden


SonOfOden
csendes tag

Sziasztok!

Egy olyan problémával fordulnék Hozzátok, hogy édesanyám vett egy Honor Band 4 aktivitásmérőt, amit egy Huawei P8 Lite telefonnal használna. Viszont sajnos sehogyan sem tudjuk párosítani a telefont az aktivitásmérőhöz. Már mindent próbáltunk, ami eszünkbe jutott, de így sem bírtuk csatlakozásra… :(
A telefonján az elérhető legfrissebb Android (Marshmallow, tehát frissebb, mint az elvárt 4.0-ás Android) van, fel van telepítve a Huawei Health és Mobile Services alkalmazások. Létre lett hozva a fiókja is, meg is lett erősítve e-mailon keresztül + az SMS-ben kapott kódot is aktiváltuk. Úgy tűnik minden rendben van, a hozzáadásnál a telefon Bluetooth-ja látja is a Band 4-et, viszont amikor a párosításra megyünk eltelik kb. fél perc, de mindig azt írja ki, hogy sikertelen a csatlakozás.

Próbaképpen feltelepítettem én is minden szükséges alkalmazást a Samsung A40-es készülékemre + egy Sony Xperia Z3 Compact-ra is, amin 5.1-es rootolt Android van. Ezeken a készülékeken hibátlanul megy minden. Egyből csatlakozik az aktivitásmérőhöz. Ezen keresztül egyből frissítettük is az aktivitásmérő Firmware-jét, de ezek után sem lehetett csatlakozni édesanyám telefonjával. :(

Tudnátok segíteni kérlek, hogy mi lehet a probléma és miért nem tud csatlakozni a P8 Lite a Band 4-hez? A Bluetooth láthatósága be van kapcsolva, fiók rendben van, a Health alkalmazás látja is az eszközt, csak csatlakozni nem tud rá valamiért.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

(#1483) krisz727 válasza krisz727 (#1474) üzenetére


krisz727
tag

Na a kimaradt 08.14-15 alvásadatot csak látni. Igaz a 16.i napon 😲🤔az a nap üres a következő meg mutatja az előzőt. Szinkronizálja de sikertelenül

(#1484) hzsolee válasza SonOfOden (#1482) üzenetére


hzsolee
őstag

Más bluetooth kapcsolat, más eszközzel (pld headset) létrehozható a telefonnal?

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#1485) SonOfOden válasza hzsolee (#1484) üzenetére


SonOfOden
csendes tag

Szia!

Igen, azt elfelejtettem írni, de már ezt is próbáltuk... Egy Sony Mini-Hifi-re kapcsolódtunk a telefonnal minden probléma nélkül. A P8 Lite látta a Hifit, csatlakozott is hozzá és simán vitte a Bluetooth kapcsolaton keresztül a zenét.

Ennek függvényében van esetleg még valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma? :F

(#1486) Black_Raven válasza SonOfOden (#1485) üzenetére


Black_Raven
veterán

A helyhozzáférés be van kapcsolva? Már régen olvastam valahol, hogy a p8 litehoz nem lehet okosórát vagy karkötőt párosítani. Szériahiba. Minden mást igen. A telefon topikjában kérdezz rá, illetve a kereső segitségével keress rá, szerintem jól emlékszem sorry. Mondjuk annyit mondanék hogy a bluetooth menüben pont nem látható a HB 4, mivel nem a menüből kell csatlakoznia hanem kizárólag az appból.

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#1487) Blac1 válasza SonOfOden (#1482) üzenetére


Blac1
aktív tag

Mindenben egyet értek az előttem szólóval. Annyit tennék hozzá hogy esetleg megpróbálhatnád bekapcsolni a gps-t. Nállam LGG6 valamiért csak akkor csatlakozik ha be van kapcsolva.

(#1488) SonOfOden válasza Black_Raven (#1486) üzenetére


SonOfOden
csendes tag

Köszönöm a választ, megnézzük ezt a helyhozzáférést, illetve akkor próbálkozok majd még a telefon topikjában is. A Health appból próbáltunk folyamatosan csatlakozni a Band 4-re, nem a Bluetooth menüből, csak már mindent kipróbáltunk, hátha sikerül alapon...

(#1487) Blac1: Neked is köszönöm, már ezt a módszert is próbáltam, hogy a Bluetooth mellé a GPS-t is bekapcsoltuk, de így sem sikerült... :(

(#1489) Black_Raven válasza SonOfOden (#1488) üzenetére


Black_Raven
veterán

A hely és a gps ugyanaz.:)

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#1490) Black_Raven válasza SonOfOden (#1488) üzenetére


Black_Raven
veterán

Szóval én is rákerestem, a megoldás itt van.[link] a többiek eladták a karkötőt, de sztem a telefont kéne lecserélni..

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#1491) fant0mi válasza SonOfOden (#1488) üzenetére


fant0mi
addikt

A Health appbol is kell csatlakozni. Nem szabvanyos a kommunikacio, csak Health appbol fog sikerulni.

(#1492) SonOfOden válasza Black_Raven (#1490) üzenetére


SonOfOden
csendes tag

"A hely és a gps ugyanaz.:)"

Jogos :B Köszönöm még 1x a segítségeteket, én is keresgettem azóta és több ilyen problémát olvastam neten, hogy P8 Lite-al nem tudnak csatlakozni. Ami azért fura, mert a specifikáció szerint 4.0-ás Bluetooth van benne, ugyan úgy, mint a kipróbált és működő Z3 Compact-on.

(#1491) fant0mi: Onnan próbáltuk, de sajnos úgy tűnik valamiért tényleg nem kompatibilis a P8 Lite-al, mert ahogy korábban írtam is másik két telefonról is próbáltuk és azokon tökéletesen ment minden. De köszönöm a segítségeteket!

(#1493) El Gringo


El Gringo
senior tag

Cserélhető fém pánt van valami ajánlott HB5-re, ami ki is néz valahogy, és nem lóg jobbra-balra? (elvileg ugye ugyanaz jó rá, mint a HB4-re).
[link] hasonlóra gondoltam.

ł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119

(#1494) #01682176


#01682176
törölt tag

Sziasztok!

Honor Band 4 probléma. Az Egészség alkalmazásban a folyamatos pulzusszámfigyelést bekapcsolom, visszalépek és megint "Letiltva" szerepel. A karperec firmware frissítve lett. Ötletek?

(#1495) Cyborg válasza #01682176 (#1494) üzenetére


Cyborg
őstag

Nem az app szarakodik véletlenül?
Frissítés, újratelepítés megvolt?

(#1496) #01682176 válasza Cyborg (#1495) üzenetére


#01682176
törölt tag

Valószínűleg alkalmazás hiba lesz, mert Google Playen a hozzászólásokban ugyanezt a hibát többen is leírták! :)

(#1497) SirRasor


SirRasor
őstag

Megjött a Honor Band 5 tegnap és nem jelennek meg rajta szövegek...merthogy magyar a telefon és nem angol. Ez a Honor Band 4-nél nem volt probléma és amúgy 95%-ban ugyanaz a kettő. Na ez a szánalmas :W
Utánaolvastam és nem egyedi eset, úgyhogy most szopás van, amíg nem jön egy újabb firmware, amiben ezt javítják...

Make Love not war!

(#1498) Black_Raven válasza SirRasor (#1497) üzenetére


Black_Raven
veterán

Ha átállitod angol nyelvre a telefont, úgy sem jó?

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#1499) hzsolee válasza #01682176 (#1496) üzenetére


hzsolee
őstag

Melyik verzió? Frissítene, de nálam le van tiltva az automatikus. Mert akkor továbbra sem engedem neki...
Ja, amúgy az uptodown-ról tudsz régebbit visszatenni.

[ Szerkesztve ]

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#1500) hzsolee válasza SirRasor (#1497) üzenetére


hzsolee
őstag

Szia!
Tőled is a verziókat kérdezném. Nem tudom a karperec kiírja a firmware verziót? Elvileg ugyanattól vásároltam én is a linked alapján, de nekem még úton van. Gondolom ez is úgy működik mint a mi band. (Ha nem engedtem az áruházban az alkalmazás frissítést, a perec sem frissült.)

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.