Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44951) thesound válasza V/ (#44948) üzenetére


thesound
őstag

A jelszó emlékeztető kérésnél azt írja a paypal, hogy náluk van gond, próbálajm később, így nem küldött mailt.

A mobilos app már írja, hogy a túl sok belépési kísérlet miatt temp lock van. Várok.

Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán

(#44952) thebigK


thebigK
addikt

Sziasztok!
Paypalos fizetéssel adtam el nem fizikai tárgyat, a pénz már megérkezett, de on hold státuszban van jelenleg, nem nagyon volt még paypalos tranzakcióm (pár száz EUR a mostani tétel). Jelenleg a vevőnek kellene megerősitenie, hogy rendben zajlott az eladás és mehet a kifizetés a paypal oldaláról az irányomba?
A másik kérdésem, illetve aggályom, hogy a fiók az én emailemre lett regisztrálva, de még öcsém által, 1-2 éve és ezáltal az ő nevén is van. Kérvényeztem egy névváltoztatást, lefotóztam a személyimet, valamint jobb hiján a súlyadós levelem egy részét, ahol látszik a nevem, lakcimem (talán itt olvastam, hogy a sima lakcimkártya nem a legjobb megoldás). Ez igy rendben van, vagy valami konkrét nevemre szóló számla/sárgacsekk kellene?
Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44953) V/ válasza thebigK (#44952) üzenetére


V/
Topikgazda

Az értesítőjükben írni szokták hogy meddig van függő állapotban, de 21 nap is lehet amíg felszabadul a pénz, az eBay-es eladásoknál így volt. Írnak rövidebb időket, de az inkább a rendszeresen eladókra vonatkoznak.
Valójában nem jó a jelenlegi felállás, mert az e-mail címet azt egy PayPal fióknál bármikor meg lehet változtatni egy másikra, de a regisztráló személy azonosságát nem. Pénzügyi jogi és szerződéskötési jogi okok miatt fontosabbak személyazonossági dolgok. Szóval ha ők úgy gondolják ezt a fiókot jogszerűen lezárhatják. Mintha te átvennéd az öcséd személyiségét.

(#44954) thebigK válasza V/ (#44953) üzenetére


thebigK
addikt

Értem, igen az emailben a "21napon belül" szöveg van, viszont ugye ott van egy ilyen mondat, hogy: "If your buyer confirms that the item was delivered and doesn't report any problems with it, you may also get the payment sooner." ebből gondoltam csak, hogy a vevő megtudja erősiteni a dealt, és ezáltal kicsit hamarabb mennek végbe a dolgok
A névváltoztatós hercehurcával kapcsolatban mit javasolsz? Én voltam a hülye az a baj, mert tudtam hogy van regisztrált Paypal fiók az emailemre, viszont nem tudtam, hogy nem a saját nevemen van, legalábbis nem időben jöttem rá. Mit kellene akkor ezügyben tennem? Egyáltalán mit lehet, azon kivül amit ugye megcsináltam, hogy kérvényeztem a névváltoztatást, iratokkal alátámasztva?

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44955) V/ válasza thebigK (#44954) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyenlőre várd meg hogy mit lépnek arra amiket beküldtél, néha 10-12 nap is reakció idejük.
Ha vissza tudja igazolni hogy minden oké akkor mehetne amit írnak, de nem mindig van ilyen opciós lehetősége a visszajelzésre.

(#44956) thebigK válasza V/ (#44955) üzenetére


thebigK
addikt

a twitteres supportjuk szerint nincs arra lehetoseg, hogy az account nevet mas nevere valtoztassam at. A megoldas az lenne, ha zarom az accountot, majd ugyanezzel az emaillel regelek a sajat nevemre. Viszont ebben az esetben mi tortenne a fuggoben levo tranzakcioval? Bukta? Mert akkor inkabb hagyom igy, vagy nemtudom, aztan tovabbkuldom egy ismerosomnek a teljes osszeget

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44957) V/ válasza thebigK (#44956) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi nem történik. Ezen a fiókon cserélni kellene az e-mail címet, ha felszabadul a most használt e-mail cím akkor csinálsz egy másik fiókot ami teljesen a tied.
Megint más kérdés hogy ha felszabadul a pénz akkor mondjuk az öcséd bankszámlájára amit ehhez a fiókhoz adsz meg, utaltatod ki, vagy átküldésre kerül az új fiókodra.
A kiutalás esetén forintként megy ki bármely devizás összeg.

[ Szerkesztve ]

(#44958) thebigK válasza V/ (#44957) üzenetére


thebigK
addikt

Mondjuk ez igy elheto opcionak tunik. Mar forintban van az 'on hold' osszeg mutatva, szoval elmeletileg ugyanazt az osszeget (gondolom valamennyi tranzakcios dij fejeben) at tudnam kuldeni a sajat fiokomra, ha hozzaferest kapok majd
Koszonom az eddigi segitseget!

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44959) V/ válasza thebigK (#44958) üzenetére


V/
Topikgazda

Két magyar fiók közt mozgatva és devizaváltás nélkül nincs díja.

(#44960) thebigK válasza V/ (#44959) üzenetére


thebigK
addikt

:R

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44961) thebigK válasza V/ (#44959) üzenetére


thebigK
addikt

Megoldódott, megerősítették paypalon a tranzakciót, csináltam egy másik fiókot a saját nevemre, ki is utaltam számlára az összeget

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44962) V/ válasza thebigK (#44961) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ez gyorsan rendeződött. :C

(#44963) thebigK válasza V/ (#44962) üzenetére


thebigK
addikt

igen halisten, koszonom azert a segitseget :R

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

(#44964) szkink


szkink
aktív tag

Hali.Miért írja ezt?"Nincs finanszírozási forrás hozzáadva a PayPal számlájához"

(#44965) V/ válasza szkink (#44964) üzenetére


V/
Topikgazda

Bankkártya az finanszírozási forrás, ha nincs hozzárendelve, akkor nincs forrás. Az egyenleg meg akkor ha van rajta az épp szükséges mennyiségű pénzt megfelelő devizában.

(#44966) szkink válasza V/ (#44965) üzenetére


szkink
aktív tag

Hát ez a gondom hogy hozzá van,legalább is ezt írja,egyenleg is van,de még sem tudok vele fizetni,német webshopos rendelés lenne,nem jövök rá miért nem sikerül.

(#44967) V/ válasza szkink (#44966) üzenetére


V/
Topikgazda

Mikor adtad hozzá? Ha mostanában akkor a hozzáadáskor bankod erős hitelesítési része is megtörtént, jött az ablak, kód stb?
Annál a webshopnál lehet fizetni normál kártyával, nem hitelkártya kell a fedezetnek? Ha €-ban kell fizetni az az egyenlegről csak akkor megy ha az €-os egyenlegen van pénz és az az elsődleges egyenleg.

[ Szerkesztve ]

(#44968) szkink válasza V/ (#44967) üzenetére


szkink
aktív tag

Tegnap,igen megvolt minden,jött egy 0-ás utalásos fizetés is,azt írja az oldal hogy lehet [az oldal] akkor valószínű normál kártyával azért nem tudok fizetni mert csak forint van rajta :(((,de a paypalt még mindig nem értem miért nem megy,mert az ugye megoldaná a forint/euro gondomat.

(#44969) V/ válasza szkink (#44968) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyán a bankod által biztosított egy csomó deviza, köztük az € is, az hogy forintos nem probléma, ők átváltják, mert gondolom nemcsak Magyarországon lehet vásárlásra használni.
Inkább banki vásárlási limit gond lehet.
Megnéztem a webshopot, bármely kártya ami hozzá van adva a PayPalhoz jó, hitel és normál kártya is.

[ Szerkesztve ]

(#44970) szkink válasza V/ (#44969) üzenetére


szkink
aktív tag

Köszönöm a segítséget,a vásárlási limitet majd még megnézem,mert van egy piros 3szög a bankkártya mellet és olyat ír hogy (Pénzküldési és pénzátutalási limitek nélkül szeretné használni PayPal-számláját?) A webshopon eljutottam odáig hogy fizetés (visa kártyával) a bankom felülete jelezte hogy sikeres tranzakció,de pénzt nem vontak és a webshop sem küldött emailt a vásárlásról,na jó éjt nem zaklatlak tovább a gondommal :R

(#44971) V/ válasza szkink (#44970) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a limites dolog független a fizetéstől, az a megerősítés egy 400 Ft-os tranzakciót csinál amelyhez majd pár nappal később amikor bankod könyveli lesz egy 4 számjegyű kód a könyvelési üzenetben, ha azt beírod a PayPal-on a kártyánál, akkor nem lesz a pénzkiküldési havi és éves limit.

(#44972) szkink válasza V/ (#44971) üzenetére


szkink
aktív tag

Meg lett a probléma oka :) a napi vásárlási limitem a bankomnál kevésnek bizonyult,meg lett emelve és láss csodát,minden megoldódott :C

(#44973) V/ válasza szkink (#44972) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is erre gondoltam, azért említettem. Eleve van bank aki 1 Ft-os limittel adja ki a kártyát, aztán ha szerencsénk van írja is hogy azt majd emelni kell.

(#44974) szkink válasza V/ (#44973) üzenetére


szkink
aktív tag

Köszi a tippet,eddig nem volt ilyen gond,alapból 100k volt beállítva,eddig elégnek bizonyult :U de hát ilyen ez vásárlás :DD

(#44975) mexel


mexel
veterán

Elolvastam az összefoglalóban a dispute indítást, az a rész már is világos, köszönöm!
( egyébként a tranzakcióknál a "Probléma jelentése" menüpont nem ugyanoda vezet?)

A kérdésem igazán nem ez lenne, hanem az, haelindítom a dispute-t akkor nem a paypalnak kell leírnom a problémát, hanem az eladónak írok? ( contact seller)
Az eladóvalmár leveleztem a saját oldalukon ( geekbuying), ugyanazt írjam le mondjuk mint először, mintha előlről kezdeném, vagy folytassam ahol abbahagytuk? Gondolom az elejéről mert ezt a Paypalnál is látják.

(#44976) V/ válasza mexel (#44975) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig az eladó kapja meg elsőként, ha nem tudtok megegyezni akkor kell kérni a PayPal közbe lépését. Ekkor a PayPal csak azok alapján tud dönteni amit a dispute indításnál megadtál, illetve kérhetnek be információt ha valami nem egyértelmű számukra. Hogy mi volt előtte az eladó és közted az magánlevelezés, nem tartozik rájuk, szóval azzal ne számolj.

(#44977) mexel válasza V/ (#44976) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm. Azt a levelet amit a paypal oldalán a dispute indításnál írok azt már viszont látja a paypal? Mert akkor leírom előzményekkel ismét az egészet. De ha a paypal azt nem olvassa akkor minek ismét levelezni az eladóval? Hiszen nyilván nem tudtunk megegyezni azért indítom a dispute-t.

(#44978) V/ válasza mexel (#44977) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen. De akkor is az első reakció az eladóé, a webshop-ok azért néha erre már meggondolják magukat és változtatnak az addigi hozzáállásukon.

[ Szerkesztve ]

(#44979) mexel válasza V/ (#44978) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm, akkor részletesen leírok mindent, fotókkal stb.
Kíváncsi vagyok mi lesz. Legrosszabb esetben semmi, elutasítják. Szerintem a visszaküldést javasolják, de az bukta a konverziók miatt, nagyobb tétel volt. Azt nem fogadom el.

(#44980) dReFiX


dReFiX
senior tag

Sziasztok!
Enebaról próbáltam vásárolni paypallal, tranzakció közen megszakadt a dolog.
Kártyámról le vonta a pénzt de sehol nem látszik historyba.
Ez az üzenet fogad :
Függőben lévő 12,33 EUR összegű kifizetés 2022. január 20. napján, 12,33 EUR összegű kifizetést engedélyezett xx-9468 kártyáján. Ha a fizetés bármilyen okból érvénytelen, a függőben lévő összeget nem számoljuk fel. Néhány napot is igénybe vehet, hogy ez megjelenjen kártyakivonatán.

Ez automatikus vissza jön majd vagy írni kell nekik ? Köszönöm előre is ! :R

[ Szerkesztve ]

(#44981) V/ válasza dReFiX (#44980) üzenetére


V/
Topikgazda

Az összeget a bankod még csak zárolta, ha nem lesz hozzátartozó vásárlás akkor felszabadítják.

(#44982) mexel válasza V/ (#44978) üzenetére


mexel
veterán

még egy gyors kérdés: ( magyarra van állítvaa Paypal felületem)
A vitarendezési központban látszik a levelem amit megírtam.
Alatta van 2 opció, az első nem érdekes egyelőre nyilván, az a Vita lezárása.
Viszont alatta van:"Hiba továbbítása a Paypalnak"
Ezt nem kell még megtenni? Vagy ez mire vonatkozhat? Mindjárt átrakom angolra hogy mit fordítottak erre.

(#44983) V/ válasza mexel (#44982) üzenetére


V/
Topikgazda

Viszont alatta van:"Hiba továbbítása a Paypalnak"

A legfontosabb jogvesztő határidő: a Dispute indítás dátumától számított 20 napon belül kell a PayPal felé követelésre (claim) emelni, ha nem tudunk megegyezni az eladóval.

(#44984) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Sziasztok,
be volt állítva a 2 faktoros hitelesítés, de a számom megszűnt, és nem tudok most belépni. Ahogy nézem csak az a megoldás, hogy felhívom őket. Viszont a megadott számnál nincs országhívó. Mi lehet az? +44 nem volt jó. Jó lenne hozzá jutni a fiókomhoz valahogy. :U
17777944

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#44985) mexel válasza V/ (#44983) üzenetére


mexel
veterán

Értem. Tehát az akor kell ha nem lesz meg 20 napig a megállapodás. ( ott is van alatta a határidő - nem az a claim?)
Angolul ez az: "Escalate issue to PayPal"

(#44986) V/ válasza mexel (#44985) üzenetére


V/
Topikgazda

De ez az.

(#44987) mexel válasza V/ (#44986) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm szépen, akkor minden világos :)
20 nap alatt azon a felületen levelezve megegyezek(?) az eladóval, ha nem sikerül akkor a gombnyomás ( claim) és a paypal eldönti hogy mi igaz és mi nem :) Akárcsak Besenyő Pista bácsi. :D

(#44988) V/ válasza Speeedfire (#44984) üzenetére


V/
Topikgazda

A magyar telefonszám és nem jó a 44 mert Írországban van az ügyfélszolgálat.
Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944 de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

(#44989) dani0113


dani0113
senior tag

Sziasztok. Ma nálam is előjött a dupla levonás... Egy webshopon fizettem ahol rendszeresen szoktam, erre láttam hogy 2x jött értesítés a netbankon. A paypalon csak 1x látszik a levonás,de otp-n 2x látom, 2x is vonta le és a közleményben is 2 azonosító van. Mi a teendő? :W

iPhone 13 Pro 128GB

(#44990) V/ válasza dani0113 (#44989) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankod mindkét összeget zárolta, nem vonta le akkor történik levonás ha a kereskedő (PayPal) kezdeményezi az utalást, mert a pénz úgy megy a kereskedő bankja felé. Ha egy érvényes vásárlásod van akkor csak egy pénz megy el. A másiknál feloldják a zárolást.
Az üzletnél mennyi vásárlás van 1 vagy 2? Ha egy akkor az lesz amit írtam. Ha kettő akkor a másodikat sztornóztatni kell.

(#44991) Speeedfire válasza V/ (#44988) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Köszi szépen, fel is hívtam őket. Egész könnyen ment. Meg kellett erősíteni pár dolgot. Mondjuk nem értem, hogy ezt chat-en miért nem lehetett. Mert próbáltam chat-en beszélni velük, de azt mondták ehhez telefon kell.
Végre sikerült megoldani. :D :R

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#44992) V/ válasza Speeedfire (#44991) üzenetére


V/
Topikgazda

Vannak dolgok amelyeknél valahogy meg kell győződni arról hogy tényleg az kér valamit akié a fiók, biztonsági szempontból.

(#44993) Speeedfire válasza V/ (#44992) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Ezt értem, de mi a különbség? Tehát chat-en lehetne élő videó, személyi igazolvánnyal együtt stb. Semmi extra nem volt telefon alatt, mintha chat-en beszéltünk volna. Persze ez lehet csak szerintem.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#44994) V/ válasza Speeedfire (#44993) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehetne, de a videó használata, eltárolása adatvédelmi problémákat vet fel csak emlékezz vissza a Google, Facebook, PayPal és néhány más cég beperléseire, tárolási hely kapacitás és más technikai problémák is felmerülnek.

(#44995) dani0113 válasza V/ (#44990) üzenetére


dani0113
senior tag

1x volt mindenhol a OTP-n kívül, írtam is paypalnak és elég hamar sztornózva lett a számlán az összeg ahogy gondolom supportnak írás nélkül is lett volna. Hál isten! :)

Köszönöm a tökéletes információt ismét! :R

iPhone 13 Pro 128GB

(#44996) GAbre


GAbre
veterán

Valakinek volt már olyan,hogy telefonon 1x csak nem nyílik meg paypal alkalmazás?
Elsötétül képernyő,mintha megnyitná,majd visszadob "asztalra".
Szokásos mobil restart, playben is néztem friss.De is nem fut memóriában... :S

Avatar

(#44997) F.E.K.. válasza GAbre (#44996) üzenetére


F.E.K..
senior tag

Cache törlés esetleg első próbálkozásra?

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#44998) V/ válasza GAbre (#44996) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem frissült? Kehet hogy törölni kellene a gyorsítótárát.

(#44999) GAbre válasza V/ (#44998) üzenetére


GAbre
veterán

Az Is megvolt,de mint ahogy eddig sose használt másnál.
Itt se használt

Avatar

(#45000) mexel


mexel
veterán

PP Dispute-ra a kereskedő kb 4-5 napja nem válaszol, semmi reakció. A státsza a dispute-nak az, hogy az eladó válaszára vár. Tudom hogy 20 nap a max, de meddig érdemes várni mielőtt megnyomom a claim gombot, van-e valami olyan idő amikor a PP is elfogadja már? vagy várjak 19 napot és utána?
Ilyenkor ha nem válaszolnak mi történik vajon?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.