Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36651) V/ válasza gyulaszu (#36649) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem nem igazán célszerű más országokban elterjedt fizetési módokat elővadászni vagy a kártyatársaság termék linkjét, mert ahhoz a kártyához úgyis tartozik valamilyen pénzügyi szolgáltató cég és a feltételeket ők diktálják, nem a Mastercard. Mastercard selbst gibt keine Karten aus.

Egyébként meg nagyon egyszerű, ha valaki nem normál betéti vagy hitelkártyát akar a PayPal fiókjához hozzárendelni, érdeklődjön annál akitől be akarja szerezni, ez a legbiztosabb módszer

(#36652) baandii


baandii
senior tag

sziasztok!

tudom nem ide tartozik de jobb helyet nem találtam...skrill-lel kapcsolatban tudna vki segíteni?

(#36653) Csokishurka válasza V/ (#36548) üzenetére


Csokishurka
őstag

Csak egy kis info, mégis átjött az utalás úgy hogy haver a saját bankszámlájáról utalt az én paypalomra és ugye a név nem egyezett.
Nem tudom amúgy is megtörtént volna-e vagy azért mert leveleztem a supportal. De ott meg nem mondtak semmit hogy megoldják valahogy.

"Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."

(#36654) V/ válasza Csokishurka (#36653) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez akkor sem felel meg a szerződési feltételeknek, azokat sérti ez az eljárás. Ti így jártatok másoknál meg nem így, nem követendő példa.

(#36655) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Sziasztok!

Paypal dispute nyitásánál továbbra is csak angolul lehet írni?

Everybody lies.

(#36656) V/ válasza Barthezz2 (#36655) üzenetére


V/
Topikgazda

A kapcsolattartás nyelve az angol. PayPal felhasználói Szerződés, 1.4 Az Önnel folytatott kommunikáció.
1.4.1 Nyelvek. Ezt a megállapodást kizárólag angol nyelven kötjük meg. Kizárólag angol nyelven kommunikálunk Önnel.

[ Szerkesztve ]

(#36657) Barthezz2 válasza V/ (#36656) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Köszi :R

Everybody lies.

(#36658) Erika05


Erika05
újonc

Segítséget kérnék. Április 15-én átutaltam a paypal-ra 4000 ft ot netbankon keresztül. Elfelejtettem beírni az közleménybe az azonosítómat. A pénz még mindig nem érkezett meg. E-mailben segítséget kértem de eddig nem igazán segítettek. Minden nap csak az adatokat kérik. Már 3 szor elküldtem nekik.Nem szeretném hozzá csatolni a bankkártyám.Azt is mindig kérik.Régebben már többször utaltam és akkor sem volt csatolva a bankkártyám.Eddig nem volt gond,igaz akkor mindig beírtam az azonosító számot.Tudna valaki segíteni? Mi lesz a pénzemmel.

(#36659) V/ válasza Erika05 (#36658) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennyit tudok: Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz, 7. Ha Top Up-al lett pénz utalva és lemaradt vagy nem jól lett megadva Transzfer ID.

(#36660) Erika05 válasza V/ (#36659) üzenetére


Erika05
újonc

Ezeket az adatokat már elküldtem nekik,de azt a választ kaptam,hogy nem látják.A bank viszont elküldte. Azon a napon csak ez az 1 tranzakció volt.

(#36661) V/ válasza Erika05 (#36660) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha CIB, akkor az elveszhetett az éterben. Ilyenkor mindig pontosítani kell a bankkal, hogy nézzék meg a konkrét utalás elküldését, az nem elegendő hogy te a netbanki felületen azt látod hogy elutalták, máshol is meg kell nekik nézni és van ahol a telefonos vagy fióki ügyintéző sem látja ezt, neki is fel kell hívni egy másik részleget, és persze a számlaszámnak minimum stimmelni kell.

[ Szerkesztve ]

(#36662) Erika05 válasza V/ (#36661) üzenetére


Erika05
újonc

OTP átutalás volt.A számlámról levették a pénzt.

(#36663) V/ válasza Erika05 (#36662) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez még nem jelenti azt hogy át is ért az Unicredithez. Gondolom akkor az ügyintéző a banki transzfer kódot is egyeztette a saját és az Unicredit bankkal?
Nem kell mindent készpénznek venni amit mondanak.

[ Szerkesztve ]

(#36664) Erika05 válasza V/ (#36663) üzenetére


Erika05
újonc

Köszönöm a választ. Akkor bemegyek a bankba. Elképzelhető hogy visszakerül a számlámra a pénz,vagy elveszett?

(#36665) cbmfan


cbmfan
senior tag

már megint jött a kamu mail, most ezzel a szöveggel:

"Dear Valued Customer,

We've received your request to withdraw money from your PayPal account to your bank account:

Requested withdrawal amount: 5 217 USD

Bank account: CITI, 4387

Transaction ID: 9HW57423PQ728382P

If you accept this transaction please click here.

It could take 1-2 business days for the money to appear in your bank account, depending on your bank. If it takes longer, please contact your bank.

Sincerely,

PayPal"

továbbítva, válaszban köszönik a közreműködést...

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#36666) V/ válasza Erika05 (#36664) üzenetére


V/
Topikgazda

Vissza fog kerülni a számládra. Ha az Unicredit nem tudja jóváírni a PP számlán, akkor 15 nap után visszaküldi, max visszakönyvelés idő 30 nap.

(#36667) V/ válasza cbmfan (#36665) üzenetére


V/
Topikgazda

Megint eladtál egy retró alaplapot? ;]

(#36668) cbmfan válasza V/ (#36667) üzenetére


cbmfan
senior tag

ja, és titkos amcsi számlámra tolom át a pénzt, amiről én sem tudok :D

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#36669) Erika05 válasza V/ (#36666) üzenetére


Erika05
újonc

Köszönöm szépen a válaszokat.Csak azt nem értem miért kérik minden nap el az adatokat.Tegnap megint elküldtem, erre ma megint kérik. Ez nem segítség.

(#36670) V/ válasza Erika05 (#36669) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankszámlaszámodat még nem adtad a fiókhoz? Azt is szokták ellenőrizni és akkor gyorsabban megtalálják. Mert eleve azonosítani tudják azt hogy a tied a számla.
Amit írtam adatokat az alapján tudják azonosítani az utalást. Az utalás napja, számlaszámod, az adott összeg és az OTP banki tranzakció azonosító kell nekik. De mindez azt feltételezi hogy a bank tényleg elküldte. De gondolom nem beszéltél még a bankkal tegnap óta. Most már ők is látnák ha visszafordult volna. És csak ellenőrizni kellene a bankszámlaszámot biztonság kedvéért. 10918001-00000001-15050684 ha így volt írva és a bankod akkor működött elment a 4000 Ft az Unicredithez.

(#36671) Erika05 válasza V/ (#36670) üzenetére


Erika05
újonc

Igen így ment el . 109180010000000115050684

Nem adtam hozzá a számlaszámot. Feltétlen szükséges?

(#36672) V/ válasza Erika05 (#36671) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne muszáj, persze ha majd kapnál pénzt a PayPal egyenlegre és ki akarod küldeni a bankszámládra az szükséges. Viszont ha már a fiókodhoz van rendelve akkor könnyebben betudják azonosítani.
De mindenképp megy vissza a pénz a bankodba pár napon belül.

(#36673) Erika05 válasza V/ (#36672) üzenetére


Erika05
újonc

Nagyon szépen köszönöm. Akkor megnyugodtam.

(#36674) No.01


No.01
őstag

Sziasztok,

Kis segitseg kellene mert belebotlottam egy problemaba amivel eddig meg nem talalkoztam a PayPal palyafutasom alatt.

Rendeltem egy termeket Aprili 7.-en delutan. A status anno 1-2 napon belul erkezik volt. (Az igazsaghoz hozzatartozik, h eleg jo aron sikerult elcsipni az adott termeket. ~15%-al barmely internetes ar alatt)
Masnap delutan (Apr 8) jott az email, h sajna nem erkezik meg csak 22.-en. Ugy voltam vele, h husvetkor nyilvan a fu sem no (foleg az olaszoknal) de biztam benne, h kedden majd jon az ertesites. Hat nem jott sot azota mar 2 emailemre sem valaszoltak.

Ilyenkor mi a teendo? A PayPal fiokomba belepbe azt irja, h reklamalhatok Oktober 7-ig ami finoman szolva is fura.

Szerintetek varjak vagy reklamaljam meg?

(#36675) V/ válasza No.01 (#36674) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom nem a PayPal-on vásároltál.
Ha nem itt, akkor miért itt szeretnél reklamálni? Azon a helyen kellene kezdeni ahol megvásároltad a dolgot.
Viszont még is mit reklamálnál? Nem reagál az akitől vetted? Vagy nem küldte el?
Milyen határidőket vállaltak a szerződési feltételeik szerint?
Erre most így rögtön nincs dispute ok a PayPal-on ha még is itt próbálkoznál.
Egyébként a PayPal-on 180 nap a vásárlás napjától számolt vásárlási védelem, így az október 7 az nem fura.

[ Szerkesztve ]

(#36676) No.01 válasza V/ (#36675) üzenetére


No.01
őstag

PayPal-al fizettem. Azt igertek, h 1-2 napon belul erkezik majd 24 oran belul fel is adjak. Azota eltelt 3 het, nem kuldtek semmit es nem is reagalnak az emaileimre.
2 dolog jatszik szerintem:
A kevesbbe rossz, h hiba vegett kerult annyira nagyon olcsoba a termek igy annyiert nem is akarjak postazni es baromira nem erdekli oket ha visszamondom a rendelest vagy barmi hasonlo (ebben csak az a fura, h ha igy is van akkor miert nem valaszolnak)
A masik opcio, h eszuk agaba sincs kuldeni a termeket. Az egeszben a a gyanus, h ez egy olyan oldal ami letezik olasz, angol es nemet nyelven is elvileg mind3 orszagban... A csajszi aki meg a legelejen irt, h csak 22.-en fog a termek beerkezni az meg egy teljesen mas emailcimrol irt vissza.

Bar lehet csak kombinalok, de ha minden kotel szakad akkor nyilvan kell a penz vissza, es megrendelem mashonnan, de szvsz ehhez is kellene, h hajlandoak legyenek velem kommunikalni...

(#36677) V/ válasza No.01 (#36676) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint próbáltam ráutalni, nem az a lényeg hogy mivel fizettél.
Akkor ezek szerint egy webshop. Nézd meg milyen szerződési feltételek vannak a fizetés utáni szállításra, arra hogy milyen módon lehet a vásárlástól elállni.
Mivel nem küldték el ezért az utóbbi opciót -elállsz a vásárlástól és kéred vissza a pénzed- érdemes lenne meglépni ha április 7-én kifizetted és azóta semmi.
Ha erre sem reagálnak akkor lehetne próbálkozni ezzel a dispute okkal: I didn’t receive an item I purchased.

(#36678) LuckyL válasza No.01 (#36676) üzenetére


LuckyL
őstag

ha nem válaszolnak, vágd be a disputeot paypalon, utána akár mehet is egyből a claim, vissza fogod kapni a pénzedet..vagy önként visszaküldik, vagy majd a pp kárpótol
(el ne kezdj mindenféle szerződési feltételekket bogarászni, ez valamiért Vnek a hóbortja, hogy ez javasolja) :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#36679) V/ válasza LuckyL (#36678) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak azért a hóbortom mert egy adás-vételi szerződést kötsz a vásárlással, illene mindkét félnek annak megfelelően eljárni. Esetleg figyelmedbe ajánlom a Fogyasztóvédelmi oldalak által javasolt dolgokat, gondolom ők nem hóbortból írják le és a törvények sem hóbortból születtek vásárlás témába.
Még jó hogy amikor dispute-t indítasz a PayPal-on az is egy szerződési feltétel és annak is vannak kizáró feltételei, tehát csak célszerű bogarászni a javaslatod ellenére.
De felesleges minősítened a tanácsaimat.

[ Szerkesztve ]

(#36680) laleeee válasza V/ (#36679) üzenetére


laleeee
őstag

Megmondaná valaki,hogy mennyi most a dollár paypal árfolyama,mert sajnos nem tudom elérni a "kalkulátor" menüpontot :(

(#36681) V/ válasza laleeee (#36680) üzenetére


V/
Topikgazda

Most ennyi a vásárlási: 302,46 Ft, egyenleg konverziós meg 281,56 Ft
És itt leírva hogy miként érhető el: Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan, 4. Kérdés: Ezen az új PayPal felületen nem találom az átváltási árfolyamot? Hol tudom a PayPal egyenlegen lévő devizákat konvertálni?

[ Szerkesztve ]

(#36682) laleeee válasza V/ (#36681) üzenetére


laleeee
őstag

Sajnos az új felületen ez már nem érhető el. Lehet csak nekem más ,mert nekem nincs csatolva hozzá bankszámla

(#36683) V/ válasza laleeee (#36682) üzenetére


V/
Topikgazda

Tévedsz, ez a válasz első mondata: Belépés után ezen a linken érhető el a konverziós oldal, a Manage currencies-re (Pénznemek kezelése).
Tedd azt ami itt leírva:
Lépje be a PayPal-ra és azután kattints a fenti linkre.
Úgy néztem meg én is a a beírt adatokat.
Most is kipróbáltam, ez az oldal jön be:

Ja, és köze nincs a bankszámlához, mert ez a PayPal egyenlegről történő pénz felhasználáshoz kötődik elsődlegesen.

[ Szerkesztve ]

(#36684) laleeee válasza V/ (#36683) üzenetére


laleeee
őstag

Köszönöm, és ezt a kezdőoldalról nem tudom már elérni,csak úgy ha a linkre kattintok ?

(#36685) Balli


Balli
őstag

EUR alapú számlaszámról utaltam EUR-t PayPal egyenlegre, de a PayPal Ft-ban számolta át a feltöltést azaz Ft-ban jelent meg az egyenleg EUR helyett, hiába lett beállítva EUR mint elsődleges pénznem a PayPal-on. A PayPal-hoz egy Ft alapú bankkártya van regisztrálva. Van arra bármilyen lehetőség, hogy az EUR számláról átvezessek péznt úgy, hogy PayPal-on EUR-ban jelenjen meg és ne legyen árfolyamveszteség? Bankártya nincs az EUR számlához, azaz ha Ebay-en szeretnék vásáráloni úgy hogy az EUR kártyámról, marad az hogy valahogyan át kellene varázsolni EUR egyenleget a PayPal-ra, de nem látom hogyan lehetne ezt árfolyam veszteség nélkül.

Athens 2004

(#36686) Oliverda válasza Balli (#36685) üzenetére


Oliverda
félisten

Nincs. Kártyával sem lenne, csak ha csinálsz magadnak még egy accountot és átküldöd arra kártyáról.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#36687) germinator66 válasza Balli (#36685) üzenetére


germinator66
aktív tag

Használj TransferWise-t, kér hozzá kártyát, és azzal fizess a PayPal-on keresztül úgy, hogy be legyen állítva, hogy devizában terhel a PayPal. Így tudsz direktben EUR-ban fizetni. (A TW-n vagy forintról váltasz kb. MNB közepen, vagy EUR Borderless számlára eljuttatod az EUR-ód.)

(#36688) Oliverda válasza germinator66 (#36687) üzenetére


Oliverda
félisten

Arra kártya hiányában át kellene utalnia az euróját, ami vélhetően elég költséges (banktól függ). Ha lenne hozzá kártyája, akkor pedig alapvetően jobban járna Revoluttal, hisz annál ingyenes a kártyás feltöltés.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#36689) Balli válasza Oliverda (#36688) üzenetére


Balli
őstag

Köszönöm a segítséget, kártyát sajnos nem tudok a banktól igényelni, de ha lenne kártya akkor azzal az Ebay checkouttal tudnék fizetni, vagy azt regisztrálni PayPal-ra és akkor nem lenne ez a gond. De akkor ha jól értem, így sajnos nincs megoldás :(

Athens 2004

(#36690) Oliverda válasza Balli (#36689) üzenetére


Oliverda
félisten

Ha nyitsz egy TW vagy Revolut fiókot és átutalod arra, akkor van lehetőség. Ezért azonban vélhetően valamilyen díjat számol majd fel a bankod, ugyanis, ha a számlád magyar, akkor ez külföldi átutalásnak fog számítani.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#36691) Balli válasza Oliverda (#36690) üzenetére


Balli
őstag

Köszi szépen, majd ránézek erre a lehetőségre

Athens 2004

(#36692) e90lci


e90lci
senior tag

Sziasztok
Lenne egy kis problémám.Rendeltem a Rakuntentől egy terméket,kb egy hete amit paypal-lal fizettem de belépve az oldalra még azt látom,hogy a kifizetés függőben.Ez nem probléma mert nem is érkezett meg a termék,e-mailt sem küldtek.De a paypal közös számlára levette a pénzt a paypal accountomhoz tartozó bankkártyáról.Most az lenne a kérdés hogy ezt hogyan tudnám visszautaltatni a számlámra a paypaltól?

(#36693) LuckyL válasza e90lci (#36692) üzenetére


LuckyL
őstag

mi az a paypal közös számla?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#36694) e90lci válasza LuckyL (#36693) üzenetére


e90lci
senior tag

Ezt írták:Ez egy átmeneti hitelesítési zárolás, melynek segítségével ellenőrizzük, hogy a fizetési módhoz tartozó számlán biztosan rendelkezésre áll-e a kifizetés teljesítéséhez szükséges összeg. A fizetési módhoz tartozó számlát akkor fogjuk megterhelni, ha Rakuten Deutschland GmbH teljesíti a megrendelést
Abból gondolom,mert a bankkártyámról levették a pénzt.Gondolom átment valami számlára amit a paypal kezel.

[ Szerkesztve ]

(#36695) V/ válasza e90lci (#36694) üzenetére


V/
Topikgazda

A kereskedőnek fogadni kell, le kell kérnie a pénzt. Két lehetőséged van.
1. írsz nekik hogy te kifizetted, de még a PayPal-on függőben van, legyenek szívesek rendezzék a dolgokat. Célszerű megadni a fizetés tranzakció azonosítóját.
2. Visszamondod a megrendelést náluk és akkor visszakerül a pénz hozzád a rendelés sztornózása után.
A PayPal nem kezeli egy kereskedő bankszámláját.
Annyit azért érdemes még megnézni a bankodnál, hogy ez a tétel a levont és könyvelt vagy még a zárolt tételek közt van.

[ Szerkesztve ]

(#36696) e90lci válasza V/ (#36695) üzenetére


e90lci
senior tag

Csak az vele a gond,hogy semmi e-mailt nem kaptam tőlük.Ez érdekes volt nekem is,de akkor írok nekik.Mondjuk szombat délután rendeltem egy hete,de semmi visszaigazoló e-mailt nem kaptam azóta sem.Paypal azonnal leszedte a pénzt.Köszi.

(#36697) e90lci válasza V/ (#36695) üzenetére


e90lci
senior tag

Írtam nekik,48 órán belül válaszolnak.Köszi a segítséget.Azt gondoltam ha nem történt kifizetés csak függőben van akkor a paypaltól is vissza lehet rendezni,de akkor ezek szerint nem.Köszi. :R

(#36698) LuckyL válasza e90lci (#36694) üzenetére


LuckyL
őstag

de érdekes, még ezzel a módszerrel nem is találkoztam
midneképp a rakuten-nek írj, szerintem simán törlik majd neked

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#36699) rigo


rigo
újonc

Sziasztok.
Szerettem volna PayPal számlát nyitni.
elkészítettem a fiókomat,
megadtam a kártyaadataimat.
elküldtem az ellenőrzésre az adataimat.
az sms igazolást megkaptam, miszerint 400 Ft-ot levonták a kártyámról
viszont a bankomtól a visszaigazoló sms-ben PP* után csak 2 számjegy áll.

Nem igazán vagyok képbe ezzel a rendszerrel, kérik, hogy hitelesítsem a kártyámat a PayPal kóddal, de honnan tudjam meg a 4 számjegyű kodót, amikor sms-ben csak 2 számjegy áll?
Nem igazán értem, hogy mit kellene tennem most. Tudna nekem valaki segíteni?
Olvasgattam a hozzászólásokat, de nem találtam választ, vagy csak nem értettem.

(#36700) gyulaszu válasza rigo (#36699) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Jó reggelt,
az összefoglaló 3-as pontját elolvastad?
Üdv

gyulaszu

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.