A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lcdtv
aktív tag
Sziasztok! Ilyet még nem csináltam de szeretnék utalni PayPal-ra. A pénztárca menü majd pénzátutalásig eljutottam. Ott a pénz hozzáadása egyenlegéhez. Itt írja hogy feltétel "Olyan bankszámlát használjon, amelyet már csatolt a PayPalhoz" ezt meg akartam csinálni de hibával kidob mindig. "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."Mi lehet a baj. Vagy ettől függetlenül lehet utalni ha nincsen csatolva a számlaszám
WayneGace
őstag
Sziasztok!
Ha kaptam egy refundod és befejezett tételként van paypal-en, de az összeg nincs az egyenlegben, akkor az azt jelenti, hogy ők automatikusan átutalták a bankszámlára, amelyről kiegyenlítettem az eredeti vásárlást?
Ha igen, akkor a bank (K&H) nem írja jóvá azonnal, hanem kell néhány nap míg megjelenik a bankszámlámon?
Köszönöm a választ.
BestSecret invitációt privátban adok.
Utalhatsz csatolás nélkül is arról a számláról a megadott adatokkal, aztán majd csatolod.
Úgy van ahogy írod.
w.miki
veterán
Csinált egy paypal.me fiókot is, úgy már lehetett pénzt küldeni.
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Gondolom nem magán módon fogadja a pénzt, mert ott állítható, így aki küldi nem kell ezzel hogy foglalkozzon.
[ Szerkesztve ]
lcdtv
aktív tag
tegnap küldtem a paypal számlára pénzt mai nap meg is jött de nagyon durván lehúz. 250eHUF esetén 723.75 eurot . Ez nem tudom kinek éri meg
Nem egészen értem. Ha saját magadnak küldesz pénzt nem von le semmit, nincs itt lehúzás, gyenge a forint. A PayPal nem pénzváltó és nem bank.
De úgy érted hogy küldtél 250000 Ft-ot és amikor átkonvertáltad €-ra akkor abból 723,75 € lett?
Ez 345,42 Ft/ 1 €-os árfolyam. Csak viszonyítás, de nem lehet hasonlítani pontosan az OTP most 337,16 Ft-ért ad egyet, a Budapest Bank 341,86 F-ért, a K&H 343,38 Ft-ért és az Unicredit meg 346,62 Ft-ért és végül az Ertse meg 345,77 Ft-ot. Ha forintos számláról akarsz devizában fizetni akkor még adódnak más költségek is náluk, így még többre jöhet ki az árfolyam.
Gyenge a forint. Vagy ne PayPal-t használj €-os fizetésre
[ Szerkesztve ]
lcdtv
aktív tag
nem semmi. Köszi!
Egy dologban megegyezhetünk, teljesen mindegy hogy kiváltja a devizát ez az árfolyam kriminális.
trialboj
őstag
Aznap már nem tudtam kipróbálni a 2g-s vonalat, de szerintem nem ment volna azzal sem, mivel köv nap, simán jött az sms, minden mókolás nélkül. Csak simán szar volt a rendszerük, egyszer már előfordult, akkor is megoldódott másnapra.
Keveset használom már, de ha mégis lenne egy sürgősebb eset, és nem tudok belépni mert nem jön az sms, van más mód h beengedjenek? Nincs a telefonomon az app, csak pc-ről vásárolok. Ott csak annyit láttam hogy jelszó csere, de ez nem tudom hogy nem kér-e sms azonosítást valahol.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Ha a mobil szolgáltató rendben működik és a PayPal-nál van hiba akkor 1-2 órán belül elhárítják. Vagy sms vagy app a lehetőség, vagy kikapcs a védelem.
gg72
veterán
Ma éjjel feltörték a fiókomat, megváltoztatták az email-címem, így belépni sem tudok. 3 vásárlást kezdeményezett valaki, kb. 170 USD értékben. A kártyámat letiltottam., Hogyan tudok a paypal-nál reklamálni, mivel belépni sem tudok az emailemmel.
lcdtv
aktív tag
Miért nem tudok bakszámlaszámot hozzáadni. Szeretném a Paypalos pénzt átutalni a saját számlára. Hozzáadom hogy milyen bank, majd számlaszámot és ezt kapom vissza "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."
Telefonon.
És bankodnál indítsd a jogtalan tranzakció visszavonást. Nem csak a kártyát kell letiltani.
Két féle belépési védelem is van, ugyan miért nem használtad valamelyiket. Lásd az Összefoglaló 2.pont.
Nem a PayPal fiókodat törtét fel a belépési azonosítodhoz és jelszavadhoz fértek hozzá azzl léptek be és kizártak a fiókból.
gg72
veterán
OK, ez csak angolul megy? Németül jól tudok, hívhatom a német helpdesket is?
Bankkal beszéltem korábban, elindítottam a jogtalan tranzakció visszavonást.
Erről az SMS opcióról eddig nem tudtam, régi a fiókom, nem tudtam, hogy van ilyen, akkor még nem volt, amikor nyitottam...
Arra van ötlet, hogy ezt hogyan csinálták? Lehet, hogy a gépemen van vmi vírus? Vagy egyszerűen kijátszották, hogy nem kétlépcsős volt az azonosítás?
lcdtv
aktív tag
Köszi! Írtam és várom a választ. Azt nem tudod hogy szeretném a nevet változtatni ehhez beküldtem amit kértek de ennek már 3 napja. Mikor kaphatok választ?
Mi volt a névvel gond? First name = utónév, lastname = vezetéknév a jó. A középső nem számít és az ékezet sem. Max 7 nap szoktak vele csinálni valamit.
Sajnos csak angol. Az e-mail cím változásról kapnod kell e-mailt, az nincs a postafiókodban? Nézd meg a spamet és a törölteket is.
Nagyobb esélyed van a lottóötösre mint annak hogy valaki elsőre vagy másodikra eltalálja a jelszavadat. Azt is tesztelni kell hogy ezen az e-mail címmel van-e PayPal fiók és bizonyos összefüggéseket vizsgál a védelmi rendszer.
Egyszerűen nem éri meg egy véletlen PayPal fiók feltörés, ( magyar magánfiók nem biztos hogy pénz Kánaán) mert nem mindenkinek van bankkártya csatolva, külföldön mondjuk bankszámla pénzforrásként, az egyenlege ha csak azt használja nem biztos hogy fel van töltve, meg csak védekeznek ilyen dolgok ellen.
Hozzáfértek az eltárolt dolgaidhoz számítógépen, mobilon, ha van jelszó kezelő az is feltörhető sok módon lehetséges. A pénzügyi vonatkozású dolgaim jelszavai nincsenek a böngészőben eltárolva, miután már feltörték a Google felhasználói adatbázist én azóta bennük sem bízok meg.
Célszerű lenne az e-mail címednél is jelszó cserét és ha van valami szolgáltatói biztonság akkor azt is használni, a Google például már nem bízza ezt a véletlenre.
A PayPal jelszó is különbözzön más fiókoktól , ne legyen ugyanaz mint mondjuk a Facebook jelszava.
trialboj
őstag
A pénzügyi vonatkozású dolgaim jelszavai nincsenek a böngészőben eltárolva, miután már feltörték a Google felhasználói adatbázist én azóta bennük sem bízok meg.
Ha minden ilyen oldalon 2 lépcsős beléptetést használunk, akkor sem biztonságos ha a google, megjegyzi a jelszót? Elméletben nem tudnak vele semmit csinálni, ha nincs náluk a telefonom is, v tévedek?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
gg72
veterán
Kaptam emailt a változásról éjjel 1-kor, de csak reggel olvastam, amikor jött a 3db SMS is a nem jogos tranzakcióról... Most sikerült beszélnem velük, a régi email-címemmel látják a 3 tranzakciót, be is azonosították, azt mondják, ne aggódjak, visszakapom az összegeket, ehhez meg kellett adnom egy új email-címet, erre kapom majd vissza. Ez kb. 15 perce történt, de emailt még nem kaptam róla, be sem tudok még lépni. Ez mennyi ideig tart kb? Remélem a hölgy jól írta fel az email-címem...
A paypal jelszóm nekem sem volt a böngészőben tárolva, mindig manuálisan pötyögtem be. Már kb. 15-20 éve vásárolok online, de ilyen még sosem történt.
koala69
tag
sziasztok,
meg tudnatok mondani, hogy hogyan tudok reklamaciova minositeni egy problema jelentest? Nem erkezett meg mar 60 napja a rendelesem, jeleztem, kertem refund-ot, es azt irjak, hogy felminotithetem reklamaciova, vagy ha nem jelentkezek, lezarjak.
koszonom!
Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása
Az új e-mail címmel az új regisztráció lenne. ha megcsinálod akkor tudod azt az e-mail címet megerősíteni.
Jól gondolod, bár nem mindenhol van még két lépcsős, meg ez az utóbbi 1 év elvárása lett, előtte azért nem igazán, de nem a kétlépcsős beléptetést használókra írtam, itt nem az volt a szituáció.
Egyébként a PSD2 miatt valószínűsíthető hogy a PayPal is kötelezővé teszi valamelyik belépési azonosítást (sms vagy hitelesítő alkalmazás) ha nem akar bírságot fizetni, mert az EU-s PayPal-ra vonatkozik az irányelv és még mindig csak választható opció ez a biztonság náluk.
gg72
veterán
Ők mondták, hogy adjak meg egy új emailcímet, amit a későbbiekben használni fogok. Megadtam, de nem történt semmi.
Szerinted akkor most van azzal az e-mail címmel fiókod? Soha nem hallottam olyanról hogy ők átírták volna egy "feltört" fiók azonosítóját és adtak volna új jelszót neki. Hogy tudnál belépni ha nem tudod jelszót?
Nem azt mondták hagy adj meg egy új fiók e-mail címet?
Hozd létre.
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
Létrehoztam, igaz a telefonos visszaigazolás (SMS) vmiért nem működik, nem fogadja el a kapott kódokat.
Most hogyan tovább? Várjam, hogy ide írjanak, vagy vegyem fel én innen is velük a kapcsolatot írásban?
Amikor létrehoztad a fiókot érvényesítetted az e-mail címet és azután állítottad be a belépési védelmet?
Annak az aktiváló sms kódja rendben megérkezett?
gg72
veterán
Működik a fiók, tudtam is üzenetet küldeni, de az "erősítse meg a mobiltelefonját" opciónál a kapott sms-eket nem fogadja el... Ez gond?
Amúgy egy egynválaszt kaptam, vmi gépi fordítóval készült, nem is igazán értem, hogy akkor most nekem van-r további teendőm.
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot velünk. Az értékes ügyfélként szeretnénk segíteni abban, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a PayPal-számlájához. Azt szeretnénk, hogy ne kelljen várakoznia a válaszadásra, ezért az automatikus üzenetben válaszolunk.
Reméljük, hogy az alábbi válaszokat találja.
Az Ön kifizetése felfüggesztve vita, reklamáció vagy Visszaterhelés esetén
Ha egy vita, reklamáció vagy Visszaterhelés nyitott, a pénzt az eladó számláján tároljuk, és nem lesz használható. Az összeg nem vonható vissza, és a vita, reklamáció vagy Visszaterhelés rendezése érdekében "vitatott"-ként fogjuk tekinteni. Ezzel biztosítjuk, hogy a pénz visszatérítésre van szükség.
Az eladó felhasználhatja ezeket az összegeket a vita során bármikor visszatérítés kibocsátására a "tevékenységek" gombra kattintva, rákattint a tranzakcióra, és a részleteket tartalmazó visszatérítési hivatkozás használatával.
A vita, reklamáció vagy Visszaterhelés megoldva után a fennmaradó összeg felszabadításra kerül.
Vita állapotának
bevizsgálása
A vitarendezési központban bármely nyitott vita vagy reklamáció jelenlegi állapotát megtekintheti.
Ugrás az összefoglalóra.
A "További információk a számlájáról" résznél kattintson a probléma megoldása gombra a vitarendezési központban.
Ha nem válaszolt az Ön kérdésére, kérjük, válaszoljon erre az e-mailre, és a csapatunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog Önre.
Hogy adtad meg a telefonszámot? Pl: 307773333, 207773333.
Mert: A Mobil Number (Mobilszám) mezőbe a mobilszám megadása folyamatosan, a számok a hálózatkijelölő számmal együtt, (20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 50xxxxxxx, 70xxxxxxx).
Ha küldesz egy üzentet akkor kapsz egy segítséget az általános megoldási lehetőségekről. Ha ez nem segít, akkor az van amit írnak, hogy a probléma szövegét újból, válaszul elküldöd erre az üzenetre, akkor fog emberi beavatkozás történni. Írják is: Ha nem válaszolt az Ön kérdésére, kérjük, válaszoljon erre az e-mailre, és a csapatunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog Önre.
Ha régen használtad akkor ha lenne időd nézz be az Összefoglalóba és látod az esetleges változások fontosabb dolgait.
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
Persze, így. Az sms-ek meg is jönnek, de a kapott kódot nem aktiválja a rendszer, a tököm tele van már.
Nézd nem tudom, amikor ilyen telefonszám megerősítési kódot küldtek mindig elfogadta, sosem volt gondom, de Telekom és Digi mobil a szolgáltatóim. Melyik böngészőt használod, mert Nekem általában a Firefox nem okoz problémát és úgy van beállítva hogy a PayPal tud azonosítani.
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
Már a firefox-ot is használtam, hiába. De be tudok lépni a fiókomba, hozzáadtam már egy virtuális számlaszámot és webkártyaszámot is a számlámhoz. A kérdésem az, hogy ha ez a telefonos azonosítás kimarad, az gond?
Nem értem milyen virtuális számlaszámot adtál hozzá, a pénzforgalmi bankszámla az nem virtuális szokott lenni, igencsak valódinak kell lenni. Ha Gránit bank az sem virtuális számla..
Ha nem működik a belépési védelem ezzel is ugyanúgy járhatsz mint a másikkal.
De nem értem ha webkártyád volt akkor az miért volt feltöltve úgy hogy le tudtak róla nyúlni 170 $-t?
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
A webkártyámhoz tartozik egy számlaszám, ezt adtam hozzá most a fiókhoz. Sajnos a "feltört" fiókhoz nem a webkártya volt hozzárendelve, hanem a normál, tudom, hülye voltam, de most már késő bánat, ne visszafelé nézzünk. Most az a fontos, hogy valahogy visszakapjam a jogtalanul lenyúlt összegeket, remélem ez sikerül, aztán ahogy megvan, szerintem megszüntetem az egészet, amúgy is csak ebay-hez használtam.
gg72
veterán
Most sikerült aktiválnom a kétlépcsős azonosítást belépéshez, de nem az SMS opciót választottam, hanem a google hitelesítő alkalmazást.
Ezt a számlaszámot töröld, nem lehet kártyaszámlaszám, mert az bankon kívülről nem tud fogadni utalást. A számlaszám amit megadhatsz az csak az lehet amire kapod a jövedelmed és amiről utalgatod a különböző pénzeket.
gg72
veterán
OK, akkor hagyom a webkártyát, visszatérítést arra is kaphatok, gondolom.
Ha a kártyáról megy a pénz el és visszatérítésként megkapod az visszakerül a bankszámlára amihez tartozik a kártya. A PayPal-on magyar regisztrációnál a bankszámla megadása arra szolgál ha a PayPal egyenlegedre érkezne valahonnan pénz azt oda ki tudd utaltatni, ezért szükséges olyan számla ami képes bankon kívülről pénz fogadni, hiszen a PayPal egy másik banktól utalja.
A virtuális netes kártyák is egy alszámlán vannak általában, így a visszatérítés majd nem arra fog kerülni, hanem a főszámlára.
gg72
veterán
Tehát ha megkapom a visszatérítést, azt arra a kártyára (hozzá tartozó számlára) utalják majd vissza, amiről a levonás történt? De az a kártyát reggel letiltattam, az nem gond?
Nem mert a számlád megmaradt, valójában a bankszámládra jön vissza mindig, mivel arról lett utalva a kereskedő bankszámlájára, a kártya csak egy "átjáró" a számlák közt kifelé.
Most nálad hogy a bank vagy a PayPal juttatja vissza azt nem tudom. A bank is a fogadó banktól szedné vissza és a PayPal is, hogy ki lesz a nyertes majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
A kettőből az egyik csak-csak... Köszönöm a sok segítséget, ha lesz fejlemény, jelzem.
gery14
senior tag
Sziasztok. a revolut kártyámra hogy tudom a paypalon lévő pénzem átutalni? paypalnak van magyar ügyfélszolgálata? ugye még mindig tilva van a magyar kátyám mert töröltem kártya cserélnél a kártyám..
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
Sehogy, a Revolut a PayPal szerint virtuális számla, ezért nem rendelhető a fiókhoz. Nincs magyar nyelvű elérhetőségük, angol a kommunikációs nyelv.
A kártya hozzárendelés ha nem megy akkor akkor vagy írásban kérsz segítséget, ez általában elegendő szokott lenni vagy telefonálsz.
De eddig a számlaszámmal volt gondod, arra írtam hogy miként lehet segítséget kérni írásban, kártya esetén ugyan az, csak a bankkártya lesz az altéma.
Elküldöd az üzentet, hogy nem tudod a kártyát hozzárendelni, megadod a kártyaszámot is, erre jön egy automata üzenet ehhez a témához tartozó általános megoldásokkal, benne az üzenetben, hogy ha nem oldják meg a problémádat akkor küldj erre egy választ. Ebben leírod újból (átmásolod) a probléma leírást és majd ekkor fog ember keresni az ügyfélszolgálattól írásban
Kártya esetén ez választandó, Add and confirm az opciók közül :
[ Szerkesztve ]
gery14
senior tag
köszi megírom ma a levelet igen még mindig ugyan az amikor számlaszámot akarok hozzárendelni akkor irja hogy nemtudjuk pontosan te vagy e..
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
Soma01
veterán
Azt szeretném még kérdezni, hogy van-e valamilyen összeghatár vagy limit, kár napi vagy havi, ha paypal számláról utalok saját bankszámlára?
Az Összefoglalóban ott egy kép a limitekről. Ha nincs bankkártya hozzáadva és annak megerősítésével a limit felszabadítva akkor azok vannak. Havi kb 21000, évi 252k.
Az éves pénzforgalmi limit is megszűnik ha a személyazonosság okmányokkal le van igazolva.
[ Szerkesztve ]
zolee-coul
csendes tag
Helló,
nemrég regisztráltam a Paypal rendszerben és olyan kérdésem lenne ( elnézést ha valaki már feltette , vagy írt róla )
Netbankról utaltam át összeget a Paypal fiókomra , ami meg is jeletn pár napos átvezetás után.
Próba képpen akartam interneten vásárolni , de mikor rámentem hogy Paypal fizetés, akkor olyan oldal jött fel , hogy a bankártyám adatait adjam meg.
( én nem akartam megadni a kártyám adatait, azt gondltam elég ha a Paypal fiókomra töltök fel pénzt )
Ha nincs megadva a kártyám adatai, hiba van fedezeti összeg , nem enged vásárolni ?
köszönöm a segítő válaszokat
Zoli
Téma tudnivalók
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!