Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37801) lcdtv


lcdtv
aktív tag

Sziasztok! Ilyet még nem csináltam de szeretnék utalni PayPal-ra. A pénztárca menü majd pénzátutalásig eljutottam. Ott a pénz hozzáadása egyenlegéhez. Itt írja hogy feltétel "Olyan bankszámlát használjon, amelyet már csatolt a PayPalhoz" ezt meg akartam csinálni de hibával kidob mindig. "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."Mi lehet a baj. Vagy ettől függetlenül lehet utalni ha nincsen csatolva a számlaszám

(#37802) WayneGace


WayneGace
őstag

Sziasztok!

Ha kaptam egy refundod és befejezett tételként van paypal-en, de az összeg nincs az egyenlegben, akkor az azt jelenti, hogy ők automatikusan átutalták a bankszámlára, amelyről kiegyenlítettem az eredeti vásárlást?
Ha igen, akkor a bank (K&H) nem írja jóvá azonnal, hanem kell néhány nap míg megjelenik a bankszámlámon?

Köszönöm a választ.

BestSecret invitációt privátban adok.

(#37803) V/ válasza lcdtv (#37801) üzenetére


V/
Topikgazda

Utalhatsz csatolás nélkül is arról a számláról a megadott adatokkal, aztán majd csatolod.

(#37804) V/ válasza WayneGace (#37802) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy van ahogy írod.

(#37805) w.miki válasza w.miki (#37795) üzenetére


w.miki
veterán

Csinált egy paypal.me fiókot is, úgy már lehetett pénzt küldeni.

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#37806) V/ válasza w.miki (#37805) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom nem magán módon fogadja a pénzt, mert ott állítható, így aki küldi nem kell ezzel hogy foglalkozzon.

[ Szerkesztve ]

(#37807) lcdtv


lcdtv
aktív tag

tegnap küldtem a paypal számlára pénzt mai nap meg is jött de nagyon durván lehúz. 250eHUF esetén 723.75 eurot :( . Ez nem tudom kinek éri meg

(#37808) V/ válasza lcdtv (#37807) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen értem. Ha saját magadnak küldesz pénzt nem von le semmit, nincs itt lehúzás, gyenge a forint. A PayPal nem pénzváltó és nem bank.
De úgy érted hogy küldtél 250000 Ft-ot és amikor átkonvertáltad €-ra akkor abból 723,75 € lett?
Ez 345,42 Ft/ 1 €-os árfolyam. Csak viszonyítás, de nem lehet hasonlítani pontosan az OTP most 337,16 Ft-ért ad egyet, a Budapest Bank 341,86 F-ért, a K&H 343,38 Ft-ért és az Unicredit meg 346,62 Ft-ért és végül az Ertse meg 345,77 Ft-ot. Ha forintos számláról akarsz devizában fizetni akkor még adódnak más költségek is náluk, így még többre jöhet ki az árfolyam.
Gyenge a forint. Vagy ne PayPal-t használj €-os fizetésre

[ Szerkesztve ]

(#37809) lcdtv válasza V/ (#37808) üzenetére


lcdtv
aktív tag

:Y :R nem semmi. Köszi!

(#37810) V/ válasza lcdtv (#37809) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy dologban megegyezhetünk, teljesen mindegy hogy kiváltja a devizát ez az árfolyam kriminális.

(#37811) trialboj válasza trialboj (#37799) üzenetére


trialboj
őstag

Aznap már nem tudtam kipróbálni a 2g-s vonalat, de szerintem nem ment volna azzal sem, mivel köv nap, simán jött az sms, minden mókolás nélkül. Csak simán szar volt a rendszerük, egyszer már előfordult, akkor is megoldódott másnapra.

Keveset használom már, de ha mégis lenne egy sürgősebb eset, és nem tudok belépni mert nem jön az sms, van más mód h beengedjenek? Nincs a telefonomon az app, csak pc-ről vásárolok. Ott csak annyit láttam hogy jelszó csere, de ez nem tudom hogy nem kér-e sms azonosítást valahol.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#37812) V/ válasza trialboj (#37811) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a mobil szolgáltató rendben működik és a PayPal-nál van hiba akkor 1-2 órán belül elhárítják. Vagy sms vagy app a lehetőség, vagy kikapcs a védelem.

(#37813) gg72


gg72
veterán

Ma éjjel feltörték a fiókomat, megváltoztatták az email-címem, így belépni sem tudok. 3 vásárlást kezdeményezett valaki, kb. 170 USD értékben. A kártyámat letiltottam., Hogyan tudok a paypal-nál reklamálni, mivel belépni sem tudok az emailemmel.

(#37814) lcdtv


lcdtv
aktív tag

Miért nem tudok bakszámlaszámot hozzáadni. Szeretném a Paypalos pénzt átutalni a saját számlára. Hozzáadom hogy milyen bank, majd számlaszámot és ezt kapom vissza "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."

(#37815) V/ válasza gg72 (#37813) üzenetére


V/
Topikgazda

Telefonon.
És bankodnál indítsd a jogtalan tranzakció visszavonást. Nem csak a kártyát kell letiltani.
Két féle belépési védelem is van, ugyan miért nem használtad valamelyiket. Lásd az Összefoglaló 2.pont.
Nem a PayPal fiókodat törtét fel a belépési azonosítodhoz és jelszavadhoz fértek hozzá azzl léptek be és kizártak a fiókból.

(#37816) V/ válasza lcdtv (#37814) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen bankszámla? Pénzforgalmi számla kell hogy legyen és ha K&H Bank akkor K H bank írandó a névhez
De ha még nem volt bankszámla hozzáadva és amygar fiók magyar bank akkor nem szokott probléma lenni.
Írhatsz nekik hogy segítsenek a képen látható témák közül az első vagy telefonos segítség.

(#37817) gg72 válasza V/ (#37815) üzenetére


gg72
veterán

OK, ez csak angolul megy? Németül jól tudok, hívhatom a német helpdesket is?

Bankkal beszéltem korábban, elindítottam a jogtalan tranzakció visszavonást.

Erről az SMS opcióról eddig nem tudtam, régi a fiókom, nem tudtam, hogy van ilyen, akkor még nem volt, amikor nyitottam... :B

Arra van ötlet, hogy ezt hogyan csinálták? Lehet, hogy a gépemen van vmi vírus? Vagy egyszerűen kijátszották, hogy nem kétlépcsős volt az azonosítás?

(#37818) lcdtv válasza V/ (#37816) üzenetére


lcdtv
aktív tag

Köszi! Írtam és várom a választ. Azt nem tudod hogy szeretném a nevet változtatni ehhez beküldtem amit kértek de ennek már 3 napja. Mikor kaphatok választ?

(#37819) V/ válasza lcdtv (#37818) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi volt a névvel gond? First name = utónév, lastname = vezetéknév a jó. A középső nem számít és az ékezet sem. Max 7 nap szoktak vele csinálni valamit.

(#37820) V/ válasza gg72 (#37817) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos csak angol. Az e-mail cím változásról kapnod kell e-mailt, az nincs a postafiókodban? Nézd meg a spamet és a törölteket is.
Nagyobb esélyed van a lottóötösre mint annak hogy valaki elsőre vagy másodikra eltalálja a jelszavadat. Azt is tesztelni kell hogy ezen az e-mail címmel van-e PayPal fiók és bizonyos összefüggéseket vizsgál a védelmi rendszer.
Egyszerűen nem éri meg egy véletlen PayPal fiók feltörés, ( magyar magánfiók nem biztos hogy pénz Kánaán) mert nem mindenkinek van bankkártya csatolva, külföldön mondjuk bankszámla pénzforrásként, az egyenlege ha csak azt használja nem biztos hogy fel van töltve, meg csak védekeznek ilyen dolgok ellen.
Hozzáfértek az eltárolt dolgaidhoz számítógépen, mobilon, ha van jelszó kezelő az is feltörhető sok módon lehetséges. A pénzügyi vonatkozású dolgaim jelszavai nincsenek a böngészőben eltárolva, miután már feltörték a Google felhasználói adatbázist én azóta bennük sem bízok meg.
Célszerű lenne az e-mail címednél is jelszó cserét és ha van valami szolgáltatói biztonság akkor azt is használni, a Google például már nem bízza ezt a véletlenre.
A PayPal jelszó is különbözzön más fiókoktól , ne legyen ugyanaz mint mondjuk a Facebook jelszava.

(#37821) trialboj válasza V/ (#37820) üzenetére


trialboj
őstag

A pénzügyi vonatkozású dolgaim jelszavai nincsenek a böngészőben eltárolva, miután már feltörték a Google felhasználói adatbázist én azóta bennük sem bízok meg.

Ha minden ilyen oldalon 2 lépcsős beléptetést használunk, akkor sem biztonságos ha a google, megjegyzi a jelszót? Elméletben nem tudnak vele semmit csinálni, ha nincs náluk a telefonom is, v tévedek?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#37822) gg72 válasza V/ (#37820) üzenetére


gg72
veterán

Kaptam emailt a változásról éjjel 1-kor, de csak reggel olvastam, amikor jött a 3db SMS is a nem jogos tranzakcióról... Most sikerült beszélnem velük, a régi email-címemmel látják a 3 tranzakciót, be is azonosították, azt mondják, ne aggódjak, visszakapom az összegeket, ehhez meg kellett adnom egy új email-címet, erre kapom majd vissza. Ez kb. 15 perce történt, de emailt még nem kaptam róla, be sem tudok még lépni. Ez mennyi ideig tart kb? Remélem a hölgy jól írta fel az email-címem...

A paypal jelszóm nekem sem volt a böngészőben tárolva, mindig manuálisan pötyögtem be. Már kb. 15-20 éve vásárolok online, de ilyen még sosem történt.

(#37823) koala69


koala69
tag

sziasztok,
meg tudnatok mondani, hogy hogyan tudok reklamaciova minositeni egy problema jelentest? Nem erkezett meg mar 60 napja a rendelesem, jeleztem, kertem refund-ot, es azt irjak, hogy felminotithetem reklamaciova, vagy ha nem jelentkezek, lezarjak.
koszonom!

(#37824) V/ válasza koala69 (#37823) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása

(#37825) V/ válasza gg72 (#37822) üzenetére


V/
Topikgazda

Az új e-mail címmel az új regisztráció lenne. ha megcsinálod akkor tudod azt az e-mail címet megerősíteni.

(#37826) V/ válasza trialboj (#37821) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól gondolod, bár nem mindenhol van még két lépcsős, meg ez az utóbbi 1 év elvárása lett, előtte azért nem igazán, de nem a kétlépcsős beléptetést használókra írtam, itt nem az volt a szituáció.
Egyébként a PSD2 miatt valószínűsíthető hogy a PayPal is kötelezővé teszi valamelyik belépési azonosítást (sms vagy hitelesítő alkalmazás) ha nem akar bírságot fizetni, mert az EU-s PayPal-ra vonatkozik az irányelv és még mindig csak választható opció ez a biztonság náluk.

(#37827) gg72 válasza V/ (#37825) üzenetére


gg72
veterán

Ők mondták, hogy adjak meg egy új emailcímet, amit a későbbiekben használni fogok. Megadtam, de nem történt semmi.

(#37828) V/ válasza gg72 (#37827) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerinted akkor most van azzal az e-mail címmel fiókod? Soha nem hallottam olyanról hogy ők átírták volna egy "feltört" fiók azonosítóját és adtak volna új jelszót neki. Hogy tudnál belépni ha nem tudod jelszót?
Nem azt mondták hagy adj meg egy új fiók e-mail címet?
Hozd létre.

[ Szerkesztve ]

(#37829) gg72 válasza V/ (#37828) üzenetére


gg72
veterán

Létrehoztam, igaz a telefonos visszaigazolás (SMS) vmiért nem működik, nem fogadja el a kapott kódokat.
Most hogyan tovább? Várjam, hogy ide írjanak, vagy vegyem fel én innen is velük a kapcsolatot írásban?

(#37830) V/ válasza gg72 (#37829) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor létrehoztad a fiókot érvényesítetted az e-mail címet és azután állítottad be a belépési védelmet?
Annak az aktiváló sms kódja rendben megérkezett?

(#37831) gg72 válasza V/ (#37830) üzenetére


gg72
veterán

Működik a fiók, tudtam is üzenetet küldeni, de az "erősítse meg a mobiltelefonját" opciónál a kapott sms-eket nem fogadja el... Ez gond?
Amúgy egy egynválaszt kaptam, vmi gépi fordítóval készült, nem is igazán értem, hogy akkor most nekem van-r további teendőm.

Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot velünk. Az értékes ügyfélként szeretnénk segíteni abban, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a PayPal-számlájához. Azt szeretnénk, hogy ne kelljen várakoznia a válaszadásra, ezért az automatikus üzenetben válaszolunk.
Reméljük, hogy az alábbi válaszokat találja.
Az Ön kifizetése felfüggesztve vita, reklamáció vagy Visszaterhelés esetén
Ha egy vita, reklamáció vagy Visszaterhelés nyitott, a pénzt az eladó számláján tároljuk, és nem lesz használható. Az összeg nem vonható vissza, és a vita, reklamáció vagy Visszaterhelés rendezése érdekében "vitatott"-ként fogjuk tekinteni. Ezzel biztosítjuk, hogy a pénz visszatérítésre van szükség.
Az eladó felhasználhatja ezeket az összegeket a vita során bármikor visszatérítés kibocsátására a "tevékenységek" gombra kattintva, rákattint a tranzakcióra, és a részleteket tartalmazó visszatérítési hivatkozás használatával.
A vita, reklamáció vagy Visszaterhelés megoldva után a fennmaradó összeg felszabadításra kerül.
Vita állapotának
bevizsgálása
A vitarendezési központban bármely nyitott vita vagy reklamáció jelenlegi állapotát megtekintheti.
Ugrás az összefoglalóra.
A "További információk a számlájáról" résznél kattintson a probléma megoldása gombra a vitarendezési központban.
Ha nem válaszolt az Ön kérdésére, kérjük, válaszoljon erre az e-mailre, és a csapatunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog Önre.

(#37832) V/ válasza gg72 (#37831) üzenetére


V/
Topikgazda

Hogy adtad meg a telefonszámot? Pl: 307773333, 207773333.
Mert: A Mobil Number (Mobilszám) mezőbe a mobilszám megadása folyamatosan, a számok a hálózatkijelölő számmal együtt, (20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 50xxxxxxx, 70xxxxxxx).

Ha küldesz egy üzentet akkor kapsz egy segítséget az általános megoldási lehetőségekről. Ha ez nem segít, akkor az van amit írnak, hogy a probléma szövegét újból, válaszul elküldöd erre az üzenetre, akkor fog emberi beavatkozás történni. Írják is: Ha nem válaszolt az Ön kérdésére, kérjük, válaszoljon erre az e-mailre, és a csapatunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog Önre.
Ha régen használtad akkor ha lenne időd nézz be az Összefoglalóba és látod az esetleges változások fontosabb dolgait.

[ Szerkesztve ]

(#37833) gg72 válasza V/ (#37832) üzenetére


gg72
veterán

Persze, így. Az sms-ek meg is jönnek, de a kapott kódot nem aktiválja a rendszer, a tököm tele van már. ;]

(#37834) V/ válasza gg72 (#37833) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd nem tudom, amikor ilyen telefonszám megerősítési kódot küldtek mindig elfogadta, sosem volt gondom, de Telekom és Digi mobil a szolgáltatóim. Melyik böngészőt használod, mert Nekem általában a Firefox nem okoz problémát és úgy van beállítva hogy a PayPal tud azonosítani.

[ Szerkesztve ]

(#37835) gg72 válasza V/ (#37834) üzenetére


gg72
veterán

Már a firefox-ot is használtam, hiába. De be tudok lépni a fiókomba, hozzáadtam már egy virtuális számlaszámot és webkártyaszámot is a számlámhoz. A kérdésem az, hogy ha ez a telefonos azonosítás kimarad, az gond?

(#37836) V/ válasza gg72 (#37835) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem milyen virtuális számlaszámot adtál hozzá, a pénzforgalmi bankszámla az nem virtuális szokott lenni, igencsak valódinak kell lenni. Ha Gránit bank az sem virtuális számla..
Ha nem működik a belépési védelem ezzel is ugyanúgy járhatsz mint a másikkal.
De nem értem ha webkártyád volt akkor az miért volt feltöltve úgy hogy le tudtak róla nyúlni 170 $-t?

[ Szerkesztve ]

(#37837) gg72 válasza V/ (#37836) üzenetére


gg72
veterán

A webkártyámhoz tartozik egy számlaszám, ezt adtam hozzá most a fiókhoz. Sajnos a "feltört" fiókhoz nem a webkártya volt hozzárendelve, hanem a normál, tudom, hülye voltam, de most már késő bánat, ne visszafelé nézzünk. Most az a fontos, hogy valahogy visszakapjam a jogtalanul lenyúlt összegeket, remélem ez sikerül, aztán ahogy megvan, szerintem megszüntetem az egészet, amúgy is csak ebay-hez használtam.

(#37838) gg72 válasza gg72 (#37837) üzenetére


gg72
veterán

Most sikerült aktiválnom a kétlépcsős azonosítást belépéshez, de nem az SMS opciót választottam, hanem a google hitelesítő alkalmazást.

(#37839) V/ válasza gg72 (#37837) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt a számlaszámot töröld, nem lehet kártyaszámlaszám, mert az bankon kívülről nem tud fogadni utalást. A számlaszám amit megadhatsz az csak az lehet amire kapod a jövedelmed és amiről utalgatod a különböző pénzeket.

(#37840) gg72 válasza V/ (#37839) üzenetére


gg72
veterán

OK, akkor hagyom a webkártyát, visszatérítést arra is kaphatok, gondolom.

(#37841) V/ válasza gg72 (#37840) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a kártyáról megy a pénz el és visszatérítésként megkapod az visszakerül a bankszámlára amihez tartozik a kártya. A PayPal-on magyar regisztrációnál a bankszámla megadása arra szolgál ha a PayPal egyenlegedre érkezne valahonnan pénz azt oda ki tudd utaltatni, ezért szükséges olyan számla ami képes bankon kívülről pénz fogadni, hiszen a PayPal egy másik banktól utalja.
A virtuális netes kártyák is egy alszámlán vannak általában, így a visszatérítés majd nem arra fog kerülni, hanem a főszámlára.

(#37842) gg72 válasza V/ (#37841) üzenetére


gg72
veterán

Tehát ha megkapom a visszatérítést, azt arra a kártyára (hozzá tartozó számlára) utalják majd vissza, amiről a levonás történt? De az a kártyát reggel letiltattam, az nem gond?

(#37843) V/ válasza gg72 (#37842) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mert a számlád megmaradt, valójában a bankszámládra jön vissza mindig, mivel arról lett utalva a kereskedő bankszámlájára, a kártya csak egy "átjáró" a számlák közt kifelé.
Most nálad hogy a bank vagy a PayPal juttatja vissza azt nem tudom. A bank is a fogadó banktól szedné vissza és a PayPal is, hogy ki lesz a nyertes majd kiderül.

[ Szerkesztve ]

(#37844) gg72 válasza V/ (#37843) üzenetére


gg72
veterán

A kettőből az egyik csak-csak... Köszönöm a sok segítséget, ha lesz fejlemény, jelzem. ;)

(#37845) gery14


gery14
senior tag

Sziasztok. a revolut kártyámra hogy tudom a paypalon lévő pénzem átutalni? paypalnak van magyar ügyfélszolgálata? ugye még mindig tilva van a magyar kátyám mert töröltem kártya cserélnél a kártyám..

[ Szerkesztve ]

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#37846) V/ válasza gery14 (#37845) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehogy, a Revolut a PayPal szerint virtuális számla, ezért nem rendelhető a fiókhoz. Nincs magyar nyelvű elérhetőségük, angol a kommunikációs nyelv.
A kártya hozzárendelés ha nem megy akkor akkor vagy írásban kérsz segítséget, ez általában elegendő szokott lenni vagy telefonálsz.
De eddig a számlaszámmal volt gondod, arra írtam hogy miként lehet segítséget kérni írásban, kártya esetén ugyan az, csak a bankkártya lesz az altéma.
Elküldöd az üzentet, hogy nem tudod a kártyát hozzárendelni, megadod a kártyaszámot is, erre jön egy automata üzenet ehhez a témához tartozó általános megoldásokkal, benne az üzenetben, hogy ha nem oldják meg a problémádat akkor küldj erre egy választ. Ebben leírod újból (átmásolod) a probléma leírást és majd ekkor fog ember keresni az ügyfélszolgálattól írásban
Kártya esetén ez választandó, Add and confirm az opciók közül :

[ Szerkesztve ]

(#37847) gery14 válasza V/ (#37846) üzenetére


gery14
senior tag

köszi megírom ma a levelet igen még mindig ugyan az amikor számlaszámot akarok hozzárendelni akkor irja hogy nemtudjuk pontosan te vagy e.. :U

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#37848) Soma01 válasza V/ (#37789) üzenetére


Soma01
veterán

Azt szeretném még kérdezni, hogy van-e valamilyen összeghatár vagy limit, kár napi vagy havi, ha paypal számláról utalok saját bankszámlára?

(#37849) V/ válasza Soma01 (#37848) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban ott egy kép a limitekről. Ha nincs bankkártya hozzáadva és annak megerősítésével a limit felszabadítva akkor azok vannak. Havi kb 21000, évi 252k.
Az éves pénzforgalmi limit is megszűnik ha a személyazonosság okmányokkal le van igazolva.

[ Szerkesztve ]

(#37850) zolee-coul


zolee-coul
csendes tag

Helló,

nemrég regisztráltam a Paypal rendszerben és olyan kérdésem lenne ( elnézést ha valaki már feltette , vagy írt róla )
Netbankról utaltam át összeget a Paypal fiókomra , ami meg is jeletn pár napos átvezetás után.
Próba képpen akartam interneten vásárolni , de mikor rámentem hogy Paypal fizetés, akkor olyan oldal jött fel , hogy a bankártyám adatait adjam meg.
( én nem akartam megadni a kártyám adatait, azt gondltam elég ha a Paypal fiókomra töltök fel pénzt )

Ha nincs megadva a kártyám adatai, hiba van fedezeti összeg , nem enged vásárolni ?
köszönöm a segítő válaszokat
Zoli

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.