Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37051) golya85 válasza V/ (#37050) üzenetére


golya85
csendes tag

Bocsánat, a hitelesítő alkalmazás törlődött. Kellett egy gyári beállítások visszaállítása a telefonon.

(#37052) pube111 válasza V/ (#37050) üzenetére


pube111
senior tag

Szerintem nam a PP app törlődött neki, hanem az authenticator.

[ Szerkesztve ]

(#37053) V/ válasza pube111 (#37052) üzenetére


V/
Topikgazda

Az mi?

(#37054) golya85 válasza V/ (#37050) üzenetére


golya85
csendes tag

Gyári beállításokat állítottam vissza a telefonon. Az a baj, hogy a hitelesítő alkalmazásnak is lőttek és onnét jött a kód. Jelszócserénél enged SMS-t is választani, de a belépőkódnál csak a biztonsági kódot várja.

(#37055) V/ válasza golya85 (#37051) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem biztos hogy követem a fejlődést. :F Nekem olyan nincs.Az sms az miért nem volt jó? Nincs valami feloldó kódja amit az aktiváláskor adtál meg?
Esetleg megpróbálnál számítógépen böngészőn keresztül belépni, majd a fogaskerék ikonnal a beállításokba belépni és a Security (biztonság) fülön a Stay logged in for faster purchases ha ott a mobill azt kivenni vagy leállítani az egészet. Ott ki lehet kapcsolni az sms-t és esetleg helyreáll.

[ Szerkesztve ]

(#37056) pube111 válasza V/ (#37053) üzenetére


pube111
senior tag

Hitelesítő program. Sok féle rendszer engedi neki a 2 faktoros belépés kezelését. Csak ilyen esetben baj van.
link

[ Szerkesztve ]

(#37057) V/ válasza pube111 (#37056) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, én maradtam a régi sms módnál.De akkor ezt nem PayPal adja, hanem abba kell felvenni a PayPal-t?
Én nem bízom a Google-ban annyira hogy ilyeneket rábízzak, a MS téma meg nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#37058) golya85 válasza pube111 (#37056) üzenetére


golya85
csendes tag

Igen. :O
Más oldalakon be tudtam lépni, de a PayPal nem enged semmi mást kiválasztani. Olvasom a help centert, de eddig semmi.

(#37059) V/ válasza golya85 (#37058) üzenetére


V/
Topikgazda

Az előbb írtam a PayPal-é ez az hitelesítő alkalmazás? Ha nem, akkor attól kell kérni, hogy töröljék a PayPal-t belőle.
Ha az nem megy, akkor kénytelen leszel felhívni a PayPal-t és kikapcsoltatni ezt az izét.

[ Szerkesztve ]

(#37060) pube111 válasza golya85 (#37058) üzenetére


pube111
senior tag

Ha a google ath volt akkor ez lehet, hogy segít.
link

[ Szerkesztve ]

(#37061) somnia


somnia
őstag

Sziasztok!...hol lehet a hozzáadott kártyát törölni?...

(#37062) V/ válasza somnia (#37061) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz a főoldalon rákattintasz a kártyára a Banks and cards (Bankszámlák és kártyák) résznél és alul a két opció közül Update card | Remove card. vagy Kártya frissítése | Kártya eltávolítása
Vagy a fenti menü Wallet (Pénztárca) rész és akkor baloldalon lesz a kártya a Payment methods (Fizetési módok) alatt
Az Update, Kártya frissítése arra van ha az új lejárati időt vagy új címet akarsz megadni hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#37063) somnia válasza V/ (#37062) üzenetére


somnia
őstag

...köszönöm, csak a szemem verte ki...

(#37064) somnia válasza somnia (#37063) üzenetére


somnia
őstag

...hozzáadtam egy új kártyát de ha szeretném megerősíteni, ezt dobja...természetesen kódot sem küld...

Your card was declined by the issuing bank. Please try a different card or contact your card issuer with questions.

...de miért?...

(#37065) V/ válasza somnia (#37064) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyának aktiválva kell lenni és hozzáférhető legalább 1000 pénznek rajta és banknál működni kell a kártya rendszernek. Ha ezek közül valami nincs akkor dobja ezt az üzenetet

(#37066) somnia válasza V/ (#37065) üzenetére


somnia
őstag

...akkor lehet, hogy vasárnap nem működik az Otp?...na ok, megpróbálom holnap...

(#37067) V/ válasza somnia (#37066) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyát aktiváltad és nincs limit rajta? Esetleg ha ránézel a Netbankban a kártya beállításokra.
Nincs valami fizetés engedélyezés beállítva,
Nem szoktuk aktív állapotban megkapni, a nem virtuális kártyával meg még vásárolni is kell vagy csinálni valami mókát hogy aktív is legyen.
De egyébként a 13. körül is lehalós volt az egész OTP kártyavonal, bár most nem láttam ilyen jelzéseket.

[ Szerkesztve ]

(#37068) somnia válasza V/ (#37067) üzenetére


somnia
őstag

"A hitelkártya rendszer jelenleg nem elérhető, így hitelkártya számlájának adatai nem jelennek meg az oldalon"

...egyébként még az Otp-ben aktiváltattam és tegnap a trafikban fizettem vele...a kártyát csereként kaptam, mert az előzőt letiltattam ergo a beállításokhoz nem nyúltam...

(#37069) C64


C64
őstag

Pénzküldési és pénzátutalási limitek feloldásához a kód beírására mennyi idő áll rendelkezésre? Köszi

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#37070) V/ válasza C64 (#37069) üzenetére


V/
Topikgazda

Miután a banki könyvelésben megjelenik 1 hét, eleve rászámolnak 2 napot ami legtöbb bank esetén ha hétköznap lett indítva a dolog, elegendő szokott lenni a könyvelésre. De mint írtam a telefonos ügyfélszolgálat már hamarabb látja mint ahogy te számládon lekönyvelnék. Az SMS-ben kapott 4 számjegy az azért nem jó mert akkor még csak zárolt tétele, nincs könyvelés mögötte, ezért javaslom hogy várni inkább a tényleges könyvelési tételre.

[ Szerkesztve ]

(#37071) mrrr74 válasza V/ (#37045) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Sziasztok,

Segítségképpen hadd írjam le a TW bankszámlaszám hozzáadását kiutaláshoz legfrissebb folyamatát, hátha valakinek szükséges.

Ahogy V/ kolléga írta, az amerikai számla hozzáádása le van tiltva alapesetben és nem lehet "csak úgy" hozzáadni ilyen számlát. A PP call centerét felhívva (+00353 1 436 9111) Telzen keresztül - percenként nem egész 2 forintért - 2 percen belül aktiválják a lehetőséget. Angol tudás nem árt hozzá, anélkül nem hiszem, hogy menne.

Ehhez megkérdezik a regisztrált email címedet, a már hozzáadott bankszámlaszámod, vagy bankkártyád számát (elég az utolsó négy, ennyi látszik a PP felületen, nem kell keresgetni hozzá semmit), majd a mobilodra elküldenek egy kódot,amit ha jól olvasol vissza, akkor feloldják a tilalmat és hozzáadható a TW számla. Persze csak ha van Borderless accountod, mert ekkor kapsz USD-s számlaszámot. Nem kell, hogy legyen rajta USD, nem terhelik be/ellenőrzik le.

A segítséget köszönöm V/-nek, ha valóban elmegy a próbakiutalás, az nagyon nagy segítség lesz nekem :)

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#37072) taranis válasza mrrr74 (#37071) üzenetére


taranis
addikt

Fura, nálam elérhető volt hívás nélkül is az amerikai számla hozzáadása. Az más kérdés, hogy mind a felvételnél, mind az első utalásnál kellett a support segítsége. De azóta küldtem 10 USD-t próbaként TW-re, és hiánytalanul meg is érdekezett, szóval érdemes végigszenvedni a folyamatot.

colorizer.net

(#37073) mrrr74 válasza taranis (#37072) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Olvastam amit írtál a másik topikban :)
Úgy értem, hogy ugyan a lehetőség adott, csak a folyamat nem megy végbe, csak a PP általi engedélyezési folyamat után, ahogy Te is írtad.

Azt tudjátok, hogy mennyi a minimális (próba)kiutalás összege?

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#37074) V/ válasza taranis (#37072) üzenetére


V/
Topikgazda

Változott a dolog. Egyszerűbb telefonálni.

(#37075) golya85 válasza V/ (#37059) üzenetére


golya85
csendes tag

Végül is ügyfélszolgálat lett belőle, 6-7 perc alatt megoldódott. Át is váltottam az SMS-es azonosításra, megbízhatóbbnak tűnik. Valami másodlagos email cím még jól jönne esetleg.
Kedves ügyintézőjük van, és még az angolomat is megértette.

Köszönöm mindenkinek, aki segített! :)

(#37076) V/ válasza mrrr74 (#37073) üzenetére


V/
Topikgazda

Minimum 2 $-nál több legyen :) Mivel van bankkártya hozzáadva így a havi 21000 Ft (kb 71 $) max összeg sem zavar be. Át fog menni.

[ Szerkesztve ]

(#37077) mrrr74 válasza V/ (#37076) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Köszi :)
5$-ra gondoltam, az nem fáj annyira ha esetleg a nevemben lévő "á" betűk miatt nem megy át az utalás. De akkor ki is próbálom :)
És ugye itt sincs extra fee?

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#37078) V/ válasza mrrr74 (#37077) üzenetére


V/
Topikgazda

Név nem érdekes ha megfelelő a sorrend. De nem értem, mindkét helyen kell okmányokkal igazolni a nevet akkor most hol nincs ékezetes?

(#37079) mrrr74 válasza V/ (#37078) üzenetére


mrrr74
aktív tag

PP és Revolut nincs ékezet, TW van ékezet. Sztem PP-nál anno nem lehetett ékezetes karaktereket bevinni, 10 éve csatlakoztam. Sőt vezetéknév/keresztnév is fel van cserélve, azt nem tudom miért, de mintha azt olvastam volna, hogy az nem gond. Vagy de?

Szerk: ránéztem, elvilg jól van megadva, TW írja ki fordítva valamiért, sőt, a kártyán is így szerepel: vezetéknév/keresztnév, de a felületen jól van megadva.

A fentit nem teszem OFF-ba hátha másnak is érdekes.

[ Szerkesztve ]

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#37080) V/ válasza mrrr74 (#37079) üzenetére


V/
Topikgazda

A TW kártyán utónév vezetéknév a sorrend, a fiókban is az angol sorrend. Azzal nincs gond.
A PP-én is a firts name - utónév és last name vezetéknév a helyes sorrend.
A magyar fiókok esetén PP keresztnéven szólít, vezetéknév+keresztnév a sorrend mindegy milyen a nyelv.

[ Szerkesztve ]

(#37081) aszka12


aszka12
csendes tag

Sziasztok, az lenne a kérésem hogy napok óta nem jön meg az SMS. Természetesen vissza olvastam, próbáltam már mindent, 2G, új jelszó stb. de 3 napja nem jön SMS. Nincs ötlete valakinek?

(#37082) V/ válasza aszka12 (#37081) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik szolgáltató? Most a Telekomnál 8 mp volt. 2G
Mi köze van az új jelszónak az sms megkapásához? Annak a jóváhagyó sms-e megérkezett?
A telefonodon nem történt beállítás változtatás?
Megoldás: felhívod a PayPal ügyfélszolgálatot és kikapcsoltatod.

[ Szerkesztve ]

(#37083) aszka12 válasza V/ (#37082) üzenetére


aszka12
csendes tag

Vodafone, de meg volt a 2G is ott sem jött

(#37084) V/ válasza aszka12 (#37083) üzenetére


V/
Topikgazda

A Vodanál megint előjöhetett az a gond, hogy az Internetes szerverről jövő sms-t nem továbbítja. Meg kellene említeni nekik.

[ Szerkesztve ]

(#37085) aszka12 válasza V/ (#37082) üzenetére


aszka12
csendes tag

Semmilyen sms nem érkezik meg a Paypaltól....az meg hogy mi köze van nem tudom, valaki azt írta hogy miután új jelszót kért ment neki az sms. A telefon ugyan úgy van mint eddig, semmi nem. változott. Okés hívom a Vodát.

[ Szerkesztve ]

(#37086) mrrr74 válasza V/ (#37080) üzenetére


mrrr74
aktív tag

Köszönöm.
Jól gondolom, hogy most van valamilyen globális gond a PP-nél? Mintha láttam volna tegnap egy ilyen üzenetet, illetve a kiutalásnál is hosszabb időt írt.

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

(#37087) V/ válasza aszka12 (#37085) üzenetére


V/
Topikgazda

Ajki azt leírta az tévedett, hiszen ha nem jön meg a belépési sms, a jelszó csere sms is ugyanarról a számról jönne, ergo ha az első nem jön meg, akkor a második sem.
Ha beszélsz velük rögtön azt mondják hogy minden oké, de itt az 2018-a mizéria egy hozzászólása. Nézzenek utána hogy a nem mobilról érkező sms-ek esetén mi van?

(#37088) V/ válasza mrrr74 (#37086) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs gond. Az 1-2 nap amit írnak az maradjunk annyiban hogy USA belső utalások. Nekem egy napon belül mozogtak eddig a pénzek ebben a viszonylatban, a 3 nap sem sok.

(#37089) aszka12 válasza V/ (#37087) üzenetére


aszka12
csendes tag

Jelszó csere mehet emailról is, nem kell sms, viszont az új jelszóval sem tudsz addig belépni amíg nem jön a belépési sms. Szóval ördögi kör.

[ Szerkesztve ]

(#37090) V/ válasza aszka12 (#37089) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi a magyarázatot, de pont arról írtam, hogy a jelszó jóváhagyó sms megkapása.
Nem azt hogy honnan indítod a kérést.
Ha nem jön sms akkor annak teljesen mindegy hogy a küldést mi aktiválta.

(#37091) aszka12 válasza V/ (#37090) üzenetére


aszka12
csendes tag

"a jelszó jóváhagyó sms megkapása." mondom itt van több opció is, a jelszót nem kell jóváhagyni / hagyatni sms-el, a jelszó csere esetén jóvá hagyhatod mail-el is, ami meg is történt ergo a jelszó csere megvolt sms váltás nélkül.

(#37092) Tamas7


Tamas7
tag

Sziasztok.

Egyik ismerősöm utalt a bankszámlájáról a paypal accountomra. Tőle levette a pénzt, de nem érkezett meg hozzám.
Közben ugye rájöttem a problémára, mert eddig mindig saját számlámról utaltam a saját paypal accountomra ahogyan mint rájöttem kell is. De csak utólag olvastam el ezt.. :U
Van valami megoldás erre, vagy X időn belül visszautalják neki a pénztt? Vagy mit tegyek? :F

(#37093) szigpet8283


szigpet8283
csendes tag

Sziasztok!
Én hozzáadtam a nem rég létrehozott pay pal fiókomhoz a bankszámlámat, de semmilyen pénzfeltöltési lehetőség nem jelent meg, se top up, se semmi. Nincsenek ilyen menük.
Kártyát nem adtam hozzá csak bankszámlát.
Mi a gond?

Köszi

(#37094) V/ válasza szigpet8283 (#37093) üzenetére


V/
Topikgazda

Esetleg nézd már meg az Összefoglalóban a 11. PayPal egyenleg feltöltése banki utalással, Top Up (Feltöltés) móddal leírást.
Bár ezt már 28-án is javasoltam, mi okozza a gondot az Összefoglaló elolvasásában?

De akkor lásd itt is. A piros keretben a választandó dolgok.:

A saját nevünkön lévő forintos bankszámláról utaltathatunk az itt olvasható adatokkal a saját PayPal egyenlegünkre!

Belépés után bal oldalon az egyenleg feltöltésre ezek a menüpontok állnak rendelkezésre erre a célra:
Transfer Money (Pénzátulás)

Vagy a kör ikonra kattintva:

Ki kell választani a Automatic top up vagy a Automatikus feltöltés menüpontot.

Az első esetben a következő képernyőn a Add money to your balance vagy a Pénz hozzáadása egyenlegéhez választandó

Az Add money using Trustly (Pénz hozzáadása a(z) Trustlyn használatával) bizonyos bankok esetén használandó gyorsabb feltöltés, leírás Összefoglaló, 12. PayPal egyenleg "gyors feltöltés" bankszámláról leírásban.

Ez az oldalt jelenik meg, ez tartalmazza az utaláshoz az adatokat:

A képen kiemelve és magyarázva a lényeges információk. Az utalás után a pénz megjelenése az egyenlegen 1-3 munkanap

[ Szerkesztve ]

(#37095) V/ válasza Tamas7 (#37092) üzenetére


V/
Topikgazda

Külön hangsúlyozva hogy ez a módszer nem használható. A pénzt 15 nap múlva visszautalják a küldőnek. Meg kell várni.

(#37096) Tamas7 válasza V/ (#37095) üzenetére


Tamas7
tag

Köszi szépen. :R
A smartbankomból néztem ki az adatokat nem a paypal oldalról ahol oda is van írva, hogy saját számláról utaljak. Jól elbénáztam, de legalább megjegyeztem. :)

(#37098) V/ válasza szigpet8283 (#37097) üzenetére


V/
Topikgazda

:F Nem volt tiszteletlen egyik hozzászólásom sem.
Elolvastad és nem látod a menüpontokat, értem.
Én Firefox alatt lépek be a PayPal oldalára és azt használom.

Ha belépsz a PayPal-ra ez oldal fogad ha nem üzleti fiókot használsz, (azt feltételezem hogy magán fiókod van):

A PayPal mobil app az máshogy néz ki és nincs benne minden lehetőség, de a mobilon is lehet böngészőt használni és azon keresztül belépve ugyanez lesz látható.

[ Szerkesztve ]

(#37099) V/ válasza V/ (#37098) üzenetére


V/
Topikgazda

Üzleti fiók esetén az Add money vagy újabb felületen Transfer money lenne a lehetőség, de itt más a működés, arról nem tudok bővebb információt megosztani.

[ Szerkesztve ]

(#37100) szigpet8283 válasza V/ (#37099) üzenetére


szigpet8283
csendes tag

Köszönöm a választ, engem ez fogad

Ezért kérdeztem korábban, hogy kell e számlát csatolni, mert ugyanígy semmi nem fogadott, még az sem hogy 0 Ft az egyenleg. Most hogy csatoltam a számlámat semmi nem változott.
Nekem Firefox és Explorerből is ugyanez a helyzet.
Köszönöm

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.