Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz neduddki #14390 üzenetére

    Naszóval:

    Az áron kívül lényeges tényező volt, hogy időhiányban voltunk. A kocsit a meghirdetése napján hárman is nézték előttünk, az egyik vevőjelölt előttünk lépett le azzal, hogy holnap elviszi (de nem foglalózta). Mikor körbenéztük az autót, látszott, hogy tényleg nagyon szépen rendben van, fényezés ép, a kerékjárati ívek épek, a kerékdobok meg lekezelve. (Ha volt is újrafényezve a gép, legalább szépen megcsinálták.) A beltér szintén nagyon rendben van, semmi sallang, de ép, nap nem szívta, nem lafog, nem repedt. Napfénytető, ablaktekerők simán járnak. Mikor ott beindították, a motor is egyenletesen járt.

    Azt tudtam a Fordokról, hogy rohadnak, egyébiránt viszont jókat mondtak róla:
    olcsó alkatrész, eccerű, ha rendben tartod megy azt kész (ez mindenre igaz mondjuk). +én kedvelem azt a sedan formát, és a jókora csomagteret. (mondtam magamban, ~20 éves autó amúgy is rohad)
    SZUMMA: marhára megtetszett, azt bemondtam a frankót, hogy adjad, vazze! ---> fél perccel ezután jött vissza az előző család, hogy vinné, de akkor már foglalóztuk :N

    Amit nem tudtam, hogy bizonyos escortoknál az alapjárattal folyamatos gond van. Ez érinthet engem is. Most épp szerelőnél van a kocsi, próbálják beállítani.

    vétel után volt: vezérműszíj és görgők, ékszíj, olaj, olajszűrő, légszűrő és gyertyacsere.

    De mesélhetnék még sokat, miket néztem, pl. majdnem vittem egy 2 literes Nissan primera SLX-et (360k HUF), de a hűtő rohadt volt, fékek befogtak, elektronika hiba mindenütt + azoknak még a váltó szériahibás is, 5.-ben nem éri olaj.
    Hyundai Lantra (250k), 1.6-os, sok lóerővel, de 0 műszakival.
    Volvo 345 (170k), benne 1.4 renault motor, hozzá 4 sebesség, 1 tonna fölötti kasztni, nem törik, de nem is megy, + vót vagy 29 éves...(viszont gyönyörű állapotú)
    stb.-stb.

    Amúgy mindenki mondta nekem, hogy: HÜLYEVAGY? Suzukit vegyé' bmeg! De nekem valahogy nagyon nem tetszik. Tudom, hogy a motor kinyírhatatlan, de kicsi és papír kasztni.
    Nekem meg nem városon belüli, napi autózásra kell verda, hanem évente 6-10 hosszabb, 1-200 km-es útra.

Új hozzászólás Aktív témák