- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
Hirdetés
-
LOGOUT
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gologolo
tag
Értelek, ez amolyan ízlések és pofonok
Pl a tévé beépített vivid/sport opcióját már túlzásnak tartom, de azért szeretem a szép szaturált színeket. Azt eddig csak akkor használtam ha valami nagyon szürke 90-es évek beli filmet néztem, ne legyen annyira nyomasztó a képi világDe ma már kb minden film szines, csili vili.
-
daneel_hu
addikt
"Elég sok helyen megtalálod a neten, ha rákeresel, hogy hogy alakultak ki a 60-80-100-120 nit-es kalibrációs értékek - az hogy pontosan melyik az a környezeti fény mennyiségétől függ
Azért lett így, hogy a monitoron látott kép a lehető legjobban hasonlítson arra, amit a nyomtatás után a kezedbe veszel."
Elhiszem, hogy ez lenne a megközelítés és sokat gondolkodtam rajta.
De mondjuk egy HDR-mozin (amely elvileg ugye rec 2020, még akkor is ha az oled teszemazt 70%-át megjeleníti a színtérnek) mit hasonlítgassak egy megfelelően bevilágított szobában lévő kinyomtatott papírhoz?A kinyomtatott papíron a csúcsfehér
az a = nem nyomtatott felület, a fekete pedig = telibenyomtatott 100-100-100-100-as cmyk cucc, de valójában az utóbbi sem lesz soha a büdös életben fekete, inkább sötétszürke.
Tehát azt akarom ezzel mondani, hogy a papíron a fekete és a csúcsfehér baromi messze van egy tévékészülék által megjelenített csúcsfénytől és totál feketétől.Legfeljebb akkor van értelme az egésznek ha átlag fényerőről beszélünk, de a papír az nem mozgókép, a tévében pedig ugye mindig az megy általában, tehát lesznek csúcsfények amelyek szépen elviszik az átlag fényerőt valamilyen irányba.
Lehet 10 éve még volt ennek a hasonlítgatásnak értelme, de 2019-ben HDR-tartalmak esetében, hát nem tudom...
Az is baj, hogy egy rec 2020-hoz képest egy cmyk az nagyjából a 2020-as színtér tizede, vagy még annyi sem (csak tippelek), tehát a papíron szinte semmit nem jelenítesz meg amit az oleden meg tudsz.Amúgy érdekes téma... érdemes lenne körüljárni.
-
daneel_hu
addikt
"A szabvány beállítás az, hogy egy TV-nek olyan fényerőt kell adnia, mintha egy átlagos nappaliban egy nyomtatott képet néznél. Ez az érték pedig tényleg nem annyira világos."
Ezt hol olvastad?
Egy nyomtatott kép (többnyire cmyk színtér!) sosem lesz sem fényerőben, sem színtérben olyan mint egy fényt sugárzó tévékészülék. (rgb) A nyomtatott képed csak a környezeti fényt veri vissza.
De majd a kalibrátorok megmondják itt. -
janos666
nagyúr
A legtöbb megjelenítővel ellentétben az LG TV-k engedik állítani mindkét formátumnál (persze ettől még nincs értelme a High/Magas-nak YCC-hez, de nem szürkül ki a kapcsoló Low/Alacsony állásba).
(#30263) Pro Koryak - Ez mondjuk igaz, hogy az idei Panasonic-ok szerintem is az LG >=C sorozatával állnak árversenyben, nem a B-vel (ami processzor+szoftver szinten jobban hasonlít a 2017-es LG-kre). De ez nem fogja érdekelni azt, aki a legolcsóbb, de jól használható OLED TV-t keresi.
-
Pro Koryak
addikt
Nem erről beszéltem.
"a végletekig kisimított, tökéletes digitális képek"
Ezek már régóta messze nem a valóságot adják vissza!!!Ha a kedvenc zenéid/albumaid audiophile minőségben jelennének meg, az valószínű tetszene.
Lehet, viszont egy jobb dlp-n is jól mutat, hogy nincs grain és egy jármű/épület körvonalát tökéletesen élesnek látod, ahogyan pl. kint az utcán is!
-
PuMbA
titán
Szedtem neked ki két képet egy érintetlen FullHD Blu-ray-ből. Vannak olyan filmesek akik totál nem a képminőségre mennek, hanem a hangulatra. Az első képen alig van teljesen fekete, jól látod az alul és fent lévő kis sávon. Ehhez a feketéhez szinte még OLED sem kell, hogy tökéletesen megjelenjen. A második kép alján még kék színű zaj is van. Attól, hogy valakinek jó TV-je van még a film határozza meg a képminőség nagy részét és nem várható el, hogy minden csúcs szuperül nézzen ki
-
Mankó
veterán
Ha ez a 24p, az iszonyat durva akkor, ennyire nem lenne szabad rángatnia. Plusz ha a Digitális tiszta megjelenítést is kikapcsolom, akkor nagyon nagy a háttérben lévő képzaj, meglehetne fogni akkora.
Még kipróbálom pc-ről lejátszva, plusz Plex, meg a resetet is.
Szigorúan Film üzemmód vagy tolhatom Természetesben is? -
Kenyezso
csendes tag
Ha ki van kapcsolva akkor nézethetetlen.
TruMotion: Sima állásban használom.
Azt azért hozzáteszem, hogy én nem vagyok azon a szinten mint Itt ti. Én csak egy "felhasználó vagyok"
"azt hogy mitől megy nem tudom csak vezetem"Tehát lehet, hogy egy jó beállítás kellene és kész.
Bár az előző TV is LG volt lg 47la470s. És azt is én állítottam be, de ezt nem sikerül -
Mankó
veterán
Hát akkor Qled Oledre való csere emiatt felesleges.
Egyszerűen nem hiszem el, hogy a 24p-t látom. Az folyamatos időközönkénti meg meg döccenések, itt maga a kép nem akad, viszont gyors mozgásoknál vagy oldalirányú svenkelésnél a mozgó alak körvonala szellemképesedik, elmosódik és rángat a kép, de rettenetesen. Sokszor meg olyan, mintha az egész film kézi kamerával lenne felvéve és össze vissza ugrál a kép.
Képjavítók voltak már minden állásban és kikapcsolva minden is, gyakorlatilag a helyzet uaz kisebb nagyobb különbségekkel.Az is lehet, hogy mindannyian tévedünk és ez egy egyedi tv vagy elektronika hiba, mert a szoftver a legfrissebb.
Az már biztos, hogy a régi tv rosszul volt beállítva, és azt szoktam meg az elmúlt 6 év alatt, de pl haver is látta a problémámat a mostanin és neki a szeme is rossz.Arra gondoltam, hogy resetelem a beállításokat, az egész tv-t és nulláról kezdem a beállításokat, még az is lehet hogy valami megzavarodott benne.
FollowTheORI: Ha az 5 év baleseti garanciát is beleveszem, akkor a 65-ös Q80-at 150-el vettem meg olcsóbban 5 év baleseti garival, mint a Sony 65XF9005 került volna az 5 év baleseti garival. Ez azért elég nagy fegyvertény..
DTS hiánya nem érint, erősítő + külön média lejátszó van. Dolby Vision még vissza üthet, de az meg nem ér 150-et. A TV szebb, gyönyörű fekete, null bevilágítás, felhősödésnek nyoma sincs. Másik haver 55-ös XF9005-én ezek ott vannak, kis recegést ott is látni és messzebbről nézi a kisebb tv-t.
Úgy érzem ezt már el kell fogadni úgy ahogy van, max egy nulláról való beállítást még elbír a szitu. -
renatto
őstag
Fogalmam sincs, de Nappali lévén, gondolom világos szoba, bár azt nem értem a Pana hogy előzte be a Samu-t (lehet a +nit miatt), pláne hogy a Samun van a legjobb tükröződésmentes (réteg) kijelző .
Azt sem értem miért nem lehet tudni hogy a 3-4. milyen pontot kapott, miért csak 1-2 van, -
janos666
nagyúr
Semmivel nem másabb a fekete szint állítgatás PC-vel, mint HDMI-s lejátszókkal. Annyi a fontos, hogy ugyan azt kell beállítani mindkét oldalon, aztán extra apróság eldönteni melyik lehet ideális a működő kombinációk közül (legtöbbször lejátszónál YCC, PC-nél Full RGB, de még ez sincs kőbe vésve, pl. egyre jobban terjednek az olyan asztali dedikált "okos" lejátszók, amik gyakorlatilag kis ARM CPU+GPU SoC-os Linux OS-es gépek, amiken ugyan úgy nincs natív YCC, mint x86 PC-ken se, csak oda-vissza konvertálással).
-
bigmasterg
addikt
Gondolom ezért találta ki a samsung az ambient mode-ot.
Az LG pedig a feltekeredő TV-t.
Amivel kapcsolatosan azért lennének kétségeim, lásd galaxy fold. -
ribarszki
őstag
Nekem kalibrált fhd házimozi projektorom volt, de az rting oldaláról beállított értéknek nálam semmi köze a kalibrált, mozis színekhez. Sokkal közelebb áll a prohardver által lehozott cikk, amiben 26-ra tolták a piros értékét a fehéregyensúly beállításban. Erre lettem volna kíváncsi, hogy kinek melyik beállítás jött be jobban.
-
#72042496
törölt tag
Yupp, illetve én PS4-nél is RGB-t (a tévén pedig az ehhez tartozó fekteszintet) állítottam be. Ez SDR-ben érvényes, HDR esetén úgyis YCbCr-re áll át. Többen használnak itt is ilyen konzolt, azért említem meg.
Az előzőben pedig éppen fordítva írtam a jelekhez tartozó feketeszint-beállításokat, mea culpa. Az YCbCr a magas, az RGB pedig az alacsony.(#25704) PuMbA: Egy korábbi hozzászólásomból másoltam át, de ezeket régen is hajlamos voltam összekeverni, ezért rákerestem. Viszont akkor találatként kapott Redditen írták rosszul.
-
dgyuri0123
nagyúr
Azoknál az LCD-knél, ahol lehet állítani külön a panel megvilágítást, ott olvastam olyanokat, hogy 15-20 körüli értékre javasolt beállítani. Ha nem igaz, nem igaz, én csak így olvastam.. Ez ugye független a fényerőtől és a kontraszttól, olyasmi, mint oleden az oled fényerő. Bár Te LCD-t birtokolsz, szóval gondolom tudod, miről beszélek.
(#25411) BenFe: LCD-n a nagyon alacsony kontrasztot szokták az irgalmatlan fényerővel kompenzálni, mert úgy lesz meg az átlag 1000-3000:1-es kontrasztarány. Ha leveszed a háttér fényerejét, már az 1000:1 kontraszt arány sincs meg. Ezért is "szorgalmazzák" a "gyártók" a magas fényerőket LCD esetében. 1000 nit ...hű de klassz, közben meg szénné ér a retinád...
-
Roliboy84
csendes tag
Nem délibábot látok, meg tudom különböztetni a jobb és a gyengébb képminőséget. Főleg úgy, ha az adott sorozatból kb 73 részt néztem meg 1080p-ben a korábbi firmware-el, majd hirtelen esik a minősége. És ez más movienál is jelentkezett. Direkt megnéztem több mindent, amit korábban láttam már az előző firmwareel.
Update: mivel nem nagyon találtam a neten más lehetőséget, nyomtam egy gyári beállítások visszaállítását. Az helyretette a problémát, ismét minden szuper! Talán a HDR még látványosabb is lett. -
krx21
nagyúr
+1.
Sokaknál érezni ezt a firmware parát... Nagyon ritkán fordul elő, hogy valami rosszabb lesz utána, de azt is javítják... Alapvetően az új firmwaret mindig érdemes fel rakni, hisz nem véletlenül készült el.
Volt hogy a Sony 1050-es erősítőmben annó, találtam két eldugott hibát. Több levelezés a magyar Sony szervizel, majd jópár hónapos várakozás után jött a frissített verzió, melyben kijavították.
Gondoltam kérek egy kis "teszt" pénzt a Sony-tól...
Valamint érdemes tudni, hogy egy szervizben egy hiba keresésénél, mindig az az első, hogy felteszik a legújabb firmware-t. -
-
demmer123
őstag
Én azt olvastam hogy a Screen Shift/Logo Luminance Adjustment beállítást ajánlott kikapcsolni ha rendes bluray filmeket akarunk nézni,mert bezavar sokszor csakis tv műsoroknál kell bekapcsolni,csak a pixel refreshert kell bekapcsolni.
Vagy akkor tévedek és ez hülyeség?
Másnál ez a kettő beállítás be van egyáltalán kapcsolva aki filmnézésre használja csak a tv-ét?
-
-
janos666
nagyúr
Valahonnan az rémlik, hogy az USA-ban többnyire 30fps kamerákkal indították be az első HDTV adásokat, az EU-ban ragaszkodtak kicsit jobban az 50fps-hez. Ma már gondlom a >30fps képes digitális kamera a jellemző, de régebben azért volt pl. 35mm filmre lőtt tvsorozat is (már SD korszakban), illetve tippre még ma is lehet olyan tvsorozat, amit 24fps-el forgatnak (akkor is, ha digitális kamera).
...
A legtöbb cucc nem engedi (YCC-vel pl. kiszürkül ez a kapcsoló a menüben), de az LG TV-k pl. igen (néha olyan is van, hogy nem tűnik el / szürkül ki a kapcsoló, léptethető, viszont YCC esetén semmi nem változik, csak RGB-re alkalmazza, de LG-nél változik az YCC bemenet képe is).
-
Tulku
veterán
Nekem is T IPTV van...nem HD adások a nézhetetlen kategória, a HD tartalmak kissé élvezhetőbbek, de sajna sokszor kockásodnak, kis bitrátájúak (látható) és éppencsakhogy az élvezeti faktor a B7V-n...de megoldottam....nem nézek TV adást, mert egyébként is minek?
ps: csak felhúzom magam, ha véletlenül kifognék vmi nézhetőt, azt a reklámok ezerfelé szabdalnák...számomra ez kuka
-
daneel_hu
addikt
De az csak a maximum fényerős verzióban égett be.
A "piros" subpixel a legtöbb vegyes tartalomban előforduló színben szerepel már ha azt nézzük, hogy mi számít normál tartalomnak.
Na ez így hülye megfogalmazás volt, szóval szerintem a red van a legtöbbet használva normál kontent esetén. -
janos666
nagyúr
Tényleg, mióta legutóbb olvastam róla, bejött a képbe az SD Card Association.
Ugyanakkor ahogy nézem, (egyrészt nincs az LG TV-in SD kártyaolvasó, másrészt) még mindig érvényesek a Microsoft exFAT-ot érintő szabadalmai, illetve továbbra is a Microsoft tulajdona, így mindenkinek tőlük kell license-elni, tehát igazából továbbra sem várható el senkitől, hogy kvázi kötelezően támogassa.
A write amplification pedig azoknak számít, akik 10+ évig akarják használni a pendrive-ot, amit évente elhagynak, vagy 3 év után azért dobnak el, mert nagyobb és gyorsabb van már helyette. -
Bevallom akkor ezt benéztem. Használom a madVR-t, de hogy pontosan a smoothness mit csinál nem néztem mélyebben utána. Általában interpolációként hivatkoznak rá és azt gonoltam normális algoritmust használ.
Néha feltűnt szellemképféleség, de most már tudom miért.
Váltani kell SVP-re, na az viszont enni fogja a CPU-t. -
Partizan182
senior tag
"A madVR-ben csak frame blending van, ami képhibákat produkál, hiszen két képkockát összemos, azaz egyszerre jelenít meg és szellemképes lesz egy adott pillanatban a kép mindig."
Mint az LCD?
Egyébként én szeretem a MadVR smoothingját, segít a 24p folyamatosságán, belső lejátszójával kénytelen vagyok 2/10 dejuddert használni. Egy jó válaszidős lcdn ugyanennyire röcög a 24hz+a mérettel egyenes arányban nől az érzékelt probléma.
-
Láthatóan nem tudod mi az a madVR és nem is használtad. Ugyanis amit írsz az nem igaz.
16.6 vagy 8.3ms-ig látszik egy képkocka ha úgy állítod be és 60 vagy 120 képkockád lesz interpolációval szinte nulla artifacttal.
Az egyik, ha nem a legjobb, szoftver erre a célra.
Lehet ki kéne próbálni vagy utánajárni mielőtt hülyeségeket irogatunk. -
daneel_hu
addikt
"Ez azért van, mert amikor az LCD megkapja a képet kell ~15 ms, hogy teljesen "átváltsanak" az LCD kristályok a megadott képre, míg OLED esetén ez 1ms alatt megtörténik."
Magyarán kapsz egy olyan - technológia okozta - folyamatos képhibát amivel semmit nem fogsz tudni mit kezdeni. De legalább elmondhatjuk, hogy "folyamatosabbnak" tűnik mint az oled 24p-n.
-
Joshi
titán
"Ez azért van, mert amikor az LCD megkapja a képet kell ~15 ms, hogy teljesen "átváltsanak" az LCD kristályok a megadott képre, míg OLED esetén ez 1ms alatt megtörténik."
Már ne is haragudj, de ezt ember legyen aki észre veszi, ellenben az LCD kristályok lomhaságából adódó képhibákat már egyértelműen észre lehet venni. Ebből a szempontból pont plazma a legjobb, mert ott a pixelek frissítése hasonlóan jó mint az OLED-nél. -
Tudom, hogy oldalról a betekintési szög nem igazán jó VA panelnál. A nagy fényár miatt azonban a glooming nem látható MM-ben. Viszont nagyobb szögből nézve a glooming is erősödik, ezért kutattam a glooming után más szögben nézve a tévét. Nem a betekintési szög miatt, hanem hogy a fényes környezetben lássam hogy működik a FALD és mekkora glooming van.
-
daneel_hu
addikt
Érzékeny dolog ez és az sem biztos, hogy minden vállakozás (köztük az anyacég) jól számol ebben a történetben.
Itthon ganciális javítás vagy cserekészülék esetén a magyar kft jóváírást kap az anyacégtől. De a full költséget nem az anyacég állja, a teher megosztott.Sok más multinál és a hozzájuk tartozó gyári szervizzel rendelkező kft-knél is ez a helyzet idehaza.
Pl. EPSON.
Volt aki felvetette a topikban, hogy a visszavett készülékeket esetleg újra eladják, vagy outletekben feltűnhet.
Ez nem igaz.Azt sem tudjuk, hogy ilyen esetekben milyen viszontbiztosítások vannak ilyen helyzetekben.
Összességében örülhetünk, hogy van 2 éves önként vállalt gyári garancia.
-
sakal83
addikt
hát lehet én vagyok botfülű, de nekem a rendszerem 100k+os (bár csúnya bögreszett
, BOSE), de pont ugyanúgy szólt ezzel, mint ha analóggal nyomtam volna. De ez a (volt) hangfalam esetén sem éreztem nagy problémát, de tényleg süket vagyok, mert a BOSE is tetszik
+ egy komolyabb stereo hangfalon azért hagy némi kívánnivalót maga maga után egy TV adás vagy akár egy film hangja. Mondhatni borzalmasan szól
-
janos666
nagyúr
Az teljesen mindegy. Ezek a TV-k is eldobják a chroma felét alapbeállításokkal, csak PC módban vagy Panasonic-nál "pure direct" kapcsolóval őrzik meg a teljes felbontást (Sony most passz, talán Graphics és esetleg Game preset-ekben, de talán soha), de az már az ő bajuk, küldeni küldhetsz rá RGB-t (kivéve persze ha valamelyik TV hibásan kezeli, mert előfordulhat, de az már elég ritka manapság). Én RGB-t szoktam küldeni, mert a HDMI sávszél az egyik legszűkebb manapság, szóval menjen át a legkevesebb babrálással és majd a TV processzora babrál velemi amit muszáj neki.
Reméltem, hogy a HDR-el együtt rákényszerülnek majd a gyártók a 3DLUT-ra, ami nagyjából így is lett, de az a része nem vált be a "jóslatomnak", hogy azzal együtt el elehet majd felejteni a chroma subsampling-ot is (a TV belső feldolgozásánál). Makacsul ragaszkodnak hozzá, minden cent számít, na meg hiába van 3DLUT, csak van real-time része is a képfeldolgozásnak (akkor is ha a legtöbb ilyet kikapcsolja a menüben aki jót akar magának, de attól még beleszámít a "bödzsébe"). Mindig valami újra költik el a megfizethetővé váló kapacitásokat az ilyesmik levetkőzése helyett (mint ahogy pl. nem is tudjuk rendesen etetni ezeket a 120Hz-es 4k kijelzőket HDMI 2.0-al, de már KELL a 8k, mint kígyóméregre az ellenszer, amihez megint kevés lesz a HDMI 2.1 és megint ki lesznek centizve a megfizethető képfeldolgozó processzorok...).
-
dgyuri0123
nagyúr
Ja persze, ha meg mégsem megy, akkor megy kukába a film. "Kölcsönző" tele van 60-80 GB méretű 4k anyagokkal. Vagy inkább valami agyontömörített verza legyen? Ha már 4khdr képes a tévé, nehogy már gyagyi anyaggal etessük. Szerinted én miért nem kaparok 4k után? Pont ezért...
Nem beszélve arról, hogy a tévében lesznek háttérben futó alkalmazások, amik fogják a hálózatot. 100-as lannál meg lehet akasztani a lejátszást, még akár 1080p + HD hangok mellett is, nemhogy 4k esetén.
-
yodamastah
őstag
Teljes képernyős fehér az többnyire csak tesztábrán van. Havas táj bevilágítottsága is ritkán megy 70% fölé még 16:9 film esetén is. 50% apl mellett (ami már kb havas táj) még simán 400 nit környékét tud egy 2017es OLED panel.
Azaz például olyen 50-60% oled fény alatt használva a tévét, SDR tartalommal kb soha nem fogsz belefutni ABL-be. (ezt most csak saccoltam, mérés nincs mögötte)
-
alaves
addikt
Samsung UE55NU8070: https://www.displayspecifications.com/en/model/374b11e1
LG OLED55B7V: https://www.displayspecifications.com/en/model/846fad7A brightness és a peak brightness értékek alapján lehet hogy nem annyival fényerősebb, a nagy kontraszt különbség miatt pedig a szem nem is látja.
-
Gtaati
őstag
Helló!
Valószínűleg amit Te mondasz abban is van igazság, otthon normál felhasználási módban nagyon nagyot mutat az oled.... Az biztos hogy áruházban a rengeteg szórt fény mellett kell nagyon a fényerő, hogy az olyan mesterkélt körülmények között is "eladható" legyen.... Oled tv gyártók helyében én áldoznék arra, hogy pl media márkt stb szintű boltban egy helyet kialakítani, ahol csak az oled tvék vannak és kevesebb fény mellett otthoni körülményeket szimulálni.... Akár együttesen több gyártó is összedobhatná az ilyen bemutató tér költségét, Lg, Sony, Pana stb....
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- BestBuy topik
- Autós topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Battlefield 6
- Suzuki topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest