Hirdetés
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- MasterDeeJay: Nvidia Geforce PCX5300 bemutató
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#47133
üzenetére
Igen, ezek az automaták is on/offnak tekinthetők, csak a kompresszor ki és bekuplungolásának sűrűségével vagy ritkaságával tudja szabályozni magát, mindazonáltal azért bonyolultabb, mert az "automata" esetében ha nem túl nagy hőségben mondjuk 25°C-ra állítod, akkor egy idő után ehhez közelít a benti érzékelő szerint, olyankor két dolgot csinál: 1) elkezdi megnyitni a hideg/meleg hőcserélők közötti irányváltót, és egy nagyon kevés meleget kezd a hideghez engedni, illetve 2) ritkítja a kompresszor bekacsolt idejének hosszát. Ezt kombinálva próbál adott hőmérsékleten tartani. Plusz van a napsütésérzékelő, ami szintén beleszól, ha hirtelen elmegy a nap és pl. 15 másodpercnél tovább, akkor lekapcsol, stb.
Azonban az szerintem szoftveres probléma, ha manuális üzemben az általad beállított ventilátorfokozatot felülbírálja.
Egyébként igen, sajnos a klímakompresszor érzékelhető teljesítménycsökkenést okoz, mert 70-80 lóerőnél nem mindegy, ha 10-et elvesz, míg egy 140-150 lovasnál már nem annyira. Hozzáteszem még a Civicben is megérezni mikor bekuplungolja magát, tök olyan, mint mikor egy ilyen Sport/Normal/Eco módba állítható kocsiban Eco-t nyomsz
Viszont vagy a hőcserélő, vagy a kompresszor is, érezhetően nagyobb a Civicben, mert igazi déli 35 fokos melegben ha még napon is állt, a City klímája kb. azt tudja, hogy nem pusztulsz meg (kis túlzással, mert 10 perc után már azért érezni), míg a Civic 2-3 perc után már bőven jó.
De nyilatkozni nem tudok, mert a Cityben nekünk manuális van, a Civicben meg még sosem volt szoftveres gondom.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- CPU alulfeszelés
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Cyberpunk 2077
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Mini / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 89%
- Kuriózum: Ozark Trail (amerikai) fejlámpa 600 lumen
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IIL: i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
- 100/100 - 0 Perc! WD BLACK SN850X 4 TB NVME SSD!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Viszont vagy a hőcserélő, vagy a kompresszor is, érezhetően nagyobb a Civicben, mert igazi déli 35 fokos melegben ha még napon is állt, a City klímája kb. azt tudja, hogy nem pusztulsz meg (kis túlzással, mert 10 perc után már azért érezni), míg a Civic 2-3 perc után már bőven jó.
