A textúrák minőségében nem, de millió dolog minőségével lehet játszani, aminek már komoly jelentősége lehet.
Pl. textúraszűrések minősége, shaderek átírása is már sokat hozhat, minimális látható hatással.
Szóval szerintem egyedül így korrekt, hogy le van tesztelve a teszt útvonal, ellenőrizve a képminőség, és utána vannak publikálva a számok. Bár még így is marad tér trükközni, pl. semmit nem tudunk az egyes implementációk késleltetéséről (pl. könnyű úgy folyamatos FPS-t produkálni, ha 5 képkockával előre számoltatod a játékot a GPU-hoz képest), de azért ne legyünk túlzottan maximalisták.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/hsm.gif)
HSM
félisten