- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
br4adam
aktív tag
válasz
Soulfly842 #97195 üzenetére
De már a biztosítás is emelésnek számít a havidíjon, szóval vásárolhat a csomagnak megfelelő KKV sávon, nem olyan régen változott ez (04.16).
-
válasz
Soulfly842 #97195 üzenetére
Én is így tudtam hidd el. 10 éve így veszem a készülékeket. Sőt amikor édesanyám bement a boltba "reklamálni" ott is azt mondták hogy kell a biztosítás, hogy kedvezményesen vehessünk készüléket.
-
Samtya
senior tag
Ugyanígy belépek, mint itt látható, ott vannak nekem is a hozzám rendelt dominos számok, de nem látom az adategyeztetés határidejét.
Miért van ez?? -
válasz
Soulfly842 #97192 üzenetére
Pedig nálam ez történ. Összesen 3 ügyintézővel beszéltem is mind a három ezt mondta. Nem hinném, hogy telefonon meg mernék tenni ennek az ellenkezőjét. Az azért nagyon durva lenne.
-
válasz
Soulfly842 #97189 üzenetére
Sorry. Átfutottam a hsz-eden. Egyébként a kérdésedre a válasz az passz. Nem én beszéltem nem tudom ki keresett. Nekem azt mondta a hölgy hogy telekomos értékesítő volt.
Igazából megoldottam a problémámat még tegnap holnap jön a telefonom. Az első hsz-em inkább figyelemfelhívó akart lenni. -
Honnan lehetne a Telekom Wi-Fi Fon-hoz új felhasználó és jelszó párost kérni? 1430?
Illetve ezt a szolgáltatást lehet wifi-n keresztül PC-n is használni?
-
Szerinted tényleg nem tudta a telekomos fószer jan 2x-én, hogy feb1-től számukra sokkal előnyösebben változik a készülékvásárlási szabályzat? Ugyan már. Ezelőtt 20 évig a kutya felénk nem nézett most meg amikor még bőven volt hűség mind a készülékre mind az előfizetésre a semmiből megkeresnek... Biztos véletlen volt
-
Kbali
nagyúr
válasz
adamssss #97186 üzenetére
Azt nem tudhatod a sztoriban, hogy ha az ügyfél számára nem hátrányosabb az új policy, akkor az ügyintéző nem fog tudni az akár másnap életbe lépő ÁSZF-ből sem semmit, mert nem publikus adott esetben még a szervezeten belül sem (ugyanez megy a bankoknál is). Ha meg volt hirdetve előre, akkor igen, bibi van....
-
A hozzáállással van a gond. Tegnap végül megvettem a készüléket mert kellett de az ügyintéző ha 10x nem kért bocsánatot az új ügyfél politika miatt akkor egyszer sem. Mondta, hogy gyakorlatilag több telefonos kolléga sírógörcsben fetreng amit kap az ügyfelektől. Amikor elkezdtünk beszélgetni remegett is rendesen a hangja mielőtt kibökte, hogy mi van.
Az undorító az, hogy januárban telefonáltak és lehet ha engem hívnak én is belemegyek az üzletbe mert végül is kicsit drágábban kaptunk egy jobb ajánlatot (legalább is akkor még így tűnt) Feb 1-től meg megváltozott a készülékvásárlási szabályzat. Persze lehet mondani h összeesküvés elmélet és véletlen az egybeesés de kötve hiszem. Senki nem szólt előre, hogy változni fog a szabályzat így ha készüléket is szeretnénk akkor várjunk egy hónapot a szerződés módosítással.
twofatcat: Köszi, de jobban szeretem telefonon intézni mint órákat sorban állni. Kötöttem inkább biztosítást és még így is bőven megérte.
-
Zeki
nagyúr
-
8
senior tag
Mármint az icloud jelszót felejtetted el?
Ha van hozzáférésed az email címhez vagy telefonszámhoz ami az icloud accounthoz tartozik (lejárt bankkártyával nem tudom mi a helyzet... valahogy tudod-e bizonyítani hogy tényleg a tied volt), akkor van esély visszaállíttatni a jelszót, írj az applenek vagy hívd fel őket (kérj visszahívást - pro tip: magyarul beszélő ügyintézőt is kifoghatsz), és ha meg tudnak bizonyosodni valahogyan arról, hogy te vagy az icloud account jogos tulajdonosa, akkor új jelszót allíthatsz be.
Ha nincs, akkor ez a telefon egy nagyon szép levélnehezék lesz ezentúl. -
aytukabozs
addikt
Üdv
Hátha valaki érti, és tud segíteni mi ez, mert én nem.
A napokban kaptam ezt az sms-t a telekomtól;Tisztelt Ügyfelünk! Értesìtjük, hogy internetszolgàltatàsànak az Internet ÅSzF 3.5.1.(4)-en alapulò letöltési sebességcsökkentését megszüntettük! T-Mobile
Nagyon nem foglalkoztam vele, mert bár nem kaptam eddig ilyet, de a (lejárt) szerzödésben benne van hogy ha
túllépem a forgalmi keretet belassitanak, az meg hogy épp feloldják, pláne nem érdekelt.Erre ma jön egy ilyen;
Tisztelt Ügyfelünk! Internetszolgàltatàsànak letöltési sebességét tùlzott mértékü hasznàlat miatt az Internet ÅSzF 3.5.1.(4) alapjàn csökkentettük. T-Mobile
Megnéztem, 217 megánál tartok a fordulónap óta, a csomagban meg asszem 1 giga van.
EcoSurf MIX díjcsomag, ha ez számít, leketyegett szerződéssel.
A hab a tortán hogy nem lelek olyan internet ÁSZF-et, amiben van ilyen pont. Így nem tudom mi az.
Most ez u.a. a korlátozás lenne, csak elkezdtek róla sms-t küldeni, hogy nyomás alatt tartsanak és aláírjak valami aktuális díjcsomagra?
-
Nálam is megszűnt létezni a hívásvárakoztatás a volte bevezetése óta. Azóta talán 2 alkalommal működött. Másik számomon meg a foglaltságjelzés szűnt meg, ha foglalt akkor hangpostára megy. Én már feladtam ennek a kijavítását (hónapok), így marad és kész. Pár év múlva megint döccen egyet a gépezet és akkor helyreáll. Vagy nem.
-
Zeki
nagyúr
Van egy telekomos iphone 5c-je az asszonynak, én vettem neki anno ajándékba. Ebben a használt készülékes akcióban pár éve, csak ez mondjuk új volt.
Na most a lányom miatt anno jelszót kellett módosítanom rajta. Hála a magasságosnak, elfelejtettem..
Végig megyek a folyamatokon, aztán jön az email hogy majd sokára küld a telóra sms-t, vagy hív, hogy mi legyen tovább. Eljön az idő, cseszik lenni bármi jönni... már többször elmókáztam ezt vele a weboldalukon, természetesen mindig kivárva, hátha jön a megváltó sms.
Sajnos a bankkártya ami hozzá volt rendelve, már nem él.Hogy a murvába kell megoldani, mert se frissítés, se letöltés így nem megy.
Kecskeméten van hivatalos telekom, meg valami iphone szerviz is.
Melyikbe menjek, ha számla az már nincs? -
Soulfly842
addikt
válasz
adamssss #97176 üzenetére
Ha nem volt jogosult, hogy eljárjon, akkor egyszerű a képlet. Kérjétek a kapcsolódó - keretszerződésből adódó - hűségidő eltörlését, hogy szabadon válthass, mivel egy aláírásra nem jogosult, érvényes meghatalmazással nem rendelkező személy kötötte a megállapodást. Szerintem nem csinálnak belőle problémát. 30 napos kivizsgálás keretein belül ezt a Telekom jóváhagyja (tehát a telekom részéről - ha indokolt - akkor nincs gond a hozzáállással).
"Egyébként az irodavezető csak kapcsolattartónak van megadva a Telekomnál, ügyintézésre én vagyok jogosult aláírásra/szerződéskötésre pedig csak az ügyvezető."
Ebben a mondatban van egy kis logikai zsákutca. Ügyintézésre jogosult (értsd meghatalmazott), ugyanúgy jogosult lehet szerződéskötésre/aláírásra is. Bár a házon belüli megállapodás más kérdés, de a meghatalmazás jogköreként ha az van feltüntetve, hogy mindenben eljárhatsz, akkor mindenben eljárhatsz.
A megállapodást egyébként a 1435-ön bonyolította vagy központi számról hívták? Vagy pedig van külsős partneretek, aki hozzátok rendelt ügyintéző/ügyfélmenedzser?
-
UHHH
őstag
válasz
Lackooo84 #97165 üzenetére
Ötöt lehet, online ellenőrizheted, mennyit küldtél, ha csatolod a számot a telekomos accountodhoz.
Domino SIM-hez adott 5db SMS4 db Lekérdezés ideje: 2018.04.18. 17:06
Domino SIM-hez adott 80perc2280 perc Lekérdezés ideje: 2018.04.18. 17:06Én még 4 db-ot küldhetek és 22 percet telefonálhatok (a 80-ast a balfék rendszer írja csak utána).
-
Lackooo84
nagyúr
Az új domino simekkel (1GB net 80 perc beszéd) feltöltés nélkül nem lehet küldeni 1db smst sem?
-
Sziasztok!
Megosztom a minap történteket mert igen jól mutatja, hogy a Telekom hova süllyedt az évek alatt, hogy a vevő hűség már semmit sem ér és, hogy a profit növelése az egyetlen ami miatt hajlandó a vállalat bármit is tenni az ügyfélért.
Az alap sztori annyi, hogy van egy vállalkozásunk melyhez több előfizetés is tartozik továbbá a vezetékes szolgáltatásokat is a Telekomtól rendeljük. (ez utóbbit csak 2-3 éve, a mobilt 20+ éve)
Történt, hogy az egyik előfizetésre kedvezményesen szerettem volna készüléket vásárolni. Felhívom a Telekomot, hogy érdeklődjem a részleteket majd megdöbbenve hallom az ügyintézőt, hogy számunka nem tudnak kedvezményes készülékárat adni hanem csak a 0-ás kategóriába tudnak besorolni. (ergo listaáron tudok csak vásárolni) Az indok az volt, hogy már így is a legmagasabb kategóriában vagyunk és a Telekom új készülékvásárlási szabályzata miatt a meglévő ügyfelek csak akkor vehetnek kedvezményesen készüléket ha az új előfizetésre 2 évet aláírnak és egyben az értékét fölfelé módosítják. Én azt hittem, hogy nem jól hallok. Erre megnyugtatott a kedves hölgy semmi gond mert ha kötök készülék biztosítást akkor megkaphatom kedvezményesen. Mondom ez remek, csillagos hatos kiszolgálás.
És itt még nincs vége.
2-3 éve én kötöttem meg a szerződést NextBusiness M-re. Nem is értettem, hogy hogyan lehetünk mi a legmagasabb kategóriában hiszen a tudtomon kívül elvben senki sem válthatott TrendL-re és 25gb netre. Meg is kérdeztem, hogy akkor jelenleg milyen díjcsomagban vagyunk. A hölgy megerősítette, hogy TrendL+25gb net+tandem sim. Mondom ez érdekes. Majd kiderült, hogy januárban egy telekomos sales-es felhívta az irodavezetőt pontosan pár nappal azelőtt, hogy a hívőszámokról feloldották volna a készülékvásárlási tiltást, hogy ugyan nem szeretnénk e nagyon hasonló áron magasabb szolgáltatást. Nyilván itt az irodavezető is ludas volt, hogy nem szólt nekem hanem önhatalmúlag belegyezett. De akkor is egy szemét lehúzós bagázs a T. Pontosan tudták, hogy ha akkor ott valaki megállapodik akkor még nem tud készüléket venni, később pedig arra tudnak hivatkozni, hogy bocsika ti már a legnagyobb csomagban vagytok így most hogy még jobban lehúzzunk titeket a remek biztosítási konstrukcióink közül kell választanotok.
Úgy gondolom, hogy felháborító ez a hozzáállás. És a ha a fenti esetet még figyelmen kívül is hagyjuk, mi az hogy én mint meglévő ügyfél aki havonta súlyos százezreket tejel ennek lila pénzgyárnak nem vehet kedvezményesen készüléket a meglévő előfizetésére? Ilyenről még a világ nem hallott legalább is amióta én foglalkozom a cég IT ügyeivel nem fordult elő.
Az biztos, hogy egy kulturált hangvételű levélben megírom ezt a Telekomnak már csak azon gondolkodom, hogy a sajtós ismerőseimen keresztül kicsit nyitottá teszem had tudja meg ország világ, hogy milyen jó fej cégeink vannak...
-
goop
őstag
Most már kezdek feszült lenni, a hívásvárakoztatás sem megy, lemaradok a hívásokról. A volte hogy nem megy oké az extra, na de a hívásvárakoztatás az elég alap.
-
thomas77
senior tag
válasz
fornettisuti #97161 üzenetére
Sajnos a telekomnál ez sok helyen rosszul működik. De ahol jó, ott is elő lehet idézni a hibát: hív valaki, kinyomod, azonnal hívnád vissza de olyankor is tutira 2G-n megy ki a hívás.
2 évig vodás voltam. Ott nem volt ezzel gond. Viszont mivel hordozott számunk volt, nem volt hd hangunk ha a családtagok egymás között beszéltek. Sokszor érthetetlenül rossz volt a minőség még S7-esekkel is. Ezért jöttünk vissza a telekomhoz.
És ezért várjuk újra a volte eljövetelét! 😀 -
fornettisuti
veterán
Nálunk is 2G-re esik le, pedig 3G is erősen van.
-
-
thomas77
senior tag
válasz
lugosi #97155 üzenetére
Az lenne a kissebik baj, de leginkább 2G-re vált le. Akkor meg ugye vissza a kőkorszakba. Se net, se hd hang.
Bár anno a nokia 6120c-vel ment együtt a net és a hívás is 2G esetén is. Nem is értem, hogy ez mostanában miért nem működik. Gondolom hálózati beállítás az oka... -
válasz
fornettisuti #97116 üzenetére
"(üzletbe sem szoktál járni, mert feltartod a eladó-pénztárost? 😊)"
Hej de nagyon okosat mondtál. Mert a kettő nyilván ugyanaz, elképzeléseid szerint?
-
polonic
félisten
válasz
Soulfly842 #97150 üzenetére
Nem tudom, mi az a telemátrix.
De ezt leszámítva, lakossági előfizetésnél, az előbb leírt felállással működne?
-
-
polonic
félisten
Van egy Samsung S8, de nem TMH rommal, hanem független XEH. Ezen megy a VoLTE?
Az előfizetés pedig egy céges. De nem ilyen egyedi flotta, hanem ami a neten is látható bárkinek az üzleti résznél. De nem az új trend, régebbi. Nem tudom pontosan most. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Soulfly842 #97146 üzenetére
Oh, thx.
-
Lackooo84
nagyúr
Ez most így wtf? Máshogy meg lehet nézni mennyi maradt a bónusz perceimből?
-
thomas77
senior tag
Nekem se...
Bakker... azt hittem, hogy csak a munkahelyemen nem ok, de akkor ezek szerint máshol se...
Ez így kezd nagyon gáz lenni.
Biztos vagyok benne hogy nem egyszerű konfigurálni a rendszert, de tényleg megjavíthatnák már...
Amúgy megint vannak a T oldalán újabb volte képes készülékek. Pl S9, S9+ dual sim, vagy a Nokia 7. -
Zeki
nagyúr
Nabaszki! Mindenki csal...
Negyvenmillió dollárra (ez több mint 10 milliárd forintnak megfelelő összeg) büntette az FCC (az Egyesült Államok szövetségi távközlési bizottsága) az amerikai T-Mobile-t – számolt be az esetről a Phone Arena.
A bizottság közleménye szerint az ország harmadik legnagyobb szolgáltatója hálózatfejlesztés helyett inkább trükközött a vidéki hívásoknál, hamis kicsengetési hangokat (hamis hallható csengetés az elnevezése) használva. Ezzel olyan benyomást keltett, hogy a hívás megtörtént, csak épp a hívott fél nem reagált. A hívó így nem a szolgáltatót hibáztatta az elmaradt hívásért. Mindez viszont – véli az FCC – súlyos következményekkel járhat, késlelteti az egészségügyi és közbiztonsági kommunikációt, és a vidéki vállalkozásoknak is sokat árthat.
-
thomas77
senior tag
Megy a volte nekem is. Van valami újdonság ezzel kapcsolatban, vagy csak kijavították a hibát?
Próbáltam domino kártyával. Azzal még mindig nem ment.
Esetleg kapnak a flottások is voltét? -
válasz
azigazimoris #97134 üzenetére
Olyan gondom sosem volt, bízom benne, hogy eztán is úgy lesz.
-
#73820095
törölt tag
válasz
fornettisuti #97135 üzenetére
Átirányítás: +3630 9876543.
Régen még külföldön is működött, sőt az is működött, h hangposta és értesítő együtt, tavaly meg folyton szívtam vele, mert nemcsak, h nem működött az értesítő kint, de még azt is képtelen volt megcsinálni a tré, h akkor legalább csak simán kapcsolja ki, és ne küldje a nemlétező hangpostára. És az ügyintézök még azt se tudták, h ez újabban ezt csinálj, azt meg pláne nem, h miért, v hogy lehetne orvosolni...
A kinti telefonom értesítője viszont természetesen itt is uúgy működik, mint kint...
Tehát nem technikai okokból nem tudja megcsinálni a tré.
Tehát akinek 2 száma van, és az egyiket átirányítja a másikra, külföldön annak is hangpostára fog minden futni a másik szám helyett? -
válasz
fornettisuti #97135 üzenetére
1414, online, SMS.
Hívásértesítő a neve.
1414re SMS: +HIVASERTESITO -
fornettisuti
veterán
válasz
azigazimoris #97134 üzenetére
Hol lehet beállítani, hogy sms jöjjön a nem fogadott hivasokról?
-
azigazimoris
aktív tag
És reménykedjünk, hogy minden bejövő hívás meglesz, nemcsak sms, hogy nem fogadott hívásom volt ... 😁
-
-
goop
őstag
Végre visszatért a volte. \o/
-
válasz
dptrsk #97128 üzenetére
Igazából mostantól lesz.rom az ügyet
Interneten próbáltam erre a számra vagy 30 alkalommal adatot egyeztetni, sosem jött sem SMS, sem email az adategyeztetésről (az internetes felületen azt írják, hogy ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor ezt visszajelzik, ha meg eltérés van az adatokban, akkor azt is visszajelzik). Ennek ellenére soha egyetlen alkalommal sem jött semmilyen visszajelzés.
Ma voltam bent az ügyfélszolgálaton, személyesen adategyeztettem, mégsem jött semmilyen visszajelzés.
A kártyán április 25-ig kellene elvégezni az adategyeztetést (ezt sem a Telekom internetes felületéről tudom, hanem kitúrtam az eredeti előfizetői szerződést, aminek a keltétől számítva 1 év múlva kell adategyeztetni), de 22-étől külföldön vagyok egy hétig, tehát éppen a kritikus időszakban nem vagyok intézkedésképes.
Szerintem a 30 internetes és az 1 személyes próbálkozással a tőlem elvárhatót megtettem, ha mégsem OK az adategyeztetés és letiltják a kártyámat, amikor külföldön vagyok, akkor a hazaérkezésem után bemegyek a T-Pontba és lebontom a berendezést az ügyintéző fejével
-
válasz
Donki Hóte #97127 üzenetére
Ha kérsz adnia kellene szerintem szabad formátumú igazolást.
Ha telefonon csinálod, ott megmarad a hangfelvétel, nem kell bebattyogni.
Sőt online is csinálhatod, s a végén a visszaigazolást lemented.mindhárom esetben tudod igazolni, hogy sikeres volt az egyeztetés.
-
Ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor mindig küldenek SMS-t a dologról?
Fordítva kérdezve: ha nem kapok SMS-t, akkor sikertelen volt az adategyeztetés?
Azért kérdezem, mert egy hét internetes szívás után ma délelőtt beballagtam egy T-Pontba és az ügyintéző hölgy szerint sikeresen adategyeztettem, viszont mostanáig nem jött SMS az adategyeztetés sikeréről
Kérdeztem is a hölgyet, hogy kapok-e valami igazolást arról, hogy náluk elintéztem a dolgot, de azt mondta, hogy igazolást nem adnak, majd jön az SMS. Háááááát, azóta is jön
Komolyan mondom, hogy a Telekom elmehetne a Vodafonhoz továbbképzésre, mert egyrészt a Vodánál az adategyeztetés egy 1 perces folyamat a telefonodon, de ha be kell menned az ügyfélszolgálatra, akkor írásos igazolást adnak arról, hogy elvégezted az adategyeztetést.
-
Sziasztok.
Anyukám és apukám dominós kártyáján 4-5 ezer forint van (és minden évben csak nő az összeg, mert ők nem nagyon hívnak senkit mobilról, mert itthon korlátlan Hoppá csomagunk van)!
Én töltögetem nekik 2500-al, mikor lejárna az 1 év!
Van arra bármilyen lehetőség, hogy felhasználhassuk vásárlásra vagy bármi egyébre, csak a pénz ne vesszen el? -
#08205312
törölt tag
válasz
fornettisuti #97118 üzenetére
Nálam usa és szamoa volt. Mire felvettem volna megszünt a csörgés. Ezt eljátszotta 3x, aztán ráuntam és ment a black listre.
-
Zeki
nagyúr
válasz
fornettisuti #97118 üzenetére
Ha felveszed sem lesz semmi.
-
Zeki
nagyúr
Tartom magam annyira járatosnak a mobil témában, hogy azt mondjam, ordas nagy baromság terjed MEGINT a facebookon, de hogy egy sz.rt sem érő pletykalap le is hozza tök komolyan...
Fel ne vedd ha hívnak... -
tibor23
senior tag
válasz
Soulfly842 #97113 üzenetére
Kösz, 2 hét múlva megyek külföldre, szép lenne ha visszafordítanának.
Hogy is kell az ügyfélkapun ennek utánanézni? (ügyfélkapum van).Ui: azért próbálkoztam a régivel, mert az újat visszadobta...
-
Soulfly842
addikt
válasz
tibor23 #97112 üzenetére
Egy ügyfélkapu látogatást beütemeznék mindenképpen a helyedben, s rákérdeznék, hogy az új típusú személyit elektronikusan aktiválták-e... Bajok lehetnek még belőle... egyre szigorúbban ellenőrzik ezeket és az okmányellenőrző rendszerekben rohadt sok ilyennel találkoztam az elmúlt időkben! Dehogy egyszer külföldről pl. visszafordítsanak
(páromnak is pl. ugyanígy volt, s megjárta vele Portugáliát és Szicíliát is... de az ördög nem alszik
) Ilyenkor az ügyintézőnek már vinnyog is a rendszer, hogy ilyen okmány számmal nincs érvényes SZIG.
(sok helyen csak szemrevételezik, de kevés helyen van ilyen szintű ellenőrzés még, de egyre inkább kiterjesztik ez!)
Lábjegyzet: A régit miért fogadná el, ha lejárt?
-
tibor23
senior tag
válasz
lugosi #97110 üzenetére
Én mostanában 3x adategyeztettem sikeresen:
- saját szem. igazolvány számomat nem fogadta el (néhány hónapja lejárt és cseréltem), sem az új sem a régi számot. Aztán a jogsimmal ment.
- mind a 3 esetben az adategyeztetésre kattintva (előzőleg be voltam lépve a T fiókomba), visszadobott túlterheltségre hivatkozva. Utána újra próbálva beengedett. -
Soulfly842
addikt
válasz
lugosi #97110 üzenetére
Egy windows chrome-ot próbálj meg még privátban. Érdekes bug.
Ha azzal sem megy, akkor nem kell mindenképpen sorba állnod. Felhívhatod ezt is:
Milyen egyéb módokon tudsz még adatot egyeztetni?
Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!
Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot! -
válasz
Soulfly842 #97108 üzenetére
Igen. Próbáltam úgy is hogy be vagyok jelentkezve és úgy is hogy nem.
Próbáltam osx safari, osx firefox alatt, és windows firefox alatt is, simán és privát böngészőben is.Lackoooo84: köszi, ott jártam már.
-
válasz
lugosi #97106 üzenetére
Még egy próbát tettem, hogy először bejelentkezek a számmal, nézem a dominó egyenleget stb., tehát beenged. Utána beírom a címet, hogy .../adategyeztetes, és egyből nem megfelelő az átirányítás.
Úgy tűnik marad az az opció, hogy bemegyek egy telekom üzletbe, eltöltök ezzel feleslegesen fél órát míg sorra kerülök, és feleslegesen feltartok egy alkalmazottat egy ideig. Biztos jobb így, mint neten. Tudomásul kell venni, hogy 2018-ban is csak a személyes, papíros megoldásokban lehet bízni egy telekommunikációs cégnél. -
válasz
Soulfly842 #97104 üzenetére
"(van erre külön opció, eldugva az adott oldal legalján)"
Én nem találtam ilyet. Természetesen privát böngészőből is "az oldal nem megfelelően van átirányítva".
Az oldal alján feliratkozhatok hírlevélre, elolvashatom a jogi tudnivalókat, ászf-et stb-t, és együtt velem. Ennyi van alul.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842 #97104 üzenetére
Ha riasztóban van, vagy külföldi személy (ha van állandó bejelentett magyarországi lakcíme, amit igazolni is tud), akkor pedig irány a Telekom üzlet. Neki se kezdjetek az adategyeztetésnek (ha magyar igazolványa és állandó lakcíme van a külföldi személynek, akkor meg tudja csinálni magának is online/telefonos ügyfélszolgálaton (nem a 1412-n, hanem a 80-as erre a célra fenntartott tel. számon)).
-
Soulfly842
addikt
kb 1000 darab adategyeztetést megcsináltam a Telekomnál. Az a legegyszerűbb, ha minden esetben privát böngészőből indítjátok és amikor kényszeríteni akarja a Telekom fiókos belépés akkor egyszerűen kihagyjátok ezt a lépést! (van erre külön opció, eldugva az adott oldal legalján) - ez csak feleslegesen bonyolítja a történetet és növeli a hiba potenciált
.
Majd ezt követően a születési helyre kell odafigyelni hatványozottan. Ha nem új típusú ('chipelt', ujjlenyomatos van) akkor a születési helynél elég a város, de ha új típusú van, akkor (minden!) esetben ugyanúgy kell odaírni az országot is pl. Debrecen (Magyarország).
Ami még lényeges, hogy ha régi típusú ('könyv szerű SZIG') van, akkor a SZIG számot írásjelek és szóközök nélkül egybe kell írni.
-
”Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.”
Azt egyébként észre is vettem, hogy már jó ideje gyorsan elmennek az SMS-ek 4G-n, de az iPhone szerint csak a hang megy azon (pontosabban ez áll az IMS állapotnál). Ezek szerint az SMS nem az IMS-en keresztül megy, hanem részben továbbra is hagyományos áramkörkapcsolt (SMS over SGs) módon (option 2). Kíváncsi vagyok, átállnak-e a full IP alapú SMS-ezésre, szerintem ha nem fontos, nem fognak.
-
válasz
szabogabor10 #97097 üzenetére
Nem száműzik.
Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.
Faragják, integrálnak, faragják, integrálnak.
A kommunikációjukat fenntartásokkal szoktam kezelni, pláne ügyintézői szinten, bántani ugyan nem akarom őket, de az egyik nem tud a problémáról, a másik szerint csak nálam van gond, általánosságban nincs, a harmadik legalább utánanéz és elismeri, hogy en bloc nem működik, karbantartás, javítás van. -
válasz
dptrsk #97100 üzenetére
Okés, köszi a tájékoztatást. Igen, ezt azonnal le kellett volna maguktól normálisan kommunikálniuk. Jelentős ügyfélkört érint a dolog.
VoWiFi bevezetése mondjuk a B20-as LTE elterjedésével már nem annyira fontos. Bár pl. pincékben vagy nagyon vastag falú épületekben azért még van létjogosultsága.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lenovo Ideapad 5 14" FHD IPS Ryzen 5 5500U 8GB RAM 256GB NVME SSD Magyar Vil. Bill. Garancia
- LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K UHD Gaming Monitor garanciával
- Kingston Fury Beast 32GB 6000MHz DDR5 CL30 RAM (KF560C30BBE-32)
- Eladó iPhone 13 Blue 128Gb független Akku 100%
- Új Dell 13 Inspiron 5310 FHD+ IPS i5-11300H 4.4Ghz 8GB 256GB Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB // Ajándék // Számla // Garancia //
- Apple Watch Series 9 45mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest