- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
#73820095 #141684 üzenetére
Appban nem írja, meddig lehet aktiválni, de ezt találtam:
"A mobil szolgáltatással rendelkező (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) ügyfelek számára a cég az aktiválást követően, díjmentesen biztosít 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 GB mobilnetet, ami a Telekom alkalmazásban (Kiegészítő szolgáltatások alatt), a Telekom fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) („Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában) valamint a 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal aktiválható szeptember 18. és 30. között."
-
Localmatador
tag
válasz
#73820095 #141586 üzenetére
Hűség nincs rajta szerencsére.
Kis cég vagyunk, úgyhogy nem kell levelezgetni, csak a kapcsolattartóval beszélni. Ügyvezető már jóváhagyta az átírást/hordozást.
1, Akkor most a Yettelnél (mostani szolgáltató) kell előbb átírni rám? Aztán indítanom a hordozást a Telekomnál (új szolgáltató)? Ők azt írják a honlapjukon, hogy náluk kell kezdeményezni, ha oda viszem a számot.
2, Vagy át kell hordozni még cégesként a Telekomhoz, aztán ott a cég nevéről átíratni rám?
Az első verzió tűnik logikusnak, de nem mindig a logika vezérli az ilyen hivatalos ügyeket, ezért nem egyértelmű, mi a teendő. -
Zsolt,72
senior tag
-
atees
őstag
válasz
#73820095 #141200 üzenetére
Az én csomagomba 2 ingyen volt.
Kértem volna az asszony csomagjához egyet ha ingyen van, annyi köze van 😅
Havi 3 ezer, az erős.
De közbe megtaláltam a megoldást, az én csomagom a korlatlan net okosvilág, ott van 2 ingyen multi sim, asszonynak meg vmi korlatlan net utazás van, ugyh azt átváltom okosvilágra és így lesz ingyen még egy multisimem -
#91658752
törölt tag
válasz
#73820095 #140994 üzenetére
Én adtam le persze. De kérték a számlát, jótállást. Adásvételit nem.
Volt már egy esetem. Telekomos TV adta meg magát. Problémáztak, hogy a számlán, jótálláson Kis Miska van, engem pedig nem úgy hívnak. A TV sorozatszáma, típusa viszont stimmelt a csereutalványon a számlán lévővel. Mondtam nekik, hogy 5 év garancia volt rá. Nehogy már elő kelljen kerítenem az eredeti tulajt. Minden adat stimmel a TVről. Aztán ajánlani akartak 3 készüléket, mint az eredeti TV ára alatt volt 20-30%-al. Üzletvezető kellett hozzá, majd másnap mehettem vissza a pénzért, mert egyik ajánlatot sem fogadtam el.
Szeretnék ezen gyorsan, minél kevesebb bonyodalommal túl lenni.
Előny, hogy ezt a márkát nem forgalmazzák. Tudok arra hivatkozni, hogy nekem más nem kell. Marad a pénz. -
#91658752
törölt tag
válasz
#73820095 #140992 üzenetére
Telekomos készülék volt. Apám ismerőse előfizetésére. Eladta nekem adásvételivel. Lejárt a hűség. Sőt azt hiszem már váltott is Dominora. A Telekom szervize a TMX ennél a márkájú készüléknél. Ha nem javítható, akkor csereutalványt állítanak ki. A TMX, mint szerviz nem fog kifizetni. Utalvánnyal kell bemennem egy Telekom üzletbe és kérni a pénzt. Én így tudom.
-
martonl
senior tag
válasz
#73820095 #140972 üzenetére
Azon mintha változtattak volna valamit, nem? Most a yetis kártyámon nézem, ott van beállított szám, de az átirányítást kikapcsolni a telefon menüjében nem tudom. A T-nél is lehet így van. Ha bekapcsolod a hívásértesítőt, akkor bedrótozza a számot foglaltság és nem elérhető esetére és azt nem is tudot törölni menüből. Ez dühítő, ha kinyomok valakit, akkor is küldözgeti az SMS-t. De ez yeti, viszont mint írtam, lehet már a T-nél is így van, majd a T-sek megírják. Régebben tudtam törölni ezt a szervíz átirányítást foglaltság esetére, de egy ideje már nem lehet. Rémlik valami, hogy T-nél már nem is jelzi a telefon menüje ezt az átirányítást, de nem akarok nagyobb hülyeségeket írni. De ennek egyenleg nélkül is kéne mennie.
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #140963 üzenetére
Nem birtam ki, bementem simet cserelni.
A helyzet nem javult, sot...
Kikapcsolt hivasertesito mellett azt jelezte az sms-re valaszul, h mar be van kapcsolva...Mindenesetre az normalis?, h bar meg az uzletben is azt mondtak, meg eddig is mindig ugy volt, h mikor az uj simet aktivaltam, akkor halt meg a regi, most meg lekapcsoltak ok, de nem azonnal.
Mar az furcsa volt, h a srac azt mondta, h varjak egy orat a cserevel, maskor akar azonnal is lehetett volna.
Es ezek utan egyszercsak azt vettem eszre, h eltunt a kartya. Meg jo, h olyan helyen voltam, h ki tudtam cserelni. Nalam smi eszkoz, de mikor a kavezoban megkerdeztem, h esetleg akad-e gemkapcsuk, a felszolgalo kiscsaj ideadta a fulbevalojat, h o is azzal szokta 😂Mielott az uj simet beraktam, kikapcsoltam a he-t. Aztan sms-sel be akartam kapcsolni, a valasz, h mar be van, mikozben az app szt meg ki... Visszakapcsoltam az appban, de smi.
Az uzletben a srac mondott erdekeset: szte azert nem mikodik az atiranyitas, mert nem lett foltoltve meg a kartya, amit minek toltottem volna?, mikor meg smit nem hasznaltam el a rajta levo ingyenesbol sem, csak a netbol egyszer par megat veletlen.
Mindenesetre ez meg logikus is lehetne az egyeb atiranyitasokra, de ennek ellentmond, h a hivasertesito ingyenes, es a tapasztalat is az, h masik uj kartyan sosem volt gond eddig. Hacsak nem valtoztattak azota v mostanaban vmit.
Es ha igy lenne is, az max bosszanto lenne, h csak emiatt tolteni kell, de akkor tajekoztassanak rola megfeleloen, es ne az legyen, h hol igy, hol ugy, mikor melyik kartyan mukodik... -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
#73820095 #140952 üzenetére
Jelentsd be a hibát a hívásátirányításra vonatkozólag, mert a hívásértesítő is ezért nem működik nálad, hiába van bekapcsolva a szolgáltatás, az is egy átirányítás.
Valószínűleg csak a hívásértesítő szolgáltatás bekapcsolt állapotára fókuszáltak.
Chaten is megteheted (akár Messenger is) ha nem tetszik Vanda. Azért megemlítheted, hogy a hívásértesítésre lenne szükséged, de a normál átírányítás sem működik. -
4Grider
félisten
válasz
#73820095 #140946 üzenetére
Én kikapcsolnám a hívásértesítő és az átirányítás szolgáltatást is. Majd csak az átirányítást vissza. Közben ügyelnék rá, hogy a kártya lejelentkezzen a hálózatról. Az átirányítás során 2G only-n használnám a készüléket és beállítanék egy teljes átirányítást. Visszaellenőrizném készüléken, ha megjelenik, akkor hívással tesztelném.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
#73820095 #140936 üzenetére
"az atiranyitas a telefonon a kivanalmaknak megfeleloen beallitva latszik"
Melyik számra történik az átirányítás?
Az elmúlt években ugyanis változott a szám.
Ezt találtam a Telekom fórumon:
"Kedves Fórumozók,
tudom, kicsit régi a post. De szerintem még releváns. Nekem most hasonló problémám volt a héten.
Pár infó/probléma, amin végig rágtam magamat:
- 0036309888333-as számot kivezették. Régebben a hívásátirányítást a foglalt, nem veszi fel, nem elérhetőre erre kellett irányítani.
- Nekem először azt mondták a Telekomosok, hogy erre kéne átírni a hívásátirányítást: 0036309888444. USSD kódokkal ez nekem nem sikerült. Azt mondták hogy a Domino előfizetés volt a hibás. Mert ott korlátozva van a hívásátirányítások száma vagy mi a manó.
- Végülis a Telekomos technikai segítségnyújtás* központilag nekem nagy nehezen bekapcsolta a 0036309876543-as számra a fent említett 3 hívásátirányítást és így már működik az SMS értesítő.
*1414-es telefonszámon tudtak csak segíteni. A cseten elhajtottak, mert nem tudtak kapcsolni ilyen "magas szintű" technikai segítségnyújtást.
Remélem segít majd valakinek talán."
Nálam a 0036309876543 van beállítva és így mindig megérkeznek az értesítő üzenetek.
-
#33802016
törölt tag
válasz
#73820095 #136621 üzenetére
Nekem is írtak már ilyent. Telefonon egyeztettem velük. Aztán mégis levonták az összeget. Összegyűjtöttem, elküldtem nekik, panaszként, és 30 napon belül jött levél, hogy a köv számlán jóváírják méltányosságból (hivatkoztam ügyintézővel folytatott beszélgetésre).
Lehet ők hibáztak, vagy van egy egyéni döntési mérlegelési lehetőség. Ez vezetékesnél volt.
-
válasz
#73820095 #136286 üzenetére
Ha nincs készülékrészlet, csak hűségidő van, akkor át lehet íratni a szerződést bárki nevére (több éve ez működött). Ha tartozás is van a havidíjaknál a készülékrészlet nélküli előfizetésnél, akkor a tartozást ki kell fizetni. A hűségidő nem gond, csak tartozással nem lehet másnak átadni a szerződést.
-
Bferibörs
addikt
válasz
#73820095 #136274 üzenetére
MT azonosítót szerintem nem tud módosítani.
Az előfizetéshez tartozik egy 5 jegyű ügyfél azonosító szám,arra gondoltam.
Ügyintézésnél pld. telefonon azt kérik tudtommal.Ha hűsége van csak húzza az időt a szüneteltetéssel szerintem. A sim cserével meg tudja oldani,hogy az illető ne tudja használni,ne generáljon magasabb költséget.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
#73820095 #136260 üzenetére
Ha e-simet kersz, azonnal lelovik a fiz simet, v csak mikor az e-t beelesited?
Ez a csere módjától függ, általában az önkiszolgáló felületeknél csak a QR beolvasás után lesz inaktív a korábbi SIM, de ügyintéző úgy is tud cserélni, hogy egyből inaktív lesz a régi SIM. -
Bferibörs
addikt
-
Ateszpapa
addikt
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #136258 üzenetére
Ill huseg alatt lehet-e atiratni a kartyat mas nevere?
Arra gondolok, h ha leall a teloja, es akarja a pasi a szamot tovabbra is, akkor at lehet-e majd iratni, ha kifizeti a tartozast.Ha e-simet kersz, azonnal lelovik a fiz simet, v csak mikor az e-t beelesited?
AnonymusX, kosz!
Lopasnal lehet, h kell r-i jegyzokonyv, bar nem teljesen logikus, mert az orakkal a lopas utan keszul el leghamarabb.
Olyan nincs, h a kimeno hivasokat le lehet tiltani?
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
#73820095 #136252 üzenetére
Le lehet tiltani. Hisz ha ellopják a telefonod benne a SIM-mel, akkor az az első, hogy le kell tiltatni a SIM-et és lehetőleg a telefont is.
Hívja inkább a telefonos ügyfélszolgálatot és egyúttal tegyen panaszt az üzletben történtek miatt. Még ilyet... Hogy csak nagyobb csomagra van lehetőség váltani... Az üzletben dolgozó csak ki akarta használni a helyzetet.
Szóval kérje a SIM letiltását, mert már nincs a birtokában.
-
mazsiii92
aktív tag
válasz
#73820095 #136248 üzenetére
Ha a csaj nevén van az előfizetés, akkor hogyan lehet rajta akkora tartozást felhalmozni, hogy hitelt kelljen rá felvenni? Vagy miután kirakta a csajszi, a pasi bosszúból emelt díjas számokat tárcsázott órákon keresztül? Azért off, mert sajna segíteni nem tudok.
Abban biztos vagyok, hogy lehet korlátozni a telefonszámot, hogy ne lehessen róla hívást indítani és SMS-t küldeni, sőt ha az előfizetésre lett vásárolva telefon akkor szerintem azt le is lehet tiltatni. De ebben nem vagyok biztos, csak abban, hogy ezt a csaj jól elbaxta.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
#73820095 #135733 üzenetére
Ugyanúgy, mint eddig. Bejelentkeztem ugyanazzal a telefonszámmal, feltöltöttem az összeget. És úgy.
Lényeg, hogy megoldódott. Mondjuk azt kevésbé értem, hogy miért kell ennyire túlbonyolítani a telekomnál mindent. Még egy átkozott SMS aktiválás sincs a csomagokhoz. De még csak egyenleget se lehet feltölteni, ha nem regisztrálsz egy telekom fiókot. Mindenhez fiók, fiók, fiók..
-
-
-
Bferibörs
addikt
válasz
#73820095 #134555 üzenetére
Jó neked, én nem kaptam,amikor vettem T.ponton akkor sem adtak.
Azóta 2x próbálkoztam kérni,de mindkétszer azt mondták,feltöltőshöz nincs,csak előfizushoz.
Mondjuk áthordozni is akartam Trémobilhoz, na az sem ment kb. 3x 40 perc alatt, úgy,hogy kerülöm a Trét, már csak Dominóm van náluk.
Oliverda #124556
ismerős sajnos -
válasz
#73820095 #134547 üzenetére
Köszönöm az ötletet! Tudtak volna a 1414-en is segíteni, csak kellett volna egy jelszó, ami nekem nem volt beállítva a számhoz
(meg is jegyezte az ügyintéző, hogy most már át lehet ugrani, gondolom régen nem lehetett). Személyesen ha bemegyek meg tudják mondani.
Tanulópénznek jó lesz.
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat!
-
South Velen
addikt
válasz
#73820095 #134491 üzenetére
Akkor ezek szerint ehhez a sim-hez amit küldtek, már hardveresen hozzá volt rendelve a telefonszám. (Akkor is ha azt a telefonszámot azóta is használom egy másik SIM-en). ?
Azt hittem a telefonszám felhívásakor és bediktáláskor köti hozzá a sim-hez a tel.számot az ügyintéző.
[link] -
-
-
válasz
#73820095 #134003 üzenetére
Amiben még az extra, hogy mintha tudták volna, hogy sima liba... és az NMHH nem fogja őket megbüntetni, vagy ha igen, többet nyernek a reklámmal mint amennyit be kell fizetni.
Mert egyébként nyilván ezt úgy kellett volna csinálni, hogy nem előbb kint a készülékek, hanem felkészült hálózat mellett, leglazább esetben is, fejlesztés alatt álló hálózat mellett kezdi el teríteni a készülékeket, nem pedig a készülékek kint, a hálózat meg nem működik, még 20+ hónapig. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Nintendo Switch 2
- BestBuy ruhás topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- E-roller topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- IBM/Lenovo Thinkpad T60
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged