-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
janez89
csendes tag
válasz rob210 #90660 üzenetére
Kb 3-4 éve lett a vezérlés cserélve, akkor már írtam ebben a témában ide, csak nem kaptam rá választ. De mentségemre szóljon hosszú ideje nem én hanem drága feleségem vezeti az autót, én nagyon ritkán. Nekem most tűnt fel "újra" ez a dolog. Egy helyi szaki szerelte vezérlést. Mi van akkor, ha elbacarintotta és e-miatt van ez? Meg lehet javítani?
-
janez89
csendes tag
válasz rob210 #90653 üzenetére
Fújkálás meg volt! Szigorúan hidegen! Semmi nem történt. Körbefújtam teljesen, de semmi! Olvasgattam egy kicsit még a témába, és azt szeretném megkérdezni, hogy esetleg vezérlés nem okozhatja? Mármint, hogy nem helyesen, nem jól van a vezérlés. Most úgy csináltam teljesen hidegen, hogy kicsikét egy pöccintést 1-2mm-t nyomtam a gázpedálon és egyből leesett a fordulat 500-550-re beremegett, de le nem fulladt. Felengedés után visszaállt. Ha beljebb nyomom akkor jelentkezik a hullámzás amit már Gyuri is írt. Nincs több ötletem, nem tudom mi lehet.
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Alany:Megane 2, 2004, 1.6 benzin, K4M , automata.
Jelenség: Kis gázadásra hullámzó fordulatszám.
Élő diaggal hiba kód nincs, kiolvasott adatoknál első lambda szonda feszültsége 60mv és 800mv között ingadozik, 10-12%-kos gázpedál nyomásra. Pedál felengedése után 550-600-ra esik a fordulat a lambdaszonda feszültsége ugyan úgy ugrál.
Mi lehet a probléma?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #87065 üzenetére
Köszönöm! Kereslek majd telefonon!
-
janez89
csendes tag
válasz rob210 #87063 üzenetére
Hát... azt tudom, hogy vontatni nem szabad. De azt nem tudtam, hogy bikázni sem. Úgy bikáztuk, hogy egy másik akkumulátort tettünk rá. Ha diag kell akkor Gyurival kell beszélnem. Az adaptásáshoz a diagon kívül mi kell még? Milyen értékeket kell vissza állitani es hogyan? Köszi
UI: Magától nem fognak vissza állni az értékek, ha használjuk?
-
janez89
csendes tag
Sziasztok! Drága feleségem véletlenül lemerítette az akkumulátort, be lett bikázva, feltöltöttem minden okés, kivéve, hogy az alapjárat 600-650 körül van. Ha gázt nyomok akkor nem nagyon reagál ez úgy nyilvánul meg, hogy kb 3-5-8 cm be kell nyomni a pedált és akkor kezdi el emelni a fordulatot. Mi lehet a probléma és mi a gyógyír?
Hálásan köszönöm!
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
Alany:Megane II. 1.6 benzin K4M motor kombi 2004-es
Ma tapasztaltam egy jelenséget és egy kicsit aggaszt. Beindítom a gépet rendben elindul. De utána olyan mintha dadogna, nem dadog hanem az alapjárat hintáztatja az autót. Nem tudom mi lehet a probléma eddig ilyen nem volt. Olyan mintha egy henger nem menne, de ha nyomom a gázt minden okés menet közben nem észlelem a jelenséget, csak mikor alapjáraton van a gép. Mit nézzek meg rajta?Köszönöm szépen a segítséget!
UI:A toronycsapágyból SNR-t vettem csapágy és szilent egybe volt. érdemes már a gólyalábat is kicserélni?
-
janez89
csendes tag
válasz rob210 #82565 üzenetére
No Robi "bácsi" sikerült kiderítenem mi a betegsége, ma kétkerékre állítottam a kicsikét (egy emelő balra egy jobbra) és igen... a jobb első csapágy kattog, de a szilent ép nincs rajta sem repedés sem semmilyen sérülés, de azért minden jóban van valami rossz... a bal oldala is kezd "kattogni" úgyhogy mind a két oldalon szilent+csapágy cserét tervezek, milyen márkák vegyek? Sachs-ot néztem... Illetve a kérdés az, hogy így el lehet-e indulni egy 600km útra (belföld) 300 oda 300 vissza. Mert most pénteken indulnánk és már nem tudom lemondani.
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet az uraknak!
Olyan problematikám van, hogy az utóbbi időben észrevettem, hogy roppan a kormány mikor elfordítom, nem folyamatosan ropog hanem elfordítom és van egy pont amikor kattan egyet aztán visszafordítom és megint kattan, de csak nagyobb kormánymozdulatoknál pl egy egész kormánytekerésnél tehát ha oda-vissza kismozdulatokkal akkor nem. Ezt menetközben nem tapasztalom csak amikor az autó áll, valamint ha felemelem akkor megint csak nem tapasztalom, csak nagyon-nagyon halkan alig hallható módon. A jelenség a vezetőoldalon észlelhető. Alany: Megane II 2004, 1,6 benzin, automata, kombi K4M motorkód
Kérdésem, hogy mi lehet a probléma, a másik pedig, hogy okozhat-e balesetet, tehát lehet-e használni az autót?
Tisztelettel Köszönöm!
Üdv: Laci
-
janez89
csendes tag
Üdv!
Most kivételesen egy technikai kérdésem lenne. VDO fojtószelep... 2004-es megane 2 K4M motorral. Szóval kiszedtem és néztem, hogy bekalibrálja-e magát. Csak annyit láttam, hogy egy picikét megmozdult mikor a hosszú 10mp-es gyújtást rátettem (pontosabban az asszony, mert én addig kukucskáltam) Szóval a kérdés, hogy a véghelyzeteket minden gyújtásfelrakásnál megnézi-e a fojtószelep vagy csak mozdít egy picikét? Esetleg teljesen kinyit vagy bezár?
Köszönöm szépen! -
janez89
csendes tag
Tisztelet az Uraknak!
Alany: Megane II 2004-es 1,6 benzin K4M Grandtour. (automata)
Jelenség: Menet közben 60-70-80 körül egyszer csak elkezd rángatni, néha le is áll menet közben.
Hibaüzenet: Check Injection
Újraindítás után ismétlődik a jelenség pár km után de van hogy 15-20 km is elmegy jelenség nélkül. OMV 100-ast raktam bele most utoljára 2 szer is.
Próbáltam már kicserélni a benzinszűrőt, de a szivattyúval egybe van a tankba azt nem mertem itthon szétszedni.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm! -
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Alany: Megane 2 2004 Grandtour 1.6 benzin K4M 760 83kw
Szeretném kicserélni a benzinszűrőt, vettem hozzá Valeo márkájút, de egyszerűen nem találom hol van a szűrő. Egy henger alakú két kivezetéssel ezt adták hozzá.
Hol található, ki lehet-e egyáltalán cserélni?
Nagyon Köszönöm! -
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Most hála az égnek nincs semmi problémám, csupán egy kérdésem lenne, mi okozhat fogyasztásnövekedést? Eddig 6,7 - 7,2 között volt a fogyasztás, most felment 7,8 - 8,2 -re. Semmiféle stílusváltásom nem volt, nem nyomom jobban, nem mentem többet városba. Mi okozhatja a jelenséget?
Nagyon Köszönöm!
UI: Sikerült a rádiós problémát is megoldanom Köszönöm mindenkinek!!!
-
janez89
csendes tag
Áldás, Békesség!
Nagy gondba vagyok....
Vettem a Pioneer MVH-160UI típusú autórádiómhoz kormányvezérlő adaptert Renault Megane 2 2004-es Grandtour Tuner List rádió volt benne eredetileg... szóval kaptam hozzá valami LEAD kábelt össze is dugtam minden okés, de van a végén három vezeték KEY1 KEY2 és a GND nos ezeket hova kell kötni? Mert enélkül nem működik a kormányvezérlés, valamint maradt hátul 2 db piros sok aprólábak csatlakozó az egyik kétsoros a másik 1 soros piros. Segítséget szeretnék kérni, mit hova kell kötni. Nagyon Köszönöm előre is!!! -
janez89
csendes tag
válasz rob210 #74312 üzenetére
A kinyitáson már túl vagyok, meg a harmónika szzétszedésén is... de legalább 16 szál vezeték van... külön a hátsóablak fűtés külön a rendszámvilágítás, meg az ablaktörlő, meg a renault jelbe a központi zár gomb... brutális Amúgy ahogy mozgattam kattogott, de attól félek, hogy bejebb a hátsó ajtóba vezetett vezetékben van a törés szóval akkor egyenként cseréljem ki a vezetékeket? vágjam ki és be egy másik szálat? aztán zsugorral egyenként mindegyiket? Mert az nagy meló... de ha kell hát kell...
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Újabb problémát találtam....
Renault Megane 2 2004 1.6 benzin K4M GrandtourA hátsó ajtó nyitógombja nem működik, illetve ahogy nyitom ki kattog, a vezeték az átvezetésnél valószínű, hogy megvan törve. Érdeklődésem tárgya az, hogy lehet-e egyben cserélni, vagy valamivel orvosolni a problémát?
Nagyon Köszönöm a segítséget!
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Megane 2 2004 1.6 benzin K4M Grandtour Milyen gyári rádió való bele? Tuner list vagy Update list ?
Köszönöm szépen! -
janez89
csendes tag
válasz rob210 #74124 üzenetére
Vezérlést cserélni? Hát peersze hogy tudok Ha van egy cakembör aki megcsinálja
Viccen kívül mi a jelnetős? Kb 2cm olaj volt a gyertyáknál de csak balról a második és a harmadiknál tehát a két középsőnél az elsőnél nem volt semmi az utolsónál pedig nagyon minimális szinte semmi.
-
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Ma kicseréltem a gyertyákat a Renébe, egyetlen kérdésem volna, mitől van az, hogy a gyujtótrafónál, bent a "lyukba" a gyertyáknál olaj volt?
Köszönöm a választ!
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #74044 üzenetére
A hibát folyamatosan észlelni, nem zavaróan érezhető tehát nem nagyon "rángat" csak érezni, hogy finoman gyorsít és aztán nem aztán megint és megint nem. A gyertyákat még nem néztem, de most, hogy mondod... lomhábbnak is érzem... nem gyorsul olyan dinamikusan... Köszönöm a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Megane 2 az alany 2004-es születésű 1.6 benzines Grandtour motorkód K4M 83 Kw
Jelenség: Pulzálva, gyorsít (húz) akkor is ha pedállal megyek és akkor is ha tempomattal.
Húz-nem-húz-nem nem igazán zavaró de szeretném kideríteni, mi lehet a probléma, volt hibakód olvasás, de semmi nem volt ami erre utalt volna. Folytószelep takarítás volt.Köszönöm szépen!
-
janez89
csendes tag
Mai tapasztalat... Kicseréltem egy izzót... Gondoltam megnézem a többi világít-e... és azt tapasztaltam, hogy a ködfényzőrők nem működnek. Sem az első sem a hátsó. Megnéztem a motortéri biztosítéktáblát ott minden rendben volt megvan a 20-as biztosíték és ép is. A műszerfalon vissza is jelzi, hogy működik a fényszóró, de az izzó nem világít rámértem de mindenhol nulla a feszültség. Mi lehet a gond?
Köszönöm!
-
janez89
csendes tag
Tisztelt Tagok!
Máááá megin van valami......
Renault Megane II Grandtour. 2004 1.6 benzin DP0 050 autómata váltóval szerelve. Kártya nélküli indítással is fel van szerelve.
Probléma: A diagnosztika nem látja az autómata váltót ha csak gyújtáson van a gép. Bent van a kártya, minden a helyén. Ha be indítom akkor már látja, de járó motornál nem lehet változtatásokat csinálni, pl.: ( olajelhasználódást nullázni ) Lehet, hogy a kártya nélküli mód zavar be vagy az semmit nem jelent?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
janez89
csendes tag
-
janez89
csendes tag
Kedves Tagtársak!
Megint jelentkeznék.... Renault Megane 2. 1.5 dci 2006-os K9K 732 (túrbó kicserélve cakkszerűen) a helyzet a következő... lecseréltük a hűtővizet is... kérdés, hogy lehet légteleníteni azon kívül, hogy a tartály tetején nyitogatjuk?
Nagyon Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem volna, nem az én autóm, hanem a sógoromé.
Renault Megane 2, 2006-os 1.5 Dci motor 78 Kw-os Grandtour
Hibajelenség:
Menetközben szétszaladt a ménes... komolyra fordítva a szót elment az ereje a motornak, olyan mintha a turbó adta volna meg magát kicsit zörgő hangot hallani, de nem nagyon. Olajat felkapta és kb fél litert ki is szippantott, annyira, hogy az olajlámpa is világított.
Hazajöttek tegnap egyből, ma reggel szétszedtük... az EGR szelep teljesen elvolt tömődve de annyira hogy a szelep nem látszott, leszedtük azt az aluminium öntvény házat is amibe ez a szelep belemegy amin a hűtővíz is csatlakozik az is teljesen elvolt tömődve kb 2-3mm-es rés volt rajta. A turbót nem szedtük le de az oldalán benyúltam és megnéztem nem kotyog a belseje.
Kérdezném tisztelettel, hogy ezen dugulás miatt lehetett-e a fent említett jelenség, vagy a turbo megadta magát?
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #71890 üzenetére
Ahaaaa.... akkor már tudom... azt már pucoltam... az az ami a levegőszűrő utáni cső végén van egy kis fekete háromszög alakű műanyagvezérlő van az oldalán és egy pillangószelep van benne... na azt pucoltam de nem volt nagyon koszos trutyis...
Nagyon Köszönöm a részletes leírást!
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #71888 üzenetére
Okoskerék most lett cserélve 3500km-rrel ezelőtt. Akkor lett cserélve a vezérlés is. Szolenoidot kiszedtem már egyszer ki tisztogattam, kipróbáltam akkumlátorral működött ez is kb akkor volt mikor a vezérléscsere. A jelenség sem most kezdőtött hanem már korábban, már akkor is ezt csinálta mikor megvettük a tavasszal, csak ott mikor kipróbáltuk nem csinálta, mert meleg volt az autó. (Magánszemélytől vettük nem kereskedőtől) na azt a villanyos fojtószelepet nem ismerem... az nem az Anti bácsi szomszédjának a veje? Pedig olyan ismerős
-
janez89
csendes tag
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet kedves tagtársak!
Már rég jelentkeztem, ennek oka az, hogy a Gyuri profi módon segítette a váltóval való problémám megoldását! Köszönöm szépen neki!
No de mindig van valami... most is...
Elindítom a szekeret... Megnyomom a pedált és visszaesik a fordulatszám, bemelegedés után nem csinálja. Mi lehet a problematika?
A gééépjármű egy Renault Megane 2 Grandtour 2004 1.6 benzin K4M aut. váltó
Köszönöm szépen előre is!
-
janez89
csendes tag
rob210 megnéztük az olajszintet... szerinted? 1 literrel több volt benne... és olyan szép barna folyt ki belőle... de műkszik Hála és köszönet a Mesternek!
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71186 üzenetére
Székesfehérvár :) Miért szerinted mennyiért cainálják meg, azzal az átmosással együtt? ;)
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71177 üzenetére
Nálunk nem volt még olajcsere :) az előző tulajnál volt kb 2500 km-el ezelőtt.
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71174 üzenetére
Ha elbatták az olajcserét akkor sírhat a váltó mint a szervó? Mert akkor lehetaz a baj... de nem olyan feltűnően hangosan de hallani a "sírást". Nem volt olajcsere azóta talán 50 km mentem vele.
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71164 üzenetére
Szia Gyuri!
Nem a váltóval volt a gond múltkor, illetve azt hittem azzal van de nem volt, a féktárcsa volt a hang tulajdonosa. Elfelejtettem a jelszavam :D ezért tűntem el. Szóval eddig semmi baja nem volt. Lehet, hogy az olajszint nem jó? Vagy lekéne cserélni? Megrémültem mert mögöttem ült a kislányom... azt hittem kiszakad a motor... 80-90 4-be és egyszer csak vissza 2-be. Eddig ilyet nem csinált...
-
janez89
csendes tag
Adjon Isten! Ismét egy problémával találkoztam, autómata váltó. Elindulok szépen felvánt, megyek 85-90 és kb 300 méter után visszadobja 2-esbe. A motor felpörög. És a check lámpa világít. Újra indítás után szépen megy de ha 4 felkapcsol ugyan ez a jelenség... Mi lehet vele? Köszönöm szépen!!!
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #70253 üzenetére
Megvan a matrica de a vezető oldali keréknél már lebontottam mindent ott semmit nem láttam a váltón csak számokat. DPO a többt nem tudom leolvasni. Az olaj cimkére Motul x cass vagy valami hasonló van írva nem tudom elolvasni a kézzel írt matricát. A csere menetéről kb annyit tudok mint a bolygók mágnesetrerének fluxusinverziós együtthatójáról
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #70249 üzenetére
Nagyon szépen Köszönöm! Meg is kukkantom. Itthon is letudom cserélni az olajat, mert azt tudom, hogy cseréltek benne, de hogy milyet tettek bele azt nem tudom. Lehetséges, hogy attól van ez a probléma mert nem megfelelő olajat tettek bele?
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #70239 üzenetére
Köszi.... Hm.... szerintem akkor egyenlőre pihenni fog a garázsba.... a váltó típusáról nincs információd? Mert próbáltam nézelődni a neten de nem tudom milyen a váltó száma ha felállor a rampára és alánézek azt látom valahol rajta? Rá van írva vagy beleütve? Köszi!
-
janez89
csendes tag
Tisztelet Mesterek!
Újabb furcsa kérdésem van. Autómata váltónál 2-es fokozatba reszelő hangot hallani végig a fokozatba hiába gyorsítok, ha felvált utána már nem hallani olyan mint mikor 8-as van a biciklibe de nem gumi hang hanem olyan reszelő szerü cik-cik-cik-cik :D szóval mi lehet a problematika?Tisztelettel köszönöm!
UI: Renault Megane II 1.6 v16 benzin 2004-es autómata
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
A helyzet a következő.... ha balra indexelek és közben nyomom a fékpedált akkor gyorsan villog az index. Ha fékpedál nélkül indexelek akkor rendesen villog. A problémával együtt jelentkezik, hogy az index, a helyzetjelző és a féklámpa is együtt világít ebben az esetben.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm!
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- Gumi és felni topik
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest