-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quasi_modo
nagyúr
Vajon másnak is feltűnt hogy Renaultéknál volt egy rendes áremelés?
valami
-
eTrade
tag
-
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Az utóbbi időben egyre gyakrabban hallani kigyorsításnál, mintha hozzárne a kipufogó az azt szigetelő fémlemezhez, valamint a kocsi dőlészögétől függő az alapjarati remegés is. Ha jól gondolom akkor ezt a hibás alsó billenő gumibak okozza.
Olvasva a topicot nem tudom eldönteni, hogy most melyik motortartó bakot szabad és melyiket nem szabad rendelni, mert állítólag nem valami tartósak ezek az aftermarket cuccok és a Febi/ Swag sem ajánlott márka már. Kinek melyik márka vált be az utóbbi időben?A másik kérdés/téma meg az lenne (főleg Rob számára), hogy gyertyahézag állításnál vettem észre azt hogy olajos az 1-ik gyertya. Ez valószínűleg szelepfedél tömítés hiba lesz... viszont nem találok hozzá tömítéskészletet. Létezik olyan, hogy nincs hozzá tömítéskészletet és csak pasztázni lehet?
Autó: Megane 3 GrandTour
Motor: 1.6 16v K4M 110LE -
harry
veterán
válasz #89309696 #75290 üzenetére
Bár nem látom a hirdetést, nem érződik drágának, főleg, hogy kombid van. Abból megint nem indulnék ki, hogy mennyiért vetted, hisz ahogy írod is, költöttél is rá, adott esetben még többet is érhetne.
Szerintem fontosabb lehet, hogy jól reklámozd a kocsit (leírás, fotók), aztán ha valakit érdekel, majd legfeljebb alkudni fog, de legalább felhív.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #75290 üzenetére
Ha valaminek volt gazdája és azért 5-600, az miért bukó? A lelakottakra ráköltöd simán azt a két kilót, sőt! Nem minden nepper áraz korrekten, de 95%ban jól áraznak, a magánemberek meg 90%ban nem.
Ha nem használod a klímát és nem töltöd, b*hatod, tönkrementek a tömítések, azt már nem 10 ropi lesz feltámasztani.
De szvsz ebben az ársávban fölösleges cserélned, hisz mire kijavítgatod, már majdnem megduplázod az árát 2 év alatt. Ha kell az autó és másmilyen, érdemes lehet megdurrantani némi tervezett havi kiadással hogy 7-800-ért lehessen egyel épkézlábabbat kifogni. Ha annyira nem, akkor meg ezt kell értelmes állapotban tartani addig amíg értelme lesz cserélni.Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
A Hahun rákeresve a típusomra kiad 19 találatot, ebből a lejárt műszakis és hibás illetve az 550-600 ezerért hirdetett kereskedős irreleváns találatokat levonva marad 12. Ebből 8db 300-350-ért és 4db 400-450-ért. Én 400-ért tolom, lehet érdemes lenne levinni 350-re vagy az alá vagy csak a kori miatt van beállva minden és simán elmenne 400-ért is?
Én is 400-ért vettem 2.5 éve, tehát logikus lenne, hogy ugyanennyit nem várhatok el érte ennyi idő elteltével. Sőt szerintem nem is ért 400-at mikor megvettem, csak túl tapasztalatlan voltam és belementem, fék totál lekopva tárcsástól, gumik totál lekopva hiába kaptam téli-nyári szettet, akku teljesen kuka, tetőkárpit lógott. Viszont azon kívül tökéletes volt.
Jelenleg a fél autó ki lett cserélve műszaki értelemben, viszont a tetőkárpit lóg, teleraktam karcokkal, foltokkal és csak téligumija van nyár elején, a klímát tölteni kell de amúgy jó. Jól érzem én, hogy ez nem ér 400-at? Pláne, hogy elnézve a hirdetéseket a 400-as ársávban vannak 1.6-os karcmentes példányok, jó klímával, nem lógó kárpittal stb. Bár vannak lelakottabbak is, viszont az jól látható, hogy a középáruk az 330-350 körül mozog.
Fent van Hahun, Jófogáson, Megane Klub face csoportjában és egy Renault adokveszekben is, de nulla telefon két hét alatt. Még likeot is csak egyet vagy kettőt kapott, pedig az ingyen van és otthonról is lehet nyomkodni. Szerintem drága. A többi meg a kori.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #75286 üzenetére
Nemár Rob... amúgy én is az okoskerekre tippelek, indítás után egy darabig van ilyen apróbb rangatasok főleg alapjáraton illetve egy minimális hangot hallok is az okoskerek felől. Szerintem szép lassan majd kezd meghalni. De eddig nem okoz problémát, így már el is engedtem a dolgot. Majd következő vezérlés cserenel cserelem. Szolenoidot már cseréltem.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #75282 üzenetére
Szerintem a rángatást mindenképp okoskeréken keresztüli esemény okozza, ezen belül a kiváltó lehet maga az okoskerék kopása, de lehet a szolenoid hibája, olajnyomás probléma és nem megfelelő olaj használata is.
Esetleg laza vezérműszíj is tud rángást okozni. Vagy csapágyas a veztengely is, de azért az már meredek dolog. -
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #75280 üzenetére
Nagyon
elbaszottárak vannak, azt még meg tudom érteni miért kerül többe egy Kangoo vagy Clio a Meganenál, bár nem értek vele egyet, azt viszont fel sem fogom mitől drágább egy szakadék hármas Golf, mint a Megane. Magyar ember VW mániája meg a Golf fanatizmus. Hát velem nem fogják kifizettetni, lemondtam róla, hogy TDI Golfot vegyek...
És ezen egy válság se fog változtatni, mert a debil árakat minden körülmény között debil szinten fogják tartani a debil userek.Megane árában szerencsére sok változás nem történt még, mikor vettem 2.5 éve akkor is sok 300-350 ezres volt és fölötte vettem az enyémet 400-ért ahol már kevesebben voltak, ez ma is így van, de sokkal képlékenyebb, mint a bebetonozott Golf kultusz árazás.
-
robertka
tag
Sziasztok, szeretnék hűtőfolyadékot cserélni a 2 es meganomban 1.9dci, olvastam, hogy többen a total-os fagyállót ajánljátok de abból két félét találtam COOLELF AUTO SUPRA és GLACELF SUPRA AUTO mind egy melyiket veszem.
Illetve ha mielőtt feltölteném szeretném átmosni azt sima ioncserél vízzel tegyem van van valamilyen ajánlott mosó adalék? Köszönöm. -
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Értem, és ebben volt már részem; azzal megbolondítva hogy a TU5JP4nél elől függőlegesen a katalizátor, így az olajteknő alatt megy át a kipufogó; amit kompletten le kell szedni mert a szivattyútól nem lehet kibillenteni a teknőt. Azaz kibírtam röhögés nélkül (szerelőhöz húztuk), akkor is kitekerésnél jött ki a menet. Azóta tudom, hogy nem 25 hanem kb 40Nm-el húztam meg, és valószínű előttem mások is legalább ennyivel.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75261 üzenetére
DTI, SDI/TDI, TDDI, ilyesmik Sok tényezős történet, korosabb common railhez sem drága a bontott cucc, adagolóshoz meg bár filléres minden, sokszor annyival drágább is az autó...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Arra gondol, hogy az előző olajcsere/-ék alkalmával lett túlhúzva a csavar
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75275 üzenetére
Az olajteknő mellé javaslom egy nyomatékkulcs beszerzését is.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Ez ma nem az én napom kezdjük ott.
Gondoltam lecserélem az olajat, nem egy atomfizika, jó idő van csirpelnek a madarak stb..
Minden szépen megy addig amig ki nem csavartam az olajreesztő csavart. Látom, hogy magával hozott egy menetet, már itt agódtam, de mondom nem baj van abból még. Hát a fenét.
Nincs menet az olajteknőn, hogy mitől fogalmam sincs. Lehet a 15 év én nem tudom.
Renault Megane II 2004 Benzin am.
A kérdésem, hogyan lehet leszedni az olajteknőt?
Ahogy néztem hozzá van fogatva a jó Istenhez is. Olajteknő csavarok oké kicsavar, van más amire figyelni kell?
Előre is köszönöm a segytségeteket. -
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75267 üzenetére
Bármelyiket veheted. Itt nincs nagy különbség én coflet szoktam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Elmehet a 64 lovas; de ha most veszed és pályázol, mi a rossebért vennéd a gyengébbet? :think:
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #75257 üzenetére
Kangoo félig megrakva súllyal viszi a 130-at, bár a gázpedál igencsak háromnegyed állás után van, de még nem padlón.
Én hajlanék a 82 lovasra, ugyanolyan rémegyszerű szerkezet mint a 65 lovas, de élhetőbb.Vagy a köradagolós dti-k, ha Renault.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75260 üzenetére
A kuplung önbeálló, ha lötyög, akkor csere, mert valami nem jó!
Lehet csak a bovden van megnyúlva.Renault power
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #75257 üzenetére
Adagolos motor alatt mit ertessz?
Rob: max 2-3 fo lenne benne, velem egyutt es 1-1 kezitaska -
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Ha munkás autó lesz akkor 5 személy plusz full csomagtartó, már ha azt annak lehet nevezni ??? Mert akkor nem ajánlom.
A nagyobb teljesítményűekkel jobban jársz.
Típushiba a rugótörés, a C oszlopnál beázás, a hátsó lámpánál testhiba.
A váltó rudazatnál olajszivárgás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Jártam 70 lovas Fiesta Van-nel, gyakorlatilag pont elviseli a pályát, kicsit magasabb a fordulat. Bár ha low cost megoldás kell, talán egyszerűbb (adagolós) motort néznék
-
cellpeti
nagyúr
Sziasztok! Vezérműtengely pozíció jeladót kell cserélnem. Állítólag van rajta egyedi azonosító, h melyik kocsiba jó. Illetve aki cserélt már, milyen márkát ajánl?
Renault Megane II 1.6 16v(2004)
Tigris, tigris, csóvafény...
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello!
2005-2008-as cliot nézegetek munkásautónak, még a régi kinézetű modellt, 1.5dci, a 64 lóerős változatot, lenne benne bőven autopálya, szinte csak az mennyire használható ezzel a teljesítménnyel 130 körüli sebességre? Mik a főbb típushibái? -
Kronos3000
senior tag
Alany:Thalia 2003, 1,6 16v.
A tengely kapcsoló rendben működik,viszont egy kicsit nagynak érzem a holt játékot.Hol lehet állítani rajta, ha lehet egyáltalán?
Wasabi...
-
hotibi
aktív tag
Üdv a fórumlakóknak. Nem igazán találtam hsz-ek között választ a problémámra ezér kérdeznék. clio 1,5dci 80 lovas. Ma voltam klíma ellenőrzésen. Elméletileg a kompresszor kicsit elenged. Más minden kritikus pont hibátlan. Töltöttek rá. A helyszinen ment rendesen. Pár száz méter megtétele után álló helyzetben a motor alapjáratánál a klíma kompresszor és a ventillátor ki/be kapcsolgat, és persze nem hűt rendesen. Esetleg valami ötlet hogy mi lehet? Holnap viszem vissza klímáshoz. Köszönöm előre is!
-
harry
veterán
válasz #89309696 #75241 üzenetére
Ez engem anno a Focus2-nel lepett meg, hogy a 2 litereseknel ott is volt (talan 1.8 is? nem tudom).
Hol lehet ilyen infonak utanajarni egyaltalan? Neztem mar a www.cars-data.com meg az www.autoevolution.com oldalakat, de vagy nem feltetlenul pontos, vagy nincs is ilyen adat. Wiki-n meg annyira sem...Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz #89309696 #75244 üzenetére
Autónavigátor cikke szerint a dt és dti köradagolós itt a különbség a dci-hez képest. Gondolom direkt befecskendezésűek is, mert 95-ben már rég nem volt divat előkamrás dízelt használni, úgyhogy a dt és dti között nem tudom mi a különbség.
Viszont a cikk szerint automata csak az 1.6 16V benzinesbe és az 1.9 dti-be került, úgyhogy hiába is keresnék más motorral.
Amúgy van hivatalos adat a gyorsulásáról az én kombimnak? Mert a 11.8 amit mindenhol írnak az szerintem a ferdehátú, ebben a cikkben viszont meg van adva zárójelben egy +2.5s érték is, ez lehet a kombié? 14.3s volna a gyorsulása? Az megmagyarázná miért utálom ennyire.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ezt miért nem akarja senki megvenni vajon? Már két hónapja is láttam. Mondjuk a dízelautomata meg a használhatatlan háromajtós kivitel az elég ok rá. Nincs annyira messze tőlem, de kihagyom. Ha 5 ajtós ferdehátú lenne, meg dci motorja akkor elmennék ránézni mondjuk. -
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #75239 üzenetére
Tudom, hogy drága, de a döntést te hozod meg.
Ha az új kuplung széttépi, senkit ne okolj. Ha meg szerencséd van és elmegy még 200ezret akkor jó döntést hoztál. Ha szétszedéskor kottyan, van holtjátéka akkor egyszerű a dolog csere, akkor nincs min vacilálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #75237 üzenetére
Nagy eséllyel nem szükséges.
Ez szétszedéskor ellenőrizhető. Nagyban függ a használattól!!!
Ha viszont nem akarsz rizikózni akkor cserélteted, mert, ha bedöglik mondjuk egy hónap múlva, mivel az anyagfáradást nem lehet mérni, akkor kétszer fizeted ki a javítás költségét.Renault power
-
Gabady
aktív tag
Halihó!
Úgy tűnik a gépet kuplungoztatni kell... Kezdődött azzal a dolog, hogy random elinduláskor rángatott az autó, majd most egy pár alkalommal a kuplungpedál nem akart visszajönni és nem is ott fogott, hanem sokkal lentebb... Úgy kellett alányúlnom és lábbal visszahúznom.
M2 2004, F4R. ~230e km
Kettőstömegűt benzinesbe mennyire nagy eséllyel kell cserélni ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
MC Pite
veterán
válasz Gyb001 #75235 üzenetére
Az combos. Hasonló körülmények között az 1.2 TCe fél literrel ehet az 1.6-os alatt. Szvsz neked is megfontolandó lehet ilyen körülményekkel egy ecotréning (és a dinamikusabb gyorsításokról sem kell lemondani). Értem, hogy város, de nyilván nem lakotton kívül lehet sokat fogni a képzéssel, amikor tempomat 90el megy az ember. Olvass utána, még idén megtérül
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Gyb001
senior tag
válasz MC Pite #75232 üzenetére
Persze, ez egyértelmű volt hogy másoknak kevesebb lesz a fogyasztás. Munkatársam
2011 1.5 dci scenicje 5 liter alatt fogyaszt(agresszíven vezetve) , én csak a azt akartam jelezni hogy az elmúlt 7 hónapban amióta nálam van, nem fogyasztott ilyen keveset, az amúgy szomjas TCE motor. [link]A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #75229 üzenetére
Nem csinál ez semmit az előlappal. Nekem jóvan ez így.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz Gyb001 #75231 üzenetére
Arra kíváncsi vagyok mennyi lenne az enyémmel hasonló körülmények, de azzal még nem nem volt, hogy éjjel végeztem volna -az 50km-re lévő- melóban (korábban mikor a Picassoval volt, ott a fedélzeti szerint 4,7 volt a rekord, az 1.2 TSI Rapid bérautóval fedélzeti szerint 3,9 volt). Szokásosnál kisebb forgalomban a Megane az 5.6ot (párom C3asával pedig 4,6)mutatott, bár most ilyen hétvégi méretű forgalomban az átlagnál jobb fogyasztással tudok járni. Aztán tankolás után kiderül megint 3 decivel pesszimistább-e szokás szerint a fedélzeti.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Gyb001
senior tag
A koronavírus
pozitívoldala.
Napi 2*25 km ingázás forgalom és fékezés nélkül. (üres utcákon) Szinte csak a tempomattot váltom 96 és 58 km/h között. Így hozza a gyári fogyasztási értékeket az 1.2 Tce scenicem
Pesten belvárosban sietősen 10l fölött van.[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
robertka
tag
Helló, Megane 2 nél az üzemanyag tanksapka fix részénél a két villás szerkezet eltört, szeretném cserélni. Lehetséges csak ezt a fix belső részt cserélni a kihajtható nélkül, esetleg ha nem, a fényezett takaró idomot átrakni másik szerkezetre vagy inkább keressek azonos színű darabot?
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #75225 üzenetére
Nem nagyon használnak ma már CD-t, nem zavarna, hogy tönkremegy-e tőle. Vevőt se hinném, hogy érdekelné valaha, ha eladná a kocsit, mert a vevő se használná. Lassan már az USB meg az SD foglalat is dísz, mindenki BT-ről tolja.
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz eTrade #75219 üzenetére
Eneos A5/B5 Premium Hyper Multi.
Nem példa nélküli hasonló fogyasztás, de hogy a fedélzeti is ennyit mutat, az ritka. Majd meglátjuk tankolással mennyi lesz.Szerk: 10 dodóért inkább a Baseust venném ilyenben: [link]
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
MC Pite
veterán
válasz Gyb001 #75213 üzenetére
Megane 3
Előnye temperálja a légbefúvó, nincs olyan gond hogy túlmelegedő úzenetet dob navi közben, mert forró a napon lévő és/vagy tölteni próbáló telefon (meleg akkunál az sem megy).[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Gyb001
senior tag
Sziasztok.
Nemrég vettem egy 2012 és grand scenicet, (gps nélkül). 1.2 tce
Nem találok olyan helyet a telefonomnak ahol könnyen kezelhető, és jól látható. Ti hová raknátok?A kormány mögött nem érem el kényelmesen.
A középső szellözőrácsra túl nagy és a vészvillogót nem tudom megnyomni...
Bal szellőző nem esik kézre.
Ötlet?[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
Hequila
őstag
Sziasztok!
Csak leírom, hogy más ne szopassa magát taknyosra:
Motor: D4F740. Feladat: szelephézag állítás.
Wikipedia ezt mondja:D4F-740 variant received changes to camshaft and valve lifters to allow lower idle at 650 rpm
A megváltozott vezérműtengelyhez megváltozott szelephézag is társul:
Szívóoldalon: 0.25 - 0.32mm
Kipufogóoldalon: 0.35 - 0.42mmAz előd D4F motoroknál alkalmazott szelephézaggal nem lesz jó.
Hogy angolul is kereshető legyen (ugyanis legelőször ezt az infót angolul nem találtam meg, olyat viszont igen, aki frissen felújított motorral ezzel szívott):
========================================================================
To avoid deep throat with D4F740 engine and valve clearance:
Wiki says:D4F-740 variant received changes to camshaft and valve lifters to allow lower idle at 650 rpm
The changed camshaft use changed valve clearance (not like other D4F engines):
Intake: 0.25 - 0.32mm
Exhaust: 0.35 - 0.42mm''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
Bass
addikt
Sziasztok. Tegnap kicseréltem a szivosor tömítéseket,de első indításkor sajnos a pillangó szelep csatija lemaradt,elindult de kb mint egy traktor,szervitáz lámpa ki ,leállít, átnéz ,észrevesz rádug indít pöcc röff minden ok hibalámpa eltűnt,hagytam járni minden oké. Ma reggel el kellett mennem látszólag nincs baja,jól is megy sőt talán jobban is reagál de a hibalámpa ismét világít. Kérdés ,lehet ez a tegnapi csati hiány jele ,bent maradt a tárolóba?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
harry
veterán
válasz rob210 #75184 üzenetére
Rob egy kicsit tudsz segíteni a váltó témával? link
Rövid(ebb)en:
- Nem kéne egyből a váltó ház (kar) alatt is egy visszahúzó rugónak lennie? Lehet azért mozog ennyire, mert ott nem tartja semmi? Csak elöl, a rudazat végénél van.
- Hova kéne tenni a készlet részeit? A váltó karnál / rudazatnál nem nagyon láttam ilyen elemeket (csak azt a harangot, annak nem kéne ilyenkor mozognia is?).
- A váltókart felfelé gondolom nem lehet kihúzni. Ha lefelé engedem, elfér a kipufogó mellett? Ehhez hogy kell leszedni a váltó gombot / szoknyát? Van egyáltalán értelmi kiszerelni, vagy ott nincs mit cserélni?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bass
addikt
válasz molnarpeter #75205 üzenetére
Olyan lemezt vettem gyáriba ,már fent van de máshol is lóg és megy bele a szemét így,igen típus hiba elég hülye megoldás. Van egy 2-s cliom is ott.full fém ez a része ,nincs is baja. Nem is értem micsoda egy ötlet volt ez ann@k idején
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz molnarpeter #75203 üzenetére
Jah igen bocsi ,megane 2 1.6 kombi 2005-s
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Sziasztok kellemes ünnepeket ,javított már valaki levélrács alatti szigetelőt? A vas tartót kicseréltem de a légszűrő felőli részén lóg. Próbálok agyalni de normális megoldásra nem jutottam. Gondoltam veszek újat de 45e ft ez a szövet vagy micsoda. Van erre valami jó megoldás?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #75191 üzenetére
Házi barkács csopiba instant VIP belépő, teljesen jó!
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...