- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
laslie92
senior tag
Sziasztok adott egy renault scenic. 2006 os 78kw 1.5 dci most vettem és eddig nem tünt fel de mostanában minden nap hallom. 1-2-3 ban gáz adásnál mint ha kopogna valamai elől 4. ben meg a többiben már nem. Sajnos kint dolgozom német országban ezért az lenne a kérdésem nagy lehet a baj valaki találkozott már ilyennel. Ki bír még kb 2000kn ert mert akkor tudom elvinni szerelőhöz.
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #65689 üzenetére
Na akkor erről beszéltem, a szürke ugyan az a sagem, mint a zöld kupakos, valeo cimkével forgalmazott.
Egyenlőre vegyél 2 trafót azok helyett ahol nem áll le a kocsi.
Aztán ha úgy van pénzed a maradék kettőt is cseréld ki.Gyertya denso k20pru 0.9 re állítva a hézag.
Renault power
-
sarkany01
tag
válasz molnarpeter #65693 üzenetére
Rendben. Köszi. Hát most úgy, hogy eddig Pioneer AVIC-F500BT-re esett a választásom, már adapter is van a távvezérlőhöz, már csak beépítő keret kéne, ami Lagunáé, meg egy Tolató Kamera.
-
Nordik
őstag
válasz lgergely88 #65691 üzenetére
Tessék, itt 4db beru 36ezer.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sarkany01 #65688 üzenetére
[link] én ilyesmit építettem be. Vannak rendszámvilágításra tehetők is, ott elég műanyagot faragni, vagy némelyik típushoz csomagtérajtó nyitógombjával egybe épített is elérhető, innentől kezdve ízlés kérdése Mindenképp vezetékeset vegyél, annak kisebb a késleltetése. Kijelzővel hogy állsz?
-
mdav88
aktív tag
válasz lgergely88 #65691 üzenetére
Elvileg egy 10-12es(a méretben már nem vagyok) dugókulcs, meg gyertyakulcs kell hozzá. Csati le, csavar ki, és már hozzá is férsz a gyeryához.
Gyertyából itt az Denso-t szokták javasolni.[ Szerkesztve ]
-
lgergely88
csendes tag
válasz mdav88 #65690 üzenetére
Nézem, az ajánlott trafókat, darabárra nem horror ár... A 4 együtt már kellemes összeg. Ezeket házilag is lehet könnyen cserélni, vagy kell hozzá szaktudás? Tök analfabéta nem vagyok a szereléshez, csak nem akarom mégjobban elszúrni a cuccot... Gyertyákból milyet érdemes venni?
-
mdav88
aktív tag
válasz lgergely88 #65689 üzenetére
Cseréld mind, ha már így is felemás. Nem akkora tétel, de biztonsággal fog üzemelni.
S ha már ott vagy talán a négy gyertyát sem árana kicserélni. -
sarkany01
tag
A tolató kameráról van valami tapasztalatotok? Hol lehet elvezetni a kábelt? Esetleg melyik a jobb? A rendszámtáblába épített, vagy a kasztniba építhető?
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #65684 üzenetére
Igen az a 4 zöldkupakos fos valeotrafó és akkor borítékolom is, hogy cserés.
A valeo sajnos sagme az meg kaki.
Berut, densot, hitachit vegyél bele.
Soha többet nem lesz vele gond.Renault power
-
Nordik
őstag
válasz lgergely88 #65680 üzenetére
Valamelyik gyujtotrafó. Lényegében csak 3 henger megy. Húzd le egyenként a csatikat és amelyiknél leáll annak a párja lesz a rossz. Remélem jól írtam, de én anno így teszteltem. 1-4, 2-3 hengerek vannak párba.
[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
válasz lgergely88 #65680 üzenetére
Nálunk ez Laguna 2-esen jelentkezett, az EGR szelep volt a ludas.
-
lgergely88
csendes tag
Sziasztok! Az alábbi gonddal fordulok hozzátok:
Az alany egy 3-as Clio, 1.6 16V benzines K4M motoros kisautóm.
A hiba, hogy ma este egyszercsak minden előjel nélkül felvillant, majd villogni kezdett a check engine lámpa a műszerfalon... Ehhez jön mint tünet, hogy furán vibrál az egész motor és a kocsi is, és erőtlen a szekér. Plusz nem a megszokott a hangja sem! Ránézésre nem láttam semmit a motoron, persze ez nem jelent semmit ugye..
Tippet tudtok adni hogy mi lehet a baj, és mennyire lehet nagy a gond?! Így a hosszú hétvégén nem tudom elvinni sehova.
Előre is köszönöm ha tudtok segíteni! -
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #65672 üzenetére
Igen, munkagépeknél, terepjáróknál elég durva eltérések is vannak, ott mi is a gumira írt értéket, meg a tapasztalatot vesszük alapul, mert simán eltérhet 1 barral is az előírttól.
Viszont a személyautók azért mások és néhányan azt mondják már 0.1-0.2 bar eltérés is érzékelhető. Bár ez szerintem inkább placebo.
Egy sima Extol nyomásmérő órám van a kompihoz, csővel együtt volt 6 ezer úgyhogy eleve ez se valami pontos.
Túlfújva nincs az tuti, mert láthatóan nem kerek alul. Ez a fontos, mert ciki, ha a túlfújt kerékkel feleakkora felületünk van meg kipattog kanyarban a kátyúból.
Hankook icept2 van rajta elég puha téligumi meg még új is, ezzel fut nyáron is 1000 Km nyári futás miatt nem cserélem le, nem megy pályán, se megrakva. Ezért tesztelgetem most mi legyen a nyári nyomás, ne legyen kevés neki, de sok se. Ez a 2.3 jelenleg jónak tűnik. Bár szemre még bírna többet, de ugye a szem csal, mert menet közben melegszik, nő a nyomás, meg centrifugális erő is hat rá. -
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #65672 üzenetére
Nincs olyan renualt amibe 3.5 bart bele mernék tenni.
Jah de van a traffic, meg a master.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sarkany01 #65669 üzenetére
Minden kivitelezhető, de még a vezérlőhöz is hozzá kell nyúlni és egy ilyen manőver plussz az alkatrészek még ha bontva is szeded őssze ami kell beépítéssel együtt 210ezer forint. Ráadásul a digitklímás sokkal több meghibásodási lehetőséget rejt, biztos akarod? Mert van emberem aki megcsinálja.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65665 üzenetére
1-2 tized különbség kellhet a gyári első szereléstől eltérő gumi miatt is, ha pl. puhább a szerekezete/oldalfala, mint amivel tervezéskor számoltak, aztán a kopás majd elárulja úgyis. Pótkereket én mindig magasabbra fújom, leereszteni könnyebb (Golfnál pl. 3 bar a maximum előírt hátra, így annyin szoktam tartani, de érdemes a gumi feliratait is megnézni, mennyit enged meg, nekünk 3,5 bar )
-
sarkany01
tag
-
gooool
őstag
válasz sarkany01 #65669 üzenetére
Teljesen eltérő a hardver is ami a színfalak mögött van, átalakítható, de ordas nagy cumi és nem is annyira olcsó. Én hagynám az biztos, a lényeg, hogy működjön az a klíma...nekem elhiheted. (Két Renault-ban sem működött...inkább néztem volna a csúnya tekerőket, mint a nem működő digit. paneljét )
Üdv, Balázs
-
MaXX81
tag
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Laguna 2-es alap klíma helyére beszerelhető ugyanúgy a Laguna 2-es Digitális klíma? Kell némi csatlakozással bajlódni? Vagy hogy van ez? Válaszokat előre is köszönöm.
-
#89309696
törölt tag
A pótkereket valahogy mindig sikerül kifelejteni a guminyomás mérésnél és mindig elfelejtem, hogy fejtetőn van berakva, tehát ki kell venni teljesen a felfújáshoz.
Mondjuk már illett bele, mert másfélen volt csak. Szerintem egy éve néztem utoljára a póton.
2.3-at nyomtam bele, meg 2.3-ra van fújva mind a négy is. Tudom, hogy 2.2/2.0 a könyv szerint, de nekem az soványnak tűnik úgy. Ennyi többlettől nem lesz semmi baja.[ Szerkesztve ]
-
mandleee
tag
Köszönöm a részletes leírásodat. Még átgondolom, hogy mi legyen végül.
Az enyém is kintről behozott, viszont végig márkaszervizben szervízelt, amit a szakszervíz átvizsgálás után is megerősített. 210 xxx-km, ami még egész hihető is. (2010-es) Én direkt ezt a 2.0dci nissan motoros meganét kerestem, mindenképpen ilyet szerettem volna. Eddig nekem nagyon tetszik, a kötelező dolgokon felül, 1-2 apróságot kellet rajta megcsinálni.
A ph2-is nissan én úgy tudom.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mandleee #65603 üzenetére
Szia!
Itt válaszolok, mert PM-ben írtam elég sokat, erre elküldésnél dobott egy 403-as hibát a fórummotor, visszalépve, hát persze, hogy nem volt már ott, amit írtam.
Fogyasztáscsökkenés van, több, mint 1 liter, de szerintem néha kettő is, de ha egyvalami nem tud érdekelni, akkor az, hogy mennyit fogyaszt az autó.
Autópályán, én nagyon ritkán megyek fixen tartósan ilyen sebességgel. Akkor sem a fogyasztás érdekel. De arra emlékszem, hogy 130 körül, kb 5 liter körül eszik, vagy annyit se.Az autómban minden bontatlan. 599 ezer van benne, de már nem használom, vagy max 1, inkább 2 héten egyszer beleülök, de ekkor sem a fogyasztás érdekel, hanem, hogy mennyire vadállat módjára megtud lódulni még mindig és ennek kb 250 körül van vége, persze nem itthon, itthon pályán néha szoktam csak megküldeni, általában 150-160 között megyek vele, ekkor 5.5-6 liter között eszik. Fordulatban ez, kb ilyenkor 2800 körül van.
Nekem 250 LE és 530 nm-re is tudta volna húzni az ATC, de ekkor már javasolta a srác, hogy érdemes lesz cserélni jobbra pár dolgot, mert a kuplung meg minden szarrá mehet. Ő a 225 le és a max 480nm ajánlotta, hogy ezt simán elbírják és igaz is lett.
Viszont, mint írtam már régebben benzinesre váltottam, S90 az új haverom, illetve már nem is új, féléve biztos kigördültem már vele a szalonból, de a Laguna III dízelmotorja a világon az egyik legjobb, brutális tartalékokkal. Azt nem tudom, hogy a ph2 is full nissan még mindig, mert egy rakás hülye hibát olvasok fórumokon róla, holott én azt sem tudtam, hogy egyáltalán ilyen létezik. Csak azt tudom elképzelni, hogy ezek az autók külföldről behozott és összetákolt szemetek, amikkel most szívnak a tulajok, aztán kürtölik majd a nagyvilágba, hogy a 2.0 dci biztos szar, mert ő otthon nem tudja javítani, pénze meg nincs már erre, hogy normális szerelőhöz vigye. Nekem ph1 van. Ezt is újonnan vettem 10 éve. Soha nem hagyott cserben, soha.
Ennyit tudok írni róla nagyjából. Csak akkor csináltass tuningot, ha biztos vagy benne, hogy a te motorodat előtte senki nem baszkurálta, tákolta, visszaállított km órájú etc...
Viszont, ha minden oké, simán tunigoltasd meg 220 köré, semmi baja nem lesz.[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
Hali,
Megane 1.6 16v, 2000 év, K4M A7 motorkód. Milyen márkában nézegessek vezérműszíj készletet? Esetleg mennyibe jön ki a csere, hűttőfolyadékkal, olajjal együtt? Van aki megcsinálja, csak szeretek több helyről informálódni.[ Szerkesztve ]
Maine Coon
-
Gabady
aktív tag
válasz motoflug #65656 üzenetére
Mivel még nem volt ilyen szélvédővel szerelt autóm, nincs összehasonlítási alapom sem. Csak hallottam, hogy fasza és pont.
Jó lenne kicsit többet megtudni róla...*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
motoflug
őstag
válasz Gabady #65655 üzenetére
Számold ki, hogy valóban kell-e, megér-e ennyit ez az extra. (63e ft), illetve, hogy mire kell. Ha a nyilvánvaló hővédelem miatt, akkor kiváltható a fényes ablakvédővel, ami kb 500Ft az auchanban. Ha a szemed kényelmét szolgálja, akkor Aliról lehet rendelni Veithdia polár lencsés napszemüveget 3000 Ft.-ért.
-
Gabady
aktív tag
válasz motoflug #65654 üzenetére
Nem akarok bontottakkal szórakozni. Azt is vadászni, elmenni, jó-nemjó, szállítani, betetetni.....
Szedán autóba nem leányálom ilyen nagy dolgokat vinni.Mindenképp szeretnék újnál maradni. De most feltevődött bennem a kérdés, hogy egy ennyi idős autónál megéri -e ekkora felárért ez a fajta szélvédő. Nyújt -e annyival többet... Nyilván nem mostanság szeretném lecserélni az autót, meg az ördög sem alszik....
Úgyhogy most gyűjtögetem befele az ajánlatokat. Az eddigi legjobb ajánlatot pestről kaptam. Nordglass márka és 63 e szereléssel. (solar üveg). Ez jó ár lenne, de én kecskeméti vagyok. Időpontot kéne egyeztetni, felutazni, betetetni, amég csinálják addig az időt elbaszod, aztán hazautazol.... És persze emiatt akkor szabit is kikell venned.
Itt Kecskeméten solar üvegre a legjobb ajánlatom 85e volt szereléssel. Ugyanitt a sima zöld üveg 48e szereléssel.
Nehéz ügy.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #65645 üzenetére
Koszonom a szakertest!
Csak az elso inditasnal csinalja, ha megyek vele par kmt, ujrainditasnal mar nem. Mivel mas inditasi nehezsegem nincs, ezert ranezek erre, s ha nagyon unatkozok, akkor majd az oninditora is😂
Az oninditonal pedig a legtobb helyen szabadonfutokent, freewheelkent hivatkoznak, ettol meg lehet, hogy nem az, es a helyes a bendix.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, lenne egy napi, távgyógyítós kérdésem. Adott egy benzines autó, ami szuperül működött télen. Viszont mostanában, ahogy melegszik az idő, gázelvételkor tud olyat, hogy leáll az autó.
Ha ez elégséges infó, merre induljank el a témában?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #65641 üzenetére
Olvass vissza én generátort írtam végig..
Az önindítónak nem ilyen a hangja az magad hangony vonyít, ha beragad. Ez karistoló, dörzsölő, surlódó hang.
Vagy az én fülemmel van baj, mert az is előfordult már.De az önindítón nincs szabadonfutó!
Ott van egy bebdix, egy léptetővilla és maga az indító.
Ha azt hallod, azt otthon simán meg tudod kenni és meg is oldhatja a problémádat.Renault power
-
gkawka
tag
Üdv urak,
félig on-topic csak, lemez felnivel kapcsolatban lenne technikai kérdés
Ha egy ótó gyári felnije ez --> 6x15 KO:4x100 KF:60 ET:40
És ilyen van jobb áron (2/3-a) --> 6x15 KO:4x100 KF:60 ET:43
az a 3mm különbség az ET-ben okozhat bármi valós problémát, ha egyébként van 16-os gyári felni is az adott típusra?Előre is köszi ha vki tapasztaltabb megosztja gondolatait a témában
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
Gabady
aktív tag
Szeretnék szélvédőt cseréltetni.
Jelenleg a szinezett zöld üveg van benne, de solarosat tetetnék bele.
A jelenlegi legjobb ajánlat Nordglass üveg, és 63000ft szereléssel együtt.
Kérdés, hogy jó -e ez a márka, mert én még nem hallottam róla....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #65636 üzenetére
Autotipusra szurve nem talaltam az itthoni nagyobbaknal(bardi, unix, kauffer, zsu, kovacs, lang) de az autodoc-on se. Lehet hogy van, de de lag 2re szurve nem dobja be.(langnal gyari cikkszamra hozza, csak keszlet nincs).
Valoszinuleg a kiszereles oromet magam fogom megtapasztalni, de a felujitast mar valoszinu nem😂
-
Josi
senior tag
válasz rob210 #65633 üzenetére
Azért akad.
Mikor nekem eltörött a gyújtáskapcsolóm, és 2 napra le kellett tenni a kocsit az autóvillamosságisnál, akkor kértem, hogy addig újítsák fel a generátort és az önindítót is.
Működött mind a 2 rendesen, de 18 évesek voltak.
Mikor kész lett, mondta a szerelő, hogy már nem sok volt hátra nekik.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Adott egy 1.6-os Scenic az ismerősi körben, új korától kezdve egy gazdás, 2008-as faceliftes verzió.
Most kapni fog egy nagy generált: kuplungszett, vezérlés, olaj, mindenféle szűrők, fékek cseréje. Megelőző jelleggel mit érdemes még cserélni rajta? Nekem a szívósor tömítése jutott eszembe, de ha már ekkora szerviz lesz akkor talán nem annyira fáj mást is megnézni/kicserélni.
-
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #65627 üzenetére
Ha még gyári, akkor mindenképp megéri felújítani. kb 10-15 e ftból megvan a felújítás. Amiket te mondasz azok inkább többek plusz betétdíjasak, és nem is gyári.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #65619 üzenetére
Én ezt nem szíjhangnak mondanám, hanem szinten önindítónak. Mégpedig a bendixre tippelnék.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #65622 üzenetére
Merülő akkuval lett egyre nagyobb kompresszió?
-
mdav88
aktív tag
Urak egy kis segitsegert allnek sorba....
Adott ez a jelenseg a laguna 2 ph1 2.016v kicsikocsimnal:
[link]Azon felul hogy pruszkol egyet az elso hideginditasnal nincs egyeb hibajelenseg. Jon, megy indul pocc roff.Az fb csoportban az onindito szabadonfutojara mondtak hogy hibas.
Nem igazan talalok ilyen alkatreszt, van esetleg tipp hogy hol?
Kiszedheto az onindito tovabbi bontas nelkul? -
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane 1999 1.6e K7M702(8 szelepes)
Ma megjött a kompresszió mérőm, ki is próbáltam üzemmeleg motorral. 4x le is mértem, az elején még csak próbálgatás volt, 3. és 4. mérésnél ugyanazt az eredményt adta ki: (lendkerék felől)
1.henger: 11,5 bar
2.henger: 12,5 bar
3.henger: 13 bar
4.henger: 13,5 bar
Ahogy látni 2 bar eltérésen van az 1. és a 4. henger. Könyv szerint 1,5 bar lehet a max, nem túl jó jel.
Szerintetek hengerfejes lesz vagy a szelepek lettek kopva? Xado revitalizálóval próbálkozzak? -
diablo1984
veterán
válasz rob210 #65598 üzenetére
faterék volt terepjáróján láttam tegnap, hogy szét van a gumiharang, de fater szólt, hogy van hozzá még nála egy új gumiharang, ami kimaradt egyszer vagy 5 éve....
Már egy ideje gyógyítgatom, a szabadidőmben szépítgetem, ma már annak is örültem, hogy valami a műszarfalban kalamolt, azt hétvégén szétkaptam, de nem volt benne semmi ami ilyen hangot adott volna és ma rájöttem, hogy valamikor valaki a fékcső műanyag sorolóját kitörte és a fékcsövet csak berakta a hiányos műanyag valamihez, ami ha úgy rázott a motor a tűzfalon morzézett..... egy gumicsövet ráhúztam, kapott egy kábelkötegelőt és lőn csend! -
rob210
Topikgazda
-
Robi81
tag
Sziasztok
Kész a toronycsapagy csere köszönöm rob210 nek a segítséget.
Kell még bele egy jobbos axial csukló. Abból milyen márkát vegyek?[ Szerkesztve ]
-
tigerscorpio
aktív tag
Hali, Megane2 , berline.
Reggel semmi baja a csomagtartónak. Most du. Meg amikor nyitottam . Éreztem, hogy nehéz. És megsem fogja a teleszkóp. A csomagtartót.
De még télen a hidegben sem rosszalkodot. Csere ? Vagy lehet vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm." A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
-
mandleee
tag
Akinek van tapasztalat chippel tudna írni pár szót róla, akár PM-ben is? Egyenlőre csak gondolkodok érdemes lenne-e. Az alany Megane III 2.0dci, szóval Laguna III-as tapasztalat is érdekelne.
Első kérdésem fogyasztás csökkenést sikerült elérni nektek? Nem az általános fogyasztás csökkenésre gondolok elsősorban, hanem pl. autópályán hasonló körülmények közötti fogyasztásra, pl. fix 140-el ugyanazon a távon, vagy hasonló fordulaton sikerült fogyasztás csökkenést elérni?
A másik kérdésem, mivel a kuplung, váltó a gyárban készített nyomatékra lett megtervezve, így feltételezem a nagyobb nyomaték nem biztos, hogy jól kihat az alkatrészek élettartamára. Nektek volt ebből problémátok?
Atc-t néztem ki, itt 180 LE-t tudott a gyári 160 helyett és itt azért jócskán húztak rajta 45LE/100Nm-t. Ez nem viseli meg a váltót?
Köszi előre is.
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Ma reggeli áldás: [kép]
Bp-en ki tudna ebben segíteni nekem helyrehozni?
A hűtőn is van egy pici benyomódás, de remélem műszakilag nem sérült semmi, "csak" a burkolatok.Köszi
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing