- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXX81
tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz atosan #65589 üzenetére
Pl bemész a renault-hoz, hogy neked kell ez a program, de ott valószínűleg elküldenek a halál náthás...oda.
Vagy leszeded az egyik virágboltból, ha jól emlékszem, kb 16-20gb között van a mérete. Dialogys néven keresd.
De már ez is felesleges, tele a net online, vagyis a Renault Dialogys-ból csórt képekkel, rajzokkal és ahova viszed az egeret, ott cikkszámok alapján máris bármit be lehet azonosítani...sőt azonnal meg is rendelni, ha úgy tetszik. pl ez egy orosz, egy a sok közül, de még ez is simán átlátható, ha meg, pl chrome alatt benyomod a fordítást magyarra, akkor már egy dedós is megérti...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65596 üzenetére
Told az ársávot feljebb mert van ahol 4/5 ezer a harangkészlet (bilincsek, grafitoszsír, harang) és 71ezer a csukló rögtön megéri lecserélni a harangot
Egyébként ha cseréled a spidant vedd az jó minőség és nem ez a gagyi műanyag.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Van hozzádura harang ha olyat veszel akkor kúppal együtt vedd. Nem kell hozzá pneumatikus polip, elég a felhelyező kúp vsak ahhoz a spec dura harang kell, mert a simát nem fogod tudni áthúzni az szétszakad.
A fel le ütős módszer se rossz, csak legyen jó leütőd, meg segítséged. Nekem megvan hozzá a szerszám én nem ütögetem, mert egyszer nagyon rácsesztem. (kicsúszott a belső csukló szétgurultak a tűgörgők kifolyt a váltóolaj, ez nem minden típusnál áll fenn! )
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65592 üzenetére
Ahh, hogy az fel van töltve full zsírral. Azt nem tudtam. Mondjuk munkagépnél meg terepjárónál (ha arra van használva amire kitalálták) akkor nem a por fogja megölni úgyse, hanem törik. Jómagam kettőt raktam ropira a cégnél, hármat a főnök. De ilyen gépeknél az a kiadás igazából játékpénz a megdolgozott munkához képest.
Meg nyilván attól is függ ki mennyit megy az autóval. Évi négyezernél el lehet járni röhögve egy szakadt gumiharanggal. -
diablo1984
veterán
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Van jelentősége, mert a zsírt ha kiveri magából a gömbcsukló és por bejut, szétkopik és kopog, csattog.
Mondhatni ez garantálja a gömbcsukló túlélését az örökkévalóságnak!
Én is faterék terepjáróján akarom cserélni, van vagy 30cm az egész féltengely, nem tűnik nehéz feladatnak, de nem sűrűn volt még ilyen problémán, ezért nem tudom, hogy melyik módszer a jobb és melyiknek mi a hátulütője(konkrétan a gömbcsukló tengelyről leverésére gondolok, mert a másiké a szerszámigény) -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Mekkora jelentősége van ezeknek a porvédőknek egyébként? Nekem jók még, de pl. cégnél a terepjárókon mind szarrá van szakadva, a traktorokon, munkagépeken gyárilag nincs pedig elég ótvar körülmények között kell dolgozniuk. Muterom autóján pl. 8 éve ki van szakadva és az égvilágon semmi baja nincs, évi 4000-ret megy azért vele.
De a régi hátsókerekes autóknál se volt a kardánkeresztnél gumiköpeny. A munkagépeknél a TLT kardán se kap porvédőt (mondjuk ezek zsírozhatóak, bár én még nem láttam embert aki nyomott volna bele), csak egy kézletépés elleni műanyag burkolat van rajtuk. -
diablo1984
veterán
válasz rob210 #65588 üzenetére
Szia. Féltengelyen kellene külső porvédő harangot cserélnem, amihez eddig nem volt szerencsém. Szerinted üssem le a csuklót a tengelyről, vagy erőszakoljam át a csuklón a porvédőt(olyan jó pmeumatikus szerszámok vannak hozzá, csak nem nekem...)?
Gondolom, a gömbcsuklós rész a leakadástól nem szokott depresszióba esni(sérülni), jól gondolom? -
MaXX81
tag
Sziasztok! Valaki nem tud véletlenül 98-as 1.6e megane-hoz nívópálcát baráti áron? Már jó ideje keresek mert sikerült eltörni de Eger és környékén nem találtam bontókba sem ha neten rendelem akkor meg 10e ft. Ennyit meg nem szeretnék kiadni 1 műanyag pálcáért.
-
Black$taR
tag
-
Black$taR
tag
Sziasztok!
MKII-es grandtour meganom csomagtér ajtó átvezető gumiban eltört és zárlatos lett több kábel. Akksi saru le és a hibás vezetékeket megjavítottuk (forrasztás; csere; zsugorcső.) Azonban a helyzetjelző világítás a saru visszatétele után egyből világít mind a 4 és a rendszám világítás. További zárlatot nem találtunk. Mi lehet a gond?Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
Gyula84
veterán
üdv
egyik a havernak van egy lagúnája grandtour 2002es 1.8 16szelep 89kw F4PC770 be lehet szerezni valahonnan a meghúzási nyomatékokat? le lett kapva a hengerfej vagy valami programot tudtok ajánlani?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Az oldal üzemeltetője korábban sokat segített Volvo ügyben (Nordic Store). Szerintem érdemes lenne felvenni vele a kapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
mycso
Topikgazda
Mankókereket hol tudok venni??
Renaultból elhajtottak, hogy csak autóval együtt.Használtan vagy millió kilóméter távolságra vagy kétes állapotút találtam.
Hátha van valakinek ötlete, elsősorban újhoz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Benir8
senior tag
Ma cseréltem szervó olajat a tartályból pipettával. Ahogy vettem ki a szűrőt alsó része le van törve, szűrő is lyukas lett, de még a műanyag darabok egybe vannak. Hol tudnék ilyet szerezni? Bontóból tartállyal együtt hacsak a szűrője jó még?
Renault Megane 1.6e 1999 K7M702(8 szelepes)
Így néz ki, pont szűrőről nincs kép, henger alakú.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65553 üzenetére
Az, hogy a gomb nem világít nen jelent semmit nekem se világított 3 hónapig. (nem volt időm kicserélni az izzót benne) az, hogy a hangszóró se szól az már a ráutaló jel, higy biz kábelkorbács törés lehet.
Műszerfalnál nézd meg az àtvezetőt az ajtózsanérnál.
Multiméter szakadásvizsgálat és egyből kiderül.Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65540 üzenetére
Na úgy tűnik meglett a ludas.
Az UPC alatt található főbiztiket ellenőriztem, illetve megnéztem, hogy melyik hova tartozik.
Ezt megelőzően megmértem a beltérben a fix 12V-okat, ahol csak 3V volt jelen...
Az ellenőrzés során észrevettem, hogy a képen látható legalsó 70 A biztosíték lába igencsak el volt oxidálódva, és meg volt kissé olvadva/koxosodva.
Az alábbi képen látható a biztosítékok kiosztása.
Amint már említettem, az utastérben minden bemondta az unalmast. KIVÉVE a hátsó ablakemelőket, mert azok hibátlanul működtek ugyanúgy.
Kicsit jobban beleásva magam a boci kapcsolásába, megtaláltam a titok nyitját.
A hátsó ablakemelő, a 60A-os biztire van téve, a napfénytetővel egyetembe. Minden más a 70A biztin.Szóval a biztosítékokat kicseréltem, azóta csend van, és a beltérben is a fix 12V pontokon az akku sarun jelenlevő feszültségeket mérem.
A többi majd kiderül....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #65551 üzenetére
Rákeresek erre a résolajra, ha szép idő lesz, megpróbálom. Izzítógyertya max a nyomaték és a mennyit is kellene mérni miatt lehet gond, 40-200Nm-as kulcsom van.
Persze hogy elfelejtettem a szelepet...
Mhelyen leszivták a fél agyamat, majdnem a céges Skodával mentem oda.... -
atosan
veterán
Sziasztok,
Megane 1.6 16v 2000-es évjárat. Jobb első ablakemelő nem működik, a gomb nem világítt, az ajtóhangszóró nem szól azon a felén. Merre induljak, biztosítékok esetleg kábeltörés? Ha a kábel a gond mi a teendő?Maine Coon
-
rob210
Topikgazda
Injektorokat résolajjal meg tudjuk nézni akár te is.
Ha kicsit van kedved barkácsolni egy fél óra alatt megvagy vele és 10 perc alatt kiderül rossz-e bármelyik injektor.
Az izzítót meg simán ki tudod mérni egy multival is akár.
Mondtam én, hogy ez nem szoftware hiba.
Mit mondtak a légtelenítő szelepre.?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #65548 üzenetére
Ne fórumot keress, hanem a hardverapróban tudod feltenni.
Renault power
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #65544 üzenetére
Ó, remek. Ha áll
1500/min körül hangosabb, jobban hallom a szelep hangot. Fölött csendesebb. A fogyasztás műszerfal szerint csökkent, nem keveset. Kopogás gázadásnál.... meglátjuk, még hallani, igaz, eddig messze kevesebb. Még 50km van benne.
Összességében nem lett sokkal halkabb.
Azt sem hiszem, hogy vezérlés csere után rögtön behalt a 2 henger injektor, két izzítógyertya, előtte meg kuss volt, nem remegett a motor.
Ha vállalod, lesz egy kellemetlen napod -
rob210
Topikgazda
Srácok a hidetéseket adás - vételt továbbra is az apróba tegyétek itt a fórumon hirdetni tilos!
Renault power
-
t.imi
addikt
Üdv!
Kész a kopogó diesel. Új szoftver ismét, 2 izzítógyertya ősszel kuka, 2 henger injektor halódik..
Stp adalék mehet bele gondolom az itt olvasottak alapján, az van elérhető távolságban?! -
Gabady
aktív tag
válasz baluka6 #65539 üzenetére
Érdekes az egész, mert a motort simán indítom, leállítom.
A beltérben a hátsó ablakemelőkön, központizáron, meg a szabadkézen kívül semmi sem működik.
Tegnap a BSInél matattam, utána jó lett ma reggelig.
Egyenlőre passzolom a dolgot. Multi és majd méregetek.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #65531 üzenetére
Akkor úgy lesz, ha kapok gyárit belemegy az, ha nem, akkor milyen bevonatú csavart kérjek? A fotók alapján a gyári új úgy néz ki, mintha ónozott is lenne.
Kipucolom, drótkefével, ro55-tel, majd szappanos vízzel, és megküldöm li zsirral.
Ha kész, akkor megy futómű állításra, meg műszaki vizsgára.
Még mindig nem kaptam egyértelmű választ sehonnan sem, hogy a kb nyolcad menetemelkedésnyit törött hátsó rugó, az bukta, vagy nem. Ha nem akkor használom addig, míg a lengéscsillapító bírja, annak meg semmi baja."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
veterán
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Azzal kell számolni, amennyit a pisztoly szerint elfogyasztott.
Sajnos, még mindig nem a fedcomp mérése szerint kell a kúton fizetni.
Nekem akár 10-20%-ot szokott csalni, mindkét autóban.
A Laguna is képes szinte csak Clioval elérhető értékeket a képembe hazudni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Hego
tag
Sziasztok!
Renault Megane tulajdonos lettem Nyári szettel vettem az autót, téligumi nincs hozzá, nincs valakinek eladó 16-os téliszettje?
Más: Ablakmosó elég gyér módon sprickol. Típushiba? 2017-es Megane-om van. Gyári garis, vigyem be szervízbe?i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65533 üzenetére
Jha és az a durva, hogy elmegy minden a beltérben, de viszont a műszerfalon a mutatók úgy maradnak, amilyen állásban voltak. Most levettem az akku sarut is, és továbbra is állnak a mutatók.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65516 üzenetére
Volt rajta 1 éve gyertya cserélve. Tegnap lett 4 trafó cserélve. Szintén kb 1 éve volt pillangószelep tisztítva. Fél éve vezérlés cserélve.
A hiba meg csak úgy jött... Diagnosztikáztuk már még régebben, mi is gyújtáskimaradásra gyanakodtunk, de nem dobott az autó ilyen hibát.
Illetve mondta a srác, hogy hidegben nem akar menni az autó, meg nehezen, köhögősen is indul.
Belépő levegő hőmérséklet jeladót mondtam, hogy még le kéne csekkolni.....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65510 üzenetére
Korai volt az öröm. Tegnap hazamentem, nem volt semmi probléma.
Ma reggel ismét előjött a baj. Kivillant minden a műszerfalon mint amikor újraindítod az autót, lehetett hallani hogy kerregett is az óracsoport. Majd ismét teljes sötétségbe borult minden.
Úgy emlékszem, hogy fékezéskor csinálta. Meg mintha tegnap is akkor csinálta volna.
És még jóval korábban, a nyáron, volt már ilyen, de akkor nem sötétült el így minden, hanem 3x újraindult a műszerfal, majd visszajött minden... Azóta nem volt probléma, most pedig 2 egymást követő reggel is.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Mindegyiké csal.
Az 1.9 meg amúgy se olyan eszkéta mint az 1.5 ezek az 5liter körüli fogyasztások csak városi legendák.
Ha 7 liter felett fogyaszt akkor viszont foglalkozni kell az autóval. (persze a felhasználón és a felhasználási körülményeken rengeteg múlik.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #65529 üzenetére
Csak a renaultban.
Patentet a bárdiban veszem a romixot.
Fogyó eszköz rég elkönyveltem.
A csavart én csavarboltból pótolom, csoda hogy ki bírtad szedni, elismerésem. A lényeg, hogy 10.9 es legyen a csavar, boltos tudni fogja szerintem te is tudod mit jelent.
Összeszereléskor be kell!!! Zsírozni az egészet a vsavarfészket is jól járasd meg a bezsírozott vsavart benne.Aztán irány a futómű állítás, ha megvagy vele.
Renault power
-
roli1979
csendes tag
Sziasztok. Lenne egy kérdésem hozzátok... van egy laguna 1.9dci 2004es autóm. Nektek mennyire megbízható a fogyasztás mérőtök? Mert nekem csal. Pl. Tele tankolom. Az kb. 70l. Kijárom belőle, max. Pár liter lehet benne. 4-5. És a tankolás óta fogyasztott üza. Számláló mondjuk 55l jelez... ez alapján kiszámolva kapom ugye meg az átlag fogyasztást. Ez rendben, de ha nem az 55literrel számolom, hanem a ténylegesen elfogyasztott gázolajjal, akkor már nem is olyan jó a fogyasztása...
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Robimester, honnan a megveszekedett pittypangból lehet itthon szerezni 7703602221 kódú gyári csavart, valamint olyan kerékjárati burkolat patentet, ami gumis, rugalmas, nem kemény, amit a két nagy patentboltban adnak? Előbbi a lengéscsillapító átmenő rögzítő csavarja. Kiimádkoztam (bár inkább átkoztam) mind a kettőt, de nem ezekkel akarom összerakni, vagy ne aggódjak, nem fog az eltörni, nyugodtan mehet vissza tisztítás után.
Érdemes összerakáskor végigtolni a menetben tisztításként menetvágót, vagy kifejezetten tilos?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65522 üzenetére
Az alizé felszereltség nem tudja az a fapad.
A többi igen, de az alizében is elő lehet hozni egy bajuszkapcsoló cserével.
A kontakthibákat gyorsan könnyen lehet orvosolni, a balhátsó lámpa csatlakozóját kell megtakarítani és kontaktsprayel befújni. (nem wd40)Egyszerre több adatot nem fog mutatni a kijelző, ez sajnos nem multi kijelző, de ha nyomod a gombot mindig vált egyet ahogy már meg is kaptad ezt a választ.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #65518 üzenetére
Ha eddig 10w40 volt benne akkor már nem biztos, hogy nem kezdené el enni az 5W40 et de egy próbát megér, mert a hideg oldali értéke sokkal jobb.
Renault power
-
atosan
veterán
válasz #89309696 #65521 üzenetére
Az az igazság, hogy amit próbáltam, annál hiába nyomkodtam a gombot, semmi nem jött elő. Csak az össz megtett kilómétert mutatta. Fékezéskor itt is halványan világított a ködlámpa visszajelző. Izzó test hibánál elég a takarítás?
Amit próbáltam annak normál volt a fordulatszáma.
Bocsi ha sokat kérdezek.Maine Coon
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65520 üzenetére
Nyomogatni kell az ablaktörlő végén a gombot és akkor hozza elő. Egyszerre kettőt nem tud megjeleníteni, vagy fogyasztás, vagy napi, vagy össz km, megtehető út, megtett út stb.
Bár lehet szerelték többféle kijelzővel is őket, de a legtöbb nem tudja.Ha jól látom a ködlámpa visszajelző halvány világításából van egy kis izzó testhiba is.
Sokallom az alapjáratot ekkora vízhőnél, fojtószelep pucolás ráfér.[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
Ahogy így nézem az egyes Megane hirdetéseket, benzineseket, azt látom sok képen, nagyjából a 60%-án, hogy a napi számláló nem működik beindított motornál. Erre gondolok Ez mitől lehet?
Maine Coon
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #65517 üzenetére
Én is olajcsere elött állok (2000-es Clio, szintén 1,9 dTi motor)
Olyan 150e km óta csak 10w40-et kap, órában 317e km van. Olajat egyáltalán nem eszi.
Bátran mehetne bele ilyen olaj? ELF EVOLUTION 900 SXR -
Gabady
aktív tag
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Adott egy Megane kombi, 1.6 79kw, 2000 évjárat. Itt Szlovákiában úgy van a motorkód feltüntetve, hogy K4M-7. Webshopokban néztem alkatrészeket, ott van olyan hogy K4M 700, 701, 702 és így tovább. Mi a külómbség, honnan tudom hogy az enyém hétszáz hányas?Maine Coon
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65509 üzenetére
Szétszedtem a BSI-t belekukkantottam, full makulátlan... a biztosítékokat mind 1-1 kivettem és megtakarítottam. Összeraktam, megjavult.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #65505 üzenetére
Az utastéri bitosítékokat is megnézted.
Ha nincs ilyen jellegű gond, nézd meg a tűzfalon lévő negatívot, (testkábelt)
A váltónál lévő negatívot.
Volt olyan akinek a kutyacsontja ki volt kopva és elpattant a tűzfalon lévő testkábel, onnantól neki mondjuk be se indult az autó.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65503 üzenetére
A motoron gondolkozunk nőnek lenne aki nem hajszolja, az 1.4 mivel ugyanaz mint az enyém is gondolom ugyanolyan könnyen fullad meg szar vele városozni. 1.6 viszont tök felesleges neki, a dízel meg végképp. De emiatt meg nem lenne jó ötlet a régebbi 8 szelepesből nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
Na reggel leszopatott az autóm...
Jöttem be melóba és egyszer csak a beltérben minden elment. De annyira, hogy se beltérvilágítás, se műszerfal, se rádió, szószerint semmi.
Az akkunál lévő 3 nagy biztit átnéztem, a kontaktokat megtakarítottam, semmi.
Utastérben a biztosítékokat átnéztem, semmi.
Kivettem a kinti BSI-t, semmi. Makulátlan....
Ötlet???*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
Egy kis fejtágító, mert sokszor volt már téma.
[link]Renault power
-
#89309696
törölt tag
Megane1 ph2 kocsival melyik Clio van egy kézben? A Clio2 ph2? És ebből volt ph3 is?
És melyik verzióban melyik 1.4-es 16V motor van? Megkapta ez az okoskereket vagy mentes tőle?
Egyik rokonnak kell kisautó. -
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #65500 üzenetére
Mi is arról beszéltünk.
Oké, hogy ez egy magasabb felszereltségű kocsi, meg "elvileg" fel van újítva motorikusan, de akkor is a szervizköltségeit hozzáadni a reális árhoz egy az egyben az azért meredek.
Azért linkeltem csak, mert itt lakok nem messze tőle és eléggé lesokkolt mi eszébe nem jut egyeseknek.
Egyébként nem ez az egyetlen ebből a típusból ami nem kicsit túl van árazva. Azt hiszik néhányan, mert kishaszon akkor már dupla árat el lehet kérni érte.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten