- Mindent a StreamSharkról!
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
válasz MasterMark #89830 üzenetére
Plusz az ön indító és generátor is, nekem januárban csinálták
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz MasterMark #89821 üzenetére
REKLÁM
Autóvillamosság,Diagnosztika Generátor,Indítómotor, elektromos javítás!Indító kártya javítás!Védelmi rendszerek, Riasztók rablásgátlással,Indításgátlók,tolatóradar,tolatókamera,Autó Hifi,Menetrögzítő kamera BeszerelésH-P 8-17!CSOPORT MATRICA SZEMÉLYESEN ÁTVEHETŐLehel Szabó: 067036054721161 Rákospalotai Határút 57 ben!Csurka Autóvillamosság
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz lsebestyen #89804 üzenetére
Csak a képen nincs a feljebbváltsá nyíl, még majdnem arra is hivatkoztam, vagy az egy lementett kép volt a rövidebb váltóról, fene emlékszik már
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
PH3, Körbenézek a képek között
Neked lesz igazad én emlékeztem rosszul
Nem tudom az a 130as honnan került be 2019be a fotótárba de ennyi idő után már úgy emlékeztem hogy én csináltam, vagy én csináltam csak a krúzolásnál lefotóztam hogy nem mutatja hogy váltsak Na mindegy, lényeg hogy kiderült
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #89791 üzenetére
Jó, saját órája szerint Kizsírozott szakadékban, hátszéllel, katalizátor problémával
Aztán jönnek a tanácsok hogy azért van a kati probléma mert bla-bla
Pedig ez a darab pályázik is, csak 100ast iszik már 3000km-óta, és van számla is róla hogy kati is volt cserélve meg a szondák is[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #89787 üzenetére
Annak meg kell a bugi Ignis 180nál majdnem 5500at pörög
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #89785 üzenetére
2 féle váltó van, nekem a Megane 3/3 1.5dCi 110hp a hosszú váltóval 6osban óraszerint 209nél forog 3500at
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz 75kokoko75 #79583 üzenetére
Ott van felül az összefoglalóban a link
Capacity : Capacity 3,4 litre Use : Normal Intervals : Check 20000 km/ 12 months Products : Tranself NFJ 75W-80
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz LamerGyuri #70795 üzenetére
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Gázolaj szűrőt is cseréljem 10-ezernél ?
Köszi előre is a tanácsokat
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz polonic #67643 üzenetére
Elvileg a többi is segít rajta de gondoltam nem fog ártani neki, még a többit folyamatosan öntöm tankolásonként a DPF tisztítóra az van írva hogy min 5000km-t kell tartani két használat közt
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #67209 üzenetére
Mikor sz-ré h-gyé volt én is a 100ast nyomtam bele, hátha tisztít valamit a rendszeren aztán mikor drága volt akkor ott a 95 maxmotion Az 1.4 8V gyári 75 paci pont semmi különbséget nem produkált de a képzelet hogy talán pár perccel is de hosszabb lesz a kocsi élete a jobb benyától felbecsülhetetlen
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #67120 üzenetére
Nem voltam ott személyesen a takarításnál szerintem csak a szelep, nemhinném hogy sok energia lett ráfordítva mert nagyon időszűkében péntek este leadtam a kocsit, szombat délután már hoztam el, és ebbe az időben az összes folyadék és szűrő csere is benne volt.
Átlagokat a spritmonitor dobja, a fedélzeti 4.9et ír stabilan, mikor 6 volt az átlag akkor utána pár napig 5.0-t írt és utána vissza állt 4.9-re
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
VIF -ről némi információ
Elfogyott nálam az első doboz, ez idő alatt 10x tankoltam és 6780km-t mentem 2 hónap 2 hét alatt.
4,73 legjobb átlaggal és 6,00 legrosszabb átlaggal, mivel az első tankolás óta öntöm bele így nem tudom mit kellett volna észrevenni, mindenesetre az EGRt kitisztíttattam és a szerelő szerint ráfért már
Negatívumot nem tapasztaltam, kicsit macerás mindig beönteni a tankbahttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65455 üzenetére
Ehhez a zenei stílushoz nem jó a kondi, 35ös tápkábel elég volt.
Faternál a Suzukiba van kondi és kikapcsolt zene mellett észrevehetően könyebben indul a kocsi mint mikor nincs bekötve a kondi, 10es kábelezése vanFehér Farkas
Ezen is hosszú volt már a hibalista és jelentősen áron alul kínáltam (50k) , még hagytam is magam csak vigyék, így 35öt adtak érte, tegnap leadtam az adásvételit és el is vannak felejtve, remélem nem jutok újra eszükbe így is hazudoztak össze vissza de legalább a hivatalos részeken túlvagyok[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65450 üzenetére
1.4 benzin meganeba volt nálam Perion 74Ah-680A, most lett volna 6 éves és -15foknál már kicsit nehezebben indult a kocsi. Kímélve nem volt, 1-1 rendes basszushoz csak a hátsó erősítőre elment pillanatnyilag 50A Plusz volt az első szetthez is egy
Ez az adagolás volt a dobozán azért tettem bele annyit, munkatársaim szerint szép hangja van, én nem értek hozzá
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
50liter OMV prémium Diesel + 60ml nyári VIF
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
OBD 2, ELM327 -et nézegettem, van amelyikért érdemes pénztadni az olcsókból
2018 Edition
ELM327 legolcsóbb
ELM327 165
Másik színű Mlogic ELM327 BTKöszi előre is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65269 üzenetére
Talán ma végre felhívnak hogy mehetek a kocsiért, már nagyon várom próbálok mindennek előre utána járni
Aztán ha végre megkaptam a sárkányt úgyis jövök a képekkel
A mostaniba is 8-12e közt volt az olajcsere, attól függően hogy esett éppen a a pécsi utamhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Index fórumon azt olvasom hogy, : "A hajtókar csapágy probléma a hármas Megane-okat már nem érinti."
Ezek szerint akkor ezen nem kell gondolkodnomKöszönöm a tanácsokat
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Kerestem itt a topikba de nem találtam 5W-40 EVOLUTION FULLTECH LSX ről semmit.
Mehet 1.5 dCi (K9K 846) be vagy inkább az FEhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
-
ThodEE
őstag
válasz #89309696 #64976 üzenetére
Igen tudtam hogy lesz különbség, nálam a 23 éves kocsiba szervó olaj cseréről nem hallottam, pedig 6 éve nálam van, nem is tudtam hogy érdemes cserélni tervezek másik kocsi vásárlását és szeretném jól karbantartani ezért most előre megtudom az infókat hogy jobb gazdája legyek mint a mostaninak
(#64978) rob210
Köszönöm szépen, plusz akkor a klíma rendszer ezek szerint évente
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #64972 üzenetére
Nohh erről még nem hallottam de gondolom mindenkinek hasznos, így inkább itt kérdezem akkor meg nem zargatlak privátban, melyiket mennyi idő után illik cserélni?
Motorolaj: 10ezerkm/1év
Váltó olaj: ?
Fékolaj: ?
Hűtőfolyadék: ?
Szervó olaj: ?Egyéb?
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #64967 üzenetére
Unixot néztem csak Nissens volt tegnap mikor néztem, most azt mondja nincs ilyen cikk Tegnap 3600Ft volt a weboldalon az ára, nem volt más típus belőle.
Szerk:
Úgy látom a weboldallal lett valami mert semmi alkatrészt nem mutat most, lehet a céges gép sértődött meg
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #64961 üzenetére
Áhhá, köszönöm szépen, tudtommal működik a klíma megfelelően működik, szóval akkor azt nem is egyszerű cserélni, csak írom össze milyen kiadásokkal számoljak és láttam hogy ilyen szűrő is van, gondoltam megéri azt a 3-5ezret, de akkor ezek szerint nem szokták cserélgetni mint az olajszűrőt
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Szárító szűrőt mennyi idő / km után érdemes cserélni?
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
TOYO CF2 PROXES 185/60 R14 82H
vagy
Kleber DYNAXER HP3 185/60 R14 82H
Melyiket szeressem? 1200Ft a különbség összesenhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Év elején cseréltem termosztátot és ma újra cserélni kellett, kivettem a régit és szoba hőmérsékleten is már 1-2mm nyitási hézag volt, új betesz, tökéletes a vízhőfok, csak az zavar hogy elég keveset bírt ki, ez van fogyasztói társadalom vagy van más ok is amivel a kedvére lehet tenni hogy tovább működjön?
Láttam minimális lerakódás van már a csövekben de nem piszkáltam mert tudom hogy ha megindul mind a fűtő radiban köt ki és most nincs kedvem cserélnihttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Kellene kis kocsimhoz bal első ülés, esetleg a pár és ködlámpa, tudtok ajánlani valami olcsó helyet BP-Gödöllő-Fót - Hatvan környéken?
96' Megane PH1
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Hali
Hátsó gátlóból milyent érdemes befaragni?
Cseréhez van amit még érdemes egyből cserélni?
96, 1.4 ferdehátú meganehttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Szerencsére 1-2 percen belül abba hagyja csak addig mindenki bámul hogy "Ez mekkora f@sz hogy nem bírja megcsináltatni" arccal
Valaki mondta hogy a tárcsák kopottak és azért, de akkor cserélni kellene a szervóét, generátorét és a főtengelyen lévőt is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
96,Megane 1.4e
Generátor szíjam csúszik a hangja alapján, fél éves, feszessége rendben van ezért gondolom hogy a tárcsák lesznek megkopva, indítás után 10-60sec aztán elhallgat, nagyobb terhelés esetén vagy ha lefulladás közelébe kerül a motor akkor újra nyöszörög kis ideig. Mennyibe fájhat ennek a meg szüntetése, érdemes-e belevágni, netán csak felrakni egy új szíjatTanácsokat előre is Köszönöm !
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz orosziem81 #46066 üzenetére
Szia !
2: Ha az izzó két végén mérsz feszültséget akkor az izzón eső feszültséget látod, teljesen normális hogy csak pár tizedet mérsz
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #45449 üzenetére
A 195/50 kisebb átmérő mint a 185/55 így simán alá kell hogy menjen.
Gumiváltó kalkulátorral lehet ezt nézegetnihttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Tényleg én is cseréltem gumibakot
Egy a lényeg nem a kedved akarjuk elvenni, biztos lehet találni olyant ami még 3-6hónapot gond nélkül elmegy de utána ha az ember nem foglalkozik vele akkor jönnek a gondok, mehettem volna vele még besül a váltó és szidhattam volna a gyártót vagy a típust, de megvoltak az előjelek , dönteni kellett
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Ez 4 év leforgása és közbe persze 10ezrenként volt olajcsere-szűrőcsere de azokat minden autónál ugyan úgy cserélni kell, meg persze a 10éves szar gumikat kidobtam és vettem téli-nyári szettet.
Gondolkodtam már rajta hogy ha van az embernek 600k autóra akkor 550ér vegyen valami jobbat vagy 200ér és újítsa fel inkább
Most inkább van egy megbízható autóm amibe ha reggel 4kor beülök mert jövök munkába akkor nem kell aggódnom hogy bejutok e, mint hogy legyen egy olyan ami lutri.ja meg van benne zene ami szintén 250k
Szóval sok pénzt elszórtam a dögre de remélem még kiszolgál 4-5évig
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44766 üzenetére
Gyorsulása valóban gyötrelmes
Nagyfatertól örököltem a gépsárkányt, az öreg már nemigen foglalkozott vele és a szervízben is csak lehúzták, ezek után került hozzám:
Vezérlés csere, olaj csere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje, gyertyakábelek cseréje. kb 100k
Ezután a váltónál folyt az olaj, , szerelési díj, szinkron gyűrű csere, olaj, meg pár apróság mint gumiharangok, jeladó gomba megint 100k
Betétek és tárcsák talán 30k körül volt már nem tudom pontossan
Hengerfej tömítés, sikolás, hengerfej felújítás, vezérlés csere, olaj cserék, szűrő cserék, sebesség jeladó 160k
És most megint indul a keresgélés hogy miért fuldoklik ~30-50k20éves a kocsi , Aból Bbe nyugodt szívvel járok vele, nem hagyott még az útszélén és igyekszem megadni neki az alapot hogy üzembiztosan használható legyen, pályán vízszintes körülmények közt 140-145km/h tudja, emelkedőket utálja
Ha normálisan kocsikázok vele akkor 7 liter lenne, de asszony 1.5km re jár vele dolgozni, ha én hozom el akkor 6 km-re megyek vele, 1-2 havonta pályázok 2-300km-ert ott taposom neki végig, 8-9.5/100 ra szokott kijönni.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz eTrade #44764 üzenetére
4edikén viszem a sráchoz aki szokta csinálni, rossz hengerfej tömítéssel semmi baja nem volt, pedig sokáig halogattam a cserét
Igazából nem csak 1-2ben csinálja hanem mondjuk 4esben kigyorsítok, vissza engedem a gázt mert nem tudom eldönteni mit csinál az előttem lévő és motorfékről hirtelen lepadlózom akkor sem kezeli simulékonyan a dolgot
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz eTrade #44761 üzenetére
Szia !
Köszi az infókat !
OMV 100assal járok már kb 2 éve, gyertyák és a gyújtó kábelek kb 2 évesek, viszont a lambda szondáról meg az AC pumpáról semmi infóm, kocsi pöc-röf indult télen is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
96 os meganom van 1.4 benzin 75ló, a hengerfejnél folyt az olaj emiatt szét lett szedve, sikoltatva, szelepek kitisztítva , gondolom a szükséges alkatrész cserék stb, 300km múlva szelep beállítás, nagyon jó olaj nem folyik, nem fogy minden rendben de alacsony fordulaton sokkal nehezebben indul meg a kocsi, sőt ha lepadlózom akkor fuldoklik 1-2másodpercet aztán összeszedi magát és haladunk
Sokat olvastam itt a fórumban pillangó szelepről stb, ha egyáltalán az a baja
Érdemes erre költeni
Tanácsokat, válaszokat előre is köszönöm !http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
-
ThodEE
őstag
-
ThodEE
őstag
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz AthlonXP #39143 üzenetére
95k-t fizettem és volt benne kedvezmény
Mást is cseréltek a kocsin, kormányműn egyik harang nullára szét volt szakadva, nem csak a féltengelynél folyt, nem értek a kocsikhoz hogy megoldható lett volna szétszedés nélkül azt nem tudomhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz AthlonXP #39115 üzenetére
Megane 1, PH1 1996-os verdámon 2 évig szivárgott, mindig figyeltem az utántöltésre, aztán komolyan folyni kezdett.
Le lett véve a váltó (30ezer), váltós munkája +30ezer ebbe belefért 2 szinkronizáló gyűrű csere.
Alkatrészek némi kedvezménnyel 35ezer.1 hónapja
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
-
ThodEE
őstag
Szervó olaj cseréről mit gondoltok? Érdemes lehet kipucoltatni a szivattyúját meg esetleg friss olaj hamár úgyis ott van a szerelőnél
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Jövőhéten le lesz kapva a váltóm pár tömítés cseréje miatt és ezzel a lendülettel kuplung szett csere is lesz, melyik márkába érdemes "belevágni"
Köszönöm szépen!
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz bandi94 #38117 üzenetére
Nem renault de anyós Nubirájába a jeladó rosszalkodik ami a váltóba van felvillan a check engine, 0lát mutat a kilométer óra és fuldoklik a kocsi, szervíz szerint ez a jeladó a hibás mert a motor úgy érzi hogy nincs fordulat, aztán ha elmúlik minden megy a rendes kerékvágásba, 12k az alkatrész 40k a szerelés
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #35837 üzenetére
Áprilisban megy műszakira a picike és nem akarom megnehezíteni a vizsgát, köszi az infót akkor várok még vele
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Ma reggel hazafelé kedvesen elkezdett egyre erősebben világítani az 5ös számmal jelzett fékbetét figyelmeztető és fékezéskor sem a megszokott hangja volt, aztán mire hazaértem (6km) 3-4szer kell kb lájtosan fékezni, addigra a hang a megszokott lett de a jel teljes fényerejében világított.
Ma estefelé jöttem melózni és a garázsból kiállva már nem világított és azóta se láttam pislákolni.
Jövőhéten úgyis járok a szerelőm felé, nézessem meg vagy nagy valószínűséggel csak a jegesedés okozta ?
Itt a munkahely előtt nem tudtak garázst biztosítanihttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Ma átléptem a 110e km-t
A 110011 tettszett a legjobbanhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Horgász topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Építő/felújító topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...