- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Gurulunk, WAZE?!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- M0ng00se: És most?
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #46296 üzenetére
A motortérben van a motoron a váltón és hátul is a lámpatesteknél.
Sodort drótot keress a váltónál nincs szigetelve lapos fonott profilú.
A motoró a tűzfalon van ha szembeállsz a kocsival bal oldalt a torony mellett ha tűzfal mögött van az aksi, ha a motortérben van az aksi akkor pedig a negatív kábelt kövesd végig.
Sajnos sok féle verzió van.Ez a váltóra menő és a tűzfalnál is ilyen van ha ott van.
-
Josi
aktív tag
válasz
gkawka #46296 üzenetére
Akkor helyzetjelzőként funkcionál, és az elvileg úgy jó. Az eredeti helyzetjelzőből viszont ki kell venni az izzót.
helyzetjelző
Olvasd el az 59. hozzászólást. -
mycso
Topikgazda
válasz
gkawka #45808 üzenetére
Szia, egyelőre még elég kevés infó van róla, viszont amik vannak, azok pozitívak.
A 2.0 dci-hez hasonlítgatják, hogy olyasmi a karaktere, tudása, sőt a kialakítása is.
Nyilván majd ezzel is akkor lesz még több tapasztalat, ha már lesznek belőle 300k km-t futott példányok. Bár kétlem, hogy ilyen futás felett is hibátlan lesz ez a pici, de erős motor, ellenben a 2.0 dci-vel.Én személy szerint egy megane méretű autóban simán bevállalnám, nagyobba már nem. A laguna még a 150 lovas 2.0 dci-vel is butus.
-
Cane
őstag
válasz
gkawka #45418 üzenetére
Nem tudom kellene-e lakkozni, mert a műanyag szvsz nem UV védett. A Renault gyári gépkönyve a következőt írja, idézem:
"A fényszórók műanyagból vannak, ezért a következő izzók használata kötelező:
UV-szűrõs 55 W(Bármilyen más izzó használata
esetén a fényszóró károsodhat.)Ajánlott és bizonyos országokban
kötelező, hogy a járműben tartalék
izzókészlet legyen." -
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #44692 üzenetére
Nekem nincs, de tavaly használtam sokat.
Arra figyelj oda, hogy rendszámtartòs, kiegészítő lámpásat vegyél, mert az utóbbi időben rámásztak a zsaruk erre amióta szabályozva lett, hogy melyik a jó és melyik szabálytalan.Amúgy nagyon praktikus, nem növeli annyival a fogyasztást, és kényelmesebb sokkal, mint a tetőre pakolászni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #40667 üzenetére
De de.
Nem rég volt egy cikk arról is csak azt már nem találom, nem emlékszem hol olvastam, hogy ezek a modern és kifejezetten a h7 h4 kiváltására tervezett cree ledes "izzók" már igen is hatásosabbak mint az elavult izzószálas társaik.A bóvli ledet tartalmazó mókaizzók egyértelműen nem alkalmasak közlekedésre ebben egyet értünk.
De azokat be kell tiltani hiszen azok miért kerülhetnek egyáltalán forgalomba???? -
SZATA
senior tag
válasz
gkawka #37477 üzenetére
Lehet, hogy nekem is a fűtéscsövek miatt jön ilyen lemezes, vagy rezonálós zörgés a kesztyűtartó alól rossz úton? Egy-két hónapja kezdte, azt hittem, valami benne zörög, ezért kipakoltam mindent, de a zörgés maradt. Még nem feküdtem be jobb előre, de tervezem, van ott két csavar is, megnézem azok mit és mennyire tartanak.
-
tresh
veterán
válasz
gkawka #37263 üzenetére
Csak úgy tudsz indítózni ha zárod a kört azon a pontot addig még ezt nem teszed meg nem történik semmi. Nálam az Ac és az önindító is blokkolva van. Az hogy teszel egy on/off kapcsolót az AC megszakítására az badarság. Millió megoldás van és pofon egyszerű amúgy és sok kis ilyen trükk hatásósabb mint a gps kormányzár és társai.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
gkawka #37263 üzenetére
Nekem az-az elgondolásom, amíg meg van szakítva az AC áramellátása, addig nem tudja beindítani.
Ablakemelő kapcsoló: szerintem az azért nem járható út, mert amíg zárod a kört, de amint elengeded újból nem megy, így véleményem szerint ha kapcsoló, akkor valahova külön kell rakni.
Vagy nem?!
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #37190 üzenetére
Ehh ilyenekkel sajnos kezd nekem is teli lenni a kocsi.
Bár nekem csak apró pity pöttyök, de az is idegesít.A felszereltsége nem hiszem, hogy ebből a táblázatból kinézhető, inkább az Alizé, Ambition, Authetique, táblázatban találnád meg a tiéd, de még ott is egyedi cuccok lehetnek benne.
Nekem is expression lett holott authentique nek vettem.
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gkawka #36008 üzenetére
Mindenképp ki kell cserélni. A fékfolyadék higroszkóp anyag, értsd: megköti, magába szívja a vizet. A kiegyenlítő tartály nem hermetikusan zár, mert akkor nem tudna megfelelően csökkenni benne a szint a fékbetétek kopásával. Ahogy minél több víz van a fékfolyadékban, úgy csökken a forráspontja. Ami azt eredményezi, hogy el lehet forralni a féknyergeknél a folyadékot a nyeregből és a csőből, nem csak baleset veszélyes, hanem életveszélyes is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #35551 üzenetére
Leggyakoribb hiba nincs, de a műanyag patent fej hullott szét ami beakad a zárnyelv nyitó fülébe.
Úgy 95%-ra teszem.
Marha nehéz hozzáférni legalább négy helyen hajló alkar kell hozzá, ha ugyan olyan az ajtón.Kesztyűt vegyél különben teli leszel horzsolásokkal.
A patentdepóban pedig meg is kapod hozzá a szükséges műanyag vackot.
Pár száz forint.A kárpitot 2 perc levenni, ablaktekerő villával lefeszít, könyöklőből csavar kiszed, térképzseb alatt is van.
Utána csak a patentek vannak amik egy határpzott mozdulattal oldhatók.Ajánlatos legalább 10fokos hőmérséklet melett csinálni, mert hidegben a műanyagok ridegek lesznek és több kárt csinálsz mint hasznot.
-
dhgm
tag
válasz
gkawka #34888 üzenetére
Doki16:Mondjuk azt tényleg elismerem, hogy a(B)(U) német kocsival rendelkezők nagyon lenézik ezeket a francia gépeket. (/U)(/B)Pont a héten kérdezte meg Édesapám, hogy elcserélném-e vele az A6-ra ezt a Renault. Gondolkodás nélkül rávágtam, hogy nem. Ez egy szuper olcsó fenntartású családi kocsi Az meg egy nagy luxus limuzin. Mind a két kocsi szuper állapotú. Nem akarta elhinni, hogy nem kéne nekem az a bálna...
Hát ezért írtam, amit Te is tapasztalsz.
-
dhgm
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz
gkawka #31141 üzenetére
Pollenszűrőből aktív szenest vegyél és a motortér bal elejében van a szellőző rostély alatt 3 perc kicserélni.
(ha szemben állsz a kocsival akkor jobb oldalt van.)A két pöcköt kipattintod (piros nyíl) felfelé kiveszed a rostélyt (sárga nyíl)
Aztán 2 csavar és cseréled a szűrőt kihúz betol az új. -
-=Tiger=-
tag
válasz
gkawka #30812 üzenetére
A budapestiek általában mind arany árúak, utálom őket. Még a bőrt is lehúznák az emberről. (ebbe a grassalkovics is beletartozik)
Ha nagyon kell valami én inkább elautókázok dunaharasztiba, (pedig budakalászon is van, de azt is hagyjuk, az anyjukat is eladnák egy kicsivel több pénzért) ott van egy hatalmas lerakat, szinte mindent tudnak adni. Emlékszem még pár éve szükségem volt egy jobb felső motortartó bak-ra. Újonnan volt vagy 30E, kaptam náluk 10-ért szinte egy újat. (nem volt benne sok km.) Amikor szükségem volt dobbetétre akkor az pont hiánycikk volt, ők tudtak adni.
Érdemes nézegetni a vatera, jofogas, olx-t is. Szoktak fent lenni jó dolgok a bontósnál lényegesen olcsóbban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!