Aktív témák
-
válasz
zsoltee10 #17797 üzenetére
M7-en mentem fel Pestre, beálltam kamion mögé, kényelmes 90-100, néha kikukucskáltam mögüle, hogy lehüljön a gép, de cserébe 1.5 litert evett 100on a kiscibber.
Na ezt überelje valaki
Amúgy 100-110et el lehet vele menni utazóra, termet-, és menetszél függő. Egyszer kijött belőle cirka 140, dombnak lefele hidegben.
Egy dobbal rohadt jó hangja van -
zsoltee10
addikt
azért mondtam neki, hogy 125-ös cbr, mert fiatal, takarékos, megbízható. lehet, hogy nem megy 130-at utazóba, hogy autópálya menő lehessen, de nem fog benne csalódni. Aztán amíg a haverja az RS-t bütyköli, vagy szerelőnél van, addig ő motorozik. Ha meg túráznak, akkor neki csak minden második alkalommal kell tankolnia, mint az RS-es havernak.
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #17791 üzenetére
szerencsés voltál az ETZ-vel. Én nagyon megszívtam vele. Nekem sok gondom volt vele. Egy könyvelőtől vettem egy 250-est, garázsban, letakarva tartotta, kímélte. Ránézésre nagyon patent volt, pöccre indult. Egyedül voltam, nem igazán értettem hozzá. Elhoztam, két hét múlva a főfékhenger elengedte az olajat, és a ház annyira kopott volt, hogy cserélni kellett. Vettem rá Brembo-t. Aztán két új hátsó teló is kellett rá. Aztán a karbi mondta be az unalmast, elszabadult benne valami, amit beszívott és megszorult. Ezután még mindig ment, kapott új karbit (használt persze, 251-es karbi volt). Aztán 2 hetet kihagytam, mert műtöttek. Szigorúan megtiltottak minden nehéz fizikai munkát, és a motorozást meg főleg. Oké mondom, kibírom. Aztán mégiscsak sutyiba ráültem, és mentem egy kört. Hazafelé egyszercsak nyekk, megállt a blokk, és alig úsztam meg az esést. 4km-t toltam hazáig.... gyakorlatilag vérben, verejtékben úszva értem haza. Ez volt a pillanat, ahol azt mondtam, hogy a k anyád, és bevágtam a farakás mellé. 2 hét múlva megjött az ER-6, és soha többé nem akartam ETZ-re ülni, mert bár tudom, hogy nagyon fasza gépek voltak, de eljárt felettük az idő, és nekem sok szenvedést okozott, és rengeteget buktam rajta. Eladtam potom összegért, elegem volt. Simsonom is volt, azzal semmi gond nem volt. Szegény az még véres torokkal is haza hozott olyan sártengerből, hogy így utólag is mosolygok rajta. Eladtam szegényt, mert nem volt értelme javítani, azon minden a végét járta.
-
R.P.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #17792 üzenetére
Nyilván, nem is mondtam hogy rögtön autópályára megyek, csak említettem, hogy előny, ha lehet autópályán is közlekedni a motorral.
Egy szóval sem mondtam hogy ott akarnék megtanulni.Első hozzászólásban pedig azzal kezdtem hogy első motorom lesz, gondoltam nem kell külön mondanom, hogy nem a szomszéd gyerekén mentem az első 10000km-emet, hanem majd ezen szándékozom.
Azt meg én is aláírom, hogy egy ETZ-t többet lehet nyüstölni, de azt se mondtam hogy nekem RS kéne, sőt azt mondtam, hogy az nem kell, mivel sokat eszik.
-
bajnokpityu
félisten
akkor mesélek én is sztorit.szomszéd gyerek akkoriban soknak számitó 350ből vett egy RS125öt.én meg 62ből egy 125ös ETZt.én télen nyáron rajta ültem,gyilkoltam,imádtam,világot bejártam.ráköltöttem vagy 15e Ftot(heidenau gumik).
srác közben állandóan nyüstölt,h toljam már be az RSt,mert nem indul.minden baja volt,mert 3 éves kora,karcmentessége ellenére szeszélyes volt.irdatlan kényes volt gyetyára,melegitésre,szivatóra.ráköltött még összesen vagy 120at hengerekre,elektronikára,fékekre,és ment vele vagy 2000km-t.
ezzel együtt még mindig jobb vétel egy korrekt 2T,mint egy azonos árú 4T,mert ha belenyúlsz,akkor még mindig könnyebb alkatrészt találni.
600assal ne kezdjél,de ha mégis,akkor az öreg F2es CBRek még talán tartják magukat.
-
zsoltee10
addikt
azt észre vettétek, hogy a srácnak A1 jogsija van?
tehát a 900RR és a többi kilőve. csak 125-ös jöhet szóba. abból meg én csak egy fiatal, keveset futott CBR125-öt mernék megvenni. Jó, nem megy két kilót, de 16-17 évesen ne is száguldozzon senki.
-
R.P.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #17788 üzenetére
Igen, tudod én is elgondolkodnék valami ilyesmin, csak én tényleg olyan vagyok aki szeret felülni azt menni és kész.
A másik meg hogy a haverom, akivel ezt az egész motorozós dolgot műveljük (együtt csináltuk a jogsit, stb.), sikeresen beszerzett magának egy RS-t (nála nem voltak szerencsére ennyire anyagi korlátok), és mivel együtt fogunk javarészt túrázni menni, meg motorozni, ezért akármennyire is furcsa, de valami övéhez hasonló gépet szeretnék.
Arról nem beszélve, hogy az autópálya előnyeit is szeretném kihasználni, ha valahova gyorsan akarok menni, és nem utolsó sorban ezek a speedmotorok tetszenek a legjobban nekem, pl. cross nálam szóba sem jön.
Tetszenek az ETZ-k, csak nem egy Aprilia RS mellett.
zsoltee10: én amúgy sem vennék első motornak 400-asnál nagyobbat. Jó, hogy nem rögtön Hayabusa-t
Szerintem valamennyire egészségesen végig kell haladni a "ranglétrán", nem rögtön erőgépekkel kezdeni.
Vagy nincs igazam? -
bajnokpityu
félisten
moderáltam magamat,mert elsőre félreértettelek.
elsőre azt olvastam,h ETZre egyáltalán fel nem ülnél.
nem azt,amit irtál,hogy arra az ETZre.ezzel együtt elgondolkodnék egy normális ETZn.sepénzből igazi tanulómotor,ha jó állapotú.ha meg tré,akkor meg sepénzből jó szerelő válhat belőled
nekem volt 2 is.komoly gondja egyiknek sem volt,sosem hagytak ott,és csak akkor szereltem őket,ha kedvem volt hozzájuk,nem szükségből.
összesen vagy 30ezret letekertem velük,és szerintem sokkal még rosszabb vezető lennék,ha japán sor4en kezdtem volna,ha egyáltalán élnék. -
R.P.
aktív tag
Utánanézek a dolgoknak, megígérem, hogy nem fogok meggondolatlanul dönteni
Megnézek először is élőben egy CBR-t, mert ha nagyon keszeg akkor inkább egyáltalán ne. Ha találok értelmesnek látszó kétüteműt, akkor elmegyek, megnézem, nem fogok elsietni semmit, egyelőre nem sürgős a dolog.
Szívesen fogadom a tippeket, köszönöm.
bajnokpityu: ültem már ETZ-n, nem tudom mennyire volt normális, csak azt hogy a srác minden nyáron átlag 3 hónap szereli a mi garázsunkban
(bátyám haverja), és ez az amiből én nem kérek, akár egyedi eset, akár nem
-
Gaboman
nagyúr
Ezt esetleg?
Kicsivel drágább de fiatal is.
A többiekkel ellentétben én azt mondom lehet hogy hamarabb szétesik mint a 4T motorok,de a javítási költségei is a töredéke a 4T motoroknak.
Haver 80E Ft-ból tette totál rendbe a blokkot amikor beállt a hajtókar benne.
Ez 4T-nél lenne 300-400 FT.
Ezt sem árt azért meggondolni.
Orion
Ez egy Aprilia SXV másolat 250 4T blokkal,szinte új motor,bár hogy milyen lehet azt nem tudom.
Mi ilyen márkát hoztunk ki Pitebikékben eszméletlen jó motorok voltak. -
Nem akarlak elkeseríteni, de én most borítékolom számodra azt, hogy nagyon meg fogod bánni... 350ért nem fogsz kapni jó állapotú sportmotort, ami elvisz szervíz nélkül sokat.
Kicsit gondolj bele mielőtt beleugrasz egy pénznyelőbe.
Vegyél esetleg töröttet, ami idomsérült. De ez a 350k-s dolog... hááááááát... Talán találsz egy törött körlámpás 900RR-t ami jó. Talán. -
zsoltee10
addikt
hát figyelj, ez nem simson, hogy fúrás+dugó+főtengő felújítás+csapágy 25k.
itt egy dugattyú kerülhet 30-50k-ba, csapágyak, stb. sztem 150-200k körül nyugodtan lehet kalkulálni, és akkor már 500k körül jársz. de ha ki tudod fizetni a 200k-s teljes felújítást, akkor már eleve vehetsz egy 500k-s motort, ami jobb eséllyel fog működni hiba mentesen.
Én a helyedben erősen elgondolkodnék inkább a CBR-en. Figyelj, ha van lóvé, akkor mindegy, ha nincs pénz, akkor meg kell húzni a határokat. -
R.P.
aktív tag
válasz
zsoltee10 #17777 üzenetére
Értem, valóban reálisnak tűnik ez a futott km dolog, ahogy mondod.
Szerinted ez a javítás dolog, mondjuk mennyi pénzt emészthet fel, nyilván kéne tudni ehhez a becsléshez a motor állapotát, stb., de pl. egy motorgenerál egy ilyen kétütemű gépezetnél hogyan alakul például?
u.i.: lehet hogy el kellene gondolkodni a CBR-en, mégiscsak?
-
zsoltee10
addikt
amit a márkákról írtál nem releváns, mert ennyi idősen 2 azonos motor is lehet ég és föld. 2 üteműek ki vannak hegyezve, és hamar meg lehet ölni őket. szóval két ütemet abszolút felejtsd el, mindenki ezt fogja mondani.
4 ütemű sportgépet megint nagyon kockázatos venni. Arról nem beszélve, hogy soha nem fogod kideríteni, hogy mennyit és hogyan használták előtte. Ez a 20-30000 kili ez egy vicc.
Javaslok valamit, csak a poén kedvéért. Kezdj egy a hasznaltauto.hu-n motort keresni olyan feltételekkel, hogy 5 év, és 20000km. Ez a nagyon keveset használós típus. Most üsd be, hogy 10 év és 40000, aztán 15 év és 60000km. Ez az alja, átlagban nem hiszem, hogy évi 4-5000kmnél valaki kevesebbet megy a mocival. Jó, én talán nem vagyok átlagos, de 1,5 év alatt 36000 kili. Akkor miről beszélünk? Ahogyan öregszenek a mocik, egyre kevesebb bennük a km, hihető. Hallgass a többségre, ha 300k-ért tudsz motort venni, akkor ne vegyél. Utána nem lesz miből javítani, márpedig azt kelleni fog, tuti.szerk: ha csak A1 jogsid van, akkor 125-ös négyütemű szvsz, valami fiatal, viszonylag keveset futott. a Honda 125-ösei megbízhatóak, láttam belőle 40-50000 kilit futottat is.
-
R.P.
aktív tag
válasz
zsoltee10 #17774 üzenetére
Hát pedig ennyiért leszek kénytelen találni valamit, mert több pénzem nem lesz rá az biztos
.
Az MZ-t meg még akkor se használnám ha nekem fizetnének érte, mert életveszélyes... Meg kéne rá költeni sok tízezer forintot a papíroztatáshoz, akkor már inkább egy ilyenre költenék.15-20 esetleg 30000km csak nem sok egy ilyen motornak, én azért bízok benne hogy találok ennyiért is valami jót.
Pl. nézegettem ezt, el is mennék megnézni, csak sajnos elég messze van nekem, de ha nincs jobb akkor alkalmat kerítek rá.
Egyébként amit a márkákról írtam, szerinted nagyjából megállja a helyét, vagy felejtsem el?
u.i.: jogsim A1, ezért csak ez a kategória jön szóba.
-
Ha nincs pénzed, akkor nagyon sürgősen felejtsd el a zvei zákt motorokat. Ez csere, az csere, sok pénz.
Maradj csak a négyütemnél. Speedmotort 350ért? Hát barátom, arra utána a vételár kétszeresét rá fogod költeni
Tippem nincs, gyűjtsél pénzt rá. Kp-vel tudsz kiharcolni engedményt. De 2T-t ne vegyél. Hidd el... Belpiacos motort is csak akkor, ha BIZTOS vagy benne, hogy jó. Különben az életed is elveszi, kérdezd Fecát... -
zsoltee10
addikt
pfff, hát ha 2üteműben gondolkodsz, akkor ezek mind rengeteget esznek. Az a baj, megmondom őszintén, hogy 300-350k-ért nem lehet normális motort venni. Ezek mind szét vannak hajtva, lóg a belük, öregek, esetleg belpiacosak.
Én azt mondom, várj, gyűjts, és vegyél egy normálisabbat, addig használd az MZ-t, suliba járni megteszi, voltam vele én is a Balatonon, 500 kilis túrát is kibírt. Jó aztán megdöglött teljesen, de én nem tudtam az előéletét, jól bevásároltam vele.
Na lényeg a lényeg, hogy ebben az árkategóriában egy jó vételt láttam eddig életemben, egy barátom FZR250 mociját. 14000 valós kili volt benne, japánból hozták. 350k-t az megért.esetleg valami hasonló CB250. Alapos átnézés után, kompresszióméréssel.
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Első motorom megvásárlása előtt állok, ebben szeretném segítségetek kérni. Speedmotorok érdekelnek elsősorban, de fontos a fogyasztás is, a keret pedig maximum 300-350k. Honda CBR a teljesítménye miatt esik ki, pedig a 4 ütem pozitívan befolyásolná a fogyasztást.
Már figyelem egy ideje az apróhirdetéses oldalakat, illetve olvastam vezetők véleményeit is.
Tehát az általam "feltárt" lehetőségek, és összeszedett tulajdonságok (amennyiben ordas baromság valamelyik, akkor javítsatok ki, ezért is írok):
Honda NSR - őt néztem ki elsősorban, vélemények alapján 4-6 liter között alakul az átlagfogyasztása, karbantartást nem igazán igényel, teljesítménye jó. Ez nekem megfelelő lenne, csak a legtöbb sajnos 50-es papírral rendelkezik, ami nem nyer.Aprilia RS - a fogyasztása (állítólag 8-10L) számomra rengeteg, feltéve ha ez az adat igaz. Az ára is sajnos igen borsos, normális példányok jócskán 400 fölött kezdődnek. Teljesítményben talán a legjobb.
Cagiva Mito - ez az amiről nem nagyon tudok semmit, csak azt, hogy olasz, hogy ez jó-e, vagy sem, arról mindenki eltérően beszél.
Yamaha TZR - ez a típus külsőre nem tetszik nekem sajnos, és szintén fogyasztási "gondokról" hallottam.
Mégegyszer írom, hogy nem tudom, hogy mennyire állnak helyet ezek a tapasztalatok a valóságnak, ebben szeretném a segítségeteket kérni, illetve a választásban.
Tehát szempont az, hogy rendszámos legyen, a minél kisebb fogyasztás, és a minél komolyabb kinézet. Van egy régi MZ-m, ezért szerelni sem szeretnék, meg pénzem sincsen ilyesmire. Az lenne a legjobb, hogyha szó nélkül kibírna mondjuk 2 évet, és akkor lecserélném egy 4 ütemű nagyobb túramotorra.
Amire használnám elsősorban az a mindennapi suliba járás (ha idő engedi), illetve nyáron feltétlenül eljárnék vele túrázni, vagy leugranék Balatonra, stb. Tudom, speedmotor, kényelmetlen, kibírom.
Szóval mit mondtok, ti, tapasztaltabb motorosok?
-
ALI_G
veterán
-
Gaboman
nagyúr
Ezt vettem ma akcióban 19000-ért:
# Sportos textil kabát nyárra
# Külső rész anyaga erős és ellenálló kordura 500D
# CE protektorok a váll-, és könyökrészen
# Szivacs gerincvédő
# Nagyméretű, hálós szellőzők a vállakon, karokon és a háton
# Kivehető thermobélés vízálló borítással
# Csípőszűkítő
# Irattartó zseb
# Mobiltelefon tartó
# 2 vízálló zseb elöl
# Kényelmes nyakrész
# Farmernadrág övhöz rögzíthető
# Nadrággal össze lehet zipp-zárazni -
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #17756 üzenetére
Köszi,akkor marad a 35 Wattos.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #17748 üzenetére
a 35Wos is nagyon jó,plusz elvakitod a rosszul beállitott jószág esetén(motoron,robogón biztosan billeg és vakit)ha ezt 55Wból csinálod,akkor kegyetlenül kiszursz másokkal.és nem lesz már tőle neked jobb.
-
válasz
[lAyCsI] #17751 üzenetére
Azt megköszönném
Bár nekem a fogaskerék mindent üt, még azt is ami az újban jobb. Meg ez a vtec sem tetszik az újban... Marketingnek tartom
(#17752) TayRol
Le kell bratyizni rendőrrel, aki bejelenti, hogy elestél, futómű elment, és kivonja a forgalomból addig, amíg műszakin nem bizonyítod, hogy tök jó a motor. Elveszik rendszámot is, így nincs mire fizetni kötelezőt, és a bónuszt sem bukhatod el(elvileg)
(#17753) NINJA_V
Nem borult. Belementek autóval. Kb 20al. Attól eldőlt balra, azért van a jobb oldali tükörtartó konzol elhajolva. De nincs semmi annyira szétszakadva, hogy komolyabb károsodásra kellene következtetni. Belengettem, fékeztem tekertem, nem éreztem hibát. Bár elindítani így nem lehet, de majd kiderül. Nem hinném, hogy baja van. tele van oszták autópálya-matircával, szóval nem hiszem, hogy kamu a "túrázásra használt" szöveg.
Meglátjuk -
válasz
NINJA_V #17749 üzenetére
[link]
Pont ilyen leszRakok rá egy deklit, meg új kupplungot, aztán reménykedjünk, hogy beindul, és blokkilag nincs baja. Ha nincs, akkor banzáj, és piros lesz.
mod:
találtam egy módszert, hogy lehet kivonatni a motort úgy forgalomból, hogy ne vesszen el kötelező biztosítás bónusza -
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
Használ vki közületek utólag beépített xenon szettet?
Most gondolkodom egy bixenon szetten,csak azt nem tudom h hány Watt-osat érdemes vásárolni. A gyári izzók 55 Wattosak,míg ah néztem- xenonból 35,illetve 55 Wattos szett van.
Megéri azt a +3k-t az 55Watt? Jobb lesz a fényerő? Még jobban világítana?
6000K-s.
Köszönöm.
Üdv.M -
Boci_83
őstag
Ez másodikán volt akcióban, azt 65K-ért, de mivel láttam hogy maradt még belőle bőven, biztos berakják még, 23.áig lesz ez az akciós sorozat, utána leltároznak. Tegnap voltam fent én is, ott beszéltem a csajokkal, vettem is egy sisakot, meg néztem a Difi kabátomhoz egy nadrágot, azt hiszem ha akcióban lesz azt is megveszem, bár arra azt mondták az nem valószínű, de azért nézegessem az oldalt hátha szerencsém lesz.
-
NINJA_V
tag
válasz
Boci_83 #17740 üzenetére
Figyelni kell ilyenkor mindig a shox honlapját odarakják fel a következő napi akciót...tavaly is vettünk januárban pár jó cuccot
Mod: ja és nyitásra érdemes odamenni, mármint jóval előtte. Mi nyitás után mentünk egy órával, de már nem volt egy darab se a kinézett agv sisakból.
-
Boci_83
őstag
A Shoxban olyan leárazások vannak, hogy be...rok. Annyi pénzt el tudnék most költeni hogy hihetetlen.
-
Gaboman
nagyúr
Inkább motorozzunk gondolatban egy kicsit mi is!
-
Letekertem már párszázezret, motorral, autóval, dobozossal. Egyszer törtem autót, itt becsületemre legyen mondva, hogy 60ról, csillagos éjszakán jégre futottam, és csak a Pug 206os ködlámpáját törte ki a fa, és megrepedt a műanyag 3 centin. A másik meg persuékkal történt, ott nem ismertem az utat, én basztam el. Ezen kívül sose okoztam balesetet. Talán mert használom az agyam.
Az a baj, hogy az alap rendszer is alapjaiban van szébarmolva. Olyan emberek kapnak jogosítványt, akik teljesen, totál alkalmatlanok arra, hogy vezessenek. Az ilyenek miért kapnak? Aztán ott vannak az utak. Nyomvájús szarok, tele kátyúval. Aztán télen meg jönnek a hírek, hogy kopott nyári gumi miatt okozott balesetet. Biztos, hogy nem az út volt a hibás? Nyomvájúban a kátyú, meg a bucka kikapta a sofőr kezéből a kormányt? Vagy az úthibákban megálló víz miatt planningolt az autó/motor? De most őszintén. Meg ott van amit írtál, hogy ha nem hajtasz, akkor éhenhalsz. Menjél szabályosan, miközben két kamion tol hátulról. A két sáv pont akkora, hogy pont elfér két kamion. Biztos nehezebb lett volna 1-1 méterrel szélesebbre építeni az utat a felújításkor? Mert, hogy az ország útjai nem ekkore forgalomra vannak tervezve, az világos. De akkor miért kell világháborús utakon közlekedni? Aha, oké. Mindenesetre sehogy sem jó ez.
-
100% meg csak 130k.
Egyebkent motorral tudatosan megszegik, megszegjuk a szabalyokat, amivel csomoszor nincs is gond, CBR1100XX-el 130-al docogni az autopalyan peldaul halalos lehet. Ha viszont megb*sznak, akkor viseljuk csondben, hiszen mindenki tudhatja, hogy miert mi jar. Kockazat - nyereseg az ido es az elvezet, veszteseg a penz.
-
NFree
addikt
válasz
runner 125 #17734 üzenetére
Elrettentő példát én is tudnék egy csomót, sajnos, de nem szeretem mert bizony valaki, ilyenkor már nem biztos , hogy köztünk van.
Ez sajna a közlekedéssel jár, teljesen mind1 szerintem ki volt a hibás, mi miatt, inkább az a borzasztó, hogy nap mint nap megtörténik.
Mert nem vagyunk elég figyelmesek , de senki nem lehet tökéletes -
Gaboman
nagyúr
Én másképp gondolom ezeket a dolgokat mint ti.
Erről a témáról ennyit én be is fejeztem meggyőzni nem akarok senki,mindenki úgy megy ahogy akar,nem érdekel,én betartom a szabályokat,úgy sem tudok ellene mit tenni,aki meg bátor és megszegi őket miközben tudja hogy ott mennyivel lehet menni az viselje a következményeket is ha beleszalad az ellenőrzésbe.
Én itt kiszálltam a vitából.Inkább egy ilyennel mennék pályán amin senki nem tilt semmit.
Kellene bele egy SMC625-ös blokk! -
válasz
runner 125 #17727 üzenetére
Mókás, hogy sehol egy vércsepp, sehol semmi nem utal arra, hogy ebben emberek voltak
Nem tudom észrevetted-e, hogy az autó jobb oldalába csapódott a motor, azaz akár még az a lehetetlen helyzet is előállhat, amit még csak gondolni is abszurdum, hogy az autós nem adta meg a jobbkéz-szabálytJujj, égessetek el, eretnek vagyok
(persze ez csakis és kizrólag a fantázia szüleménye, szerzője felelősséget nem vállal)
-
válasz
Gaboman #17723 üzenetére
Tesó...
"Mert a szegény búcsú hogy az elmúlt évben nem ment egyszer sem a mozdony erre,te ugyan úgy mész ott és hoppá szemben találod magadat ott haladó karbantartó mozdonnyal,vagy éppen javítást esetleg,táblakarbantartást végző személyzettel!"
Nem tudom miért kerülte el a figyelmed az az ordítóan nyílvánvaló tény, hogy (a fenti esetben is) az úttestbe épített sínek kb 2 métert lógnak ki mindegyik irányban, és nincs pálya, amin vonat közlekedjen. Ha csak nem barhiból ráemelnek egyet daruval, vagy helikopterrel.De mondok egy mai példát.
Telezöldes kereszteződés. Fordulnál balra, ugye bemész kereszteződésbe, várod amíg a szembe forgalom elmegy. A Te sávod is, és a szembe jövő is besárgul, lefullad az autó. Lekapcs, bekapcs, egyes, gáz, de már pirosban vagy, valszeg a kamera is megleste a rendszámot. Ez esetben is jogosnak tartanád majd a bűntetést? Amikor a KRESZ úgy írja le a telezöldes kereszteződést, hogy egy kocsi bemehet a kerszteződésbe? Hm?Gondolkodjunk már kicsit.
Amúgy ha egy ottfelejtett 20as táblánál 40-el mész, az már 100%, azaz 300ezer. Szerinted ez normális gondolkodás? Ha igen, akkor kérlek jelezd, és fejezzük be a vitatkozást. -
NFree
addikt
válasz
Gaboman #17719 üzenetére
Ne haragudj de nem értek veled 1et, lassan 15éve közlekedem lakott területen ált ahol lehet megyek mint a meszes, ahol viszont nem látom, be az előttem lévő utat rendesen tempómhoz mérten ott lassabban, és sajna hogy vannak 30 as meg 40 táblák, az olyan idiótáknak való akiket én közutra se engednék, elég sok kilóméter van mögöttem, szakmai ártalom, voltam egy kis városkában a dunántúlon, ahol szinte minden 1es sebktáblát betartottak mégis minden nap volt baleset vagy kettő, amikor meg leesett az eső meg a hó nah akkor 5-6 dőlés borulás stb. mi meg egész nap tapostuk 1000-el, hogy épüljön az m7.
Úgyhogy elmehetnek a francba a trafival meg minden egyébb baromsággal a hatóságok, inkább építenének több utat, hogy legyen hol kölekedni meg haladni.
sajna ez nem az az ország ahol az emberke megkeresi a kis pénzét 8 órában utánna ráér, itt rohanni kell egész nap, másképp nem eszel. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
runner 125 #17727 üzenetére
már régi...
mindenestre csúnya az biztos -
Jodanovich
senior tag
válasz
runner 125 #17727 üzenetére
azt a qrva...
-
runner 125
nagyúr
Hali all!
...most kaptam egy e-mailt kedves unokanővéremtől.
Engedjétek meg h közzétegyem;"Egy kezdő motoros a Hondájával 250km/h körül oldalról belerohant egy
Golfba egy kereszteződésben Svédországban. Olyan gyorsan ment a
motoros, hogy szó szerint fékezni sem maradt ideje. A Golf a
becsapódástól három métert repült a levegőben és a tetején landolt.
Mindkét utasa és a motoros is azonnal meghaltak. Mindhárom holttestet
az autóban találták meg.
Miután lezárták a nyomozást, a kocsit "kitakarították" és kiállították
a Stockholmi Motor Vásáron balesetmegelőzési célzattal mi történhet
egy motoros balesetnél." -
bajnokpityu
félisten
teljesen egyetértek.
az M0n azért nem 130 a megengedett,mert anno kilopták a pénzt a projektből,és keskenyebb lett.ezért szopik rajta millio ember.nekem csak annyi a bajom,hogy nagyon sok helyen teljesen indokolatlan a korlát,ugyanakkor az emberek 20% vezetés helyett telózik,beszélget,és b*szik haladni,tehát feltartja a forgalmat.és ilyenkor felidegesitem magam, és gyorsitok.és sztem az az 5%,aki meg veszélyesen gyorsan halad is hasonló dolgokon huzza fel magát.
csomó helyen sokkal többel is biztonságosan,jól beláthatóan lehetne gyorsitani a közlekedésen.
tehát közlekedési kultúrában csúnyán le vagyunk maradva.németeknél soha nem éreztem,h tökölnek.ott a 60éves mama is normális sebességgel halad.
-
Gaboman
nagyúr
Ki volt írva hogy 20Km/h a lakóövezeteb belül?
Ha igen akkor miért csodálkozol ezen?
50% túllépte a sebességkorlátozást,és lakóövezetben kellene pontosan a legjobban betartani a szabályokat,a gyereket és a közúton közlekedők végett.
Bármikor kiugorhat eléd egy kocsi mellől.Tüzi:Aránytalan az lehetséges,de ha nem követnek el akkora hibát nem is 120csekk fogja őket sújtani,szóval amiket te mondasz pénzeket azt már nem 30-50% túllépésnél adják.
A másik a vasúti átjáró,ott sínszedés,munka bármi előfordulhat,még ha nem is megy rajta vonat,felénk is van ilyen,és néha a sorompót a síneket vizsgálják,karbantartó mozdony megy néha rajta,hát ezért kell korlátozás.
Mert a szegény búcsú hogy az elmúlt évben nem ment egyszer sem a mozdony erre,te ugyan úgy mész ott és hoppá szemben találod magadat ott haladó karbantartó mozdonnyal,vagy éppen javítást esetleg,táblakarbantartást végző személyzettel! -
válasz
Gaboman #17719 üzenetére
Nekem nyolc, érted
Majd meg fogja mindenki kapni a papírt, ne félj. Jó malom lassan őröl
Nem mintha örülnék neki, de szerintem Te sem látod át azt amit mondtam. Nem az a baj, hogy aki lakóövezetben 80al megy azt megbűntetik, hanem az, hogy ha _nincs értelme_ a sebességkorlátozásnak, akkor miért trafiznak. Megmondom miért. Mert fejősmalacnak tartanak. Ennyi. Amilyen vasúti átkelőn átmentél, gondolom azon van vonatkozlekedés.
erről pofázok
Meg a többi, teljesen értelmetlen, csakis a kaszálást szem előtt tartó dologról. Nem a bűntetéssel van a probléma, hanem az egész rendszerrel. Nem veszi figyelembe milyen anyagi helyzetben vagy, nem veszi figyelembe a körülményeket, nem csinál semmit, csak pénzt szed. Ezzel van a probléma, érted már?
Engem még nem trafiztak le, szóval nekem kárt nem okozott még ez az eszetlen rendszer, én csak azokat sajnálom, akiknek igen. Miközben filléres problémái vannak, minden százast beosztanak, kapnak egy 150ezres csekket. Te ezt nem érzed aránytalannak? Csak egy icipicit. -
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #17719 üzenetére
ehh, mázlisták.
barátnőm közeli rokona pihenő és lakóövezetben 30-cal ment 20 helyett.
50.000-es csekket kapott. köcsög rendőr aki odaáll, vagy aki oda állította. paraszt banda amelyik ilyet csinál.
fogják meg a pappert aki tegnap majdnem elcsapott zebrán, esküszöm, volt vagy 60 éves egy baszott nagy audiban és úgy leszart mint állat. tarkónlövést neki -
ALI_G
veterán
válasz
Jodanovich #17717 üzenetére
na azért ott is csak a 1 autópályán lehet korlátlan sebességgel menni, de az azért van mert marha biztonságos.
Közúton azért van ilyen korlátozás, hogy 90, mert képzeld el a legrosszabb embert akit valaha le kellett előzz vagy volt vele konfliktusod, mert pl lassú volt a reakciója és merev volt és elküldted volna a picsába.
Na most képzeld el, hogy ez a csávó megöregszik, de valamiért még vezet is meg még meg is adják neki azt a qva orvosi papírt, pedig már alig lát, alig hall!!!
Na ilyen emberből van jópár, szerencsére többnyire hétvégi sofőrök, de mi van ha lépten nyomon ilyenekkel találkozol?
és ha ők is mehetnének 130-cal közúton? Jézus ments meg minketmi van ha kifordul elém mert balf@sz és meg se lát, ott döglök meg, hiába az ő hibája és nem is azért fordul ki elém, mert egy pöcs, vagy mert nagy az arca a menő verdában aki indexet nem ismeri, hanem egyszerűen béna, de bárki kaphat jogsit!
szóval ezt tessék itten nézni és a legrosszabbat feltételezni a közlekedő társakról.
-
Gaboman
nagyúr
Szerintem te túl dramatizálod a dolgot,eddig amióta behozták ezt a rendszert 2xfutottam bele trafiba,egyszer Fehérvárról jöttem ki és egy gyalogos átkelőnél ki volt téve a 30 tábla,ott 40-el mentem át.
Látom hogy az elkerülő híd alatt szembe velem meg mérnek,na mondom most beszívtam minimum 30%túlléptem a sebességhatárt.
És vasúti átjárónál is 40 helyett 50 haladtam át amikor mértek.
Ezeknek jó 5 hónapja,azóta sem semmi értesítő,haverom Móron futott be a 40táblánál 55-el,neki sem küldtek semmit.
Öcsém Fehérváron 30-nál ugyanúgy 40-el és semmi.
Nem az ilyen sebességkülönbségek végett büntetnek nekem eddig ez jött le ebből mivel már rég ki kellett volna küldeni a bírságot.
Viszont az olyan bírságokért amikor az illető 30 helyett 60-al,meg 50 helyett 80 megy már ne is haragudj megérdemli a büntetést,és hogy jó magas az összeg,talán elveszi a kedvét a következő száguldástól a megadott sebességhatárhoz képest.
Ez talán arra ösztökéli a sok idiótát aki száguldozik lakott területen kívül is belül egyaránt hogy vissza vegyen a tempóból.
A többi embert meg annyira nem érdekli aki eddig is normálisan közlekedett.
Az hogy korrupció van ezen mit csodálkozol?
Mindig is volt és mindig is lesz,ez nem csak nálunk van így.
Tenni ellene szívesen tennék én is de ehhez kellene még minimum 12millió embertársam. -
válasz
Gaboman #17714 üzenetére
Szerinted az, amikor direkt (!) rövidre hagyják a sárgát azért, hogy minél többen belefussanak a pirosba, az korrekt? De nem is ez a baj, hanem, hogy magasról szarnak a panaszokra... Ez a baj. Amikor a trafis rendőr beáll a fantom vasúti átjáróba (ami két szál sín az aszfaltban hagyva) csak azért, mert ki van adva neki, hogy x*százezer bírságot be kell szedni az korrekt? Az útkezelő az korrekt? A jogalkotó korrekt? A rendőr korrekt, hogy végrehajtja, de reggel leesik a sapka a fejemről a főút mellett miközben a buszra várok, akkora a menetszél, de azokat miért nem trafizzák?
Korrekt dolog az, hogy 3 gyerekes suzukis családot (anyu-apu szalag mellett 3 műszakban) ugyanúgy megkaszálják 300k-ra, mert egy fával-bokorral-madárfészekkel benőtt 20-as táblát nem vett észre, mint a 20milliós mercivel közlekedőt, miközben _semmi_ nem indokolja a 20as táblát, csak "ottfelejtették"...
Az korrekt, hogy engem annó 5ezerre bűntettek Babettával, mert bukó nélkül _tekertem_, így pedig biciklinek számít, arra meg nem kell bukó? He?Ugyan kérlek...
Én kevés dolgot állítok, de ez egy gerinctelen ország, és akinek kis "hatalom" kerül a kezébe, az máris fölényeskedik, gőgösködik, stb. Ezt állítom. A hatalom pedig korrupt. Az abszolút hatalom pedig abszulút korrupt. Ezt is állítom. Alap felfogással vannak problémák. Semmi rendszer nincs az emberek gondolkodásában, semmi fokozatosság, semmi ész.Az a baj, hogy nincs gombnyomásra színváltós festék, tuti azzal festeném le a motort, aztán adnék nekik.
-
Jodanovich
senior tag
válasz
zsoltee10 #17716 üzenetére
megmondom az őszintét engem nem érdekel senki... nem azért vesz valaki sport motort, h gyök 10 zel aveljon... kicsit át kéne fabrikálni a szabályokat! én azt se értem, h a németeknél miért lehet annyival menni amennyivel te akarsz?
"vicc kérem ahol élünk" ez lesz a könyvem címe -
zsoltee10
addikt
válasz
Jodanovich #17715 üzenetére
van igazság abban, amiket írtok, de pl. a felhajtható rendszámot, nem az ártatlanul bűntetett motorosok csinálják. Érdekes, hogy felhajtható rendszámú motort csak sportgépet láttam eddig. Vajon miért? Véletlenül pont ezek a sportmotoros arcok közlekednek átlagos utakon 150-el 90 helyett. Én is szegtem már meg a KRESZ-t, de sosem hajtok gyorsan. Inkább korábban indulok. Amúgy a fogyasztásra is jó hatással van, most már bőven 1000Ft alatt meg tudok tenni 100km-t, aminek nagyon örülök.
Ja és ma motoroztam 30 kilit.
K hideg volt, de tudni akartam, hog yaz egy hónapos állás után mi van a vassal, ugyanis szegény nincs fűtött helyen. Első indítózásra elindult szerencsére.
-
Jodanovich
senior tag
ehhez az egész sebesség mérős buzisághoz csak annyit tudnék hozzá fűzni, h húzzák magukra az anyukájukat az érdekeltek! és csodálkoznak, h felhajtható rendszem táblát alakítanak a motorheadek? hányinger van itt nállunk, tiszta pusztulat ez az ország...
-
válasz
Gaboman #17712 üzenetére
Itt azzal van a baj, hogy nem balesetmegelőző szerepe van a trafiknak, hanem egy lassan különálló adóforma amit minden közlekedőről lehúznak, és ebből tartájk fennt a rendőséget. Ezért van a Zéró tolerancia is, mert az emberek elkezdtek gondolkodni, és lassabban mennek. Nem volt elég bevétel, puff, Zéró, jönnek is a 300k-s csekkek, mert a 2.7sec-es sárgából becsúszol a pirosba. Íme, megint van bevétel, lehet fenntartani a rendőséget. Ennélkül az egész politika összeomlana 12 óra alatt...
Statisztikát meg olyat írnak, amilyet akarnak. Mind bűnügyit, mind balesetit. Tapasztalat, autónk bánja.
Innentől meg jó időt. -
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #17709 üzenetére
De az M0-án nem is 80lehet menni,130 de még a 140-ért sem büntetnek.
Ennél több meg minek?
Én nem vagyok az a nagy sebesség hajcsár,és nem is látom sok értelmét a száguldásnak közúton.
Pályán már más a helyzet az arra van,ott én is tépném neki rendesen. -
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #17700 üzenetére
-
jasszer
őstag
válasz
bajnokpityu #17700 üzenetére
Bestiális, remélem nem rontják el.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #17700 üzenetére
idomot hol hagyták?
egyébként mocskos jól néz ki!
Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest