Aktív témák
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Topiccsendőr #19697 üzenetére
Nekem is Suomy az egyik sisakom, egy Spec1R. Sajnos le van lakva már az enyém is így 5 évesen. Ár/érték arányban az egyik legjobb sisak a piacon a Suomy.
Van egy Vemar VSR-em is, de ezt tartalékolom a szezonra.
Nem akarok idén sisakot venni, nem hinném hogy lenne rá keret. De a következő sisakom Arai RX-7, vagy egy Shoei X-spirit lesz. Arai volt a fejemen...mit mondjak. Alíg akartam levenni annyira kényelmes volt, még a Shoei-hoz képest is.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #19692 üzenetére
lehet e várakozásnál a dudát nyomni?
nem.
leszarom, nyomom, ha ideges vagyok már mert annyit vártam.
vagy szálljak ki hogy üvöltsek? az még hangosabb.. akkor most miért ne nyomhatnám a dudát? a környezet megóvása érdekében...
egyik-másik kérdéstől kitudnám tépni a hajam..
és akkor a motor specifikusokhoz még nem is érkeztem ami tuti babettára korlátozódik még..
nyakam rá, hogy bevannak osztályozva a kérdések és a kis kérdések mind a szopatósak.. -
Beowulf_78
addikt
válasz
TayRol #19688 üzenetére
Nem értem DigitXT-t.
Elmondtam neki, még tavaly év végén, (ugyanis már akkor is ez a kérdés foglalkoztatta) hogy mi lenne számára a nyerő választás. Nem értem a dolgot, hogy most vagy nekem nem hitte el, hogy a 12 éves motoros tapasztalatommal a legjobbat akarom neki, vagy nem tudom...
Mivel neki városba és munkába járásra kellene elsősorban, bőven elég lenne egy nagytestű robogó. Ahogy hallottam, ült már robogón, de azt tapasztalatnak nem nevezném. Mit kell figyelembe venni egy motor pályafutás elején? Elsősorban azt, hogy a megfelelő dolgokra való koncentrálást ki kell alakítani. Ez annyiban ki is merül egy kezdő esetében, hogy SZOKJA A FORGALMAT. Ezt elmondtam DigitXT-nek is személyesen. Kezdjen egy nagytestű 100-150ccm robogóval és szokja a motorozást, a várost, az autók mozgását, úgy, hogy kezdetekben ne vonja el semmi a figyelmét. Leginkább egy váltós motor kezelésére gondolok kezdőként. Ha hozzászokott 1-2 év alatt, attól függ mennyit ment km-ben, akkor jöhet egy Suzuki GS500, Kawa ER6N...amik mindenképpen 60LE alatt mozognak, és az mellett hogy sokat spórol a 250ccm kategória kihagyásával, egy GS500 3-5 évet simán el tud motorozni.
A legtöbb motoros azért hal meg, és azért lesznek súlyos sérültek, mert nincs meg a megfelelő rutinjuk a városi közlekedéshez, nem ismerik fel az árulkodó veszélyhelyzeteket.
Persze a legrutinosabbakat is érheti baj, ha ezt dobja az élet. De értelemszerűen aki rutinos, annak kissebb az esélye hogy hibázzon, ill. hogy mások hibáit ne vegye észre.
Ma már nem olyan a morál mint 10-12 éve amikor én voltam kezdő. Jóval több az idióta autós, és jóval türelmetlenebbek is. Nem irígylem azokat, akik most vágnak bele kezdőként. Mindenképp kitartást és türelmet, balesetmentes közlekedést kívánok nekik a tanulásban, és a kezdő éveikben.
Akár hányszor látok T betüs motorosokat gyakorolni mindig felfelé mutató hüvelykujjal bíztatom őket. Nekem is jólesett annó, amikor hasonló szitut átéltem, "lelket öntött belém" hogy azért az IGAZI motorosok (nem a papírkutyák) összetartanak. -
Integra
titán
ehh, mindjárt felrobbanok ettől a kresz történettől...
200 kérdésből 36 lett rossz eddig.
és elképesztően idióta hülyeségekkel van tele.. -
Preda
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #19679 üzenetére
Lehet szarul fogalmaztam amit mondani akartam. Tehát igen akkor lassul le a fejed amikor az energia elnyelő réteg összenyomódik, de ha nagy sebességnél fejjel elkapsz valamit pl autó vagy fa stb akkor hiába véd meg a bukó nem bizti, hogy a fejed egyben lesz, ha leveszik a satyit. Szerintem kb ugyanarra gondolunk csak nem értelmesen írtam le
. Tehát a súrlódást én úgy értettem mint pl pályán amikor kicsúszol vagy átdob a gép és akkor vered oda párszor . Mind1 lehet most se bírtam normálisan leírni mit akarok.
-
TayRol
nagyúr
válasz
DigitXT #19686 üzenetére
En 250-es CBF Hondat javasolnek varosba kezdo bicajnak. Esetleg Suzuki GS 500, de az mar egy nagyobb kategoria, bar nem feltetlen dragabb.
-
DigitXT
félisten
válasz
Gaboman #19683 üzenetére
Pontosan mi a ráció ebben az iszonyat nagy rugóútban városi közlekedésnél?
Amúgy holnap megyek elméleti tanfolyamra.Azt néztem a B-s jogsimban,
hogy jövőre lejár. Nem baj, legalább már új, kártya alakú lesz. Vagy azt nem
cserélik az orvosi vizsgálat után, csak belepecsételnek valami? -
Kevo
tag
válasz
DigitXT #19662 üzenetére
Ne hagyd, hogy bármi is elvegye kedved, de így legalábbtisztában leszel a kockázattal, nemúgy, mint a pólós/rövid stuntman-ek, akik csak a gázt húzzák, gyakran bukó nélkül. Amúgy ha már a bukónál tartunk, ütközéskor a legnagyobb gond abból adódik, hogy a lassulás gyakorlatilag az adott sebességről nullára a másodperc tört része alatt következik be, ergo egy bizonyos sebesség felett teljesen mindegy, milyen bukód van, hisz az ilyen hirtelen lassulást az ember agy nem bírja elviselni. A műanyag/full üvegszál bukók pedig az állás alatt tudtommal renyhülnek, ergo balesetkor lényegesen kevesebbet védenek, mint egy újszerű bukó Az ilyen bukók amúgy a rugalmasság révén vezetik el az ütési energiát, míg a karbon/kevlár ötvözetesek törés révén vezetnek el lényegesen nagyobb ütési energiát. A nagy könyv szerint minden esés után bukót kell cserélni, mert a héjszerkezet sérülten egy esetleges komolyan erőshatás esetén már jóval kevésbé lesz hatékony, mint sérülésmentesen. Bukóvásráláshoz annyit, hogy ismered a mondást: "Annyiért vegyél bukót, amennyiért a fejed ér" és amennyit persze a pénztárcád maximálisan megenged. Tökéletes védelem persze nincs, de tegyük meg, amit lehet.
Hidd el, nem paráztatni akar itt senki sem, csak jobb félni, mint megijedni...persze túlparázni sem kell, mert az legalább olyan rossz, mint a vakmerőség.
Mod: első motorként abba is bele kell gondolni, hogy ha túl kicsit veszel hamar "kinövöd" ám és csere esetén a kis ccm-es motort szinte lehetetlen eladni
Én is 650 ccm-re váltottam (épp ezért), ráadásul V2-re közvetlenül 50ccm után és nem lett semmi baj (kopp-kopp-kopp). Ésszel kell menni és akkor nem lesz gond
Ezzel nem azt mondom, hogy vegyél min. 600cmm-es gépet, de én 400 alatt nem nagyon gondolkoznék, max. tényleg valami jó kis Supermoto-t. Ha főként városba mennél vele, arra talán nincs is jobb.
-
Beowulf_78
addikt
Na! Megvan a PC3r!
Igaz még csak itt figyel a szekrényen, de minden bizonnyal hétvégéig beszerelésre fog kerülni. Teljesen ugyanaz mint a PC3 USB, annyi a különbség hogy ez soros porton csatlakozik a számítógéphez. -
Gaboman
nagyúr
Köszi!
És akkor DigitXT-nek linkelném a következőt ami kezdő motornak városban tökéletes lehet.
Honda AJP PR4 200
Vagy egy ilyen Aprilia SXV-ről átvett formájú Linea Orion 250 gépen is elgondolkodnék első motornak. -
bajnokpityu
félisten
tehetősebb embernek nem ajánlom.ha nincs vkinek 20rugója egy sisakra,akkor ez alternativa.20 alatt nem vennék semmit sem.ez meg ugyan öreg,de biztosan jól véd.zsaruknak volt ilyenje.no,mindegy,ahogy eddig is elállt,eztán is el fog.csak már 2 tartaléksisakom van,a többi meg műgyanta,azt inkább kidobom.
-
DigitXT
félisten
Látatlanban (!) az a bajom a supermotoval, hogy lényegében egy közútra átalakított cross motor, olyasmi, amivel eddig kétszer mentem, és alakra nem igazán jött be (konkrétan nagyon magas volt, meg az ülés is kényelmetlen). De ez csak ilyen prekoncepció, azért alapvetően nem zárkózok el semmitől.
Már megint qrvabüdös van a buszon, pedig nem a legrosszabb környéken jár.
XII. ker.
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #19660 üzenetére
akkor ezeket kihagynám
-
válasz
bajnokpityu #19669 üzenetére
Megnezem, nagyon koszi.
-
bajnokpityu
félisten
aztat nem lehet általában javitani.gyártók szeretik gyantával kiönteni.12től vannak feszszabik.
de amugy ha az bedöglik,az látszik.amugy meg a CBFen ducati gyártmányú van,és ez nem szokott elromlani.
5 csati megy bele:3 a generátorról(itt akármelyik 2 szál között előirt feszt kell mérned,mert 3 fázisú)és kettő ki:1 biztositékon keresztül megy az akksihoz,itt meg a többiek elmondták,13,9V szokott lenni. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19664 üzenetére
cbfhacca bekotesirajzotideeeeee
-
DigitXT
félisten
Tudjátok, hogy ezekkel a sztorikkal teljesen
elveszitek az ember kedvét a motorozástól?
Persze tudom, hogy veszélyes üzem... -
bajnokpityu
félisten
ezeknél rosszabbat már nehéz kapni.
egy BT üvegszálas bordómetál amit már nem vettem fel évek óta.emlékszem,h van rajta kis sérülés,de annyira rég láttam, h nem tudom milyen mély.
a másikat megnéztem,műgyanta,5-6éves,ezt nem kéne már elvileg hordani sem(robira jó még nekem,de pézt egyáltalán nem ér már sztem). -
Preda
aktív tag
A bukó nem az ellen van, hogy frontális ütközéseknél életben maradj, hanem esésnél amikor súrlódik a fejed és kicsit esetleg pattog vagy leér akkor megvédi. Tehát a betonfalba ütközés nem igazán szerencsés dolog. Sőt semmilyen nem súrlódásból következő ütközés. Majdnem mind1 milyen bukó abban az esetben, ha lekoccolsz egy fát kb neked lőttek.
-
válasz
Maksifül #19653 üzenetére
Jópár éve egy külföldi srác nem tudta bevenni a balos kanyart városban. 180 körül szállt le a motorról, bele egy fába. Bukó arra volt jó, hogy az agyát nagyjából egy térben tartsa. Ennyi.
mod: ja, és a srác ugyan elkapta a fát, és kétfele szakadt, de amúgy szabadon csúszott a rétre. Így ment szét a feje. Is.
-
DigitXT
félisten
válasz
#25954560 #19651 üzenetére
Bieffe*. Amúgy polcon/szekrényben tartottam, zacskóban, hogy ne porosodjon.
Én is elgurigáznék benne, de ez a fejszétesős sztori sokkolt picit. De mondjuk
a következő HSZ alapján arra következtetek, hogy nem a sisakon múlott. Kicsit
aggaszt, hogy már sok HSZ óta nem tudom egyértelműen látni a helyzetet...(*Majd teszek fel róla képet, ha hazaértem.) Ill. közben lehet, hogy benézek a
Csigavér autós/motoros iskolába is a Borároson. (5 percre a munkahelyemtől.) -
TayRol
nagyúr
válasz
DigitXT #19650 üzenetére
En most vettem a Shoei Raid II-met, erre azt mondtak, hogy az anyaga sosem farad el, tehat ez okbol nem szorul cserere. Mas kerdes ha esel benne, vagy nem tettszik.
Amondo vagyok, hogy a karbon-kevlar-uvegszalas buko nem farad el (de azert mondjuk 10 evente max nem art cserelni), a kompozit ill. muanyag bukonal pedig 5 ev legyen a hasznalati (vagy egyhelyben allasi, mert ugye az farad akkor is, ha nem hasznalod) ideje. -
Maksifül
senior tag
válasz
DigitXT #19648 üzenetére
Szerintem bármeddig motorozhatsz benne, csak ne essél SOHA!
Sisakmárkát nem tudok, de nem messze tőlünk egyszer egy srác merőlegesre vett egy vasúti felüljáró beton tartólábát... /Gondolom, neki is öreg volt a sisakja, és tesztelni akarta
/A sisak egyben maradt, a srác meg életben. Egészen addig, míg le nem vettél a fejéről a bukót, mert utána darabokra hullott a koponyája. Az tartotta össze. RIP
-
DigitXT
félisten
Ez nem feltétlen pénz kérdés: nagyon szép festése van,
márkás, kényelmes, stabilan illik a fejemre a mai napig,
gyakorlatilag alig használt. Természetesen ha a védelmi
képessége 8 év alatt elveszett, akkor veszek másikat,
nincs mit tenni, de ha nem muszáj, nem szeretnék.
(Eddig többféle vélmény hangzott el, nem tudok dönteni.) -
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #19646 üzenetére
Látom írta preda. Enyémre pl rá van írva, meg a dobozukra is rá szokott lenni írva...gondolom az már nincs meg.
E3 az valami minőség megjelölés. Keress bukósisak teszteket, biztos találsz.
Egyébként ha tudod, hogy 8 éves, akkor mind1 mikor gyártották, max 1 évvel idősebbHa lesz rá pénz, mindenképp cseréld le.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #19637 üzenetére
Milyen sisakok? Lehet asszonynak beszereznék egy jobbat.
-
Az osszes biztositek jo, sajnos.
Ugy nez ki, szerviz lesz belole.
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu #19637 üzenetére
6-7éves sisak teljesen leharcolt is lehet belül
Erre mondom, hogy nekem teljesen újszerű, mivel nagyon keveset használtam.
Honnan lehet tudni, hogy üvegszálas, vagy műgyanta? Azt is jelölik valahol?Szerk: itt nézegetem a pántot az "E3" karika alatt két számsorozat van, de
ez nem emlékeztet semmire (igazából gyártási évre sem): 0452828-182912 -
bajnokpityu
félisten
én meg ezt tartom marhaságnak.annyira sokféleképpen lehet ilyet mérni...
pl egy elöregedett bélés,vagy a bélésnek egy vékonyabb pontján mérve,akárhogy.pl a szép üvegszálas HJC sisakomon is el-el vékonyodik a bélés,hogy a félgömbből fejforma lehessen.nyilván nem azonos a fejgyorsulás ezeken a helyeken.valamint egy dolgot elfelejtetek.a sisak akkor jó,ha nem törik azonnal ketté.ennyit kell tudnia,valamint ha aszfalton csúszik,akkor lassan kopjon.
a cikkel az a baj,hogy nem választja élesen külön a felületsérült sisakokat a szerkezetsérülttől.ha lepattan a festék,attól még véd.ha 1 ponton kilátszik a héjszerkezet,akkor kuka.(és a héjnak is két rétege van,a felső még mindig nem teherhordó) -
bajnokpityu
félisten
ha attól elteküntünk, hogy 6-7éves sisak teljesen leharcolt is lehet belül, az üvegszálas sisakok örökre védenek. sőt azt is olvastam (gyártó oldalán), hogy a mai műgyanta sisakok sem öregszenek.
ja van pár fölös sisakom eladó.műszakilag hibátlanok,nincsenek lelakva,és igen ócsóé adnám.
-
Preda
aktív tag
válasz
DigitXT #19632 üzenetére
Most nem olyanra kell gondolni mint a nagypapi sisakja
, hanem 4-5 éves használtra. Gyártási évet szokták jelölni a bukó belsejében a pánton. Tehát nem kötelező kicserélni, de azért ajánlott. Tényleg azért mondom mert a tesztet két olyan szakember végezte akik ezzel foglalkoznak rendes gépeken nézték. De cáfoljon meg valaki másik tesztel
. Amiben tényleges adatok vannak.
-
Maksifül
senior tag
Apropó, ért valaki fényezéshez? Van egy pillanatnyilat nem túl szép küllemű Kawasaki Tengai, azt szeretném újjá varázsolni, de sem eszközöm, sem tudásom nincs hozzá.
Festéket természetesen megveszem hozzá, meg a kulimunkát is vállalom, úgymint csiszolás, stb, csak magában a SZÉP fényezésben lenne szükségem segítségre. És persze minél költségkímélőbb formában, mert idén elég sok volt a kiadás... Vagy jó sok hideg sör fejében. -
Maksifül
senior tag
Tavalyi árakkal tudok szolgálni:
Eredetiség vizsgálat 17.000
Kötelező gépjármű felelősség-biztosítás: évjárattól, teljesítménytől biztosítótól függ, de 1000-es gépnél SOK. /cca. 35-45e /év, de enélkül ocsmányirodába ne is menjen senki ügyet intézni/
Törzskönyv + forgalmi engedély: 12.000 / 6e+6e /
Meg ugye az előbb említett átírási illeték: kb. 24.000Összesen tehát 53.000 plusz a biztosítás, vagyis 90.000-100.000 között áll meg körülbelül, ha nem kell műszakiztatni.
Viszont örömhír: megvan pár nap alatt, hogy ha kellő körültekintéssel intézi az ügyeket az ember, és megfelelő ocsmányirodást választ. -
DigitXT
félisten
De csak öregek voltak azok, vagy haszáltak is?
Amúgy ha "lejár" (tárolás során is), akkor minimum
jelölve kell lennie pl. a gyártási évnek, hogy legyen
értelme, 'mihez képest': holnap megsasolom...Szerk: közben olvastam a Snell FAQ-ot, abban írnak
erről az 5 év után ajánlott cserélni dologról. Szerintem
ebből két következtetést lehet levonni: ha ilyen sokat
használod, degradálódik, ezért érdemes cserélni, ill.
ezidő alatt annyit fejlődtek a sisakok, hogy azért.
Azt nem mondja, ha nem használod, akkor mi van. -
-
DigitXT
félisten
Thx, erre emléxem, hogy régen néztem.
Most gyorsan megnéztem ezt a részt (a sisak kérdés miatt): de pont azt mondja a fószer, hogy a sisakok "nem öregszenek el".
Csak a belsejének higéniája, stb. miatt érdemes lehet lecserélni, meg az a szivacs "eshet össze" a használat során (ez gondolom kiderül, ha már nem tart a fejeden rendesen): nekem szinte új állapotban van még a cucc, és nagyon szép a festése is, szóval ha nem muszáj, nem cserélném le.
(De még itt nem tartok amúgy, mindjárt átmegyek a használtautóra, meg keresek motoros sulit.
)
-
cochy
tag
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy egy '98-as 1000-es mocinak most mennyibe kerül az átíratása? van valami amire oda kéne nagyon figyelnem, vagy ez rutin meló?
köszönöm. -
DigitXT
félisten
Köszi a tippeket!
A sisakkal mi a baj? Azért 6-7 évig nem egyfolytában* hordtam, sőt.
Azt tudom, hogy ha estem volna vele, akkor csere, de ilyen még nem
volt: önmagában az "állástól" is lehet baja?Bieffe amúgy, anno kb.
egy hónapot dolgoztam érte diákként, volt vagy 40K, de megérte...*Igazából néhány napnyi nyári terep-motorozáson kívül egyáltalán nem, ezt
is több év alatt, lévén nem volt motorom: unokatesóméknál "karikáztunk"... -
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #19619 üzenetére
ruha az kell majd később is, szóval ha be van fizetve a suli, akkor mehetsz ruhát nézni.
Választhatsz túrás ruhát, bőrt, textilt, akármit, nagyjából a lényeg, hogy a lábadtól a fejed búbjáig kell ruha, városba én ha tehetném vennék protektoringet, talán az a legbiztonságosabb oda (szerintem), de akármilyen ruhád is lesz, legyen benne protektor, ne külön kelljen megvenni.
Sisakot is jobb lenne újat venni, mert 6-7 éves sisak nem a legjobb. -
DigitXT
félisten
Még erre a ruha-dologra mondjatok valamit: oktatáson nyilván nem saját motorral mész, de gondolom a motoros-ruhát magadnak viszed (max. a sisakot nem, mert vmi rádió is van benne). Szóval érdemes/kell előre beszerezni kabátot, stb.?
(Bár lehet, hogy ezt már a majdani kiválasztott suliban az elméleti tréningen frankón elmondják.
De azért jó lenne tudni, mire készüljek.
)
Mindenképp meg akarom csinálni a jogsit, mert motoroztam már 125-össel,
és az B-s jogsival nem igazán legális (már ameddig a földútra eljutsz). -
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #19617 üzenetére
hát igen, mégis az összes pizzafuti ilyennel jár, meg a motoros futárok is
ezekre a vacak utakra tényleg supermoto vagy enduro kell és szerintem városba elég egy 125-ös, ráadásul kezdő motoros leszel és budapest nem a legaidálisabb eleve, hogy megtanulj motorozni.
igen, úgy gondoltam, hogy a tanácsaimból kiindulva keresgélj fél milla környékén.
-
DigitXT
félisten
Ha már jogsi, akkor teljes értékű: azon a néhány-tízezren nem fogok spórolni.
ALI_G: elég sokféle motor van a hasznaltautón, de a tanácsaidból kiindulva lehet, hogy könnyebb lesz szűkíteni a keresést.
Az a baj szerintem a robogóval, hogy semmibe veszik az autósok, hiába megy úgy, mint ők.
(A másik meg a kis kerék, ami Bp "tükörsima" útjain tovább rontja a helyzetet.) Persze mondom ezeket úgy, hogy még nem robogóztam soha.
-
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #19614 üzenetére
szerintem jó lenne neked a robogó is, a jobb 50-esek lámpától lámpáig átlagautót otthagyják.
kb. 100 az A-s jogsi nulláról, pár oldallal korábban pont volt szó róla.
Ha semmiképp nem jó a robogó, akkor talán 125-ös kellene neked városba és supermoto vagy enduro gépezetet ajánlok, bár mindkettőnek széles a kormány, lassú navigációban verhetetlenek szerintem (mondom ezt úgy, hogy nem vezettem még ilyeneket sajnos).
Ha meg kellene egy fokkal komolyabb amivel elugorhatsz a balcsira is pár napra asszonypajtival egy bankkártyával, akkor suzuki GS500.Ha komolyan gondolod, akkor nézelődj használtautón a megengedett összkeret meghatározásával.
-
DigitXT
félisten
válasz
[lAyCsI] #19613 üzenetére
Úgy érted, hogy mennyit szánok a motorra? (Vagy oktatással együtt, ruhástul, mindenestül?) Egyelőre csak annyit mondanék, hogy egy bizonyos árszint felett már inkább az autó felé hajlanék, szóval pl. ha az egész buli több mint 1M, akkor tuti nem tudom kimagyarázni.
(Barátnő, szülők, stb.) Szóval csak a vasra inkább a fele...
(Úgy rémlik a jogsi is száz fölött van, de már régebben néztem, ha hazaérek, ennek is utána nézek.
) Szerk: most mobilról pötyögök, így azért nehezebb.
-
DigitXT
félisten
Sziasztok!
26 éves vagyok, viszonylag kevés motoros tapasztalattal (főleg terep, kisköbcentis "enduro"-val). Városba, munkába járáshoz milyen motort javasolnátok? B-s jogsim megvan, de azt hiszem, hogy egy robogó pl. (ami esetleg kézenfekvőnek kínálkozna) túl kicsi/lassú, emiatt veszélyesebb, mint egy komolyabb gép, ami legalább az autókkal "felveszi a versenyt" (gyorsulás, menetdinamika), tehát tervezem az A jogsi megszerzését...
Előre is köszi a tippeket!
Üdv,
DigitXTUi: alternatíva lenne még vmi kis városi autó is, ami a gyufás-skatulyás hasonlatot
figyelembe véve (korábban már rákerestem a "városba" szóra) nem lenne rossz (a
biztonság szempontjából), de az állandó dugók és a parkolási nehézségek ellene
szólnak.Ennek ellenére nem kizárt, hogy az lesz, csak próbálom összerakni
valahogy a lehetőségeket: a BKV-val való napi 2x1+ óra utazás, és az ezzel járó
nyomasztó tömeg, bűz, stb. már az agyamra mennek, így kellene valami más...Szerk: amúgy sisakom már van*, de pl. ruhám még nincs: oktatáshoz kell?
*Úgy 7 éve.Előtte sisak nélkül karikáztunk: csak terepen, de ejnye-bejnye.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Beowulf_78 #19561 üzenetére
kevés a 170 paripa?
-
Tudtok valami szervizt, aki segitene nekem ezt az elektromos gondot megoldani? Obudan van a motor per pillanat, es nekem nincs sajat kocsim, amivel elvihetnem.
-
TayRol
nagyúr
Furulyaval sem rossz am, nelkule meg hosszu tavon fuldugot kell betennemDe sokat lesz kiveve, megigerhetem
mod: amit a #19549-ben linkeltem, ott furulya nelkul van. De ott sem nagyon adtam neki, mert a szomszedok mar megszoltak.
Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Apple MacBook
- Diablo IV
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- Mikrotik routerek
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- R5 4600G BOX, 30 hónap Alza garancia
- PocketBook 700 Era eBook olvasó Wifi, Bluetooth, beépített háttérvilágítás Sunset bronz
- Xbox kontroller (újabb széria)
- Sony Bravia XR-65X93J (165cm) 4K HDR10 120Hz LED TV újszerű állapotban eladó
- Apple iPad Pro 12.9 M2 (6.gen) Wi-Fi 256GB Logitech Combo billentyűzet
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest