- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50010 üzenetére
Lényegében igaz amit mondasz, bizonyos sebességig tudsz velük lépést tartani.
Nyomatékrugalmasságod lehet sokkal jobb az én általam említett dolgok végett.
Személy szerint én ezt tartom fontosabbnak, kanyarból való kigyorsításkor vagy előzésnél visszaváltás nélkül mondjuk. -
Gaboman
nagyúr
Szerintem a kinézetéhez is passzos az a teljesítmény, súlya egy új R1nél 15kg-al több csak, de sokkal előbb adja le az erejét mint a sor4 ezresek.Nem véletlen írják hogy úgy gyorsul egy darabig mint az 1198-R.
Látom te ezzel a teljesítménnyel vagy nagyon eltévedve.
Ha nagyobb értéket látsz már biztos durvább is úgy gondolod.
Egy 162 lóerős motor is lehet annyira dinamikus mintegy 180-200Le szörnyeteg, súly, áttételezés, motor karakter alsó-középső tartományra hangolása és hasonló dolgok.
Mind-mind azt eredményezhetik hogy simán lépét tarthatsz egy jóval nagyobb teljesítményű motorral. -
Gaboman
nagyúr
Jó hát a ZX-12 tud papikálni ha húzzák neki.
De az élmény amit nyújt kárpótolja a fogyasztást nálad is úgy hiszem.
Nekem laza tempó mellett, gondolok itt 90-100 utazó, 3.8L jöttem ki a SM610el.
Meglepődtem én is hogy ilyen keveset eszik, ha tépem neki rendesen 5-6L között kér. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #48074 üzenetére
Itt a felelősségtudat a lényeg, tudatában lenni annak hogy másokat is veszélyeztetünk azzal hogyha nem normálisan közlekedünk, ennyi nem több.
Aki ezt felfogja, megérti az tud normálisan, óvatosan közlekedni, legyen az szó bármilyen gépjárműről.
Azok akik meg vagánykodnak, teszik magukat nem csodálkozni azon ha baleset lesz a vége.
Ezt tartom a legfontosabbnak, mindenkit hazavárnak!!!beteg: Tavaly amikor a Fazert árultam írt egy srác aki cserélte volna a Hayabusát rá.
Elmentünk Fehérvárra kipróbálni egymás gépét, hatalmas csalódás ért a Hayabusával kapcsolatban.Fékek harmat gyengék és ezt nem egy embertől hallottam előtte, most megtapasztaltam.
Nyomatékból 100ról 200ra fej-fej mellett mentünk, csak néztem ki a fejemből, semmivel nem húz jobban?, váltó sem mondható vaj puhának.
Szóval összességben csalódás volt a gép, mondtam is a srácnak hogy nem lesz belőle csere, rosszabb motorra nem cserélem a Fazert. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Daywalker #48013 üzenetére
Jó hogy a ZX12 simán hozza azt amit a Busa.
Érdemes lenne kicsikét nézegetned Youtubon a teszteket róla, beszélgettem olyannal akinek mind a kettő volt és a ZX12 legtöbb szempontból jobbnak tartja.
Aki ezeket a 12es gépeket szétnyírja az nagyon tudhat, mivel kihasználni, szétpörgetni nem egyszerű, hacsak nem 1-2-3ban megy egész nap vele üveghangon. -
Gaboman
nagyúr
Szombaton Alsóörsre ki jön?
Felvonuláson én is ott leszek. -
Gaboman
nagyúr
Lesz hang is meg minden csak már későn vettem fel nem akartam hangoskodni.
-
Gaboman
nagyúr
Kész a gép!
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Lassan kész a gép!
Ha minden igaz csütörtökön megyek érte. -
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap voltam szülinapi zsúron, öcsém kisfia Ádám szülinapját ünnepeltük.
Rövidke videó róla. -
Gaboman
nagyúr
Valaki régebben vett Go Pro kamerát, mennyiért tudott hozzájutni?
Én most egy Vivaztelót vettem azt kellene valahogy beépítenem a felvételekhez.
Telefonhoz képest állat jó a videója. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44683 üzenetére
Szembe szomszédnak van ilyen Trophy, itt áll a garázsban még az apjáé volt.
Érdekes egy jelenség annyi biztos.
Első nagymotorom MZ TS 150 volt, aztán következett egy rövid időre Pannonia T13 utána pedig a Jawa 250.
Nagyon szerettem ezekkel a régi csodákkal motorozni. -
Gaboman
nagyúr
Akkor én jó bukót választottam biztos mind a két esetben pedig az egyik cross, de szélgondokkal sem küzdök nem fáj a fejem nincsenek olyan problémáim amiket felsoroltok.
Fazeren 130ig sosem volt gondom a széllel sem, felette meg bebújtam a plexi mögé így megint nem érintett a probléma.
SMen az utazó legtöbb esetben 100-130 között, itt sincs gond.
Mindegy ezt ti tudjátok én minden esetre így élvezem a motorozást ahogy van nincs szükségem ilyen dolgokra. -
Gaboman
nagyúr
Hogy mennyire hangos a sport rendszer, egyáltalán nem hangos egyik sem ha nem nyelezed le, nem állandó 8000-10000 fordulaton húzod neki, szép mély, öblös hangot ad a mociknak, legyen az speed, túra, SM vagy bármi.
Nekem is volt több motoron, 300-400km után sem volt a hangjukkal semmi bajom.
Füldugót használtok, minek?
Akkor venni kell autót és nem zavar a hang.
Szél esetleg nem zavar benneteket, sírtok itt motoron ilyen problémákról.
Úgy tudom a motorozás pont arról szól hogy szabadabbá tesz, és a szél a hang is beletartozik ebbe az érzésbe, pont ez az élvezetes benne ahogy hallom hogy dübörög alattam a vas és az arcomba csap a szép. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44522 üzenetére
Most már az enyémnek kellene szólnia így.
Vasárnapra ígérték hogy mehetek érte nagyon, nagyon várom már. -
Gaboman
nagyúr
Husqi SM610 LeoX3 hangzása.
-
Gaboman
nagyúr
2006 Husqvarna SM610re cseréltem, hogy miért is?
Azért mert feleslegesnek tartom az ilyen erejű motorokat közútra, állandó sebességtúllépésre ösztönöznek.
Egy ideig engem is mámorított a dolog, hú de jó volt nagy sebességgel közlekedni, de egy idő után rájöttem hogy nem éri meg a kockázatot.
Ezért választottam az SM gépet újra, nem egy sebességbajnok max 180 de kényelmesen 110-140 között, viszont rugalmasságra eszméletlenek a könnyű súly és a benne lévő pacik alacsony fordulaton történő vágtájuk végett.
Mellette olyan jó kontrollálhatoságot nyújtanak, kanyarban annyira könnyű velük menni amit még mással nem tapasztaltam.
Nekem ez nyújt nagyobb élvezetet nagy sebesség már nem vonz, főleg itt a Bakonyban ahol ezernyi kanyar van kész mennyben érzem magamat ezzel a motorral. -
Gaboman
nagyúr
Had kérdezzem meg már, mi a francnak neked turbó meg 300LE, hová talán drag versenyre készülsz vagy mi?
Sima utcai motorozáshoz a 150is sok nem hogy a duplája, tudod te egyáltalán mit takar az a szám egy motornál amiről álmodozol.
Van egyáltalán olyan motoros tapasztalatod hogy valami ilyesmire felüljél?
Mert amiről álmodozol egy baromság már ne is haragudjál ha simán közútra akarod használni. -
-
Gaboman
nagyúr
YZF könnyebb mint az FZR, ezáltal érezheted talán valamivel erősebbnek.
A motor karakterét, áttételezését is érdemes megnézni mert az is nagyon befolyásolja.
Az egyik lehet sportosan, tehát magasabb fordulaton dolgozik a másik meg túrásabb tehát alsó és középtartományon is jobban húzhat.
Ezt úgy is csak akkor tudod eldönteni ha vezetted mindkettőt. -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #44303 üzenetére
Látod ezért mondtam anno másoknak is hogy aki terepen jól nyomja az nagyon ott tud lenni a közúton is.
Sokkal nehezebbek az útviszonyok, jobban egybe kell olvadod a motoroddal.
Mi is sokat gyakoroltuk ezeket, sőt akik versenyekre jártak azok még sokkal nehezebbeket csináltak, keresztfogás a kormányon, átülni az egyik felére és úgy kanyarodni ezek mind az egyensúlyozó képességeket fejlesztik. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44301 üzenetére
Én anno Fenyvesi Ferenc (föfő) I. osztály CrossEnduró versenyző haveromtól kérdeztem mit hogyan csináljak, ha valami tanulni akartam tőle szoktam megkérdezni.
Amikor kint voltunk nem kellett más mint egy 30 méter átmérőjű körben motorozni, ott megtanulod dönteni a gépet, nyomvonalban motorozni.
Rengeteget gyakoroltuk oda vissza, nem is kellett mást csinálni, kifingatott úgy hogy hitetetlen. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44269 üzenetére
A Puma új bőrruciában is van Airbag, 900 ezer forintba kerül a cucc.
Nem rossz elképzelés csak nekem hétköznapi embernek elérhetetlen. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44266 üzenetére
Igen, ez egy 2001es évjáratú 12es lehetett mert azokban nem volt benne a tiltás 300nál.
Djuree Durva lehet 310nél váltani 6ban, legalább van erőtartalékod mindenhol.
-
Gaboman
nagyúr
A két szörny.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #44238 üzenetére
Az biztos hogy tiszteletreméltó gép, én amikor mentem a Hayabusával nagyot csalódtam benne a Fazerhez képest, nyomatékból simán ment úgy az enyém és a váltó, fékek, kényelem meg nem is említhető egy lapon.
Úgy hogy mondtam is nem okozott pozitív élményt, soha nem cseréltem volna el rá a Yamahámat. -
Gaboman
nagyúr
Ha sportos kinézetet akarsz mellett nagy erőt is akkor nem Hayabusát kell venni hanem Kawasaki ZX12, állatul néz ki, megy mint a veszedelem a fékei is jók nem úgy mint a Suzukinak.
Elbeszélgettem múltkor egy illetővel akinek Hayabusa volt a ZX12 előtt, de ha újból venne akkor a Kawasakit választaná.
Kényelmesebb, könnyebben terelhető/dönthető, jobb fékek, sportosabb megjelenés.
Egy pár darab belőle:fekete villám 1, 2. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44202 üzenetére
Nem használják a kuplungot felfelé csak pakolják a sebességet.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44199 üzenetére
Állat hangjuk van, mi is amikor 4en szoktunk menni az Supermotokkal csak úgy zeng tőlünk a táj, imádom ahogy visszadurrog, dübörög, de nem idegesítően hangosak.
-
Gaboman
nagyúr
Akkor kezdjük:
SC 625: 3kis olajkörös 1.6L olaj kell csak bele, csak berúgós, nincs benne aksi, az összes LC4 modell közül a legkönnyebb, 123kg szárazon, pörgős blokk a többi 625höz képest, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, gyárilag SXC nyitott kipufogóval szerelve, 60-62Le, 2000-2500 km olajperiódus, állati kis gép én ilyet választanék.
SMC 625: már nagy olajkörös 2.1-2.3L olaj kell bele, önindítós és berúgós is egyben, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, de eléggé visszafogja a gyári dob őket, így azt érdemes cserélni, 2004ig 131kg szárazon, 2005től 138kg szárazon (két kipufogós), papíron 60Le de egy jó rendszerrel és fúvókázással bőven több lesz, gyárilag előírt 5000km olajcsere de én 3000nél szoktam.
SMC660: ő a legdurvább, csak berúgós, 131kg szárazon (2004) modell, egy nyomatékgyár (69Nm 5500 fordulaton) és ezt a fojtott gyári rendszerrel tudja,FCR41mm gyorsítópumpás karbi, olajcsere 2500-3000km után ajánlott, ha lehetne kapni olcsón mint az SC modelleket akkor természetesen őt venném, legnagyobb feelinge neki van.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #44178 üzenetére
Ennyi, ott a pont!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Prof01 #44123 üzenetére
Ez attól is függ milyen típusú motorod van, mennyire kemény a motorfék, nálam Fazernél simán vissza lehetett váltani 6ból 3ba és nem voltak csúszás gondok, fogott a motorfék de nem drasztikusan.
Ezt az SMnél már nagyobb odafigyeléssel érdemes megtenni, finoman, csúsztatva kell ráengednem a kuplungod ellenben hirtelen kiengedésnél elcsúszik a fara.
Közúton ahogy Inti mondja én is legtöbbször egyesével váltok vissza így nem annyira drasztikus a helyzet.
És persze a kuplung/gázt együttes használatát érdemes bevetni több visszaváltásnál legsimább, finom lassítás érdekében, ne legyenek akkora rángatások, hirtelen visszalassulások és esetleg csúszás belőle. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Steven #44028 üzenetére
Én sosem megyek gyorsan lakott területen és a sebességkorlátozás táblákat is hozzávetőlegesen betartom.
Lakott területen kívül 90 megengedett sebességnél maxium 100-120 átlag között szoktam közlekedni.
Ez nem így volt addig amíg a Fazerem volt, SMel viszont ez a kényelmes utazó és ennek örülök mert nem igazán jó vele nagy tempóval közlekedni.
Ilyen típusú motoron már nagyobb tempónál a szél nagyon nagy ellenfél és kellemetlen motorozni. -
Gaboman
nagyúr
Nem összehasonlítandó egy Keeway márkával, tény és való hogy az R verzión a burkolatok nem annyira jó minőségű mint pl: Honda, Suzuki és japán társain.
De a futóműve, fékek, blokk nagyon is jó, mentem párszor már R verzióval.
Régebben írtam róla hogyan kell a létrát végigmászni szerintem, mit is érdemes venni első motornak.
De egy 600 motort is simán lehet venni csak az a nem mindegy milyet 600cm3 motorról beszélünk.
Egy túrásabb jellegű, nem kihegyezett 600-650cm3 motor is lehet elsőnek kellemes, ott a CBF600, SV650, Bandit 600-650, GT650, ők nem a nagy teljesítmény hanem a lineális teljesítmény leadást helyezik előtérbe.
Könnyen kezelhető motorok, nem fognak akkora meglepetést okozni mint sportosabb testvéreik, mégis elegek mindenhová, sőt a motorosok 90-95%nak bőven elegendőek közúti használatra. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Djuree #43993 üzenetére
Ne haragudj de én kételkedem ebben hogy tíz éve motorozol, ha meg igen kilométer nem igazán lehet benned.
Sokszor olyan alapvető problémákról kérdezed az embert ami nem arra utal hogy lenne tapasztalatod a motorozást illetően.doc Hyo GT650N, S vagy R típust is lehet találni kb 500-600 között ami 2005ös évjáratú.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #43963 üzenetére
Sok jó dolgot leír benne, majd megpróbálom így is gyakorolni.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #43943 üzenetére
Vagy a kanyarig fékezni és utána bedönteni gázt nem húzni hogy lassuljon a motor, ha ez még mindig nem elég akkor finoman hátsóval fékezni.
Van egy pont amikor úgy érzed nem elég bedönteni kell más is, én olyankor kicsikét használom a féket, de csak óvatosan mert könnyen kicsúszhat a fara. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #43924 üzenetére
Azért nem árt a saját sávodban maradni!
Úgy azért könnyebben elkerülhetők az ilyen szituációk. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #43916 üzenetére
Mi úgy szoktuk csinálni hogy többen megyünk, megállunk egy bizonyos helyen az egyik motoros figyeli az utat hogy jön e valami a kanyarban, ha szabad az út nem int ha nem akkor int hogy lassítsak, a 3 SM Bakonyban is így készült, ott ezen módszerrel gyakoroltuk a kanyarokat.
-
Gaboman
nagyúr
Ez a hirdetés!
Ezt a szöveget:A motor túrázásra használtam, nem fighter-re! A képek magukért beszélnek.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #43743 üzenetére
De ez a pálya pont nem jó arra sem hogy megtanuld a fékezést az említett dolgok végett.
Ha hibázol itt nincs bukótér ahová menj hanem egyből korlát ami nem túl egészséges, csúszós, dobálós, tele repedésekkel, szóval nem túl ideális körülmények.
Lesz benned pont ezért egy félsz ami végett óvatosabb leszel, ha egy ilyen rutinos pilóta mint Ádám ezen a véleményen van a pályáról akkor a magunk fajta embereknek gondolom tényleg nem való. -
Gaboman
nagyúr
válasz
zsoltee10 #43678 üzenetére
Nem szeretsz váltogatni?
Akkor vegyél robogót!Viccet félretéve az biztos hogy a nagy cm3 motorok nagy előnye hogy alul is kellő nyomaték áll rendelkezésre ahhoz hogy visszaváltás nélkül kezdjél meg előzést, kigyorsítást.
Főleg igaz ez a túra/túrasport motorokra, ők arra is vannak ráhangolva. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #43661 üzenetére
Méretre hasonlóak, nem igazán van sok különbség köztük de ez tényleg csak a méretre igaz.
Használjátok ki a mai napot délutánig szép időt mondanak, hú de mennék én is!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #43645 üzenetére
Ezt az olajat ajánlottam havernak is, de ő Repsol Moto 4T 10W-40 vesz aminek 1575Ft literje.
Most talán a legjobb áron kapható 10W-40. -
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Daywalker #43575 üzenetére
Ha jó fej megérti hogy ez nem az a kategória amivel ő szokott motorozni, én nem szívesen adnám oda neki.
Apámnak is megvan mindenből a jogosítványa, kipróbálta már az összes motoromat, de ha lenne egy 1000 vagy 900as sportgépem nem ajánlanám neki.
Kényelmetlen egy helyzet a tied, én óvatosan megpróbálnám lebeszélni róla. -
Gaboman
nagyúr
Ami itt van nálunk az kész katasztrófa minden téren, utálom ezt az egészet úgy ahogy van, nem csak a motorozásról beszélek.
-
Gaboman
nagyúr
Azt hallottátok hogy a Líbiai konfliktus és a Japán földrengés eredményeképpen nyárra akár 500Ft is lehet a benzi ára?
Remélem ez nem következik be. -
Gaboman
nagyúr
Csütörtök-péntekre gyönyörű időt ígértek, 19-20 fokot, menjetek mocizni ezerrel!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Daywalker #43451 üzenetére
A defektsprayal fel is tudod fújni a kereket, arra a kívánt állapotra hogy gurulni lehessen vele.
Azt hiszem rá is van írva hogy 40-45km megtételére alkalmas ha felfújatod, legalábbis az enyémen ilyesmi volt.Inti: Sajnos műanyagtankom van így a tanktáska kilőve, ha jól tudom mindegyik tanktáska mágnesen.
-
Gaboman
nagyúr
Jó nektek, én hátizsákban hordom majd az égőkészletet, elsősegély csomagot és a defektsprayt.
Csak ugye az veszélyes mutatvány, volt akinek a gerincét baleset folytán pont a defekt javító spray törte el.
Kellene rá szerkesztenem egy kis tárolót amibe ezek a dolgok elférnek. -
-
Gaboman
nagyúr
Látom tegnap jól elvoltatok hogy milyen motort érdemes venni egy 125-250 cm3 után.
Én azt vallom hogy azt a bizonyos lépcsőt érdemes végigmászni ahhoz hogy kellő tapasztalattal bírjon a motorok kolléga.
Vagy ha nincs hozzá türelme minden képen a biztonságtechnikai tréningekre eljárni, harmadik elehetőség amit én is csináltam endurózi kijárni.
Akár egy 600 akár egy 1000 főleg sportgéphez már kell rutin, tapasztalat, és az nem abból áll hogy tudom húzni neki a gázt, meg is kell tudni állni, hirtelen helyzetben rutinnal a hátad mögött is érhetnek meglepetések nem hogy rutin nélkül.
Én 250es Jáváról, átültem egy Kawa 250KLXre, Gilera RC 600, RXV550, MT-03, SMC625, Fazer1000, SM610.
Mellette volt szerencsém kipróbálni egy pár gépet hála az égnek hogy tapasztalatokat gyűjtsek, a lépcsőt végigmásztam.
De így sem mondanám azt hogy van kellő tapasztalatom hogy felüljek egy 1000sportgépre.
Fazerről pont ezért váltottam vissza és az messze van ezekhez a seggrakétákhoz.
Még a 600 speed gépeket sem ajánlanám elsőnek senkinek sem, tudom hogy lehet azzal is finoman közlekedni, mindennel lehet ez tényleg fejben dől el, csak ezt nem mindenki tudja megállni, és ebből szokott gond lenni nulla rutin alatta meg 120paci.
Első nagymotornak egy sor2, sor4, V2 600/650cm túrasportot vennék ami nem több 70-80Lenél, MZ után rakétának tűnne bárkinek. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Djuree #43312 üzenetére
Ha meg a hátuljára fékeztél volna rá hirtelen akkor lehet a segge csúszott volna ki és ugy esel el.
Vannak olyan szituációk amiből sajnos nem lehet jól kijönni.
Én is hányszor, de hányszor estem enduróval, és mindegy volt hogy első vagy hátsót húztam.
Utána azon gondolkodtam hogy ha finomabban húzom be a féket akkor nem esem el, ja csak akkor meg lehet nem állok meg és nekimegyek a fának, vagy leesek a gödörbe.
Még a legtapasztaltabb motorosok az összes vezetéstechnikával a hátuk mögött is képesek elesni, azt sem tanít meg mindenre, mint ahogy semmi sem.
Ezen ne rágd magadat, persze én is gondolkodtam a balesetemnél mit csináltam rosszul, lehető legtöbbet kihoztam belőle amit csak tudtam, mégis elestem.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- BESZÁMÍTÁS!ASUS B650M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Be Quiet! Pure Base 500FX ASUS1000W
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest