Keresés

Aktív témák

  • zsoltee10

    addikt

    válasz bajnokpityu #17791 üzenetére

    szerencsés voltál az ETZ-vel. Én nagyon megszívtam vele. Nekem sok gondom volt vele. Egy könyvelőtől vettem egy 250-est, garázsban, letakarva tartotta, kímélte. Ránézésre nagyon patent volt, pöccre indult. Egyedül voltam, nem igazán értettem hozzá. Elhoztam, két hét múlva a főfékhenger elengedte az olajat, és a ház annyira kopott volt, hogy cserélni kellett. Vettem rá Brembo-t. Aztán két új hátsó teló is kellett rá. Aztán a karbi mondta be az unalmast, elszabadult benne valami, amit beszívott és megszorult. Ezután még mindig ment, kapott új karbit (használt persze, 251-es karbi volt). Aztán 2 hetet kihagytam, mert műtöttek. Szigorúan megtiltottak minden nehéz fizikai munkát, és a motorozást meg főleg. Oké mondom, kibírom. Aztán mégiscsak sutyiba ráültem, és mentem egy kört. Hazafelé egyszercsak nyekk, megállt a blokk, és alig úsztam meg az esést. 4km-t toltam hazáig.... gyakorlatilag vérben, verejtékben úszva értem haza. Ez volt a pillanat, ahol azt mondtam, hogy a k anyád, és bevágtam a farakás mellé. 2 hét múlva megjött az ER-6, és soha többé nem akartam ETZ-re ülni, mert bár tudom, hogy nagyon fasza gépek voltak, de eljárt felettük az idő, és nekem sok szenvedést okozott, és rengeteget buktam rajta. Eladtam potom összegért, elegem volt. Simsonom is volt, azzal semmi gond nem volt. Szegény az még véres torokkal is haza hozott olyan sártengerből, hogy így utólag is mosolygok rajta. Eladtam szegényt, mert nem volt értelme javítani, azon minden a végét járta.

Aktív témák

Hirdetés