Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    Szerintem nem kell(ene) kiakadni ennek a 150-es nanonak a teszt eredményein.

    Az üzemi hő -teljesen- és feszültségesés nagy részben a FET Rdc-on-ja miatt, valamint a kis részben a gyenge kábelezés/csatlakozók miatt van. ;]

    Ha egy 30A-es autós relé kapcsolná a 12,5A-t akkor is esne rajta legalább 0,3-0,5V az állapotától függően ha 0,000-Ohm os kábelezést/csatlakozókat, valamint Zéró belső ellenállású tápot tudnánk biztosítani, akkor is ennyivel kevesebb lenne a "12V" terhelésre!

    Általában nem 24/7-ben fogjuk ilyen igénybevételnek kitenni, így a gari időt tuti átvészeli, egy jól szellőző házban. :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés