Hirdetés
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #77892 üzenetére
kösz a linket, nagyon jó kis kalkulátor.
ahogy nézem, kb. 60-al forogna többet a motor autópálya tempónál, szerintem az ebből adódó többletfogyasztást simán behozná az, hogy jobb lenne a légellenállás, és olcsón tudnék jó gumit venni (blurespone).
szerinted? -
-
kpal
nagyúr
-
Kornel
veterán
valaki linkelt egy gear ratio - speed kalkulátort, amivel a paraméterek változtatásával grafikusan is lehet látni a különbséget egy diagramon, de nem találom. valakinek megvan a link?
-
tomiii.
aktív tag
-
-
DroneZ^
őstag
válasz
Nem3sys #77886 üzenetére
Igen, fiatal vagyok. De nem ostoba. Az autót az utolsó forintig a saját megdolgozott pénzemből venném mielőtt ezzel próbálkoznál. Köszönöm a "szakmai" segítséged! Csak sajnos nem tudom értékelni a humoroddal együtt. Nem a villogás az elsődleges szempont, hanem egy megbízható autó amit majd nem akarok eladni fél év múlva. Említettem azt is, hogy miért nem választanám a 7est, egyéb kérdés?
-
DroneZ^
őstag
Rengeteget gondolkodtam még 530d-n és régi 7-esen meg az eggyel újabb 7-esen csak ezeknél tartok a dieseltől. Aztán mindig visszatérek az e46 330i-hez. Nembeszélve a millió extra alkatrészekről amik ezekben a nagy hodályokban vannak, na meg a 6db porlasztócsúcs... Viszont rövidesen döntést kell hoznom
-
neduddki
nagyúr
-
válasz
kalmanchris #77877 üzenetére
még egy év sem telt el
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #77872 üzenetére
6 colra pont jó.
én is amellett vagyok, de akkor még fél centivel lejjebb lesz
195/50-ből a dunlop a befutó, majdnem 15k-ért odaadják. -
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #77870 üzenetére
185/55 r15 és 195/50 r15 közül melyiket választanád? árban +30-50% a 185/55.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #77867 üzenetére
Most 185/60R14-et, ez a gyári. Előtte 195/45R16 volt, ami a váltómérete. Később kipróbáltam a 195/50R16-ot is hátha jobb lesz valamivel, de teljesen kitekert kormánynál beleért valamibe. Az előző (ugyanilyen gyári méretekkel rendelkező) autón 195/50R15-öt használtam, amivel soha semmilyen gondom nem volt, de a Civic-re nem akartam ezt tenni, mert olyan semmilyennek éreztem. Ahhoz nem elég nagy a felni, hogy ültetés nélkül jót mutasson, viszont ahhoz már elég peres a gumi, hogy ésszel kelljen használni. Nem akartam kompromisszumot kötni. Kanyarvadászkodni még ezzel a ballonos gumival is jókat tudok hála a Konikkal feljavított dw futóműnek. Időközben arra is rájöttem, hogy kell egy hobbiautó nekem, amivel ki tudok járni pályanapokra.
-
válasz
molnarpeter #77866 üzenetére
Nagyobb garázs kell
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #77866 üzenetére
Opel astra (ilyen van nekem), vagy audi tt mk1, vagy vw touran mk1.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #77853 üzenetére
milyen méretet használsz most?
mennyire volt peres ezelőtt, amivel gond volt? -
molnarpeter
nagyúr
Rövid antennát vennénk Golf IV Variantra, vannak tapasztalatok? Beakad a garázs bejáratánál.
-
werszomjas
addikt
Udv
Azt tudja valaki le lehet kerdezni valahol online vagy tel. szamon hogy adott auton meddig van autopalya matrica?
-
-
raczger
őstag
válasz
jegenye77 #77851 üzenetére
Peugeout 406?
Totalcaron is szokták ezt ajánlgatni, haverom is nemrég vett ilyet (igaz, ő 2 literes benzineset), nagy és kényelmes -
!Overdose!
őstag
válasz
neduddki #77847 üzenetére
Igen, elég volt. Saját érdekemben be kellett látnom, hogy ez nem hobbiautó, hanem naponta szükség van rá és nem szeretnék kátyúkat kerülgetni sem Pesten, sem a 44-esen. Ez van. Vettem egy 14"-es gyári alufelni garnitúrát, hogy azért mégse lemezzel járjak nyáron is. Most várom hozzá a kupakokat és viszem a festőhöz.
-
jegenye77
addikt
Totál elbizonytalanodtam autóválasztásban
olyan 900000-ig vennék autót és egyszerűen nem tudom milyen legyen.Mindegyiknek megvan a maga hibája és ezek valahogy elriasztanak az adott típustól.
Diesel-t szeretnék "nagyobb" kényelmeset.Évente mennék vele 3-4x Németországba oda-vissza /2600km/ a többit meg vegyesen autópályán és városban használnám.
Ami tetszik a Passat de azok drágábbak.P 307,307sw ról meg sok elektronikai problémát hallottam. Xsara Picasso 2004 utáni jöhetne számításba ami szintén picit drágább vagy nagyon ki kell fogni ennyiét.
Most a Mondeo-kat nézegetem 2.0-es motorral.Tetszik is nagy is kényelmes is csak nem ismerem. -
jegenye77
addikt
Csak egy pár infót hallottam,hogy a Ford Mondeo 2.0 TDCI nem jó választás viszont a DI motorosokkal nincs annyi probléma.
Igaz ez?És mi a különbség? -
neduddki
nagyúr
válasz
lsebestyen #77841 üzenetére
HI!
kikvalsz es 65-70kbol kinn vagy h augyes vagy:- )
udv
neduddki
mod: over: na mivan oleg vot a gumi cseres felnijavitos eletbul???:- ))) nem baj les zkoveteod...
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #77845 üzenetére
viszont eléggé kopik, cserébe azért, hogy jól tapad, és jól fogyaszt.
-
!Overdose!
őstag
válasz
lsebestyen #77841 üzenetére
Dunlop Sport Bluresponse. 16k körül mozog a méretedben és a 2013-as teszteken kimagaslott a mezőnyből. Én is ilyet vettem.
Auto Motor und Sport (2013, 205/55 R16 méretben): tesztgyőztes
Autobild (2013, 195/65 R15 méretben) : tesztgyőztes
Auto Zeitung (2013, 215/55 R16 méretben) : tesztgyőztes
ACE (Európai Autóklub) (2013, 195/65 R15 méretben) : tesztgyőztes
ÖAMTC (Osztrák Autóklub) (2013, 185/60 R15 méretben) : különösen ajánlott1st: 2013 ACE Summer Touring Tyre Test (195/65 R15)
1st: 2013 54 Tyre Braking Test (195/65 R15)
1st: 2013 Auto Zeitung Summer Tyre Test (215/55 R16)
3rd: 2013 European Summer Touring Tyre Test (185/60 R15)
4th: 2013 Test World Summer Tyre Test (205/55 R16) -
hdman
őstag
Polo simán elég lenne, de azért nyitva tartom a szemem. Én főleg POLO 4-et vennék a helyében. 1,4 benya, klima, elektromos ablak, aztán csí.
Ezen viszont szakadtam:
Volkswagen Polo 1, 4i 16V eladó a következő extrákkal: 4x légzsák, szervokormány, indításgátló, gyári rádió magnó, fordulatszámmérő, kormánykerék: magasság és távolságállítás, hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, fényszóró-távolságállítás belülről, szövet kárpit, egyben lehajtható ülések, belülről állítható külső visszapillantó, vészhárítók a karosszéria színében, színezett üvegek, 5 fokozatú mechanikus váltó
-
lsebestyen
addikt
Üdv.
Ha már úgyis szóba jöttek a gumik, akkor kérdeznék is, hogy mit érdemes venni, Skoda Octavia-ra? 195/65 R15 méret. Keret 80k/szett (4db) Nincs semmi különösebb igény, nem lesz neki nyomatva stb. Lényeg, hogy ne kopjon drasztikusan ha létezik ilyen
Nyárigumi kéne.
-
hdman
őstag
Sogornőm (22 éves csajszi) autót keresne 800-1M + átirás, szerviz összegig.
Mi kellene:
valami csajos, klímával, főként városban lenne használva, de azért ne valami 1,0 szutyok legyen. Mindenképpen benyás (1,4-1,6) kell a felhasználás miatt, max évente párszor menne hosszabb távon, de 90% város.
Mi eddig Grande Punto, 206, 307, Stilo, Polo 4, Golf4 vonalon mozogtunk. Esetleg C3 is tetszene neki.
Ma voltunk pár kereskedésben itt sopronban, de inkább nem is illetném jelzőkkel a kínálatot. Talán kettő volt ami szóba jöhetne, egy 1,4 Grande punto sport ( 17 nyári alu, klima, 200k km, 3 ajtós, szervizkönyv (haha)) és egy Nissan Almera 1,4 ( csak téli gumedli lemezfelnin, klima, 150k, 5 ajtós). Mindkettő ~100 ló, mindkettő ~1m.
SZERK: közben megvannak a kocsik:
Értelemszerűen a Punto tetszett neki jobban, pedig igyekeztem lebeszélni róla, mert amink volt az állandóan fos volt. Ha azzal hazaállítana, lehet az apja megölné
-
-
DroneZ^
őstag
-
DroneZ^
őstag
Nincs problémám az Audival sem, csak ebben az árkategóriában nem találtam igazán megjelenőset..
2-2.5M-ból kéne gazdálkodni és a fenntartási költség is szempontEz a 6os széria ami még tetszett csak mondjuk feketében.. A buktatóit még nem ismerem
-
dragonfx
veterán
-
DroneZ^
őstag
Sajnos esélytelen hogy 2 autót tartsak fenn egyszerre. Ès most kiváncsivá tettek a bmwk. Mindig is szerettem volna egy e46ot.. vagy egy 6ost csak annál a szervizkoltsegtől tartanek nagyon.. Attol felek nem merem majd eladni az alfat. Egyetlen az orszagban es az egesz vilagon sincs tul sok ilyenből
-
-
-
DroneZ^
őstag
válasz
a_tesz #77816 üzenetére
Hát olyan fordulattartomány 2/3ig, nem tulzottan pörgetve használnám. Most egy 500nm-es dieselem van. Még énse tudom hogy merném-e nyomni neki, ennek nagyon lehet.
320-on is gondolkodtam, de aztmondták hogy "gyenge", mert nem túlzottan nyomatékos. Lehet 325 lesz a befutó fogyasztás/teljesítmény terén..
A hangról nem is beszélve
-
a_tesz
Korrektor
válasz
DroneZ^ #77814 üzenetére
Nekem E46 328-ról van fogyasztás terén, autópályás 130 9 literből megvan, városi közlekedés (Pest) 11-14 között, dugótól függően, nagyjából a másik két motor is így fogyaszthat. Persze ez sok mindentől függ, mennyire nyomod neki (az elején úgyse tudod megállni
), hol használod jellemzően, milyen távokra.
-
Dany007
veterán
Ez azért szép összefoglaló volt.
Én már annak örülnék ha mindenki (legalább a túlnyomó többség) betartaná a szabályokat. És nem a sebességhatárra gondolok, hanem mondjuk az előzés alapvető szabályaira meg az elsőbbségadáséra. Mert ugye a legtöbb baleset ezekből adódik, no meg a gyorshajtásból (statisztika szerint), az viszont már "hozzád" kapcsolódik, amit leírtál.Szóval na, amíg az ember nem tartja be azokat az alapvető szabályokat (lásd beláthatatlan kanyarban ne kezdj előzni max traktort, de még azt se, vagy hogy az a fordított háromszög láttán mit is kell tenni? Körforgalomban kinek van elsőbbsége? stb) addig teljesen fölösleges a vezetéstechnika. Bár ez fordítva is igaz lehet. Mindkettőre szükség lenne.
Jó lenne ha a jogsi megszerzését vezetéstechnikai vizsgához is kötnék. Plusz akár egy lazább IQ teszt is beleférhet ha már szabadon gondolkodunk. A gond ott van, hogy akkor a jogsi költsége nem 130-140k lenne, hanem mondjuk 250-300k (bár nem tudom mennyibe kerül egy ilyen vezetéstechnikai nap, de nyilván tanulni 1x-i alkalom édeskevés).
-
DroneZ^
őstag
Bmw e46 325/330-on gondolkodom.. Valakinek van tapasztalata valamenyikről? Nagyon vegyes adatokat találtam a fogyasztásról, 10-11L vegyes de volt olyan is ahol 12-13. Találtam olyat is amikor a 330 evett kevesebbet. Inkább manuális váltósakat nézegettem, abból is a clubsportot. Alkatrészárakról mit lehet tudni? Tipushibák, gyakran elromló alkatrészek?! Jelenleg is keresek tartós teszteket az autóról, de nemsokat találtam. Ezért is írtam ide hátha van valakinek személyes tapasztalata
-
-v-
addikt
válasz
#10726912 #77811 üzenetére
Tudom, hogy meseszerű az a világ, amiről irkálok, de már az is elég lenne ha TÍZ percet tudnék úgy autózni, hogy ne lássak egy ostobát az utakon. Szabálytalankodót, vagy figyelmetlent, vagy tragacsban ülőt
Jó de ennek ellenére még sincs baleset 10 percenként
Olyan világot nem akarsz, hogy ne legyen bűnözés, és mindenki átszellemült arccal járjon az utcákon egymást szeretve stb. stb?
-
#10726912
törölt tag
A lehetősége adott, hogy történjen baleset. S lehetsz Te a szenvedő alany. Az esetek nagy százalékában pedig az ember a hiba forrás. (ezt szűrné ki az automatizált, vagy részben automatizált rendszer).
Persze tudom, nagy általánosítás van és nem így vannak a történések és nem ilyen tragikus a helyzet. De akkor kérdezd meg magad őszintén: hány ember lenne képes megfogni egy pördülő autót? Vagy egy megcsúszót? Akik nem, azok potenciális veszély források? S a rutin hiánya? Tudom, hogy meseszerű az a világ, amiről irkálok, de már az is elég lenne ha TÍZ percet tudnék úgy autózni, hogy ne lássak egy ostobát az utakon. Szabálytalankodót, vagy figyelmetlent, vagy tragacsban ülőt, vagy, vagy. S valahogy nem javul a helyzet.
Könnyű lenne a kocsimat is újra fényeztetni...napi szinten nyílna rá alkalmam, csak egy satufék kéne egy kedves pillanatban (én láttam azt az őzet!), s már le is rombolta a mögöttem jövő a kocsi farát, mert a követési távolság két méter.
U.i : De már tényleg pardon, nem reagálok többet, nagyon elszálltam ettől a két sertől, lassan mehetnék meditülni a budhák mellé -
#10726912
törölt tag
Az a veszélyes, hogy a kocsi a teljesen alkalmatlan vezetők kezébe is kerülhet. Sokszor azt sem tudják, hogy alkalmatlanok a feladatra. (Nők, idősek, akiknek lepecsételi a házi orvos az alkalmasságit, gyerek felfogású 18 évesek (tól-ig terjedő korúakkal megeggyezően). Ehhez jön a rutin és a vezetés technikai oktatásban NEM részesült és ilyen téren nulla tudással rendelkezők száma...ehhez jön a maradék ember csoportbot leszűkített egyedek kiszűrésével a műszaki analfabéták (nem érdekli, hogy kell működnie, jó az a 8 éves téli gumi, a két utóbbi nyarat is kibírta), a fáradt vezetők és azon egyedek száma, akiknek egyszerűen nincs pénze fenntartani a kocsit, tudja, hogy sz.r a gumi, a fék, a lámpa a hold fényével (sem) vetekszik, de nincs pénze javíttatni, s használja.
Ha mindezeket átgondolod, mennyi is marad, ami indokolja a jelenlegi rendszer lét jogosultságát, mert biztonságos? ( a rengeteg eleve rossz út tartású, fékhatású satöbbijenű autókról még nem is beszéltünk).
Na jó, befejeztem az offgyártást, úgyse tudok semmin változtatni...Elnézést és köszönöm a türelmet!
-
Kornel
veterán
+1
szvsz ez lenne a minimum, emellett normális alkalmassági vizsgálat is kellene, mert tudomásul kellene venni, hogy nem mindenki alkalmas arra, hogy vezessen.
de ezt már párszor kifejtettem itt, le is hurrogtak jól.gumiról meg annyit, hogy sose spórolok rajta, bár most eléggé tanácstalan vagyok, mert a 185/55 r15 nem olcsó. toyo nanoenergy2-vel szemezek
-
-v-
addikt
válasz
#10726912 #77797 üzenetére
A kocsi egy eszköz. Közlekedési eszköz. Nem a rajkodás végett van
Már akinek ...nagyon sokan szeretnek vezetni, és sokan keresik a vezetési élményt valamilyen formában. Ettől az még nem feltétlen rossz vagy veszélyes.
(#77803) tomcsi23: buktad papa, enyém is csak 1988ccm
-
tomcsi23
veterán
sokliteres
Az enyém nem sokliteres (nem éri el a kettőt), ellenben a Tied az.
Azért lehetne iparkodni.Jó, de az már "kétliteres".
-
-v-
addikt
válasz
#10726912 #77797 üzenetére
A kocsi (...) nem azért, hogy cikázz a sávok között, és nem azért hogy letold a sokliteressel a trabantot az útról
'csába... hallod ezt tomcsi?
Abszolut értem persze mit mondasz, megmondom őszintén én nem hiszek ezekben a túlszabályozott rendszerekben, de fene se tudja ...
(#77802) mycso : tehát közúton már mindent próbáltál
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Kedvenc zene a mai napra
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Robotporszívók
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest