Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
csak a nyugalom kedvéért más téma:
van valakinek hybridje?
erősen gondolkozok rajta, hogy a következő autóm az lesz -
DeFranco
nagyúr
Front van gyerekek? Nem lehetne egy kicsit lehiggadni? Mingyá' ebéd... bírjátok ki.
-
FerNandor
őstag
válasz
ReSeTer #50897 üzenetére
és hogy jön össze a kettö?!
ha karban tartja rendesen és mondjuk "200ezerkm alatt megy tönkre a rendszer", akkor 13ezerkm-es éves futással az 15 év!
ez szerintem csak a benzinesek által beképzelt dolog, hogy ha valaki dízelt vesz, akkor annak "legalább 30 ezret kell menni egy évben, mert különben nem éri meg, meg nem keresed meg az alkatrész árát" LOL
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz
kalapacsolok #50894 üzenetére
az a cikk egy sz@r. mind a négy céget szarként állítja be. akkor mi a jó? amit ök csinálnak? nagyon megmondják a "tutit"
a delphire már elvileg kiforrottabb a javítási technika, de fogalmam sincs amúgy. azt tudom, hogy 65 lóerös thaliába 170 ezer körül volt a 4 új porlasztó egyedül. lehet bele külön venni kapcsolószelepeket meg mittudomén miket, azok is kb 20ezer/db és akkor lehet vinni az egészet megtisztítani, padon letesztelni meg beprogramozni. szóval egyik sem olcsó.
nem kell ezen annyit gondolkodni. azt vedd, amelyik tetszik, amelyik kulturáltan jár, kényelmes vele menni, jó állapotban van stb.
-
FerNandor
őstag
nem tudom megérteni, hogy miért kell ennyire leragadni a dízel-éves km futáson. nem mindenki azért vesz dízelt, hogy belerakjon egy évben 100ezer km-t, van aki csak azért veszi, mert a dízelt szereti és kész meg azt, hogy 4-5 literböl megy a 7-8 helyett. miért muszáj a dízel autóval egy bizonyos éves km fölött menni?
meg miért elképzelhetetlen elsö tulajdonostól 6,5 év alatt 130ezer km?jön valaki, hogy venne autót, dízelt néz. egyböl jön a kérdés, hogy "hány km-t mész évente". ki nem sz@rja le... miért ne mehetne valaki tdci-vel vagy akármivel egy évben 13 ezer km-t vagy akármennyit, föleg, ha inkább városon kívül használja.
-
Kornel
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz
didros #50890 üzenetére
Milyen város? Pest vagy vidék? Hány fővel?
Én az 1.6-os fókából most nagyon óvatos lábbal 6,5-ös fogyasztásokat hozok ki, de ebben minimális Budapest van, és sok az országutazás, autópályázás, szóval szerintem nem lehetetlen, de rendesen használva, klímázva, dugózva nem lesz meg szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Van olyan benzinmotoros kombi, ami óvatos vezetés mellett beéri átlag 7L/100km üzemanyaggal?
1.4-es megane-ok esetleg?
(Vegyes használat esetén, 50%város-50%autóút) -
Kornel
veterán
válasz
EQMontoya #50888 üzenetére
1.6-ról se... annál is rosszabb?
más: Fontos döntés született a területi rendszámok bevezetésről
nem merték megcsinálni a választások közeledtével[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
didros #50885 üzenetére
nézd meg, mérjétek körbe, próbáld meg szervizben leinformálni az előéletét, ha eddig semmi sumákság nem derül ki, akkor vidd el egy alapos átvizsgálásra, alkudj belőle egy kicsit, aztán vidd
de egyébként tényleg gyanúsan jónak tűnik, egy ilyenre lecserélném a splasht(#50887) giigz: ebben lehet valami, de ilyet is ki lehet fogni... 100-ból 1
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Sziasztok, ismét én... :-)
ezt az autót megszakértenétek?
[link]
Gyanúsan jónak tűnik már megint. :-) -
FerNandor
őstag
válasz
kalapacsolok #50875 üzenetére
nem. eddig azt mondtam, hogy a Delphire mondják, hogy kényes. Amiböl nem tudom, mi igaz. A Siemens rendszerre nem mondanak ilyet. Magyarul a Siemens "elvileg jobb".
-
válasz
hobizoli #50873 üzenetére
Csak a szokásos Winkler színvonal...
Egyébként engem mindig elkap a birtoklási vágy ha egy ilyen buzerálásmentes szép állapotú veteránkorú autót látok. Ha lenne felesleges 1millióm amit kedvemre elverhetek valami hülyeségre már ülnék is be a kocsiba és azonnal indulnék ezért. Nagyon pöpec vas, szerintem egy fűtött garázsban leponyvázva felbakolva rejtegették eddig van nem is tudom.
-
hobizoli
nagyúr
"...A 324td-ben két komputer van, egyikük az adagolót vezérli, a másik a gyújtást..."
-
FerNandor
őstag
válasz
kalapacsolok #50869 üzenetére
itt, amit pirossal jelöltem, az a magasnyomású pumpa. azon van a cimke, hogy "Siemens VDO".
de úgy tudom csak a 106 lovasok siemensek, a többi, ha minden igaz, Delphi. de autós programban is meg tudod nézni, pl. "autodata".[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz
EQMontoya #50861 üzenetére
Nyomoroncok, miért 11kor kell felrakni a műsort?
Ami alapvetően nem lenne baj, ha mindig így lenne, de most vártam a szokásos időben, és már azt hittem, nem is lesz több (mert pl. a /tv oldalon most sincs ott a listában a 9. rész, mint link). No mindegy, majd holnap megnézem, csak ma szerettem volna :-\
-
EQMontoya
veterán
Nézzetek TCTV-t! LFA, eszméletlenül kurvajó!
-
-
ABE
őstag
Úgy 2.5-3e km-t mentem az elmúlt nem egészen 1.5 hónapban, az első mért tankolás átlaga 5.3 lett, a másodiké kerek 5 liter, mindkettő pontosan lett számolva. Ha spritmonitor nagy átlagával hasonlítom össze, nagyjából rendben vagyok, bár még dolgozom az 5 liter alatti átlagon.
-
trassher
addikt
-
FerNandor
őstag
a Delphi rendszerre mondják, hogy "kényes" nem bírja a kelet-európai gázolajat, bár nem tudom, hogy ez valójában mennyire igaz. Viszont, amit ö néz, az a 106 lovas, ami Siemens rendszerü.
az elsö link, az valami nagyszerü. tulajdonképpen 4 cég foglalkozik a common raillel és mind a 4 szar. bravó.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz
kalapacsolok #50851 üzenetére
Nos, ez ugyan csak hallomás, de állítólag az újabb dCi-k már megbízhatóbbak, a régebbieknél tudtommal gyakori volt a befecskendezők meghibásodása, mert nagyon érzékenyek a gázolaj minőségére.
Olvasnivaló hirtelen: [link] és [link]
Ennek ellenére tutira fogsz olyan tulajt találni, aki saját bevallása szerint gond nélkül használja a 8-10 éves dCi-jét 300e km után is.Amikor választottam, nehéz szívvel, de Clio helyett 206 lett végül - majd az idő megmutatja, hogy jó döntés volt-e... -, HDi-ről ismerős tulajok és szerelők is pozitívabban nyilatkoztak, ami egybevágott az általam olvasottakkal. Persze egy common rail dízelnél kis túlzással bármikor és bármelyik típusnál beüthet a krach, szóval ne vedd készpénznek, amit írtam. Olvass, keresgélj, aztán vond le magadnak a konzekvenciát, hogy minek akarsz hinni.
-
-
trassher
addikt
válasz
bitpork #50848 üzenetére
Van itt egy cirka 300db-ból álló öltöny kollekció 70es évektől napjainkig ami csak a szekrényben áll. Ha erre jársz elviheted ha fater nincs itthon(
) mert a világ összes kincséért nem adná oda senkinek pedig rendszeresen visz a vöröskeresztnek már általunk nem használt ruhát.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz
kalapacsolok #50843 üzenetére
Számomra - annak ellenére, hogy a Renault abszolút nem áll messze tőlem - kiesik a dCi az érzékenysége miatt, bár egy 3-4 éves modellt talán már bevállalnék. A 307 és a C4 szintén nem túl jó hírű megbízhatóság tekintetében, gyakorlatilag a következő generációval kezdtek kijönni a franciák ezekből a problémákból. Ha dízelben gondolkodsz, a Fiestában ugyanúgy PSA motor van, mint ahogy a Peugeot-ban.
Az valami irtózatos tévhit, hogy autópályára kell az erő - persze visszavonom, ha 130-at bőven túl akarod lépni -, a teljesítményre országúton (előzéshez) van szükség. Az én 206-osom a kis pöcsköszörű 68 lóerős HDi-vel is tartja a 130-at az érdi emelkedőn, s a tükröt használva mindig tudom, ki elé tudok még kigyorsítani, szóval ha takarékoskodni akarsz, egy 308-es méretű kasztniba is elég a 90 ló.[ Szerkesztve ]
-
válasz
trassher #50846 üzenetére
Nekem volt egy főnököm, aki 4 évig járt a polojával úgy hogy a 4. évben én mutattam meg neki h van benne -igazából minden autóban- hátsó ködlámpa.
Nem a tudatlanság megmondásával bajom. Csak az elemi segítő szándékot hiányolom de nagyon. Én hátrányos helyzetű gyerekeknek gyűjtök ruhát meg minden szart megcsinálok -és persze van hogy kárörvendek is - mert ezt diktálja a lelkiismeretem. Ennyi.
-
trassher
addikt
válasz
bitpork #50845 üzenetére
Tudom, olvasom a VW topikot is.
De most egyszerű paraszt ésszel ha a kezedben fogsz valamit naponta többször akkor nem kell hozzá kézikönyv hogy tudd, legalábbis szerintem. Mondhatnánk azt is hogy ha kellett neki flancos francia autó akkor olvassa el a kézikönyvet.
Ismerem ezt a típust aki megveszi és használja de fingja nincs róla, pl faterom.Ignis-ben 226K km van de még a gyári kuplunggal. Hülyén hangzik de érdekes módon semmi baja nincs, holtjáték tűréshatáron belül van. Ő is tipikusan az aki majd csak akkor megy a szervízbe ha valami már elromlott, mondhatok én bármit.
-
válasz
trassher #50841 üzenetére
nem úgy van az. Pista is azt kérte számon hogy miért nem olvassa a könyvet. Ha valakinek eladnak vmit h ez ennyi és mén, akkor megfelelő véna nélkül nincs oka elmélyedni benne. A ruhát csak azért kérdeztem mert most éppen aktuálisan azzal foglalkozom. És nem az öt piktogramos tájékoztatóról beszélek.
Bár kár is magyaráznom. Itt csupa olyan ember van aki pc, green, vega, és gyk a világot elvezethetné, mert mindent tud.(#50844) DeFranco A miele és AEG tényleg nem rossz. A mosógépünk előbbi a kazánunk utóbbi. Lassan 10 éve bírja a gyűrődést.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Eldőlt, 2 üléses, laposabb, "sportosabb" kishaszongépjárművet fogok venni az elszámolható okok miatt, ez fix. Max. 1,5 millióig jöhet szóba kocsi. 90%-ban autópályán használnám, napi 120 km-t.
Nincs nagy választék. Ti mit vennétek? Ezek vannak lényegében:
Ford Fiesta
Renault Megane II
Renault Clio (970 kiló, 68 lóerő) [link]
Peugeot 207; 307
Citroen C4Nincs nagy tapasztalatom autók terén. Érdeklődöm, tájékozódom, nekem egyelőre a Renault Megane II tűnik a legjobbnak, biztonságos, sok légzsákkal, és ezek közül van néhány, ami erősebb, 1,5-ös, 106 lóerős motorral és 6 fokozatos váltóval rendelkezik. A kishaszon autók többsége viszont 70-90 lóerős motorral működik... Pl ez a Peugeot 308 1,3 tonna, nehezebb, mint a Megane, és csak 90 lóerős, szóval autópályára nem a legjobb, gondolom...
Ti mit választanátok, mit javasoltok? Előre is köszönöm segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz
DeFranco #50744 üzenetére
Hol itt a fikció?
Nem azt írta hogy újonnan vásárolt bmw , mellesleg ha újonnan vették akkor is lelehet gatyásítani bármit 2 év alatt legyen az suzuki vagy ómagasságos bmw.Aki szerint pedig bunkó volt amit csinált Kulcsosékkal az szimplán álszent. Ahhoz hogy ne tudd milyen is az a kulcs amit naponta többször használsz valóban retardáltnak kell lenni.
Savazzatok -
-
MPowerPH
félisten
-
aero.
veterán
válasz
zoo8800 #50829 üzenetére
Lehet nem voltak rendbe a gumik, ahogy nézem HD-ban picit kivehető, hogy hol áll a mutató, 40mph felett, azaz valahol 65-75 között mehetett, egy ilyen kanyart meg egy M3-nak még belső ívről is tudnia kellett volna. Mondjuk itt a példa a múltkor alulkormányzós szitura azoknak, akik nem tudták elképzelni mivan. Hiába tekeri, megy egyenesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
vakherda
csendes tag
Kötelezőt hol lehet kalkulálni?
1998-óta van jogsi akinek a nevén lesz a bizti balesete nem volt.. Kocsi Ibiza, 1999-es. Dízel, 85kW-s. Más talán nem kell. Nekem a netrisk 44+baleseti adót adott ki.
Csak szerintem sok?
-
-
hdman
őstag
Ha van a topikban olyan tag, aki nagyon vágja a mosogató és a mosógépeket, akkor dobjon egy pü-t! köszi!
-
MunezXBK
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest