Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hobizoli
nagyúr
W201 190E 2.5 16v is 4 hengeres volt hosszaban
amugy nem vagom ez a sok henger miert annyira fontos, amikor a fotengelyen megjeleno nyomatek a lenyeg
2.5 sor6/V6 is lehet csak 170-200lo volt, mikozben egy sor4 turbo meg 230 kisujjbol megvolt 30 eve is
szerinted melyik viszi jobban a bodet barhol?
1500-2000rpm felett a turbos siman tobb pillanatnyi nyomatekot is tudott, az alatt meg mikor hasznalod?
csucsban meg 1.5x tobbet is, mint a 6 hengeres akarhol
4 hengeres turbomotorbol 300-350Nm kijon siman ~3000rpm-nel
egy 2.5 literes szivo 6 hengeres meg tudott 240-250Nm-t maxra 5000rpm korul
szerinted melyiket kellemesebb hasznalni?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P