Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Yushchenko #158898 üzenetére
mondjuk a vitara/scross gl+-al nagyon felszerelt autók, és motorban is elég jók erőben és fogyasztásban is, de nekem pont az a bajom, hogy kb minden 3. autó az. Beállok egy múlti parkolóba és fél órát kereshetem az enyémet
Vitara-t vezettem, tetszett.
Külsőre nekem a stonic tetszik a legjobban, az i20 active, vitara, scross, seat arona... közül
de stonic, i20 alul motorizáltak, városban nem venni észre, mert 1-1.1 tonnás autók, de pályára tévedve elfogy az erő, ha nem legalább 1.0 turbost veszel.
A suzuki 1,6 120 ló alap motorral, az 1,4 turbósa meg már már sportos az alig több, mint 1 tonnás autóhoz.
Minden ész érv a suzukihoz vezet, de a szívem a stonicéAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Yushchenko
őstag
válasz kisza25 #158889 üzenetére
4,65m-t biztosan nem adok érte, de azért megnézem.
Ha már Arona szóba került... Én megnéztem az Ibizával együtt, mert agyon reklámozták őket. Az én véleményem szerint nagyon nem minőségi autó. Előtte Skodákat néztünk, és ég és föld volt a különbség kidolgozásban. Ráadásul a szalonban azt mondták, hogy 14-17 hét mire megjön. És azokhoz mindenképpen kell kamera/radar, mert nagyon túl vannak dizájnolva.
up: most már úgy látom (az elmondottak alapján), hogy nálam vitara/s-cross lesz a befutó. Nem véletlenül fut annyi az utakon...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #158896 üzenetére
Vezettem is. Egy fokkal minőségibb, mint a Stonic (például nem kőkemény az ajtókönyöklő), de olcsó benyomást keltett és 3 hengeres motorral amúgy sem kéne. Ami meglepett, hogy az ablaktörlő relé kattogását rendesen lehetett hallani a szakaszos törlésnél, mint egy 15 évvel ezelőtti kocsiban.
"Less but better" - Dieter Rams
-
bitpork
nagyúr
válasz MPowerPH #158890 üzenetére
A mercinél -ha jól tudom- nem csak levegős volt de volt (már 1996 utáni E mercikben is) ami hydromagnetikus. Na az a szopómalac amikor nincs valamiből után gyártott és az eredeti egy 2000 előtti kocsihoz kerül 800 €körül/ darab.
Viszont legjobb tudásom szerint Audinál meg úgy alles VAG csoportban nagy divata van a kiváltó szetteknek.MOD
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz kisza25 #158892 üzenetére
A vicc az, hogy hiába alap a 7"-os kijelző, ha Android Auto csak EX Prémium + Navi csomag mellett van, szóval a fullosban. Emellett ha nekem csak a 15-ös alufelni kellene a legmagasabb felszereltségnél, akkor is szívás, mert ott 17-est adnak gyárilag és kész. És még lehetne sorolni.. holttér figyelés az ADA csomagban szintén csak Ex Prémiumnál van.
"Less but better" - Dieter Rams
-
kisza25
félisten
válasz Yushchenko #158871 üzenetére
Ha veszel stonicot, érdekelne minden tapasztalatod
Nekem is nagyon tetszik, de én inkább az LX ex-re gyúrok 1,4 mpi vel, az is 4,4M
Komolyan kia ceed meg azonos tudással 4,2M
Látszik, hogy a SUV az divat és, hogy ett fiataloknak szánják ( 24 fajta külső szín, 7" érintő alap...)Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Termi16
őstag
válasz MPowerPH #158890 üzenetére
Ha ilyen félelmed van, akkor ez (meg amúgy alapból egyik A8 sem) a te autód szerintem...
Vagy nem tudom, hogy szeretnél-e félelemben élni és reszketni minden nap, hogy mikor megy tönkre az gyik alkatrész amire 200-300-nál többet kell költeni, mert kölüönben GTK
Szóval vagy megbarátkozol ezekkel az esetlegesen felmerülő plussz költségekkel, vagy veszel valami egyszerűbbet, ha nem akarsz saját magad ellensége lenni.
Azt azért naivság remélni, hogy egy A8-on semmi sem fog tönkremenni\elhasználódni évek alatt.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #158888 üzenetére
Legrugorol mindig az jut eszembe, hogy ott ha valami elromlik, az auto akar mar ebben a korban is gazdasagi totalkaros... Itt hegyekben allnak az S Mercik, mindegyik leeresztett futomuvel. Azok csereje nem takarja be az auto arat, igy mindegyik bontoban vegzi, hiaba van egyebkent jo allapotban.
A felelem targya, hogy egyaltalan nem ismerem az autot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kisza25
félisten
Na ja, de a 7 év garival mi lesz?
Nekem a skodaba belerakták a tempomatot 30 k ért utólag (márkaszerviz)
Kia-nál kérdeztem csak pislogtak, hogy mit akarok
Yushchenko: mondjuk az ám csak egy 4,15 m autó,
Kia nak jók a tükrei, i30 sw-hez sem hiányzott a radar soha
Carensnél alaphoz is lehet kérni tolatóradart, de az 1,8*4,5 méter[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#49155328
törölt tag
Sziasztok!
Suzuki Vitara vagy Scross mennyire ajánlott vétel.
Illetve helyette mit választanátok.
80% városban lenne használva az autó.
Egy 2005-ös 1.3 JTD Fiat Puntót váltana.
A gyerekek megnőttek kicsi a hely.
Igazából egy ilyennel : https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/c-max/ford_c-max_grand2.0_tdci_titanium_7sz_m.o-i.szervizkonyv-12555633 szemezgetek, de ennek az árából újat veszek.
Nyilván az nem ez a szint. -
őstag
Csak ezzel az a baj, hogy van egy új kocsid és ilyen utángyártott szarokat kell azonnal beszereltetni.
A radar érzékelői sosem lesznek olyan szépek, mint a gyári lenne, a sima tolatókamera meg szerintem rosszabbul használható, mint egy radar (a 360 fokos kamera már fasza, de olyat még fullosan sem adnak a Stonichoz).
Apám is szereltetett utólagos kamerát a Rióba, szerintem csúnya még ha alig látszik is és macera lehet a gyári kijelzőre rákötni, mert akkor meg egy sima márkaszervizes szoftverfrissítésnél esélyes, hogy mehetsz megint a kamerásokhoz okosításra. Van visszapillantó tükörbe épített kijelző, de olyan kicsi képernyőn nem látsz semmit (tapasztalat)."Less but better" - Dieter Rams
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Van valami trükk vagy böngésző kiegészítő, amivel a használtautó.hu-s keresés eredményét le lehet tölteni egy listába? Egy olyat szeretnék, hogy adott modell évjárat és ár hogyan viszonyul egymáshoz, erre valami átlagot számolni. Nyilván manuálisan ki tudom írogatni excelbe, de az nem pro.
-
Szajo
őstag
Volvo v70 2007 1.8 benzin motorrol mi a vélemény?
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #158876 üzenetére
A szerelőmhöz jár rendszeresen egy A8 tulaj. Egészen konkrétan kétszeres A8 tulaj. Van egy benzinese és egy nagy tdi. Na a benzines kb állandóan az emelőn van ha oda megyek, de a tdi köszöni szépen semmi baja hozzá képest. Nem tudom, hogy szerencse kérdése-e, de ez alapján vicces módon, talán jó választás lehet.
-
MPowerPH
félisten
Audi A8 -akrol van tapasztalat? Facebookon kerestem, de nincs csoportja, es ugy alapjaban keves infot talalni roluk. En pluszban teljes tudatlansagban elek az Audik teren...
D4 -es generacio elejebol nezelodok, 2010-11 korul, 4.2 TDi -ket. A valasztek nem nagy... Hetvegen mennek ezt meglesni, es ha tetszik, es megtudunk egyezni, akkor van esely ra, hogy elhozom.
Azt olvastam, hogy az A8 csak legrugoval letezik, es igazabol ez az, ami a legjobban aggaszt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #158871 üzenetére
Sok cég foglalkozik utólagos radar/kamera beszereléssel márkafüggetlenül, csak ezért ne vegyél drágább felszereltségi csomagot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Yushchenko #158871 üzenetére
Sajnos ez a hátránya a keleti kocsiknak, hogy csak csomagok vannak és tuti biztos, hogy a kereskedés nem fogja neked megcsinálni.
Pár hete volt egy cikk - talán a TC-n - hogy VW csoportos kocsikba utólagosan szerelnek be gyári kiegészítőket a konfigurátor szerinti ár alatt, de ilyenről koreai kocsiknál nem tudok.
"Less but better" - Dieter Rams
-
#47205632
törölt tag
válasz #94529552 #158870 üzenetére
Azok már bele vannak kalkulálva, azért 400-ért nézek autót, mert gumi, olaj, vezérlés mindenképp csere, lehet akku is. Ez így lesz vagy 600 is átírásokkal, direkt ezért nem írtam, hogy 600-ért keresek autót.
De már találtam egy másikat, nagyon szép beltérrel, erről el is hiszem, hogy csak 200 van benne és nem kamu, eladó nem flegmázott, mindent kerek perec elmondott pontosan Km-re, dátumra mikor voltak cserélve benne és mik. Korrekt autónak/eladónak tűnik.
Mivel ma ónos eső riasztás van, majd csak holnap nézem meg, de legalább már tudom mik azok amiket mindenképp ki kell próbálni rajta, de már most szimpatikus az autó. -
Yushchenko
őstag
Azt nem tudjátok, hogy a stonic-ba lehet valahogy kérni tolatóradart vagy kamerát anélkül, hogy ne az EX Limited+Komfort csomagot kelljen megvenni. Így már 4,65M lenne az alapmotorral... Valami olyasmire gondoltam, hogy megjön a kocsi, és a márkaszerviz szerelné be.
-
#94529552
törölt tag
válasz #47205632 #158857 üzenetére
Ezeket is érdemes lehet megnézni, az első hasonló kivitel, mint amit néztél: Megane_1_6_16V kombi, vagy Megane_1_4_16V, vagy egy kombi [Xsara_1_6_16V. remélhetőleg jó állapotúak, persze hibátlan autó nem nagyon van ezen a szinten. Meg nem árt gondolni a kötelezően cserélendő vezérlésre és az egyéb ajánlott karbantartásokra is.
-
őstag
Faterom kinézte ezt a kocsit (élőben is látta): [VW Golf 7 1.4 TSI Trendline]
2014-es, 1.2-es Kia Riót váltana, szóval minőségben, motorban mindenképpen előrelépés, még ha ez a szálkás kivitel, bár tempomat, ülésfűtés, parkolóradar van benne, ezek eddig a Rióban nem voltak. Eddig még egy kocsiját sem tartotta meg 4 évnél tovább, szóval nem a nagyon hosszú táv a cél és évente maximum 10.000 kilométert megy. Igazából ilyen paraméterekkel (2016-, benzin, <4,5M) még a most kifutó Ceed van meg pár új bemutató i30 belefér az 1.4 MPi-vel, de szerintem Kiát nem akar újra.
Vélemény?
"Less but better" - Dieter Rams
-
Davetim
tag
válasz molnarpeter #158843 üzenetére
Köszi a tippet.
-
#47205632
törölt tag
válasz pècsimunkás #158851 üzenetére
Persze, hogy nincs extra igényem. Elegendő a pénz, jó a kocsiválasztás is. Csak én mentem rossz helyre. Ez egy 250-et érő autó maximum, az a kínálat legalja és ahhoz mérten reális is volt az állapota, azokat én meg se nézem. Ezt se néztem volna meg, de ugye kereskedői árszabásban volt "becsalva" a 400 ezresek közé, úgy már könnyű belefutni.
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz #47205632 #158841 üzenetére
Szerintem nincsenek extra igènyeid. Kár , h nem 1 èvvel ezelőtt futottunk itt össze. Akkor számítattam be a Mègane 1 ph 2 - met szarèhugyè Nèmetirszágban. 2 èves - kb 30k km- es összes fèkkel , 2 èves kipufogó rendszerrel , 1 èves vezèrműszïjjal , 1 èves èkszíjjal + èkszíjtárcsákval , 3-4 hónappal korábban feltöltött jèghideg klímával , hővèdős szèlvèdővel , könyöktámasszal , króm diszítèssel , Coni premium 5 nyári gumival Nokan wd 3 tèligumival !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
félisten
válasz #47205632 #158841 üzenetére
Meg ugye beleszámoltad, hogy neked az bőven nem 400-ba lesz?
Ismerős vett tavaly nyáron F Astrat, rozsda minimális, ismerőstől igazolt 150e km-el de mégis mindig talál rajta valamit amit venni kell és már így nem 350-be van a kocsi hanem bőven 500e felett.
Valószínűleg ami gumi lesz rajta kuka, olajcsere is kell, stb.
-
hülyegyerek
addikt
válasz #47205632 #158841 üzenetére
400-ért magánszemélytől kaphatsz jó kis Puntokat, Swifteket, Astrákat, amik működnek (általában klíma nélkül). A többi felejtős.
Például ez, megjavíttatod a hűtőt, aztán használod.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
#47205632
törölt tag
válasz szabonagyur #158838 üzenetére
Nem kell klíma, nem kell semmi extra. Az csak hab a tortára, hogy azok se jók. Itt az döbbentett le, hogy ennyiért már az is elvárás, hogy hazáig eljussak vele. Egyedül az ABS ami kell, tökömet nem érdekli a többi, majd feszegetem a tükröt, ha a motor nem állítja be. De ezzel az autóval hazáig nem jutottam volna el és ez ennyi pénzért ez vicc.
Már kinéztem az utódját szintén 400-ért, röhögni fogok, ha azon meg minden működni fog és engem igazolni... De ennél tuti jobb lesz, úgyhogy azzal már haza is jövök.
#158840
Ez pont egy Megane volt... Astrát is nézegettem ne aggódj, de azokon minden létező kanyarulat rohad már.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz #47205632 #158837 üzenetére
Végülis, csak az egész Dél-Dunántúlt kellett átfésülnöm szeptember végén, hogy találjak egyetlen értelmes autót, pedig 3x ennyi pénzem volt az akcióra. El sem merem képzelni, hogy mit kínálnak 400k-ért.
Megane 1, Astra F, Stift meg egy-két kevésbé népszerű, de hasonló kategóriás autót tudnék felsorolni ennyiért, elenyésző mértékben működő extrákkal.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
-
félisten
válasz #47205632 #158837 üzenetére
Dehogynem irreális, csak neked 500-ból minden kell, ABS, klíma meg nem tudom mi. Senki nem mondta, hogy vedd meg a hulladékot, de tudni kell ennyi pénzből mi a valóság és mi nem.
Amúgy meg akkor itt a lehetőség megmutatni, hogy mit tudsz venni ennyiből, meg térjünk vissza rá fél év meg 1 év múlva, hogy meg van e még, meg mennyit költöttél rá...de csak őszintén.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz szabonagyur #158834 üzenetére
Nem irreális, csak belefutottam egy szar trehány kereskedésbe. Lehet venni 400-ért jobb autót, mint egy Astra.
Az apróbb hibái nem is érdekeltek volna azokat én is elnézem ha nem jó, mert leszarom. De ennek komoly bajai voltak. Azért lyukas hűtővel, szar ABS-szel meg dadogó motorral, fél tonna olajsárral nem fogom megvenni, mert ezek komoly hibák. Ezek nem apróságok, meg nem apró extrák amik nem jók. Itt a kereskedő tévedt el más dimenziókba, mikor ezt beárazta 400-ra ilyen hibák mellett és azt hitte nem lesz észrevéve...
Az extrák nem működése csak hab a tortára.[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Ford Sierra-ról mi a véleményetek? Első autónak, főleg heti autópályás ingázásra lenne, meg alkalmanként hülyegyerek autónak. Max évi 15ekm, semmi napi ingázás. Mondjuk egy ilyen
Mennyire pénztemető mondjuk egy 2000 környéki alsó-közép japánhoz képest? Az se nagy gond, ha időről-időre szervizben kell hagyni, nem leszek kiszolgáltatva az állandó működőképességének. Csak kéne már gyűjteni a vezetési rutint valamivel
szerk: lenne keret javítgatni, csak azért vennék ilyen olcsót, hogy ne álljon egyből sok pénzem benne.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #158834 üzenetére
Ennyiért sajnos tényleg nem nagyon van olyan autó, amiben a gyári extrák mind működnek, piac áraz... Egyszerű autónak van maximum annyi előnye, hogy nincs, ami elromoljon
-
félisten
-
#47205632
törölt tag
válasz MunezXBK #158831 üzenetére
Pedig nekem nincs több rá, csak most annyiban módosítok, hogy kereskedéseket messze kerülni. Itthon kéz alól. És akkor talán már kapok használhatót is.
Az ülésmagasság állító se volt jó természetesen és a generátoron is egy mérettel keskenyebb szíj volt, de ezek még elmennek... Annyi szar volt a kocsival, hogy már a végén meg se tudtam jegyezni. Elektromos tükrök meg se nyikkantak. Vicc az egész autó. -
MunezXBK
nagyúr
válasz #47205632 #158830 üzenetére
Ezt mindig elmondtam, amikor irreális ( 3-400.000-es ) elvárásokkal jöttek be.
Meg kell venni, hazahozni és mi is szeretnénk keresni rajta. Ezek mind lejönnek a vételárból, ennyiért mit szeretne vásárolni?
Utána jöttek rá, hogy tyúkolnak drága, autónak kevés az összeg.
-
#47205632
törölt tag
Na hát elmentem megnézni a jószágot 400-ért amit jó műszaki és szerkezeti állapotúnak hirdettek, aztán ott is hagytam... Olajcsere nagyjából sose volt, vastag olajsár a vezérműtengelynél, alapjáraton időnként fulladt, klíma meg se mozdult, kijelző nem működik, kézifék nulla, lyukas hűtő, egy csepp víz nem volt már benne, ABS hibajelző világít, igaz el is alszik, de ugyanúgy visszajött időnként és olyankor tényleg nem is működik az ABS, kormány mögött rendszeresen kattogott hangosan valami relé, gumiszívócső lerohadva a helyéről, akku kuka...
Mondjuk az való igaz, hogy rozsda minimális volt csak rajta, kényelmes és közlekedni lehetett vele, de hát ennyi pénzért ez nem extra bazdmeg, hanem alapvető elvárás... Ha ilyen kocsi kéne akkor veszek 100-ért egy Ladát, mert sokkal előrébb ezzel se lettem volna.Természetesen osztrákból behozott de már egy ideje ott állhatott kint is, mert moha nőt rajta mindenhol, cseh aprópénz volt benne és osztrák pályamatricákkal teleragasztva az ablak és akkor azt mondja, hogy valós a 250 ezer ami benne van. Hát hogyne. Arra nem képesek fáradni legalább a matricát leszedjék, hogy hihetőbb legyen a kamu futása vagy azt az 50 Ft-os gumicsövet pótolják, a kukából ingyen hozni lehet hozzá körülbelül. Ahol erre se futja, azt el kell kerülni, igazából túl jófej is voltam, mert elvoltam ott vagy másfél órát, de sok értelme nem volt.... El kell felejteni az ilyet, úgy kompletten 500 alatt az összes kereskedőt, mert ez mind 150-200 ezret (se) érő szemét autó amire rárakják a hasznukat és kész is. 500 alatt kerülni kell a kereskedéseket messzire...
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz #94529552 #158818 üzenetére
És felsoroltad mellé a többi szépséges szép autót...
Természetesen mindenkinek egyéni mi tetszik, de kb a felsorolás amit tettél az az autó gyártás rondasági versenye szerintem.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
bitpork
nagyúr
http://coub.com/view/12ir40 10 sec videó warning!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #158806 üzenetére
Nemtom, ajánlott műhely?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz FrankMonzano #158772 üzenetére
(#158783) Integrale: Ja, csak időben se akarok szopni vele, nem csak anyagilag. Amúgy Grósz Feri dolgozik még? Lehet felhívnám, hogy nézze rá a féltengelyre.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest